Foei Z, is nog niet eens uit. ( toch?)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:58 schreef Z het volgende:
Heb hem ook nog niet gehoord, ben ook benieuwd. Luister nu wel naar i'm wide awake, it's morning van Bright Eyes. Ik vind het op het eerste gehoor een erg mooie plaat, ben ook wel benieuwd naar die andere.
Staat nu op de Luisterpaalquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Coparck nog niet gehoord. Staat op mijn aanschaflijstje, met uiteraard Bright Eyes.
Het gekke is juist dat dit eigenlijk een singles/b-kantjes-verzamelaar is, dus je zou niet echt verwachten dat het echt als een geheel klinkt - maar prima plaat, wat mij betreft. Ook fijn dat nummers als Single Again en (b-kantje) Evergreen nu wat makkelijker te verkrijgen zijn, was toch een van mijn favoriete singles van het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:17 schreef pfaf het volgende:
Heeft overigens iemand al de nieuwe Fiery Furnaces EP in bezit/ gehoord? Ik vind 'm zeker weer goed klinken, vanwede de wat kortere duur van de nummers klinkt het soms allemaal wat minder geknipt en meer als een geheel. Maar het blijft een knotsgekke bende ( in de positieve zin van het woord)
Ja, dat vind ik dan weer niet zoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:24 schreef methodmich het volgende:
Ik vind The Dears niet zo, maar lees maar in het topic waarom.
Nieuwe Mercury Rev, heerlijk weer.
Nog niet gehoord, dus voorlopig geen oordeelquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Adam Green wel??
Daar heb ik net het concert van British sea power in Paradiso gekeken. Aanrader!quote:Op zondag 30 januari 2005 13:25 schreef thaleia het volgende:
Jullie wisten vast allemaal allang van het bestaan van www.fabchannel.com?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |