Trap er alsjeblieft niet in !!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:07 schreef smash789 het volgende:
Via een advertentie in een krant kwam ik op www.directinkomen.nl. Na doorgeklikt te hebben op de amateuristische website moet je een formulier invullen om dan een soort van 'instructie'-video te zien. Effe Googlen en je hoeft niks in te vullen:
http://www.directinkomen.com/Opportunity_Holland_broadband.wmv
In het begin was ik al wat sceptisch, maar naar het einde van het filmpje toe werd het allemaal wel heel erg nep. Vind ik dan.
Maar ja, wat vinden jullie van 'Kleeneze'? Valt er wat mee te verdienen? Of zul je gewoon vastzitten aan een killer-contract?
Hard voor werken ja. Iedereen die anders beweert zit te jokken. Het gaat niet om mensen in te schrijven. Dat is niet zo moeilijk. Het gaat erom om mensen te helpen productief te worden. En dat kost tijd en veel inspanning.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef dop het volgende:
hard voor werken ?
als ik de verhalen mag geloven hoef je er maar een paar uurtjes in de week in te steken.
en nu moet je er in eens hard voor gaan werken
noem je jezelf trouwens ingenieur omdat je NIMA B hebt gedaan of zit het nog wat anders ?
PS mijn baas heeft me ook al belooft dat als ik hard mijn best doe , ik hoger in de piramide kom.
Op dit moment zijn de cheques die door nederlandse distributeurs worden verdient nog niet enorm hoog. Kleeneze is nu net een jaar bezig in nederland en moet nog verder bouwen aan haar naamsbekendheid en het netwerk van distributeurs. We zitten dus in de pioniersfase. Als je alleen hoge bedragen wilt zien voor je overweegt te starten, moet je nog 1 of 2 jaar wachten. Heb je echter een beetje visie en zie je het enorme potentieel van een expanderend en goed werkend retail en netwerkmarketing bedrijf, dan zou je eens een bijeenkomst moeten bezoeken of direct contact met ons moeten opnemen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef danaantje het volgende:
[..]
Trap er alsjeblieft niet in !!!!
Mocht ooit iemand je benaderen: vraag gewoon of je zijn bankafschriften
mag zien als hij er zo 'supertevreden' mee is........ simpel en doeltreffend :-)
En dat zal alleen maar verder zakken :-)quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef Ray-Dorco het volgende:
[..]
Op dit moment zijn de cheques die door nederlandse distributeurs worden verdient nog niet enorm hoog.
Laat je bankafschriften maar zien ;-)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef Ray-Dorco het volgende:
En heb je dan ook nog enige onderbouwing voor zo'n uitspraak ?
Ook dat ! Jullie gaan er 'vol goede moed vol tegenaan' en komen er dan na een paarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:53 schreef Ray-Dorco het volgende:
Je stelling was dat de inkomsten van nederlandse distributeurs alleen maar verder zullen zakken.
Hmm, heb je zo'n vooruitziende blik voor anderen of bespeur ik hier een stukje zelfkennis ? Laat me raden. Je hebt zelf getracht iets te ondernemen maar bent jammerlijk gefaald ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:49 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ook dat ! Jullie gaan er 'vol goede moed vol tegenaan' en komen er dan na een paar
maanden of een paar jaar achter dat je alleen maar rijk kan worden met ECHT werken,
en dan komen de catalogusjes en de spuitbussen-bergwater ergens in de kast
te liggen tot er weer es rommelmarkt is ;-)
De eerste catalogus stond helaas bol met dit soort fouten. Kleeneze heeft daarop de desbetreffende partner aan de kant gezet en regelt nu het productie proces van de nederlandse catalogus in nederland. Inmiddels hebben we de 4e editie van de catalogus en die bevat meer producten en zonder fouten. Ook is er een aparte catalogus met Kerstartikelen beschikbaar. Het assortiment zal volgend jaar verder worden uitgebreid, bijv. met sportkleding zodat we kunnen profiteren van de wereldkampioenschappen voetbal.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:00 schreef Copycat het volgende:
Zijn die catalogussen inmiddels trouwens al professioneler van opzet of staan ze nog steeds bol van de spel- en stijlfouten?
Wil je immers als professionele organisatie gezien worden, zul je ook een professionele uitstraling moeten hebben.
Kleeneze is het grootste homeshopping bedrijf in Groot-Brittanië en Ierland met een omzet van ¤200 miljoen. Ik vind een dergelijke omzet groot. Echter het is nog niks vergeleken bij hun doelstellingen voor expansie in Europa. Binnen 5 jaar moet de omzet stijgen naar ¤500 miljoen. En ook daar stopt het niet; Kleeneze heeft het plan opgevat om in heel europa producten te gaan leveren via een netwerk van distributeurs. Er worden inkomens verwacht van ¤500.000 per maand.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:59 schreef dop het volgende:
kleeneze is nog nergens groot dus is dat net zo ongefundeerd als de post van danaantje
Ik ben ook ooit in de pyramide-dream getrapt ja ! Niemand wilde mijn distributeur-gezeurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:02 schreef Ray-Dorco het volgende:
[..]
Hmm, heb je zo'n vooruitziende blik voor anderen of bespeur ik hier een stukje zelfkennis ? Laat me raden. Je hebt zelf getracht iets te ondernemen maar bent jammerlijk gefaald ?
in de detailhandel waar jullie produckten onder vallen iis dat peanutsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:22 schreef Ray-Dorco het volgende:
[..]
Kleeneze is het grootste homeshopping bedrijf in Groot-Brittanië en Ierland met een omzet van ¤200 miljoen. Ik vind een dergelijke omzet groot. Echter het is nog niks vergeleken bij hun doelstellingen voor expansie in Europa. Binnen 5 jaar moet de omzet stijgen naar ¤500 miljoen. En ook daar stopt het niet; Kleeneze heeft het plan opgevat om in heel europa producten te gaan leveren via een netwerk van distributeurs. Er worden inkomens verwacht van ¤500.000 per maand.
Ik neem aan dat je hier omzet mee bedoeld?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:22 schreef Ray-Dorco het volgende:
[..]
Kleeneze is het grootste homeshopping bedrijf in Groot-Brittanië en Ierland met een omzet van ¤200 miljoen. Ik vind een dergelijke omzet groot. Echter het is nog niks vergeleken bij hun doelstellingen voor expansie in Europa. Binnen 5 jaar moet de omzet stijgen naar ¤500 miljoen. En ook daar stopt het niet; Kleeneze heeft het plan opgevat om in heel europa producten te gaan leveren via een netwerk van distributeurs. Er worden inkomens verwacht van ¤500.000 per maand.
Al die pyramide-constructies zijn hetzelfde: onhaalbare-distributeurslijnen met vagequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef Ray-Dorco het volgende:
Maar niet voor Kleeneze en volgens mij gaat daar deze discussie over. Ik vind het best dat je je negatieve ervaringen met een of ander bedrijf met anderen wilt delen maar dan niet in deze discussie.
Dat onhaalbare gold misschien voor jou, maar laat anderen even lekker hun eigen succes bepalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:18 schreef danaantje het volgende:
[..]
Al die pyramide-constructies zijn hetzelfde: onhaalbare-distributeurslijnen met vage
'wellnesproducts'
Was het maar waarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:31 schreef Ray-Dorco het volgende:
[..]
....Met Kleeneze heb je alleen een beetje doorzettingsvermogen nodig. Want weer of geen weer, als jij je klanten hebt beloofd om maandags langs te komen dan moet je dat ook doen.
De 'verkoper' betaalt 50 cent...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:49 schreef dop het volgende:
wat betaal je voor een catalogus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |