"You come to love by seeing an imperfect person perfectly.."quote:Op woensdag 17 november 2004 13:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil perfect zijn zodat je beseft dat er wel toekomst in ons is.
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2004 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Mooie woorden EMW
Mag ik die in mijn onderschrift gebruiken?
Ondertitel: "Megabitch"...quote:Op woensdag 17 november 2004 13:33 schreef Kleintje het volgende:
Huilen is het enige wat ik sinds gisteravond nog kan.
*grijns*quote:Op woensdag 17 november 2004 14:58 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ondertitel: "Megabitch"...![]()
Ahum, sorry.![]()
Is hier ook ongeveer zo.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:52 schreef Kleintje het volgende:
Liefde is raar.
Maar mijn ex en ik gaan nog super met elkaar om.
De 'echte' liefde is over, maar de liefde en vriendschap niet!
Ik gun hem het beste, alleen was ik dat niet meer voor hem.
Wat is er nu gebeurd dan? Neemt hij afstand van het geheel?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:53 schreef Kleintje het volgende:
Pfff... het zou zo leuk zijn als de andere kant zich ook inzet.
Heb het op dit moment even helemaal gehad...
Lees ik het wel verkeerd, dat is denk ik de vraag...quote:Op donderdag 18 november 2004 09:47 schreef Kleintje het volgende:
Hoho, je leest verkeerd, het is niet dat we niet verder willen, het is dat hij het even niet meer ziet.
Er is gewoon erg veel gebeurd waardoor ik niet schoon de relatie in kom maar met veel problemen. Zoals ik in de openingspost al aangaf. En ik werk er hard aan door middel van gesprekken met een psychotherapeute en ik ga hard vooruit. Maar het heeft wel invloed op de relatie.
Vorige relatie duurde ruim 4 jaar. Daar stapte ik in toen ik 26 was.
Dat hoort in jouw belevingswereld. (in de mijne ook, maar dan ook na die eerste maanden). Maar dat is niet voor iedereen zo.quote:Een relatie hoort zeker de eerste maanden eigenlijk alleen maar leuk te zijn
Nee dat hoort in een gezonde relatie die je met zijn tweeen hebt. Waarom denk je dat er zoveel scheidingen zijn? Omdat mensen elkaar zo goed kunnen uitkiezen? Niet bepaald...quote:Op donderdag 18 november 2004 12:28 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat hoort in jouw belevingswereld. (in de mijne ook, maar dan ook na die eerste maanden). Maar dat is niet voor iedereen zo.
Het gaat er mij niet om dat er nooit ruzie mag zijn. Je punt wat betreft alleen maar doen wat leuk is begrijp ik niet helemaal overigens. Het gaat erom dat er een gevoel van verliefdheid en geluk moet overheersen en dat proef ik hier absoluut niet uit. Als TS nu al na een toch wel 'miezerige' 4 maanden al aangeeft dat haar lover twijfelt en ze zelf ook minder zeker is van dr zaak dan is dat een teken.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:41 schreef miss_sly het volgende:
wat is 'alleen maar leuk'?
nooit ruzie? de ander niets laten merken als je verdriet hebt, omdat je dan niet leuk kunt zijn? eventuele probleempjes altijd maar alleen oplossen, omdat dat niet leuk is voor de ander? alleen maar dingen doen die je leuk vindt, dus vooral geen huishoudelijke karweitjes of boodschappen ofzo?
Ik denk dat een relatie (dus niet een boy/girl on the side) nooit alleen maar leuk kan zijn, maar dat hoeft ook niet. Het is wel zaak dat op de lange duur (want daar draait een relatie nou eenmaal meestal toch om) de leuke dingen de minder leuke blijven overheersen, anders houdt het wel op denk ik. als het dan even (ook al is dat in het begin) niet lekker loopt, wil dat niet zeggen dat je niet bij elkaar past of de relatie niet goed is.
Voor sommige mensen is het zo dat problemen hebben, hardop ruzie maken, huilen en vechten, een soort van bevestiging van hun bestaan zijn: alles moet tot in het uiterste uitgevoerd worden, een soort van ultiem romantisch idee van je 'storten in een hopeloze liefde zonder toekomst maar er wel lekker voor vechten ..."quote:Op donderdag 18 november 2004 12:28 schreef Frenkie het volgende:
Maar dat is niet voor iedereen zo.
Ik denk dat ik één belangrijk punt moet maken: de mensen hier proberen je alleen maar te helpen, je hoeft jezelf niet zo in het defensief te dringen. Ik hoop er alsnog het beste van voor je, maar ik heb zo'n 'gutfeeling' ...quote:Op donderdag 18 november 2004 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Sorry hoor, ik hoef niet te horen wat ik wil horen. Maar dit zijn echt woorden die denk ik geschreven zijn door mensen die niet weten waar ze over praten.
Want hoe a-romantisch ook, we hebben ook een soort deadline gesteld. Dat we wel moeten zien dat het vooruit gaat, zo niet, dan zijn we beter af zonder elkaar. Dat weten we allebei. We gaan onszelf niet verder verliezen in een relatie die dan echt uitzichtloos blijkt te zijn.
Dat ik jouw houding als 'romantisch' kwalificeerde, komt niet door je eigen beschrijving van je gedrag bij je scheiding, het is ook geen kwalificatie van je persoonlijkheid an sich als 'romantisch aangelegd'..quote:Op donderdag 18 november 2004 22:11 schreef Kleintje het volgende:
Sorry hoor, ik hoef niet te horen wat ik wil horen. Maar dit zijn echt woorden die denk ik geschreven zijn door mensen die niet weten waar ze over praten.
Als ik zo romantisch was en wild vasthouden wat ik heb (is dat wel romantisch, is het geen angst om alleen te zijn) had ik dan niet harder voor mijn huwelijk gevochten?
Zoals jullie al lezen, we houden van elkaar.
opvallend dat je nu opeens aankomt met het idee dat jullie bij elkaar zijn, vanwege en angst van beiden om alleen te zijn, lees eens je eigen beginpost door, vol van fatalistische statements als 'we konden het niet ontkennen' en 'Duidelijk, we houden van elkaar' ...quote:(is dat wel romantisch, is het geen angst om alleen te zijn)
idd mijn relatie werkte daardoor niet.. mara goed ben ook nog jongquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:15 schreef Kleintje het volgende:
roze wolk blijft langer als je elkaar minder ziet. Maar als je gelijk samenwoont zie je de negatieve dingen ook eerder.
Neva, tnx voor je lieve woorden.
Enne... we vechten ervoor... verwacht hem ieder momtent thuis... mijn liefste...
respecteer de TS.. voor haar is dit (denk ik) een goede manier om even weer balans te vinden met haar gevoel en gedachte.. bij de een werkt het zo en bij de ander weer anders..quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind dit topic (inclusief de topictitel) overkomen als een mislukte dramafilm. Het is ook nog eens in zo'n vorm geschreven alsof je bij iemand in z'n dagboek zit te lezen.
Lief dagboek,quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:18 schreef Kleintje het volgende:
Je bent niet verplicht te lezen of te reageren hoor
flauw heel flauw..quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik kan pas oordelen over hoe ik een topic vind als ik het gelezen heb en kreeg na het lezen ineens de behoefte om in je te gaan schrijven.
Je Joipoidoipoipoi.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:30 schreef Kleintje het volgende:
Heerlijk weekend.
Gezellige dingen gedaan, lekker gepraat en we zijn weer overduidelijk gelukkig.
Hij merkt gelukkig ook wel dat het mijn problemen zijn/waren en dat de meeste toch wel bezig zijn met oplossen.
Ben weer even helemaal happy en in de wolken... net zoals hij!
Ik zie de humor er wel van in. Van mij mag ze blijven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:28 schreef Neva het volgende:
zucht.. als je heir alleen maar loopt te bashen vertrek dan }:
TVP!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Lief dagboek,
*knip*
Dat snap ik al niet. Waarom ga je dan daten?quote:Op woensdag 17 november 2004 13:33 schreef Kleintje het volgende:
4 maanden geleden had ik een date, echt vandaag precies 4 maanden geleden. Het beviel beter dan we wilden, we werden verliefd. Dat kon niet... ik lag nog in scheiding. Het was mijn tijd nog niet. Maar ja, ontken het gevoel maar... dat gaat niet.
Ja, ik heb daar ooit van gehoord. Van daten heb ik ook eens gehoord en dat is toch net iets anders dan met een vriend wat gaan drinken, toch?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:58 schreef Kleintje het volgende:
Nuek, misschien heb je weleens van vrienschappen gehoord. Het klikte gewoon erg gezellig online en hij was toch in de buurt. We wilden gewoon wat drinken.
Moet je dan iedereen van het andere geslacht ontwijken omdat je anders de kans loopt verliefd te worden?
Ik word niet zomaar op de eerste de beste verliefd hoor.
Tnx Neva!
Als het zo heerlijk is, wat zit je hier dan te klagen en te zeiken over die relatie van je?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:35 schreef Kleintje het volgende:
En dat het zo is gelopen dat is alleen maar heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |