thanksquote:Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef simon-v het volgende:
Het is Dr. Lektroluv
En heeft een aantal cd's uit gebracht, die zijn gewoon te koop bij free record shop
Hier een linkje naar 2 streams van hem...
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=13148360
ik moet weten of hij binnekort naar nederland komtquote:Op woensdag 17 november 2004 18:14 schreef dopa het volgende:
Wat weinigen weten is dat de dokter eigenlijk gewoon T-Quest is, een resident van Fuse
Livesets zijn er niet veel, maar zijn compilatiealbums (5 al ondertussen) zijn wel de moeite waard. Ik heb ze dan ook allemaal
Hij speelt altijd op de Body2body feestjes in Gent. Sowieso draait hij vaak op feestjes in België.
Op oud en nieuw draait ie op een feest van extremaquote:Op woensdag 17 november 2004 19:17 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ik moet weten of hij binnekort naar nederland komt
Het is gewoon T-Quest, is niet echt meer een geheim of zoquote:Op donderdag 18 november 2004 16:49 schreef hydraulix het volgende:
Dr. Lektroluv is echt wickedl! Volgens mij weet nog niemand wie hij daadwerkelijk is(zo ja: wil het wel weten, hoorde verhalen dat hij ook een andere dj is)
Samen met die andere groene knakkerquote:Op donderdag 18 november 2004 16:49 schreef hydraulix het volgende:
Weekend of Techno
Vrijdag 3 december
zaal 1:
Green Velvet
Deetron
Shinedoe
zaal 2
Dr. Lekroluv
Terry Toner&Herr Arter
Wouter de Moor
Don Diablo
|