abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23378111
Via een advertentie in een krant kwam ik op www.directinkomen.nl. Na doorgeklikt te hebben op de amateuristische website moet je een formulier invullen om dan een soort van 'instructie'-video te zien. Effe Googlen en je hoeft niks in te vullen:
http://www.directinkomen.com/Opportunity_Holland_broadband.wmv
In het begin was ik al wat sceptisch, maar naar het einde van het filmpje toe werd het allemaal wel heel erg nep. Vind ik dan.
Maar ja, wat vinden jullie van 'Kleeneze'? Valt er wat mee te verdienen? Of zul je gewoon vastzitten aan een killer-contract?
pi_23378211
Wow heheh, wacht effe. Nu is het wel heel erg duidelijk nep. Moet je zien aan het einde van het filmpje, dan zie je alle geinterviewde mensen nog eens langskomen, en je ziet vaker dan eens dezelfde achtergrond bij verschillende mensen 'thuis' langskomen.
pi_23378363
Bij dit soort piramide spelen, zijn alleen de organisatoren, die veel geld verdienen.
Niet om aan te raden om hieraan deel te nemen.

Op http://retecool.com/comments.php?id=3363_0_1_0_C10 staat er een stukje over.
  woensdag 17 november 2004 @ 15:22:29 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_23378510
Ik zit ff het begin te kijken, maar het lijkt gewoon een franchise.. Jij bent gewoon een kleine onderneming met de daarbij behorende risico's!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_23382059
Maar wel een franchise waarin je mensen moet aanmelden om meer te kunnen verdienen, als je het in je eentje blijft doen verdien je waarschijnlijk haast niks, je moet een team opbouwen om het grote geld te verdienen pyramide constructie dus.
pi_23382311
Ja inderdaad het is een piramide constuctie zolang jij geen nieuwe leden aanbrengt zal je ook geen ene malemoer verdienen
pi_23463225
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:54 schreef PACERMAN het volgende:
Ja inderdaad het is een piramide constuctie zolang jij geen nieuwe leden aanbrengt zal je ook geen ene malemoer verdienen
Jawel, als jij je brochure achterlaat bij mensen en ze bestellen er wat uit dan verdien je er wel aan.

Maar als jij zorgt dat meer mensen onder jou zich aanmelden en die slaan aan het verkopen dan verdien je alleen maar meer.

Deels piramide deels verkoop.
'The world is mine'
  zondag 21 november 2004 @ 22:34:19 #8
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23478983
Ze stellen het allemaal wel mooi voor maar uiteindelijk moet je nog altijd hard werken voor je centen, en je moet natuurlijk ook wel aanleg hebben om te verkopen en om mensen in het systeem te krijgen, dat van je tijd zelf opdelen klopt inderdaad wel.

Ik zou er al bij al toch niet aan beginnen aan dit soort systeem.
I'm Minster Stewy...
pi_23492433
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:11 schreef smash789 het volgende:
Wow heheh, wacht effe. Nu is het wel heel erg duidelijk nep. Moet je zien aan het einde van het filmpje, dan zie je alle geinterviewde mensen nog eens langskomen, en je ziet vaker dan eens dezelfde achtergrond bij verschillende mensen 'thuis' langskomen.
Ja die is inderdaad veel te duidelijk!

Als een bedrijf al aantoonbaar liegt in zijn reclame, waarom zou je het dan nog verder vertrouwen?
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_23492574
en bij de voorwaarden zien we de opbouw van het bedrijf
quote:
6 BETALING VAN EEN BONUS AAN DE Distributor
6.1 De voorwaarden waaronder Kleeneze gehouden is om de Distributor een bonus te betalen zijn uiteengezet in het Verkoopplan.
6.2 Alleen Actieve Distributors kunnen aanspraak maken op een bonus van Kleeneze, mits deze Actieve Distributors niet in gebreke zijn met de nakoming van hun verplichtingen onder deze Distributieovereenkomst.
6.3 De Distributor is alleen gerechtigd tot een bonus in verband met verkopen door de Distributor zelf dan wel door de Neerwaartse Distributor, zoals nader uiteengezet in het Verkoopplan.
6.4 De Distributor is niet gerechtigd tot een bonus in verband met verkopen die worden gedaan na beëindiging van deze Overeenkomst.
6.5 Met uitzondering van het recht van de Distributor om Producten te retourneren en geld terug te ontvangen, zoals nader uiteengezet in artikel 13, zullen alle niet door de Distributor aan Kleeneze betaalde bedragen voor door de Distributor gekochte Producten onmiddellijk opeisbaar zijn bij beëindiging van deze Overeenkomst.
6.6 Indien de Distributor nalaat enig bedrag aan Kleeneze te betalen op de datum waarop dat bedrag opeisbaar is, dan is Kleeneze gerechtigd dit niet-betaalde bedrag te verrekenen met ieder mogelijk bedrag dat zij aan de Distributor dient te betalen.
6.7 In het geval de Distributieovereenkomst met een Neerwaartse Distributor wordt beëindigd als gevolg van het feit dat de Neerwaartse Distributor haar verplichtingen jegens Kleeneze niet nakomt én de Distributor terzake hiervan een verwijt kan worden gemaakt, dan is Kleeneze gerechtigd alle aan die Neerwaartse Distributor betaalde bonussen op de Distributor te verhalen.
pi_23492658
Doet me denken aan een aflevering van Married with Children waar bij moeders een vergelijkbaar bedrijf had, ze verkocht veel waardoor ze meer geld verdiende als haar man. Alleen verkocht ze alleen aan zichzelf, en aangezien ze 20% van de omzet kreeg gaf ze het salaris van de schoenenverkoper 6 keer zo snel uit als dat het binnenkwam.
pi_24253660
gister een man bij ons aan de deur geweets of we spullen wilden kopen van dat "kleeneze" :|
pi_24574867
Tja, een hoop onwetendheid alom hier ! Kleeneze, een bedrijf dat al 80 jaar bestaat en sinds de oprichting altijd winstgevend is geweest is geen klentje in de MLM-wereld. Integendeel, Kleeneze is een van de grootste en dat is niet voor niets ! Pyramidespelen ?? Degene die deze opmerking heeft gemaakt heeft echt geen verstand van zaken. Multi Level Marketing bestaat al ruim 35 jaar ! Pyramidespelen zijn juist van dit systeem "afgekeken" en eind jaren 80 pas ontstaan. Bij pyramidespelen is er geen verkoop van echte producten naar van "lucht"of geld in enveloppen. Hier word je dus echt mee genep en zijn niet voor niets illegaal en dus verboden verklaard. Ik ken een aantal mensen van die "in elkaar gezette video" waar iemand het over had. Bob Webb en Gavin Scott, al ruim 10 jaar Kleeneze distributeurs zijn miljonair geworden door dit systeem zoals zoveel MLM-mensen(1 op de 5 miljonairs komt uit de MLM-wereld !!). Mijn sponsor, ja, ik ben ook Kleeneze distributeur, verdient 5000-7000 Pond per maand en doet dit sinds mei 1999. Je kan leuk geld verdienen met Kleeneze maar je moet er hard voor werken, iets wat blijkbaar heel veel mensen( lees :mislukkelingen) tegenstaat! Dan heeft er iemand een nietszeggend stukje van de overeenkomst geplaatst; als distributeur kan je gewoon 10-24 % op je downline verdienen en om je zaak draaiende te houden moet je je downline dus activeren en begeleiden in het creeren van een eigen downline: dit is MLM en het werkt. Maar alleen als je er in gelooft en doet wat anderen in deze business ook doen !
Het is niet voor niets dat Harvard onderwijs geeft in Multi Level Marketing !
Zie ook : http://kleeneze.babbelforum.nl
Een extra inkomen en op termijn een 1e
inkomen is mogelijk:
kijk op http://www.quickeze.nl
pi_24576780
quote:
Op zondag 21 november 2004 10:55 schreef Twisted_TpaU het volgende:

Maar als jij zorgt dat meer mensen onder jou zich aanmelden en die slaan aan het verkopen dan verdien je alleen maar meer.
Dat maakt het een piramidespel volgens de Nederlandse wet. Daarmee is het automatisch ook verboden.
pi_24576799
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:51 schreef keejee het volgende:

Pyramidespelen ?? Degene die deze opmerking heeft gemaakt heeft echt geen verstand van zaken.
De Wet op de Kansspelen omschrijft piramidespelen als volgt:

Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.

Dus zelf hebben ze ook geen verstand van zaken. MLM valt namelijk onder die definitie van piramidespelen en is dus strafbaar.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:27:10 #16
545 dop
:copyright: dop
pi_24577822
jongens dit ruikt naar de misdaad
als mensen je niet letterlijk willen vertellen hoe je geld verdiend en met woorden gaan strooien als pasiefinkomen dan moet je op je hoeden zijn
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_24581775
Een extra inkomen en op termijn een 1e
inkomen is mogelijk:
kijk op http://www.quickeze.nl
pi_24582124
Een paar van mijn kennissen werken als distribiteur voor Kleeneze.
Ze hebben alleen een soort entreegeld betaald (iets van 20 euro ofzo) en
ze hebben dat geld er inmiddels al door en door uit.

Kleeneze is een serieus bedrijf maar inderdaad er zijn zat andere systemen
die je wel leegkloppen.
<a href="http://www.alvades.nl">Alvades</a>
pi_24583193
De instructie video doet aan de ene kant als of je langs de deuren om spullen te verkopen, maar om de inkomens te verdienen die beloofd worden moet je dus 1 of meerdere stappen in de voedselketen omhoog. Je downline creeren, dus moet je er dus verzorgen dat veel andere mensen namens jou de hort op gaan.

Ik vind het dus een wel een veelzeggend stukje uit de overeenkomst, hij toont aan dat Kleeneze opgebouwd is uit lagen. Waar het werk in de onderste slecht betaalde lagen wordt uitgevoerd en waar het grove geld verdient wordt in de bovenste lagen.

Het piramide effect zit erin dat je pas leuk gaat verdienen vanuit je eigen downline, al ren je jezelf 80 uur in de week rot, leuk wordt het niet. Dat je met hard werken geld kan verdienen heb je kleeneze niet voor nodig, dat geld altijd.

Dat Harvard iets doceert geeft geen garanties dat het ook goed is. Harvard heeft ook onderzoek gedaan naar de verkoopmethoden en geldstromen binnen levensovertuigingsorganisaties zoals Landmark Education. Landmark haalt dit onderzoek vaak aan, zonder te melden dat Harvard Landmark alleen marketing technisch bekeken heeft en niet inhoudelijk naar de levensbeschouwingen zelf. Met andere woorden de verkoop was fantastisch en over het produkt werd geen uitspraak gedaan.

Multi Level Marketing heeft als bedrijfsstructuur het voordeel dat iedereen klant gericht is, dat iedereens functioneren direct financieel beoordeeld wordt. Deze bedrijfsvorm heeft ook nadelen. Ethiek en andere mooie princiepe komen hooguit op plek 2.

Laten we de wet een klein beetje hetschrijven om het punt van light helderder naar voren te brengen:
Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij distributeurs een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat overwegend afhankelijk is van het aangaan van een verplichting door een op te bouwen downline.
pi_24601333
Ik snap het niet helemaal,

Als ik de spullen moet verkopen langs de deur en krijg een aantal %, En moet je dan mensen vinden die namens jou gaan verkopen?

Maar als van t bedrijf bijvoorbeeld 1 % krijg van mijn verkopen langs de deuren, dan krijgen de mensen die namens mij gaan verkopen dat toch ook?Dan raakt dat kleeneze toch steeds meer geld kwijt?

Ik snap het niet helemaal.
pi_24601441
Het is een grote nepzooi. De enige twee positieve reacties hier zijn van mensen van Kleeneze zelf. Kijk maar naar hun/zijn user-historie. Alleen effe een accountje aangemaakt om Kleeneze te promoten. Nee, dan kom je betrouwbaar over

Die instructievideo zit vol met fouten, dat bewijst al dat het allemaal bullshit is.
pi_24601611
het leek allemaal best betrouwbaar tot ik zag dat je de catalogussen die je moet verspreiden ZELF moet kopen , 50 voor 50 euro..
  zondag 16 januari 2005 @ 21:56:55 #23
110716 Karulo
Fijne kerstdagen!!!
pi_24603064
Ik verdien ruim 500 euro met Kleeneze. Dat zegt genoeg lijkt me.
....
  zondag 16 januari 2005 @ 22:35:17 #24
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24603748
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:56 schreef Karulo het volgende:
Zou je daar dan wat meer over kunnen vertellen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24608390
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:56 schreef Karulo het volgende:
per wat.. maand/kwartaal/jaar .. week/dag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')