Helemaal nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:16 schreef Klonk het volgende:
ik voel een kansloos topic aankomen.
Nope, nog steeds een groot mysteriequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:02 schreef Lucille het volgende:
Weten we ondertussen al wat het is?
Of op schaap doen, of schaak, of schaar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:13 schreef Modwire het volgende:
misschien bedoelt ie op school doen??![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:03 schreef EvilPlatypus het volgende:
Nee, nooit de behoefte gehad (ongeacht waar het topic nu echt over gaat), bedoel je zoiets [corrupt.net]?
Of schaats!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of op schaap doen, of schaak, of schaar.
Ik haal m'n lego ook maar weer eens van zolder geloof ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:03 schreef EvilPlatypus het volgende:
Nee, nooit de behoefte gehad (ongeacht waar het topic nu echt over gaat), bedoel je zoiets [corrupt.net]?
Geil!quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:50 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik haal m'n lego ook maar weer eens van zolder geloof ik.
Jij doet niet aan sex!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geil!
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:08 schreef Murray het volgende:
[..]
Jij doet niet aan sex!
Dat is 1 van de 7 mogelijkheden:quote:Op woensdag 17 november 2004 00:10 schreef Kapmes het volgende:
Misschien bedoelt te TS sex op harde, buitenste bekleding van sommige organische producten
quote:schaal (de ~, schalen)
1 verhoudingsmaatstaf, gevormd door een reeks van op bepaalde afstanden van elkaar geplaatste evenwijdige streepjes of een zo verdeelde lijn => maatcijfer
2 reeks van getallen of verhoudingen als grondslag voor het vaststellen van lonen, prijzen enz.
3 [wisk.] reeks van gelijkmatig opklimmende getallen die de grondslag van een talstelsel vormen
4 toonladder
5 ondiep en wijd vat, o.a. om voedsel in op te dienen
6 weegschaal
7 harde, buitenste bekleding van sommige organische producten
Of scheel!quote:Op woensdag 17 november 2004 02:32 schreef MikeyMan het volgende:
Misschien bedoelt ie schraal...
En dan volgt hier een tip van een taalpurist:quote:Op woensdag 17 november 2004 10:49 schreef Frezer het volgende:
Nieuwschierigheids-tvp-tje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
Ik heb sterk het vermoeden dat het in dit geval gaat om een reeks van gelijkmatig opklimmende getallen die de grondslag van een talstelsel vormen.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:56 schreef R_Hoba het volgende:
Zij jullie er intussen al achter over welke schaal het gaat????
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat het in dit geval gaat om een reeks van gelijkmatig opklimmende getallen die de grondslag van een talstelsel vormen.
1 schaalquote:Op woensdag 17 november 2004 10:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat het in dit geval gaat om een reeks van gelijkmatig opklimmende getallen die de grondslag van een talstelsel vormen.
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan volgt hier een tip van een taalpurist:Ik heb dyslectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
Midget sex????quote:Op woensdag 17 november 2004 11:36 schreef Aventura het volgende:
Misschien is hij een liliputter en wil hij het doen met een andere lilliputter.
Ja, zo wordt het alleen maar raadselachtiger.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef ICTservice het volgende:
yu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |