Ik heb de laatste weken toch een paar sigaretje`s gerookt, maar nu weten mijn ouders daar helemaal niets vanaf, zou ik het ze gaan vertellen, zoja hoe???
quote:Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van.
Op donderdag 13 september 2001 16:46 schreef Myster_E het volgende:
Als je van plan bent om er mee door te gaan moet je het wel vertellen, want ze komen er toch wel achter.
Steek gewoon een sigaret op in de woonkamer..
Dat lijkt me wel bevestigend genoeg...
Stiekem gedoe kom je ook niet ver mee...
quote:Ik heb er al zo`n 50 a 55 gerookt. En als ze me het vragen geef ik er ook een eerlijk andwoord op.
Op donderdag 13 september 2001 16:52 schreef Myster_E het volgende:
Als je ermee stopt hoef je het toch niet te vertellen? Ik heb er ook weleens een paar gerookt (3 om precies te zijn) daar weten mijn ouders ook niks van, en dan hoef ik ze ook niet te vertellen. Als ze er naar zouden vragen ga ik het wel zeggen, maar dat isnu nergens voor nodig
quote:Dan gaat mijn moeder iets teveel tekeer, niet de oplosing. (Mijn moeder kan daar absolut niet tegen!).
Op donderdag 13 september 2001 16:51 schreef spooner2k het volgende:
Lol...hoe??Steek gewoon een sigaret op in de woonkamer..
Dat lijkt me wel bevestigend genoeg...
Stiekem gedoe kom je ook niet ver mee...
Als je niet rookt dan rook je niet en kan je best tegen je ouders vertellen dat je het de afgelopen tijd wel eens hebt gedaan.
Dan merk je gelijk hoe ze erop reageren. Is dit desondanks toch nog heftig dan zou ik het niet vertellen als je het nog eens doet.
Reageren ze positief dan krijg je hoogstens nog eens een preek en dat is dat.
quote:Een preek.
Op donderdag 13 september 2001 16:54 schreef Oquo het volgende:
Waar maak je je zorgen om?Als je niet rookt dan rook je niet en kan je best tegen je ouders vertellen dat je het de afgelopen tijd wel eens hebt gedaan.
Dan merk je gelijk hoe ze erop reageren. Is dit desondanks toch nog heftig dan zou ik het niet vertellen als je het nog eens doet.
Reageren ze positief dan krijg je hoogstens nog eens een preek en dat is dat.
quote:Hahaha, en dan de preek?
Op donderdag 13 september 2001 16:58 schreef masterkidney het volgende:
gewoon de huiskamer binnen stappen iets doen wat je anders nooit zou doen bv gigantisch hard boeren en dan zeggen en ik rook ook daarna omdraaien en ze alleen achter laten, kunnen ze het even verwerken
Lachhuhhh dies goed!!!
DAHHHHHHHH Beetje dom jongen om je leven nu
al te verne*ken door te beginnen met roken.
---
Maar ik rook niet
---
quote:Mwa... Dom, tja ik heb de laatste wekeken heel wat mee gemaakt, opa overleden, broer overleden, oma is dement, en nog wel meer. Moest het ergens in kwijt, en ja aan Quake III Arena kun je ook niet alles vertellen.
Op donderdag 13 september 2001 17:02 schreef spooner2k het volgende:
Wil nog 1 ding kwijt...
2001-1987 = 14 <<DAHHHHHHHH Beetje dom jongen om je leven nu
al te verne*ken door te beginnen met roken.---
Maar ik rook niet
---
quote:Dan ben ik bang dat er niets van terecht komt, maar ik kan het natuurlijk ook zo aanpakken:
Op donderdag 13 september 2001 17:15 schreef Barb het volgende:
Ik zou beginnen met voor jezelf denken, in plaats van alle Fok!kertjes vragen wat je nu moet doen. 14 is een mooie leeftijd om daar mee te beginnen, lijkt me. Los daarvan: dit had je ook mooi aan kunnen kaarten in het Stoppen met roken topic.
quote:Owh, het is [ quote]text[ /quote] (zonder spatie)
Op donderdag 13 september 2001 16:59 schreef spooner2k het volgende:
[quote]
Zeggen dat je over 6 maandjes vader word en dan er snel achteraan oja en nog wat ik rook ook!
[/qoute]Lachhuhhh dies goed!!!
quote:
test
quote:Je sigaret wel zeker?
Op donderdag 13 september 2001 17:04 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Mwa... Dom, tja ik heb de laatste wekeken heel wat mee gemaakt, opa overleden, broer overleden, oma is dement, en nog wel meer. Moest het ergens in kwijt, en ja aan Quake III Arena kun je ook niet alles vertellen.
![]()
quote:Tja, daar kun je toch alles in kwijt?
Op donderdag 13 september 2001 18:49 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Je sigaret wel zeker?
quote:Dream on.
Op donderdag 13 september 2001 19:04 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Tja, daar kun je toch alles in kwijt?
quote:Hehe, nou ja veel.
Op donderdag 13 september 2001 19:09 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Dream on.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |