daar ben ik bijquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef pfaf het volgende:
Quasi komt eind deze maand met The Thermals naar Nederland. Erg fijne band!!
26/03/05 : Nighttown - Rotterdam (NL) + The Thermals
Inderdaad een leuk bandje. Hier nog twee nummers van hun debuut-ep:quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:31 schreef Z het volgende:
Ik heb ze al eerder genoemd, maar het nu een mp3 van ze gevonden: [url=http://www.indiepages.com/sounds/humantv.mp3[The Human Television[/url]. Vreselijke naam, maar een leuk bandje.
Dank u zeer! Nog iets meer dan een maandje tot Ekkoquote:
Ja, uiteraard, ben zeer benieuwd, de volkskrant was ook erg positief over het albumquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
* methodmich wordt ook parttime reviewer voor de FP, dus wellicht ook wat indie-reviews op de FP.
Niemand Tunng gelezen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
* methodmich wordt ook parttime reviewer voor de FP, dus wellicht ook wat indie-reviews op de FP.
IK heb um nog niet geluisterd, bezit wel de andere 2 cds van log(h) waar vooral de eerste prachtig is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Vanochtend tompaulin aangeschaft. Kent iemand die band, met zangeres? Erg leuke nummers.
Verder het Zweedse Logh, CD heet A Sunset Panorama en mag gerust tot de hoogtepunten van 2005 worden geschaard, nu al.
Jaahhhh, er zitten een paar prachtige nummers bij, al moest ik wel wennen, hij lijkt wat gestructureerder te zijn dan de voorgaande, en veel meer vrouwelijke zang.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:18 schreef Z het volgende:
Goed dat je gaat recenseren op de Frontpage methodmitch!
En heb je de nieuwe van de Decemberists al gehoord Bigshadow?
Hmm, ik moet zeggen dat me dat ook nog wel lukt, maar ben het met je eens dat er af en toe wat zwakkere liedjes tussen zitten. Live was echt een deceptie, muzikaal erg goed hoor, maar veel gepraat, veel covers etc...gemiste kans imo. Maar meer mensen vonden dat, daisy kan het ook wel beamen volgens mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:25 schreef Z het volgende:
Ik heb 'm nog niet gehoord. Ben wel benieuwd iig. Ze maken af en toe juweeltjes. Hele cd's achter elkaar draaien hou ik nooit vol ...
ik heb ze gister gezien... erg leuk bandje voor een voorprogramma, maar meer ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef pfaf het volgende:
Quasi komt eind deze maand met The Thermals naar Nederland. Erg fijne band!!
24/03/05 : Botanique - Brussel (B)
25/03/05 : Vera - Groningen (NL) + The Thermals
26/03/05 : Nighttown - Rotterdam (NL) + The Thermals
28/03/05 : Melkweg - Amsterdam (NL) + The Thermals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |