quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:50 schreef H.M.Murdock het volgende:Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor een "klein" vliegtuigongelukje
The night hides a world, but unveils a universe
Blijven proberen! En gebruik je radar/mapquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:39 schreef shady1983 het volgende:
Wie heeft er tips ?
Had inmiddels een andere lijst gevonden, maar deze zocht in in eerste instantie, thxquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef Drakul het volgende:
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/gallery.php?image=583
Lijst met geparkeerde auto's
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:25 schreef Drakul het volgende:
Wat is die hydra toch een kutvliegtuig om te besturen
Die AT-400 is wel erg droogniks mis met dat ding in een hoog gebouw vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor een "klein" vliegtuigongelukje![]()
Als je flight school gedaan hebt staat er een op het strand ten westen van de pier.quote:Op zondag 21 november 2004 09:54 schreef auxiliator het volgende:
Is er ook een helikopter te vinden in los santos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
quote:Op zondag 21 november 2004 14:10 schreef Drakul het volgende:
Ik zit met een probleempje.. Ik ben bezig met territoriums over te nemen, en zit nu op 98,15%.. Ballas heb ik helemaal uitgeschakeld, maar Los Santos Vagos heeft nog maar 1 territorium, alleen, deze kan ik dus helemaal nergens vinden! Ballas had een kleintje, die wel goed te vinden was, en Los Santos ook eentje.. Is de laatste soms nog kleiner, dat hij genees op de map te vinden is?
[EDIT] Ah, gevonden..Inderdaad, maar hoe die mafkezen nou helemaal dáár terecht zijn gekomen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stelletje bootvluchtelingenquote:Op zondag 21 november 2004 14:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoe die mafkezen nou helemaal dáár terecht zijn gekomen?!
Het gele vlekje op de kaart viel me al vroeg op, maar het duurde een poosje voordat ik die mannetjes daadwerkelijk rond zag lopen daaro! Gangwars zijn cool! Jammer dat ik alle territoria al heb overgenomen (2x!)quote:Op zondag 21 november 2004 14:39 schreef Sacrem het volgende:
stelletje bootvluchtelingen
quote:Op zondag 21 november 2004 16:33 schreef Drakul het volgende:
Krijg je niet een beloning voor alle territoria overnemen? Zal je toch wel verwachten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja... dat had ik al!![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 20:49 schreef Mister_T het volgende:
Waar kan ik een quad vinden?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:33 schreef Drakul het volgende:
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/gallery.php?image=583
Lijst met geparkeerde auto's
Leuk als je PS2 dan vastlooptquote:Op zondag 21 november 2004 21:34 schreef Mister_T het volgende:
Net ff gokken, mijn halve vermogen op het paard met 12/1 inzetten. Hij wint: 12x 500.000 = 6.000.000 + de 1 miljoen die ik al had = 7.000.000 = nooit meer druk maken over geld in GTA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |