Da's wel bijzonder ja.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:36 schreef Integrity het volgende:
In het nieuwsbericht is wel duidelijk een verband tussen amerika, rusland en atoomwapens.
Ja volgens Jonh Titor wel, alleen gebruikt ie zijn pseudoniem nog niet. je mocht um ook niet zoekenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:56 schreef Rieuwert het volgende:
Loopt er momenteel al ergens in de VS een kindje rond die John Titor heet?
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:43 schreef RM-rf het volgende:
John Titor voorspelde ook dat er in de anloop van de verkiezingen van 2004 burgerlijke onlusten zouden uitbreken in de VS ...
er staat slechts dat de bevolking van de VS onrustig wordt tegen de verkiezingen, en naar ik meen te hebben gezien was dit idd ook het geval.quote:Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?
Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency. This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election. The Jewish population in Israel is not prepared for a true offensive war. They are prepared for the ultimate defense. Wavering western support for Israel is what gives Israel's neighbors the confidence to attack. The last resort for a defensive Israel and its offensive Arab neighbors is to use weapons of mass destruction. In the grand scheme of things, the war in the Middle East is a part of what's to come, not the cause.
Hij heeft gezegd dat de basis in 2004 gelegd wordt, maar vanaf 2005 beginnen steeds meer 'waco-achtige' gebeurtenissen plaats te vinden.quote:Ik mag hopen dat je toegeeft dat dat niet waar is, en je wel heel ruim moet gaan interpeteren om dat nog rond te praten, verder beweerde hij dat de burgeroorlog zelf in 2004 zou uitbreken, dus nog een ruim maandje en we kunnen hem absoluut als een leuke Hoax classificeren.
quote:How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?
They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
quote:There is a civil war in the United States that starts in 2005. That conflict flares up and down for 10 years. In 2015, Russia launches a nuclear strike against the major cities in the United States (which is the "other side" of the civil war from my perspective), China and Europe. The United States counter attacks. The US cities are destroyed along with the AFE (American Federal Empire)...thus we (in the country) won. The European Union and China were also destroyed. Russia is now our largest trading partner and the Capitol of the US was moved to Omaha Nebraska.
Hier zou ik zeer graag een bron van zien.quote:Naar ik meen heeft een moderator van een forum waar Titor zijn voorspellingen postte al aangegeven contact te hebben gehad met de persoon die de Titor-posts uitgedacht had en deze had al aangegeven dat degene die dat gedaan had inderdaad al geschokt was welke gevolgen de Hoax had gehad, het was dus allemaal fake.
quote:Unfortunately, winners of historical sports betting events are not high on the priority list of people in 2036. As a thought experiment, if I did tell you who the winning horse was and you killed it before the final race, would that make me a liar or would it support my statement that our worldlines are about 2% different? Do you know who won that race 30 years ago?
Is dat zo'n grote voorspelling? de tweedeling van het land was al bij Gore vs Bush kenbaar, aangezien JT het als expliciet aanknooppunt aangeeft mag ik denken dat het een zekere betekenis heeft, en juist dat zie ik er niet echt in, de onrust is me eerder zeer meegevallenquote:Op woensdag 17 november 2004 17:59 schreef DionysuZ het volgende:
er staat slechts dat de bevolking van de VS onrustig wordt tegen de verkiezingen, en naar ik meen te hebben gezien was dit idd ook het geval.
nee, de burgeroorlog begint in 2004quote:Hij heeft gezegd dat de basis in 2004 gelegd wordt, maar vanaf 2005 beginnen steeds meer 'waco-achtige' gebeurtenissen plaats te vinden.
hij geeft aan dat 2005 wat hij eerder noemde een foutje was:quote:The civil war in the United States will start in 2004.
verder geeft hij aan dat hij de dag dat de oorlog uitbreekt, exact kan herinneren:quote:John says the civil war leads to the world war in 2015. The civil war lasts for ten years?
It's 2004. I apologize for a missed key (very observant - we all need good critics). Perhaps our definition of war is different. I would define it as a conflict where organized groups engage in maneuver and armed conflict.
quote:What is the exact date that the war starts? If you can't remember, can you tell us the month?
I remember the exact date. When it comes, it will not be a surprise.
Ik heb het nagekeken, en het bleek een fout te zijn, de account timetravel_0 waarmee JT de eerste keer postte raakte verloren in een crash, waarna een ander deze account weer kon registreren en er dus een bogus-post mee deed waarin hij zogenaamd aangaf dat alles gelogen was, dat was zelf dus foutief, mn excusesquote:Hier zou ik zeer graag een bron van zien.
Toch een vreemde tegenstrijdigheid in zijn verhaal, als hijzelf juist het butterfly(-in-tokio)-effect noemt, is het dus onzinnig te beweren dat er een 2% afwijking is:quote:Op woensdag 17 november 2004 18:03 schreef DionysuZ het volgende:
verder heeft titor zich overal ingedekt RM-rf, door hier te zijn verandert hij de toekomst al en kan het anders lopen dan het zou lopen zonder hem (butterfly effect).Verder was deze wereldlijn tot 2% anders dan zijn eigen wereldlijn dus hoeven zijn voorspellingen helemaal niet uit te komen. Zelfs voor een hoax erg mooi dus
[..]
Laat JT nu net het hele idee 'terrorisme' vergeten zijn te vermelden, en het enkel hebben over een strijd tussen burgers en de regering van de Verenigde Staten..quote:Op woensdag 17 november 2004 20:11 schreef Integrity het volgende:
Hij wordt wel ijzersterk op deze manier. Kijk maar eens naar het nieuws nu; politiek in "rep en roer", mensen zijn banger geworden. De "minder nadenkenden" onder ons zijn ook actiever geworden in "vergeldingsacties" en diezelfde "minder nadenkenden" kijken niet verder dan de landsgrens. Levert wel een flink probleem op wanneer extremisten uit, bijvoorbeeld Marokko, te horen krijgen dat hier in Nederland moskeeen in de brand worden gestoken. leg die maar eens uit dat deze "pubers" niet goed hebben nagedacht bij hun "daden".
Zo zelfvoorzienend en onder extreem isolement fumctioneert de tijdreiziger niet, daar uit andere posts blijkt dat hij bij zijn moeder en zichzelf thuis is, hij zegt letterlijk dat zijn eigen ik nu 2 jaar oud is en boven ligt te slapen. Het lijkt mij dat hij dan juist die situatie zou vermijden.quote:((… do you have to take psychological tests before you are chosen? what attributes should a time traveler have in your opinion?))
Yes, there are numerous psychological tests. I was chosen based on my educational background and military service. The training lasted about two years. There is a great deal of physical training to counter the physical effects of distortion. They were also looking for drivers who had a fair amount of self-sufficiency and an ability to function under extreme isolation and confinement.
nummer 214
Op zich een goede voorspelling maar wel een zeer voor de hand liggende dit artikel is van 9 oktober 2001, JT spreekt hierover op 13 februari 2001 zie 380 hiervoor heeft cyrix dit systeem natuurlijk ook toegepast. Toch vraag ik me af hoe de gemiddelde pc gebruiker rond die tijd dit als serieuze optie had gezien. Niet een onverklaarbare voorspelling maar wel grappig te zien dat het wel is uitgekomen.quote:(7)What is the speed of the average computer in the future? I am assuming it is in ghZ, if it is higher, could you post the name of that hZ measurement and its relation to the ghZ?
Ghz is not a useful measurement. Computers are no longer measured by their speed as mush as the number of variables (not calculations) they can handle per second.
het gaat mij om voorspelling 2, dit klopt welquote:1. What was the final death count in the recent India earthquake?
2. What is the "Ginger" (IT) invention?
3. Who wins the Stanley Cup (Hockey) this year?
Posted by John Titor on 01-29-2001 09:10 PM
(1). I have no idea.
(2). It looks like some sort of motorized scooter. What do you think “IT” is?
(3). I know this one but I think it would be unfair and immoral for anyone to win a bet based on something I’ve told them.
bron, ctrl-f connectingquote:Posted by John Titor on 02-08-2001 01:18 PM
All I can think of is to make something up. So here goes…. The space shuttle mission may or may not have a problem connecting the new lab to the space station.
Nee, met onrust in de maatschappij in 2004 en die is er wel degelijkquote:Op woensdag 17 november 2004 14:29 schreef Absinth het volgende:
2015? Burgeroorlog zou toch al volgend jaar beginnen? Met enkele incidenten in 2004?
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:28 schreef Flowce het volgende:
Er is nog niet veel waar gebleken van "John Titor's" beweringen dit jaar...
Titor voorspelt helemaal geen Iraq-oorlog en ook niet dat die onterecht gevoerd wordt wegens WMD's:quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het alleropmerkelijkst van John Titor is dat hij in een Irak oorlog voorspelde die onder valse voorwendselen zou zijn begonnen en hij noemde zelfs de WMD's die er niet zouden worden gevonden. Terwijl er in 2000 en begin 2001 nog niet eens sprake zou zijn van een oorlog tegen Irak, laat staan dat de gemiddelde burger dit tot de laatste komma zou kunnen voorspellen!
http://www.johntitor.com/JohnsWar.htmquote:How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?
They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
The Arab countries appear to have weapons of mass destruction. Do they use them against America?
Not against America but they are used against each other.
Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?
Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency. This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election. The Jewish population in Israel is not prepared for a true offensive war. They are prepared for the ultimate defense. Wavering western support for Israel is what gives Israel's neighbors the confidence to attack. The last resort for a defensive Israel and its offensive Arab neighbors is to use weapons of mass destruction. In the grand scheme of things, the war in the Middle East is a part of what's to come, not the cause.
Dat de centrale amerikaanse overheid de burgerrechten van de bevolking wil inperken is een verhaal dat al jaren, decenia tot eeuwen gebruikt wordt in het midden-westen om afkeer van washington te tonen: Waco was bv een sekte die zich compleet afgewend had van centraal gezag en vervolgens door de FBI belegerd werd.quote:Naast dat hebben we de 100% kloppende voorspelling over "civil liberty rights" die ingeperkt zouden worden door a major event! Hoe duidelijk wil je het hebben?
Creuzfeld Jakob's Disease (CJD, ofwel de gekke koeien ziekte), dat is iets van ver voor Titor, enkel sloeg het in amerika in de media niet tot nauwelijks aan,quote:Als dat nog niet genoeg is had Titor ook nog eens gelijk over die niet-dodelijke wapens die toch best wel dodelijk zouden zijn en niet als laatste maar wel om deze post af te maken; John was ook correct over de komende CJD uitbraak. Er zijn talloze aanwijzingen over dat de Amerikaanse keuringsdienst van waren niet berust is op zijn taak en we zouden dit binnenkort moeten gaan merken.
(Wij lopen echter geen gevaar aangezien wij onze koeien hier zelf laten opgroeien en nauwelijks tot niet vlees importeren + er zit een flinke controle op)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |