quote:Op woensdag 17 november 2004 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
0-5 denk ik.
1-0 eens.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:41 schreef DutchGooner het volgende:
Laten we hopen op een 1-0,door Nedved uiteraard
Nee hoor, zou alleen maar weer erxtra bewijs zijn dat het bestuur hem te makkelijk heeft verkocht.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoewel Zlatan als doelpuntenmaker ook wel een lekkere bus zout in de wonden zou zijn.
Die eikel die in 1996 de 1-0 maakte in de finale na een fout tussen Sar en Boer?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:00 schreef Spideyman het volgende:
ik denk dat Ravenelli scoort. Of Ravanelli.
Gelukkig was daar later Litmanenquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die eikel die in 1996 de 1-0 maakte in de finale na een fout tussen Sar en Boer?
Maar toch won Juve na strafschoppen, dus veel maakt dat voor jullie ajax supporters niet uit.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:53 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Gelukkig was daar later Litmanen
4 eigen doelpunten dus?quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:05 schreef Dos37 het volgende:
Mooie OP maar wel verlies 0-4 zlatan 4x
Al schopt de scheids ze er allemaal in, het kan me geen fuck schelen zolang we maar winnenquote:Op maandag 22 november 2004 18:42 schreef superjoden het volgende:
Ook al win je hier... dan nog kan ik het me niet voorstellen dat Bayern thuis punten verspeelt tegen Maccabi, dus dan zal je met 5-0 moeten winnen met 4 doelpunten van SQD
inderdaadquote:Op maandag 22 november 2004 19:03 schreef VoreG het volgende:
Capello schijt gewoon in z'n broek voor Ajax.
Als ze een B-team zouden opstellen staan daar opeens enorm gemotiveerde spelers, met veel klasse, die eindelijk kunnen laten zien dat ze in het eerste horen. Dan heb ik liever 'gewoon' het A-team van Juve.quote:Op zondag 21 november 2004 12:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Juventus is zeker van de tweede ronde, dus gaat een verkapt B-team opstellen denk ik. In het gunstige geval weet Ajax een gelijk spel in de wacht te slepen.
Idd dat hebben we toen ook met Tsjechie op het EK tegen Duitsland kunnen zienquote:Op maandag 22 november 2004 19:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ze een B-team zouden opstellen staan daar opeens enorm gemotiveerde spelers, met veel klasse, die eindelijk kunnen laten zien dat ze in het eerste horen. Dan heb ik liever 'gewoon' het A-team van Juve.
Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat we daar een punt pakken
man die heeft een pamper aan daar komt echt niks doorheen hoorquote:Op maandag 22 november 2004 19:03 schreef VoreG het volgende:
Capello schijt gewoon in z'n broek voor Ajax.
dat tekent jequote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen al vanwege het merendeel van de (arrogante) reacties hier, hoop ik echt dat Juve over ajax heenwalst!
In het PSV - Arsenal topic zei je wat andersquote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen al vanwege het merendeel van de (arrogante) reacties hier, hoop ik echt dat Juve over ajax heenwalst!
ik zie er niks over de wedstrijd van ajax staanquote:Op maandag 22 november 2004 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het PSV - Arsenal topic zei je wat anders
over tribunes gesproken, die zullen vanavond erg leeg zijnquote:Op maandag 22 november 2004 19:10 schreef superjoden het volgende:
[..]
inderdaaden het is omdat wij AJAX zijn ... DE BESTE dan zit er ook nog wat volk op die tribunes daar. Tegen elke andere club moet ie dit wel zeggen anders is het stadion leeg bij CL wedstrijden
Van een betere tegenstander kan je ook winnenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben bang dat Juventus ook met een aangepaste opstelling nog beter is dan Ajax.
Mij lijkt het eerder:quote:Op maandag 22 november 2004 21:57 schreef Dos37 het volgende:
Ajax stunt denk ik
1-3 3x Babel
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD - Maxwel
Sneijder- Galasek - van der Vaart
Rosales - Babel - Mitea
weet niet of ik iedereen goed heb staan maar dit zijn de 11
Ik vertrek iig zodra ik klaar ben met werken om 18.00u naar Torino.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
over tribunes gesproken, die zullen vanavond erg leeg zijn. Weet iemand hoeveel Ajax supporters er zijn afgereisd?
Vind ik eigenlijk wel meevallen, hoewel ik keihard pro-Ado ben erger ik me totaal niet aan dit topic.quote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Ja die word het ook maar toch Sneijder is toch zonde op de bank daarquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mij lijkt het eerder:
Vonk
Trabelsi - Grygera - Escude - De Jong
Galasek - vd Vaart - Maxwell
Rosales - Babel - Boukhari/ Mitea
![]()
450 kaarten waren er door Ajax-supporters afgenomen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:56 schreef JaWi het volgende:
Paar honderd geloof ik.
De joden hebben weer een keer gewonnen en denken meteen weer dat ze de CL gaan winnenquote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Mooi, want ik heb nog geen kaarten. Moet ik straks bij de kassa van het stadion kopen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
450 kaarten waren er door Ajax-supporters afgenomen.
Tot gisteren waren er verder slechts 4.500 kaarten in totaal verkocht, dus het wordt een kille lege bedoeling in het stadion waar 70.000 mensen in kunnen.
De B-keus heeft waarschijnlijk ook nog meer ervaring dan Ajax. En die Italianen zijn meesters in het effectief uitspelen van een wedstrijd. Ze komen niet over de middellijn en toch scoren ze 1 keer. Iets waar Ajax niet echt kaas van heeft gegeten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat Ajax wint van een goede en ervaren ploeg als Juventus, zelfs niet tegen een B-keus, als die al zou spelen.
Ja? Is dat zo vreemd? Iemand van 17 in de basis laten debuteren tegen de zwaarste tegenstander in de CL, een wedstrijd waar je eigenlijk een punt moet halen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Babel in de basis?
jij zit in Turijn in een internetcafe,hotel te internetten?quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:26 schreef Marty het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb nog geen kaarten. Moet ik straks bij de kassa van het stadion kopen.
Kan ik tenminste een mooi plekje uitkiezen
Onder haar naam staat vanuit Milaan, dus blijkbaar wel. Ik weet wel betere dingen te doen dan Fokken danquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij zit in Turijn in een internetcafe,hotel te internetten?
hij zei dat om 1800 uur zijn vliegtuig ging en geen Ajax supporter isquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij zit in Turijn in een internetcafe,hotel te internetten?
ow wacht niet vliegenquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij zei dat om 1800 uur zijn vliegtuig ging en geen Ajax supporter is. Snap het ook niet echt
nu bezigquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef Kremers het volgende:
Straks op Eurosoprt de halve finale tussen Juve en Ajax uit het seizoen '96/'97
Frankyquote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn ze staan alweer 2 uur achterquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:39 schreef superjoden het volgende:
[..]
nu bezig
bah dat hoef ik niet meer te zienquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef Kremers het volgende:
met ravanelli en vialliquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
bah dat hoef ik niet meer te zien
Hahahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef Kremers het volgende:
Nee, dat zou idd echt kut zijn............quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:56 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop niet dat Maccabi wint, want dan gaan we waarschijnlijk een probleem krijgen
Ja behoorlijk jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, dat zou idd echt kut zijn............
Kan Ajax veel aan doenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:06 schreef Suijk het volgende:
5000 mensen daar. Wat een grap.
Huh?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:10 schreef MociN het volgende:
Zoals hij afgelopen zaterdag scoorde, leek het net of ik een nieuwe Kluivert zag.
Babel is pas 17quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Huh?
Ik wist niet dat Babel iemand dood had gereden en een vrouw had aangerand!
Er valt weinig te halen en bovendien is de spanning wel een beetje weg.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Weet je wat me verbaasd....
Normaal is er rond deze tijd al minimaal 1 topic volgepost met breezerige joden die van de zenuwen niet kunnen poepen enzo...
Valt mee deze keer!
Je bent 1 van de 4.500 volgens SKY, dus parkeerplek zat bij het stadionquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:46 schreef Marty het volgende:
[..]
Ik vertrek iig zodra ik klaar ben met werken om 18.00u naar Torino.
Maar ik ben dan ook geen Ajax supporter
zieltjequote:Op dinsdag 23 november 2004 20:28 schreef F1Bas het volgende:
kutzooi, ik moet werken tot 22 uur
Jij ook!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:31 schreef methodmich het volgende:
Veel succes!
Inderdaad mooi voetbal mooie tijden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:33 schreef StarGazer het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAX
Schitterende beelden
Als ie nou goed speelt en scoort, krijgt ie misschien wel zn eigen toren!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:40 schreef sol1tair het volgende:
We hebben de B
We hebben de A
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de L
Die moeten harstikke verlies lijden met zulke lage toeschouwer-saantallen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:43 schreef devv05 het volgende:
Ondanks dat ze al geplaatst zijn is zo'n leeg stadion toch wel belachelijk
Kennelijk geen aansprekende tegenstanderquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:43 schreef devv05 het volgende:
Ondanks dat ze al geplaatst zijn is zo'n leeg stadion toch wel belachelijk
Juve heeft Agnelli-geld.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:45 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Die moeten harstikke verlies lijden met zulke lage toeschouwer-saantallen.
De grootste club is ManU.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Juve heeft Agnelli-geld.
Blijft raar dat de grootste club ter wereld (en dat is Juventus) zo'n leeg stadion heeft.
Omdat de tegenstander niet intressant is, zoals al gezegd werdquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:52 schreef Spideyman het volgende:
ík schakel net in, waarom is er zo weinig publiek?
Mwah, zo slecht is Juventus ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:47 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Kennelijk geen aansprekende tegenstander
Mag ook. Laten we het dan de top 3 noemen (Real, ManU, Juve)quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:50 schreef jerryx het volgende:
[..]
De grootste club is ManU.
Dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:53 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mag ook. Laten we het dan de top 3 noemen (Real, ManU, Juve)
Ben benieuwd wat de stand morgen zal zijn in de groep van Utrecht...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:00 schreef Frenkie het volgende:
Ghehehe Maxwell wil zeker naar Juve..
Wedstrijd afgelopen.
De stand in de groep
1. Juve 5-15 (5-0)
En kaartjes schijnen, als ik mijn Italiaanse bron mag geloven, maar liefst ¤2 te zijn om meer mensen te trekken vanavond!! Maar ja, zelfs als je geld toe zou krijgen zou je nog niet in dat koude kutstadion willen zittenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:45 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Die moeten harstikke verlies lijden met zulke lage toeschouwer-saantallen.
hij goede speler zijnquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb het altijd al geroepen, al voordat Maxwell de goude schoen kreeg voor beste voetballer in HCE. hij is waardeloze speler !!!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de stand morgen zal zijn in de groep van Utrecht...
Hij is ook de beste voetballer in de HCE ook ondanks deze fout.... Als je een fout maakt betekent het niet dat je er niks van kunt hoor...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb het altijd al geroepen, al voordat Maxwell de goude schoen kreeg voor beste voetballer in HCE. hij is waardeloze speler !!!
Losertje...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel op he dat Frenkie er altijd is als het slecht gaat met Ajax. Maar je moet wel als succces van je eigen club uitblijft.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ajax eigen toch?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Godvertyfus!!
Waarom nou zo arrogant spelen?!?!
Lees hierboven maarquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Losertje...
Het is toch grappig dat Juve vijf wedstrijden speelt en vijf keer 1-0 wint. Dat is klasse... of niet..
Wat heeft Utrecht dan daar mee te maken??
maar jij vind dus ook echt dat hij recht had op die goude schoen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij is ook de beste voetballer in de HCE ook ondanks deze fout.... Als je een fout maakt betekent het niet dat je er niks van kunt hoor...
Hoezo vijfmaal 1-0, waar heb jij Ajax staan? Hemel ofzo??quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Losertje...
Het is toch grappig dat Juve vijf wedstrijden speelt en vijf keer 1-0 wint. Dat is klasse... of niet..
Vermoorde onschuldquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Losertje...
jammer he als niemand haptquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is ajax eigen toch?![]()
Noem even de uitslagen van Juve deze CL-ronde.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef okee6 het volgende:
Hoezo vijfmaal 1-0, waar heb jij Ajax staan? Hemel ofzo??
Die was toch uitgeroepen tot beste voetballerquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:59 schreef VoreG het volgende:
Maxwell is weer goed bezig de laatste tijd.....
He zien we jou ook weer eens.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Die was toch uitgeroepen tot beste voetballer![]()
Ik ben er vaak hequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Valt wel op he dat Frenkie er altijd is als het slecht gaat met Ajax. Maar je moet wel als succces van je eigen club uitblijft.
Ik weet dat er na die post veel vingertjes jeukten. Geeft al genoeg voldoening.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
jammer he als niemand hapt
(oeps doe ik het toch)
Wat heeft die reeks van viermaal 1-0 met deze wedstrijd te maken? Deze gaat de reeks doorbreken, of jij moet even twee topspitsen en een topverdediger laten invliegenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Noem even de uitslagen van Juve deze CL-ronde.
Dan snap je het misschien ook.
Ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
maar jij vind dus ook echt dat hij recht had op die goude schoen?
Robben ?? snijder? ik noem maar wat
Toen ik daarover zei dat de stand zou wordenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat heeft die reeks van viermaal 1-0 met deze wedstrijd te maken? Deze gaat de reeks doorbreken of jij moet even twee topspitsen en een topverdediger laten invliegen
Die arme jongen loopt zich een ongeluk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef JeroenV het volgende:
Wat een gekloot. Babel staat ook vrij alleen.
handig he dat internet. lekker anoniem de puber uithangen. wussy.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:16 schreef Streetracer het volgende:
whahahahahahah kutkop krijgt klappen. fucking wussy
Klaar, je dient gewoon geen schop te geven als iemand langsloopt..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:18 schreef Frenkie het volgende:
Aansteller was gewoon een tikje.. als je rood wil halen, kan je beter een rotschop uitdelen..
als het iemand is als van der vaar welquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Klaar, je dient gewoon geen schop te geven als iemand langsloopt..
Leg eens uit? Ik ben bijzonder benieuwd naar je onderbouwing.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:20 schreef Streetracer het volgende:
[..]
als het iemand is als van der vaar wel
Zeg ga eens ergens anders met je golfje tuffen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:20 schreef Streetracer het volgende:
[..]
als het iemand is als van der vaar wel
Ah.. een voetbalkenner..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Streetracer het volgende:
lekker vieze maroc
Hou hier eens mee op.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Streetracer het volgende:
lekker vieze maroc
roep je moedertje maar meequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeg ga eens ergens anders met je golfje tuffen.
laat je moeder nu eerst zelf maar eens haar snor weghalen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef Streetracer het volgende:
lekker vieze maroc
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
laat je moeder nu eerst zelf maar eens haar snor weghalen.
Is goed, gaan we dan samen rondjes rijden?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:22 schreef Streetracer het volgende:
[..]
roep je moedertje maar mee
hier praten we over voetbal, niet over je moederquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is goed, gaan we dan samen rondjes rijden?
Alleen door een eigen fout hoor...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef okee6 het volgende:
Ajax speelt goed vanavond en dat is niet genoeg.
Goed spelen en er tegen een veredeld tweede elftal niet aan te pas komen is een schande voor het Nederlandse voetbal..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef okee6 het volgende:
Jij en positief voor Ajax?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef okee6 het volgende:
Nee, dat is juist de kwaliteit van het Italiaanse voetbalquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Goed spelen en er tegen een veredeld tweede elftal niet aan te pas komen is een schande voor het Nederlandse voetbal..
Rot toch op manquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:18 schreef Frenkie het volgende:
Aansteller was gewoon een tikje.. als je rood wil halen, kan je beter een rotschop uitdelen..
Ik heb jou nog geen zinnig woord over voetbal zien zeggen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Streetracer het volgende:
[..]
hier praten we over voetbal, niet over je moeder![]()
Praat dan ook over voetbal..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:24 schreef Streetracer het volgende:
[..]
hier praten we over voetbal, niet over je moeder![]()
Niet zo janken bij Feyenoord gingen ze al janken als Zlatan ff in de lucht was....quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Haha, van der Vaart krijgt een tikje en ze beginnen te mekkeren.
Voetbal is niet voor mietjes. Dat wijf hoort helemaal niet thuis op het veld.
Laat dat pubertje lekker..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen zinnig woord over voetbal zien zeggen?
dat bedoel ik nou, hij moet reclame voor tempons maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Haha, van der Vaart krijgt een tikje en ze beginnen te mekkeren.
Paauwe speelt toch ook iedere week?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet zo janken bij Feyenoord gingen ze al janken als Zlatan ff in de lucht was....
Voor wat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Streetracer het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou, hij moet reclame voor tempons maken.
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor wat?
Zal wel de nieuwste rage op de basisscholen wezen ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor wat?
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
wat een aap is die commentator.
"Is dit geen rood? Is dit geen buitenspel? Is dit geen hands?
Pfffff om lam van te worden.
Paauwe is ook een mietje, ja. Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Paauwe speelt toch ook iedere week?
Voor welke club was jij ook al weer??quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Sloggi het volgende:
Zlatan laat even zien waarom Juve hem gekocht heeft. Wat een controle...
Ik heb nog nooit gehoord van tempons, sorry.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..
Anders had je het wel geweten toch??
Eén positief punt. De buitenspelval werkt wel
Hee, deja-vu..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
Tijd voor een andere zendgemachtigdequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
Kan jij met je grote bek mij dan even gaan uitleggen wat tempons zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..
Anders had je het wel geweten toch??
Eén positief punt. De buitenspelval werkt wel
Feyenoordquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Voor welke club was jij ook al weer??![]()
OB OB daar redt je lakens meequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan jij met je grote bek mij dan even gaan uitleggen wat tempons zijn?
dat zijn die rode dingen met een touwtje die je in warm water doet, thee maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan jij met je grote bek mij dan even geen uitleggen wat tempons zijn?
Tempons zijn dingetjes die vrouwen gebruiken als ze ongesteld zijn, maar dan fout gespeldquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan jij met je grote bek mij dan even gaan uitleggen wat tempons zijn?
En Zlatan goed vindenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord
Boeit jou dat. Je bent toch voor FC Groningen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee, deja-vu..
Er moet echt wat gebeuren want op deze manier gaat Ajax geheid verliezen.
En jij bent voor dat clubje uit R-dam zuid. Dus wat boeit jou het??? Wat doe je hier eigenlijk dan???quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boeit jou dat. Je bent toch voor FC Groningen?
Ik vind hem inderdaad goed, maar hij blijft een eikelquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En Zlatan goed vindenmoet niet gekker worden in dit land
Ow is dat hetquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tempons zijn dingetjes die vrouwen gebruiken als ze ongesteld zijn, maar dan fout gespeld
Ajacieden uitlachenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En jij bent voor dat clubje uit R-dam zuid. Dus wat boeit jou het??? Wat doe je hier eigenlijk dan???
Goed gezien!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boeit jou dat. Je bent toch voor FC Groningen?
Vleugelspeler eruit (Boukhari), Sneijder erin, 4-4-2 spelen met VDV op 10quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef golfer het volgende:
Ajax echt 2 maten te klein tegen de routine van Juve, met name de aansluiting vanaf het middenveld naar de eenzame Babel is erg slecht.
Domme vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En jij bent voor dat clubje uit R-dam zuid. Dus wat boeit jou het??? Wat doe je hier eigenlijk dan???
Snap niet dat mensen een topvoetballer zien in een 17jarige broekie die ff een truukje doet voor ajax.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef golfer het volgende:
Ajax echt 2 maten te klein tegen de routine van Juve, met name de aansluiting vanaf het middenveld naar de eenzame Babel is erg slecht.
[mm mode] Je bedoelt BABEL?[/mm mode]quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:37 schreef tong80 het volgende:
Babel
dit soort realisten werken ook bij de ABNquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef superjoden het volgende:
mijn toto gaat nog uitkomen. juve heeft alvast gescoord wat het moeilijk maakte. nu volgen er dus 4 voor ons aller Ajax
Ja heel slim. V/d Vaart als een van de beste aan Ajax kant eruit halen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Boukhari eruit, Mitea erin
Galásek eruit, Obodai erin
van der Vaart(vanwege gele kaart) eruit, de Ridder erin
En dan gaat Babel zijn hattrick scoren, scoren Maccabi er nog 4 en wordt Bayern helemaal weggespeeld...![]()
....![]()
MM zou een heel zwetsverhaal beginnen over een 17-jarige talentquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[mm mode] Je bedoelt BABEL?[/mm mode]
Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Boukhari eruit, Mitea erin
Galásek eruit, Obodai erin
van der Vaart(vanwege gele kaart) eruit, de Ridder erin
En dan gaat Babel zijn hattrick scoren, scoren Maccabi er nog 4 en wordt Bayern helemaal weggespeeld...![]()
....![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef VoreG het volgende:
Hebben ze bij Scum eerst Barthez hebben ze nu Carrol
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:40 schreef Frenkie het volgende:
MM zou een heel zwetsverhaal beginnen over een 17-jarige supertalent
Kort en bondigquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef HomerJ het volgende:
Jammer, de verdediging van Ajax staat eigenlijk gewoon goed vooral Grygera en SQD doen het goed. En dan zonde van Maxwell, daar doe je als team/trainer niks aan. Zal wel 1-0 blijven, Ajax kan niet Juve hoeft niet
Zo goed is Babel nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wat nou te zwak. We hebben nog 45 minuten. Jullie doen alsof Juve een wonderploeg is. Eén kansje voor Babel en hij slaat genadeloos toe.
Tsjah dat is die kankker fugotson die geen goede doelman wil aantrekken maar een pop idool in het doel had gezet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef VoreG het volgende:
Hebben ze bij Scum eerst Barthez hebben ze nu Carrol
Nee dat doelpunt zaterdag was een mazzeltje.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo goed is Babel nou ook weer niet.
Zo goed is Babel wel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:44 schreef Noca het volgende:
Zo goed is Babel nou ook weer niet.
Hij zat er goed in maar een Italiaanse verdediger zal je nooit zo laten draaienquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat doelpunt vrijdag was een mazzeltje.
Sikora heeft ook eens mooi gescoord, is hij nu ook super?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat doelpunt vrijdag was een mazzeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |