Mag jij cola drinken van je moederquote:Op woensdag 17 november 2004 09:12 schreef Laton het volgende:
iedereen is stom!
Nee. melk..maar ik vind melk wel fijn hoor.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mag jij cola drinken van je moeder?
Ik had in het weekend toen mijn ouders weg waren stiekem 2 shandy's gehadquote:Op woensdag 17 november 2004 09:22 schreef RaymanNL het volgende:
psst, ik heb vorige week een shandy gehad![]()
![]()
Ik ging helemaal gek doen enzow
Mogen jullie Shandy van je ouders?
Ga ik vertellen!!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:29 schreef Meppo het volgende:
[..]
Ik had in het weekend toen mijn ouders weg waren stiekem 2 shandy's gehadMaar dat doe ik niet weer.... ik was zowat dronken
![]()
Met je kop door de helft!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:31 schreef Snakey het volgende:
Wat je zegt ben je zelf![]()
Dit toppik haald hed kint in mij naar boofun.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:34 schreef QueenR het volgende:
eindelijk een topic op mijn niveau...
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
wacht wacht!BIPS!
![]()
Wat een humor
.....quote:Op woensdag 17 november 2004 09:31 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Ga ik vertellen!!
Meppo is een jankbal!!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:36 schreef Meppo het volgende:
[..]
.......
![]()
Ik hep een kleurtje in me oog.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik heb een schaar in mn lip![]()
Ik heb er een zwart gat inquote:Op woensdag 17 november 2004 09:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hep een kleurtje in me oog.![]()
Hey BlackDraco vette kraaltjes. Stop er eens een in je neus, schiet je m daarna naar de meesterquote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Meppo is een jankbal!!
* R-AdIoAcTiVe vouwt een hoedje, schrijft er "Jankbal!" op en zet het op Meppo's hoofd.
Hehe die van mij lekker nietquote:Op woensdag 17 november 2004 09:40 schreef QueenR het volgende:
*heeft terwijl iedereen zo zit te beppen al hun veters aan elkaar geknoopt
Oooooh, dat mag niet!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:40 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Hey BlackDraco vette kraaltjes. Stop er eens een in je neus, schiet je m daarna naar de meester![]()
ook alquote:Op woensdag 17 november 2004 09:40 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Hehe die van mij lekker niet![]()
Ik heb klitteband![]()
Oh nee!1 Jongens zijn slap, eten alleen pap. Meisjes zijn sterk en zitten op de kerk (ok hij is niet erg goed, maar mijn dochter van 6 vind van wel... wat we op die kerk moeten ben ik nog niet geheel achter)quote:Op woensdag 17 november 2004 09:42 schreef Stefannn het volgende:
meisjes zijn stom!!
* BlackDraco stopt een kraaltje in z'n neus en schiet die weg maar compleet mis en het kraaltje vliegt in R-AdIoAcTiVe's oor.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:40 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Hey BlackDraco vette kraaltjes. Stop er eens een in je neus, schiet je m daarna naar de meester![]()
*veranderd van tactiek en plakt alle klittebandjes aan elkaarquote:Op woensdag 17 november 2004 09:42 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
ook al![]()
* QueenR eet van z'n snoep en slaat iedereen die wat vraagt of wil jatten.
Pikachuuuuuuu!! Donderschok!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:41 schreef Doekes het volgende:
[..]
Oooooh, dat mag niet!Dat ga ik doorverklappen!
Zitten, want mijsjes zijn stom dus die gaan op een kerk zitten. Van pap word je sterk! Mijn papa is sterk en die noem ik pap dus dat is beweis!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Oh nee!1 Jongens zijn slap, eten alleen pap. Meisjes zijn sterk en zitten op de kerk (ok hij is niet erg goed, maar mijn dochter van 6 vind van wel... wat we op die kerk moeten ben ik nog niet geheel achter)
He bahquote:Op woensdag 17 november 2004 09:43 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
* R-AdIoAcTiVe stopt een kraaltje in z'n neus en schiet die weg maar compleet mis en het kraaltje vliegt in R-AdIoAcTiVe's oor.
moet je wel de goede kanten aan elkaar plakken hèquote:Op woensdag 17 november 2004 09:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
*veranderd van tactiek en plakt alle klittebandjes aan elkaar
Een bord met een groen stipje!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:46 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
He bah![]()
*Peutert kraaltje er uit en schiet het richting bord*
Hij blijft plakken aan het bord
Blackdraco's papa is lekker slap!!! Nanananana!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:45 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Zitten, want mijsjes zijn stom dus die gaan op een kerk zitten. Van pap word je sterk! Mijn papa is sterk en die noem ik pap dus dat is beweis!
Kinderfeestje zijn cool, dan krijg je een zakje snoep.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik wil kindercola en een doosje dummies! anders kom ik niet naar je kinderfeestje! lekker puh!
Ik mag dan lekker echte cola drinken!!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik wil kindercola en een doosje dummies! anders kom ik niet naar je kinderfeestje! lekker puh!
MIJN PAPA IS NIET SLAP! Ik haal hem erbij en dan zeg ik dat ie jou moet slaan hoor!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
Blackdraco's papa is lekker slap!!! Nanananana!!! [afbeelding]
De mijne is lekker zo sterk dat ie die van jou zo naar de maan slaat [afbeelding]
QueenR is vlieft op BlackDraco!!! Wooooeeeiii. Sexuuuuuuuhhhquote:Op woensdag 17 november 2004 10:05 schreef QueenR het volgende:
Durf je toch niet bangebroek!! [afbeelding]
Huilebalk!!!
BlackDraco is een huilebalk BlackDraco is een huilebalk BlackDraco is een huilebalk BlackDraco is een huilebalk !!!!!!!! [afbeelding]
NIETUS!! GEMENERIK!! MEISJES ZIJN DOM!!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:08 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
QueenR is vlieft op BlackDraco!!! Wooooeeeiii. Sexuuuuuuuhhh
Nietus!!! Jongens zijn stom! Mag me niet allemaal klieren, das niet eeeerliiiiiijjjjjjjjkkk!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:08 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
QueenR is vlieft op BlackDraco!!! Wooooeeeiii. Sexuuuuuuuhhh
Mijn papa weet hoe je een 1 met 24 nullen noemt!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:10 schreef Borknagar het volgende:
Mijn papa weet lekker wat 100 x 100 is![]()
![]()
![]()
Wie is hier nu de huilebalk?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nietus!!! Jongens zijn stom! Mag me niet allemaal klieren, das niet eeeerliiiiiijjjjjjjjkkk!!! [afbeelding]
*gelukkig is zijn directievermogen nog niet zo goed ontwikkeld en zat QueenR in het bosje ernaastquote:Op woensdag 17 november 2004 10:09 schreef BlackDraco het volgende:
* QueenR gooit halve bakstenen naar het naar zijn mening stenengooiende bosje
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:55 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik mag dan lekker echte cola drinken!! [afbeelding]
*trekt BlackDraco aan zijn haren...quote:Op woensdag 17 november 2004 10:11 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Wie is hier nu de huilebalk?
Juf! QueenR heeft BlackDraco's pruik afgetrokkenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
*trekt BlackDraco aan zijn haren...
Jij bent een gemenerik! Ik ga het dadelijk aan de juf vertellen hoor!!
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:15 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Juf! QueenR heeft BlackDraco's pruik afgetrokken![]()
Ik had gelijkquote:Op woensdag 17 november 2004 10:16 schreef BlackDraco het volgende:
[..]Vroeger tot zeker m'n 12e liet ik me kaal scheren
Wie gaan we na school opwachten BlackDracoquote:Op woensdag 17 november 2004 10:17 schreef BlackDraco het volgende:
R-AdIoAcTiVe, er staat flikker in jou sig!
QueenR, die gaan we op de kerk gooien en Tessje erbij.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:19 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Wie gaan we na school opwachten BlackDraco![]()
Mag ik dan een cola King Size bij jou papa komen halen?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:20 schreef So_Addictive het volgende:
Mijn papa werkt bij de macdonalds![]()
Meisjes kunnen niet vechtenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:18 schreef Tessje het volgende:
* R-AdIoAcTiVe is de bullebak van vandaag en trapt alle anderen het ziekenhuis in.
Klagen om een schram op je knie... als je hoofd eraf ligt heb je recht tot klagen. klaagbal! klaagbal! klaagbal!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Whèèèèè Ik heb een schram op mijn knie....
Mag ik nu een snoepje?
tvp
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:24 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Meisjes kunnen niet vechten![]()
Dat ga ik tegen mama zeggen!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:28 schreef BlackDraco het volgende:
Klagen om een schram op je knie... als je hoofd eraf ligt heb je recht tot klagen. klaagbal! klaagbal! klaagbal!
Nee jij ruikt lekkerquote:Op woensdag 17 november 2004 10:32 schreef So_Addictive het volgende:
Jongens zijn vies
we kunnen lekker hard krabbenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wedden van wel? Meisjes zijn heel gemeen, zelfs.
![]()
Dat heet katmillitatie ofzoiets, krabben, bijten en blazenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wedden van wel? Meisjes zijn heel gemeen, zelfs.
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:24 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Meisjes kunnen niet vechten![]()
meisjes ruiken naar bloemetjes!!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee jij ruikt lekker![]()
MAMAKINDJE!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:33 schreef Yodaah het volgende:
[..]
![]()
mammaaah!!
Bloemetjes zijn stom! Zweet is stoer!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:34 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
meisjes ruiken naar bloemetjes!!
Ik vind meisjes altijd niet lekker ruiken en zoenen met meisjes is ook niet lekkerquote:Op woensdag 17 november 2004 10:34 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
meisjes ruiken naar bloemetjes!!
Ik vind jou stoer, zullen we samen tikkertje spelen?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Bloemetjes zijn stom! Zweet is stoer!
Ik heb zelfs een heel glas op , toen papa niet keek, hij is best stomquote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik heb aan het bierglas van pappa geproeft
ah...dat mag je niet zeggen!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dooie lul
Ohquote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dooie lul
Tikkertje is niet stoer, Verstoptikkertje is wel stoer, dat doen? Jij bent 'mquote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind jou stoer, zullen we samen tikkertje spelen?
*snik* ik ben ' m altijdquote:Op woensdag 17 november 2004 10:36 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Tikkertje is niet stoer, Verstoptikkertje is wel stoer, dat doen? Jij bent 'm
VIES WOORD ALARM!! Nu moet ik jou met ei begokelenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dooie lul
heeey...waarom mag ik nie meedoen??quote:Op woensdag 17 november 2004 10:36 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Tikkertje is niet stoer, Verstoptikkertje is wel stoer, dat doen? Jij bent 'm
Als je mij vind en tikt ben ik hemquote:Op woensdag 17 november 2004 10:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
*snik* ik ben ' m altijd
Mijn papa noemt dat een plasserquote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik heb aan het bierglas van pappa geproeft
Jij bent niet stoer.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:38 schreef Yodaah het volgende:
[..]
heeey...waarom mag ik nie meedoen??![]()
begokelenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:37 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
VIES WOORD ALARM!! Nu moet ik jou met ei begokelen
Volgens mij bedoelt ie zo'n bierflesje waar bier in zit hoor, jij gaat gelijk lelijke dingen zeggen!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:38 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Mijn papa noemt dat een plasser
eg wèl!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:39 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Jij bent niet stoer.
Moeders zijn ook niet stoerquote:Op woensdag 17 november 2004 10:40 schreef Yodaah het volgende:
* BlackDraco haalt moeders erbij [afbeelding]
waarom?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:42 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Moeders zijn ook niet stoer
Als je stoer bent heb je een papiertje met "Ik ben stoer" erop geschreven.
Niet Instappen, Kan Excoderen, echt niet goed!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:43 schreef So_Addictive het volgende:
Je bent pas stoer met nike's aan
nou èn?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:42 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Echt niet, jij bijt nagels!
Omdat dat de stoer-regels zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:44 schreef Yodaah het volgende:
[..]
waarom?
Jij bent niet stoer!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef Yodaah het volgende:
IK BEN WEL STOER!! [afbeelding]
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Omdat dat de stoer-regels zijn.
* Yodaah pakt een papiertje met stoer-regels:
Stoer-regels:Niet je mama roepen Ook niet je papa, oom, tante wie dan ook Een papiertje bij je hebben met "Ik ben stoer" Dit papiertje hebben gekregen door iets stoers te doen Dit stoere ding wat je doet moet zijn bedacht door stoere kinderen Geen nagels bijten, duimen, op je vingers sabbelen etc Jongen zijn, meisjes kunnen niet stoer zijn
quote:Dit heeft mijn papa met zijn supercoole dot matrix printer geprint voor mij
* So_Addictive trapt BlackDraco heel hard tegen zijn schenenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef BlackDraco het volgende:
[..]Jongen zijn, meisjes kunnen niet stoer zijn
* Yodaah trekt aan zijn haarquote:Op woensdag 17 november 2004 10:49 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
* Yodaah trapt BlackDraco heel hard tegen zijn schenen
quote:
* BlackDraco schopt terug en bind So_Addictive vast aan een stoel en pakt lucifers, gejat van zijn mama...quote:Op woensdag 17 november 2004 10:49 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
* BlackDraco trapt BlackDraco heel hard tegen zijn schenen
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:50 schreef BlackDraco het volgende:
[..]Heb jij pech, jij hebt nieteens een supercoole papa met een supercoole dot matrix printer!
Jij hebt wel losse handjes he. Alles jatten van je ouders. Ik ga lekker naar de politiequote:Op woensdag 17 november 2004 10:52 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
* R-AdIoAcTiVe schopt terug en bind So_Addictive vast aan een stoel en pakt lucifers, gejat van zijn mama...
Stoere mensen gaan niet naar de pliesie, stoere mensen haten de pliesiequote:Op woensdag 17 november 2004 10:52 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Jij hebt wel losse handjes he. Alles jatten van je ouders. Ik ga lekker naar de politie![]()
quote:
Stoere mensen doen geen flikker en laten alles doenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:55 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Stoere mensen gaan niet naar de pliesie, stoere mensen haten de pliesie
[..]Mag niet!!
Kijkt jou aapje ook sesamstraat?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:55 schreef Litso het volgende:
[..]
o-ho o-ho
Heb jij een papiertje waar op staat dat jij stoer bent?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:56 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Stoere mensen doen geen flikker en laten alles doen![]()
Ikke lekker wel!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:55 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Stoere mensen gaan niet naar de pliesie, stoere mensen haten de pliesie
[..]Mag niet!!
* So_Addictive gaat heel hard huilenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:52 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
*BlackDraco schopt terug en bind So_Addictive vast aan een stoel en pakt lucifers, gejat van zijn mama...
JANKBAL! hahahahaquote:Op woensdag 17 november 2004 11:00 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
* BlackDraco gaat heel hard huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrede?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
jij bent stout en ik stuur je terug naar yetiland
En dan keihard... ohnee mag ik niet zeggen...quote:Op woensdag 17 november 2004 11:07 schreef Yodaah het volgende:
[..]
vrede?:* trek je broek naar beneden![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:08 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
En dan keihard... ohnee mag ik niet zeggen...
pak slaag kun je krijgen als je niet nu naar school gaat!quote:Op woensdag 17 november 2004 11:11 schreef BlackDraco het volgende:
* Yodaah gaat maar eens eten en naar school heen...
ik wil niet naar school!! Alleen als ik 3 koektrommels vol koekjes krijg
waar is de muis?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:23 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
ikke!! mag ik mijn barbie meenemen?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef cygnusx het volgende:
Wie gaat er mee met mij naar mijn huis met lego spelun?
ik heb het nieuwe power rangers pakket!!! :d
Ik heb 4 mappen vol dinosaurusinformatiequote:Op woensdag 17 november 2004 12:05 schreef So_Addictive het volgende:
ik speel met dinosaurussen
Niet zeuren, barbies zijn idd stom!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:44 schreef Yodaah het volgende:
[..]
![]()
nietwaar!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:45 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Niet zeuren, barbies zijn idd stom!
mama en papa hebben tegen mij gezegd, dat ik geen snoep en koek mag aannemen van vreemdenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:43 schreef BlackDraco het volgende:
Waar zijn jullie nou? IK HEB KOEKJES EN SNOEP!!
welles!quote:
weet ik nietquote:Op woensdag 17 november 2004 13:10 schreef BlueCurl het volgende:
psst: wat betekend I don't know?
ik heb jurrasic park op video!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:36 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Ik heb 4 mappen vol dinosaurusinformatie
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:17 schreef So_Addictive het volgende:
Hahahaha Yodaah krijgt al borstjes!
Ik ook, alle 3 de delen!quote:Op woensdag 17 november 2004 13:19 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
ik heb jurrasic park op video!![]()
nietus vals speler , ik ga het nu tegen mama zeggen hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 13:30 schreef Bjoro het volgende:
*tikkie ...jij bent hem !
Dan ben je absoluut niet stoerquote:Op woensdag 17 november 2004 13:33 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
nietus vals speler , ik ga het nu tegen mama zeggen hoor![]()
Mijn papa is wel stoer toevalligquote:Op woensdag 17 november 2004 13:38 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Dan ben je absoluut niet stoer
mijn papa was mijn mama ...quote:Op woensdag 17 november 2004 13:42 schreef MOBO666 het volgende:
mijn papa is nog veeeel sterker , lekker puh uh :p
klikspaan....stomme....stomme........schoen.....ha ha haquote:Op woensdag 17 november 2004 13:33 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
nietus vals speler , ik ga het nu tegen mama zeggen hoor![]()
Niet!quote:Op woensdag 17 november 2004 13:48 schreef So_Addictive het volgende:
1 april kikker in je bil !!
dat mag ik nog nietquote:Op woensdag 17 november 2004 14:05 schreef BlackDraco het volgende:
Verstoppetje is kinderachtig, wie doet mee oorlogje met echte wapens??
NEE, ik eerst, ga jij maar dat Donkey Kong spelletje spelen, daarna mag ik weer!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:34 schreef cerror het volgende:
IK WIL VERDOMME OP DE ATARI!!!!!111!
NOUHOUHOU!!!![]()
![]()
!
Maar maar maar ik wil xenon 2 doen!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:37 schreef Yodaah het volgende:
[..]
NEE, ik eerst, ga jij maar dat Donkey Kong spelletje spelen, daarna mag ik weer!![]()
Ga jij maar braaf met je gi-joetjes spelen! * Yodaah geeft aai over zijn bolletjequote:Op woensdag 17 november 2004 14:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar maar maar ik wil xenon 2 doen!
Dan ga ik wel met mijn gi-joe's spelen!
en dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Trek eens aan mijn vinger.......
*Trekt aan vinger...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Trek eens aan mijn vinger.......
Prrrffffftttttt.....quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef Doekes het volgende:
[..]
*Trekt aan vinger...
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:47 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Prrrffffftttttt.....
![]()
Natte meuren nog veel erger!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:59 schreef So_Addictive het volgende:
* BlackDraco rent naar het toilet... het was namelijk een natte scheet.
Dat krijg je als je bruine bonen hebt gegeten :')
Nee dan jij! Met je... met je... met je jeweetwel!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:33 schreef QueenR het volgende:
Jullie zijn echt vies, bah! net babietjes! ga maar lekker in luiertjes rondlopen.
...bips?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:36 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Nee dan jij! Met je... met je... met je jeweetwel!
lmao staat ie weer met zijn mond vol tanden!!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:36 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Nee dan jij! Met je... met je... met je jeweetwel!
Ik wist niet goed hoe ik kinderachtig kutgedrag moest verwoordenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
lmao staat ie weer met zijn mond vol tanden!!echt een baby dus!! hahaha
haha zo niet dus!!! *rent naar BlackDraco's mama om te zorgen dat ie flink billenkoek krijgt om zijn taalgebruikquote:Op woensdag 17 november 2004 18:23 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Ik wist niet goed hoe ik kinderachtig kutgedrag moest verwoorden
Waarom heeft jouw papa een piemol en ik niet??quote:Op woensdag 17 november 2004 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn papa heeft een piemol met haar
PIEMOLquote:Op woensdag 17 november 2004 18:42 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw papa een piemol en ik niet??
Ben jij tijdens een bessnijdenis teveel besneden ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:42 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw papa een piemol en ik niet??
:')quote:Op woensdag 17 november 2004 19:17 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Ben jij tijdens een bessnijdenis teveel besneden ofzo?
Idd, we gaan besjes snijden :p yeah.........quote:Op woensdag 17 november 2004 19:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
![]()
Moet je dan ook korstjes eten voordat ie zo groot wort?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn mamma zegt altijd fluitje...
Als ie dan naar links of rechts hangt is het een dwarsfluitquote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
nee om te kunnen fluiten![]()
Terug getikt... doen niet aan terug tikquote:Op woensdag 17 november 2004 21:04 schreef avw1982 het volgende:
Tikkie, jij bent hem.
hehehe kan verkeerde reacties opwekken...quote:Op woensdag 17 november 2004 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn mamma zegt altijd fluitje...
Oooo jij denkt aan rare dingenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe kan verkeerde reacties opwekken...![]()
Licht er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op woensdag 17 november 2004 21:09 schreef QueenR het volgende:
raar?
Auto's zijn stom.... action man is coolquote:Op woensdag 17 november 2004 21:15 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb vanmiddag bij een vriendje gespeeld, en we hebben met auto's gepseeld en (stiekem) cola gedronken
ik mag geen actionman van mijn moederquote:Op woensdag 17 november 2004 21:18 schreef Meppo het volgende:
[..]
Auto's zijn stom.... action man is cool(want die kan... met pistolen schieten
)
![]()
Vraag er een aan de Sintquote:Op woensdag 17 november 2004 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik mag geen actionman van mijn moeder
Dat ga ik stiekem doenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:21 schreef Meppo het volgende:
[..]
Vraag er een aan de SintKan je moeder lekker toch niet tegen houden
![]()
Ik zet lekker beide schoen...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat ga ik stiekem doen
Ook ga ik vananvond stiekem m'n schoen zetten, ik wil gratis speel goed![]()
Heeft mamma toch niet door
Nee, wat ik zeg dat ben jij! O.. wacht nu gedraag ik me als een puber.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:31 schreef Snakey het volgende:
Wat je zegt ben je zelf![]()
ik lekker 4 cm groter!quote:Op donderdag 18 november 2004 09:57 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ben 3 cm groterdan jouw dus jij moet je bek houden kleine *gniffel*
dat telt niet!quote:Op donderdag 18 november 2004 10:59 schreef Yodaah het volgende:
[..]
ik lekker 4 cm groter!
waar?quote:Op donderdag 18 november 2004 11:03 schreef BlueCurl het volgende:
psst: twee tieten in een envelope
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:03 schreef BlueCurl het volgende:
psst: twee tieten in een envelope
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:32 schreef capp het volgende:
ik altijd 1 x meer dan jou... dit vond ik verreweg het meest frustrerende uit mn kindertijd. Er was gewoon geen manier meer om te winnen in een discussie op die manier
Auwwwquote:Op donderdag 18 november 2004 16:23 schreef _michel_ het volgende:
er zit iets op je neus.......
TOET!!! PEP!!! MUP!!
HAHAHAHA babiequote:Op donderdag 18 november 2004 18:01 schreef QueenR het volgende:
Het regend en de lampen zijn al aan.. dan mag ik niet meer
mamma zegt dat dat vies isquote:Op donderdag 18 november 2004 18:04 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ga altijd op m'n blote voeten in de plassen springen![]()
ik ben helemaal geen bebie!!! Jij bent zelf een bebie, stommerd!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:04 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
HAHAHAHA babie
Jouw mamma is zelf viesquote:Op donderdag 18 november 2004 18:05 schreef Goofup het volgende:
[..]
mamma zegt dat dat vies is
vond je pappa anders niet!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:13 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jouw mamma is zelf vies![]()
Hoezoquote:Op donderdag 18 november 2004 18:15 schreef Goofup het volgende:
[..]
vond je pappa anders niet!
daar was ik nog te jong voor zei diequote:Op donderdag 18 november 2004 18:15 schreef BGS het volgende:
[..]
Hoezo
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:15 schreef Goofup het volgende:
[..]
vond je pappa anders niet!
Zullen we er samen niks van snappen?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:25 schreef BGS het volgende:
Ik snap er niks van
voor een lolly? (tjoepa-tjoep)quote:Op donderdag 18 november 2004 18:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Nee! Want jij bent stout! Lekker puhhh!![]()
Met kauwgum binnen in?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:31 schreef Goofup het volgende:
[..]
voor een lolly? (tjoepa-tjoep)
? hij was juist lekker hoor..quote:Op donderdag 18 november 2004 18:37 schreef BlackDraco het volgende:
Ah bah, viese Goofup
meisjes zijn niet cool! Die spelen met poppenquote:Op donderdag 18 november 2004 18:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Goofup wil graag een kusje van mij![]()
Action Man zuigt!!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:54 schreef Dead-Doll het volgende:
Nou, jongens spelen anders met Action Man poppen! En die zijn stom want die hebben nooit een plasser! Baby Born wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |