abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31666420
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:07 schreef smash789 het volgende:
Via een advertentie in een krant kwam ik op www.directinkomen.nl. Na doorgeklikt te hebben op de amateuristische website moet je een formulier invullen om dan een soort van 'instructie'-video te zien. Effe Googlen en je hoeft niks in te vullen:
http://www.directinkomen.com/Opportunity_Holland_broadband.wmv
In het begin was ik al wat sceptisch, maar naar het einde van het filmpje toe werd het allemaal wel heel erg nep. Vind ik dan.
Maar ja, wat vinden jullie van 'Kleeneze'? Valt er wat mee te verdienen? Of zul je gewoon vastzitten aan een killer-contract?
Trap er alsjeblieft niet in !!!!

Mocht ooit iemand je benaderen: vraag gewoon of je zijn bankafschriften
mag zien als hij er zo 'supertevreden' mee is........ simpel en doeltreffend :-)
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
pi_31667502
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef dop het volgende:
hard voor werken ?
als ik de verhalen mag geloven hoef je er maar een paar uurtjes in de week in te steken.
en nu moet je er in eens hard voor gaan werken

noem je jezelf trouwens ingenieur omdat je NIMA B hebt gedaan of zit het nog wat anders ?

PS mijn baas heeft me ook al belooft dat als ik hard mijn best doe , ik hoger in de piramide kom.
Hard voor werken ja. Iedereen die anders beweert zit te jokken. Het gaat niet om mensen in te schrijven. Dat is niet zo moeilijk. Het gaat erom om mensen te helpen productief te worden. En dat kost tijd en veel inspanning.

Er was vanavond een bijeenkomst in het Hilton te Rotterdam georganiseerd door Kleeneze zelf. Ze hadden 2 top sprekers uitgenodigd: Bob Webb en Mike Bibby. Fantastisch om deze heren aan het werk te zien en te horen hoe zij miljonair zijn geworden door catalogi te verspreiden en een team op te bouwen. Het is zo makkelijk maar je moet er wel hard voor werken.

Ik noem mijzelf ingenieur omdat ik bedrijfskunde informatica heb gedaan aan de HTS "de Maere" te Enschede. En hoe noem jij jezelf behalve dop, het sufste dwergje uit het sneeuwwitje sprookje?
Waarschuwing: het is illegaal voor een deelnemer in een zakelijke mogelijkheid, om derden te overhalen om hieraan deel te nemen. Laat u niet misleiden door te geloven dat u hoge inkomens gemakkelijk kunt bereiken. Toch meer weten? www.dorco.nl
  Licht Ontvlambaar maandag 24 oktober 2005 @ 23:11:46 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31667746
Zo en nu is het op de man spelen afgelopen! Jullie kunnen normaal met elkaar in discussie gaan...
Zo niet, dan gaat het topic gewoon dicht... simple as that.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_31668024
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef danaantje het volgende:

[..]

Trap er alsjeblieft niet in !!!!

Mocht ooit iemand je benaderen: vraag gewoon of je zijn bankafschriften
mag zien als hij er zo 'supertevreden' mee is........ simpel en doeltreffend :-)
Op dit moment zijn de cheques die door nederlandse distributeurs worden verdient nog niet enorm hoog. Kleeneze is nu net een jaar bezig in nederland en moet nog verder bouwen aan haar naamsbekendheid en het netwerk van distributeurs. We zitten dus in de pioniersfase. Als je alleen hoge bedragen wilt zien voor je overweegt te starten, moet je nog 1 of 2 jaar wachten. Heb je echter een beetje visie en zie je het enorme potentieel van een expanderend en goed werkend retail en netwerkmarketing bedrijf, dan zou je eens een bijeenkomst moeten bezoeken of direct contact met ons moeten opnemen.

Hierbij 2 linkjes van iemand die die visie heeft:
http://www.4freepack.com/(...)-earnings-141005.jpg

http://www.4freepack.com/(...)-the-year-141005.jpg

Overigens zitten er een groot aantal distributeurs in onze groep die per 4 weken ¤200-¤300 bijverdienen en dat heel prettig vinden.
Waarschuwing: het is illegaal voor een deelnemer in een zakelijke mogelijkheid, om derden te overhalen om hieraan deel te nemen. Laat u niet misleiden door te geloven dat u hoge inkomens gemakkelijk kunt bereiken. Toch meer weten? www.dorco.nl
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 05:48:41 #155
545 dop
:copyright: dop
pi_31673378
excuus sjeen
we kunnen het allebij wel hebben geloof ik

ray nima b achter je titel aan noemen klonk voor mij gewoon een beetje raar

ik ben alround proces operator in deeltijd bij hunter douglas bv
de andere helft van mijn inkomen verdien ik door te beleggen in aandelen

[ Bericht 66% gewijzigd door dop op 25-10-2005 05:56:06 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_31689229
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef Ray-Dorco het volgende:

[..]

Op dit moment zijn de cheques die door nederlandse distributeurs worden verdient nog niet enorm hoog.
En dat zal alleen maar verder zakken :-)

Keep on dreamin'
HELP ALSJEBLIEFT !
pi_31701945
En heb je dan ook nog enige onderbouwing voor zo'n uitspraak ? Of is dat niet jouw bedoeling bij een discussie ? Je roept maar wat en dat is het dan ?
pi_31710232
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef Ray-Dorco het volgende:
En heb je dan ook nog enige onderbouwing voor zo'n uitspraak ?
Laat je bankafschriften maar zien ;-)
HELP ALSJEBLIEFT !
pi_31713639
Je stelling was dat de inkomsten van nederlandse distributeurs alleen maar verder zullen zakken. Dat heeft toch niets met mijn huidige bankafschriften te maken ? Het gaat er juist om je te realiseren dat we in nederland in de pioniersfase verkeren. De klanten moeten wennen aan het catalogus concept en de nuchtere nederlander moet wennen aan het MLM principe. Dat kost tijd. Over een paar maanden gaan we aan de slag in duitsland. Daar is men gewend te bestellen uit een catalogus en de MLM strategie is ook meer ingeburgerd. Daar zal het dus vanaf het begin af aan goed lopen en de nederlanders die dat inzien zullen grootverdieners worden.

Kleeneze wordt groot in Europa. Heel groot. En wij nederlanders kunnen daar van meeprofiteren door in actie te komen. Maar we kunnen ook lekker op de bank blijven zitten. Ik weet al wat jij kiest.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 05:59:16 #160
545 dop
pi_31716404
kleeneze is nog nergens groot dus is dat net zo ongefundeerd als de post van danaantje
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_31717110
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef Ray-Dorco het volgende:
Je stelling was dat de inkomsten van nederlandse distributeurs alleen maar verder zullen zakken.
Ook dat ! Jullie gaan er 'vol goede moed vol tegenaan' en komen er dan na een paar
maanden of een paar jaar achter dat je alleen maar rijk kan worden met ECHT werken,
en dan komen de catalogusjes en de spuitbussen-bergwater ergens in de kast
te liggen tot er weer es rommelmarkt is ;-)
HELP ALSJEBLIEFT !
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:00:12 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31717227
Zijn die catalogussen inmiddels trouwens al professioneler van opzet of staan ze nog steeds bol van de spel- en stijlfouten?
Wil je immers als professionele organisatie gezien worden, zul je ook een professionele uitstraling moeten hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31718125
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 08:49 schreef danaantje het volgende:

[..]

Ook dat ! Jullie gaan er 'vol goede moed vol tegenaan' en komen er dan na een paar
maanden of een paar jaar achter dat je alleen maar rijk kan worden met ECHT werken,
en dan komen de catalogusjes en de spuitbussen-bergwater ergens in de kast
te liggen tot er weer es rommelmarkt is ;-)
Hmm, heb je zo'n vooruitziende blik voor anderen of bespeur ik hier een stukje zelfkennis ? Laat me raden. Je hebt zelf getracht iets te ondernemen maar bent jammerlijk gefaald ?
pi_31718364
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:00 schreef Copycat het volgende:
Zijn die catalogussen inmiddels trouwens al professioneler van opzet of staan ze nog steeds bol van de spel- en stijlfouten?
Wil je immers als professionele organisatie gezien worden, zul je ook een professionele uitstraling moeten hebben.
De eerste catalogus stond helaas bol met dit soort fouten. Kleeneze heeft daarop de desbetreffende partner aan de kant gezet en regelt nu het productie proces van de nederlandse catalogus in nederland. Inmiddels hebben we de 4e editie van de catalogus en die bevat meer producten en zonder fouten. Ook is er een aparte catalogus met Kerstartikelen beschikbaar. Het assortiment zal volgend jaar verder worden uitgebreid, bijv. met sportkleding zodat we kunnen profiteren van de wereldkampioenschappen voetbal.

Kleeneze heeft veel geleerd van de gemaakte fouten van de lancering in nederland. Gelukkig zijn de meeste nederlanders redelijk tolerant. Deze fouten zullen echter in duitsland niet meer gemaakt worden. Mijn groep gaat vanaf de start aan de slag in 3 plaatsen tegelijk. En gezien het feit dat duitsland een catalogusland is en de mensen echte doorzetters zijn zal het daar een doorslaand succes worden. Heb je zin om mee te doen, meld je dan bij ons aan.
pi_31718506
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:59 schreef dop het volgende:
kleeneze is nog nergens groot dus is dat net zo ongefundeerd als de post van danaantje
Kleeneze is het grootste homeshopping bedrijf in Groot-Brittanië en Ierland met een omzet van ¤200 miljoen. Ik vind een dergelijke omzet groot. Echter het is nog niks vergeleken bij hun doelstellingen voor expansie in Europa. Binnen 5 jaar moet de omzet stijgen naar ¤500 miljoen. En ook daar stopt het niet; Kleeneze heeft het plan opgevat om in heel europa producten te gaan leveren via een netwerk van distributeurs. Er worden inkomens verwacht van ¤500.000 per maand.
pi_31727308
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:02 schreef Ray-Dorco het volgende:

[..]

Hmm, heb je zo'n vooruitziende blik voor anderen of bespeur ik hier een stukje zelfkennis ? Laat me raden. Je hebt zelf getracht iets te ondernemen maar bent jammerlijk gefaald ?
Ik ben ook ooit in de pyramide-dream getrapt ja ! Niemand wilde mijn distributeur-gezeur
meer horen, en ook niemand had interesse in de troep die ze zo-lekker-goedkoop bij
mij konden bestellen........ en de daaropvolgende jaren heb ik van tientallen mensen
exact dezelfde ervaring gehoord :-) 'ut werruk nie' zouden ze hier in arnhem zeggen ;-)
HELP ALSJEBLIEFT !
pi_31731423
Maar niet voor Kleeneze en volgens mij gaat daar deze discussie over. Ik vind het best dat je je negatieve ervaringen met een of ander bedrijf met anderen wilt delen maar dan niet in deze discussie.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:19:07 #168
545 dop
pi_31732791
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:22 schreef Ray-Dorco het volgende:

[..]

Kleeneze is het grootste homeshopping bedrijf in Groot-Brittanië en Ierland met een omzet van ¤200 miljoen. Ik vind een dergelijke omzet groot. Echter het is nog niks vergeleken bij hun doelstellingen voor expansie in Europa. Binnen 5 jaar moet de omzet stijgen naar ¤500 miljoen. En ook daar stopt het niet; Kleeneze heeft het plan opgevat om in heel europa producten te gaan leveren via een netwerk van distributeurs. Er worden inkomens verwacht van ¤500.000 per maand.
in de detailhandel waar jullie produckten onder vallen iis dat peanuts
de grootste in mlm vertelt mij dat 95% van de detailhandel niets in mlm ziet
even voor de duidelijkheid er zijn 50 miljoen engelsen die geven dus per jaar 4 pond uit aan artiekelen dat is dus per maand 33 centen om dus 1000 pond omzet te halen moet je 3000 mensen een foldertje geven en wat kost een catalogus mij ?

[ Bericht 12% gewijzigd door dop op 27-10-2005 19:33:06 ]
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 oktober 2005 @ 19:22:03 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31732864
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:22 schreef Ray-Dorco het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hier omzet mee bedoeld?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_31734519
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef Ray-Dorco het volgende:
Maar niet voor Kleeneze en volgens mij gaat daar deze discussie over. Ik vind het best dat je je negatieve ervaringen met een of ander bedrijf met anderen wilt delen maar dan niet in deze discussie.
Al die pyramide-constructies zijn hetzelfde: onhaalbare-distributeurslijnen met vage
'wellnesproducts'
HELP ALSJEBLIEFT !
pi_31734714
Nee, Sjeen, ik bedoel inkomens. Een van de topverdieners binnen Kleeneze, Gavin Scott, heeft vlak voor de opening van de activiteiten in nederland gezegd dat er door de expansie naar Europa binnen enkele jaren dergelijke inkomens haalbaar zijn. Let wel: hij zal het voornamelijk over zichzelf of andere huidige topverdieners hebben, maar het geeft aan welke enorme groei er verwacht wordt in omzet en bonussen. Deze man was 12 jaar geleden havenarbeider en verdient nu ¤60.000 per 4 weken.

Ik ben nuchter genoeg om dit soort bedragen te relativeren, maar ik heb tevens visie genoeg om in te zien dat we hier echt met een enorm potentieel te maken hebben. De vraag die een ieder zich echter moet stellen is: kom ik van de bank of blijf ik liggen ?
pi_31734940
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:18 schreef danaantje het volgende:

[..]

Al die pyramide-constructies zijn hetzelfde: onhaalbare-distributeurslijnen met vage
'wellnesproducts'
Dat onhaalbare gold misschien voor jou, maar laat anderen even lekker hun eigen succes bepalen.

En vage welness producten vind jij ook niet terug in de Kleeneze catalogus. Dat is nu juist het sterke punt: een groot en gevarieerd product aanbod wat een breed publiek aanspreekt. En het verkoopt zichzelf. Jij hebt waarschijnlijk enorm je best moeten doen om die welness producten aan te prijzen. Je hebt zelf ervaring moeten opdoen en je moest je product kennis opbouwen. Een dergelijk concept werkt niet voor de gemiddelde persoon. De meeste mensen kunnen niet iets aanprijzen of hebben moeite om de voordelen van een product goed uit te lichten.

Met Kleeneze heb je alleen een beetje doorzettingsvermogen nodig. Want weer of geen weer, als jij je klanten hebt beloofd om maandags langs te komen dan moet je dat ook doen.
pi_31739280
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:31 schreef Ray-Dorco het volgende:

[..]

....Met Kleeneze heb je alleen een beetje doorzettingsvermogen nodig. Want weer of geen weer, als jij je klanten hebt beloofd om maandags langs te komen dan moet je dat ook doen.
Was het maar waar
Ik spreek je over een jaartje wel.......
HELP ALSJEBLIEFT !
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:49:33 #174
545 dop
pi_31739671
wat betaal je voor een catalogus ?
pi_31739767
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:49 schreef dop het volgende:
wat betaal je voor een catalogus ?
De 'verkoper' betaalt 50 cent...
(en je moet ze per 50 (eur 25,--) aanschaffen)

Wist je trouwens dat je een vergunning nodig hebt
om huis-aan-huis verkoop te doen ?
HELP ALSJEBLIEFT !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')