Van http://www.belastingdienst.nl :quote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef Johnny-Knoxville het volgende:
Ff een vraagje over het bestellen...
Wou net wat spul bestellen via www.abercrombie.com en wou toch eerst wat info weten
m.b.t taxes e.d. Want je moet tijdens het afreken aangeven dat je bewust bent van het feit dat er belastingen geheft kunnen worden. Alleen is de vraag .. hoeveel??
Voordat het nog duurder wordt dan verwacht...
Mwah het is dus 12% en dan 19% over het totaalbedrag. En vergeet de verzendkosten niet (ook 25 dollar geloof ik) Ik weet niet hoeveel je wil bestellen maar als ik jou was zou ik toch even kijken bij ebay.com , daar kan je ook de belastingen een beetje ontlopen en de prijzen zijn echt super. Ik heb een trui binnen die bij a&f 70 dollar kost, nu binnen inclusief verzenden voor 27,50quote:Op donderdag 9 december 2004 00:09 schreef Johnny-Knoxville het volgende:
tnx voor de info..
valt me nog wel mee.. ga binnenkort maar eens ff shoppen
Precies gewoon slim bieden via Ebay, dan kom je een groot gedeelte van het assortiment voor een "prikkie" tegenquote:Op donderdag 9 december 2004 05:25 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Mwah het is dus 12% en dan 19% over het totaalbedrag. En vergeet de verzendkosten niet (ook 25 dollar geloof ik) Ik weet niet hoeveel je wil bestellen maar als ik jou was zou ik toch even kijken bij ebay.com , daar kan je ook de belastingen een beetje ontlopen en de prijzen zijn echt super. Ik heb een trui binnen die bij a&f 70 dollar kost, nu binnen inclusief verzenden voor 27,50![]()
Ebay heeft een mooi referentie systeem, als een verkoper nep spul verkoopt zie je dat erg snel terug in de feedbackquote:Op donderdag 9 december 2004 16:24 schreef schep het volgende:
zijn jullie dan zeker dat het via ebay geen nep is?
Staat (bijna) altijd in de beschrijving en je kan ook zoeken (als je zoekt naar een bijvoorbeeld een broek kan je invullen w 32 l 34 materiaal: katoen (of wol, linnen enzovoort) staat: nieuw (of tweedehands) Het beste werkt gewoon kijken op de abercrombie site of je wat leuks ziet. Dan zie je bijvoorbeeld het preston pond colbertje. Type dat in bij ebay en je ziet alle preson pond artikelen. Ook kan je kijken bij grotere verkopers wat ze allemaal hebben, zo kan je besparen (verzendkosten)quote:Op donderdag 9 december 2004 18:43 schreef T1andonly het volgende:
Bieden via Ebay is dat op 2ehandskleding? of hoe moet ik dat zien
Precies, gewoon van mensen kopen met veel positieve feedback en je zit goed. Verder is er volgens mij niet echt veel nep spul a&f spul op de markt. Bovendien als het uit amerika komt zit je al goed, met landen als China, Taiwan e.d zou ik wat voorzichter zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:27 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ebay heeft een mooi referentie systeem, als een verkoper nep spul verkoopt zie je dat erg snel terug in de feedback![]()
Erg dure winkel: http://stores.ebay.de/ppower-dequote:Op maandag 13 december 2004 16:05 schreef ThaZwal het volgende:
Ik heb net een super mooi A&F Hemlock Hill Track Jacket binnen. Gekocht via de duitse ebay site www.ebay.de bij een shop die ppower heet. Een hele vriendelijke dame runt deze shop. De bezorging ging ook prima via GLS.
Een aanrader dus!
Het track jacket heeft me incl. verzending 125 euri gekost.
zo dat is inderdaad erg duur. Ik wacht wel tot ik mijn eigen cc hebquote:Op maandag 13 december 2004 18:47 schreef MrHoogeveen het volgende:
[..]
Erg dure winkel: http://stores.ebay.de/ppower-de
ik denk dat het wel wat uitmaakt als je een paar spullen wil hebben. Het scheelt al bij 3 kledingstukken. Een t-shirt van 50 euroquote:Op dinsdag 14 december 2004 07:49 schreef seto het volgende:
Als je rekening houdt met verzendkosten en invoerkosten dan zal het niet zoveel uitmaken denk ik..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:22 schreef Mighty het volgende:
Nou..ik kan iemand aanwijzen (Vision) die na 6 maanden ofzo nog steeds geen terugstorting heeft gepleegd dus zo erg is het ook weer niet...
juust, en het wordt snel thuisbezorgt, je hoeft niet te wachten op de douane etc. etc.quote:Op dinsdag 14 december 2004 07:49 schreef seto het volgende:
Als je rekening houdt met verzendkosten en invoerkosten dan zal het niet zoveel uitmaken denk ik..
Laten we eens zeggen dat we een shirt van 25 dollar van abercrombie.com bestellenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:05 schreef wasda het volgende:
[..]
ik denk dat het wel wat uitmaakt als je een paar spullen wil hebben. Het scheelt al bij 3 kledingstukken. Een t-shirt van 50 euro![]()
Mja en dan nog 2 dingen bestellen en je hele mooie rekensom dondert als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:17 schreef seto het volgende:
[..]
Laten we eens zeggen dat we een shirt van 25 dollar van abercrombie.com bestellen
komt 40 dollar verzendkosten bij = 65 dollar
12% invoerkosten = ongeveer 73 dollar
daar komt weer 19% BTW overheen = ongeveer 86,5 dollar
86,5 x 0,83 (als dat de koers nog is) = ongeveer 70 euro voor een shirtje
Zelfde geldt voor die muts
Maargoed als je liever van de officiële site bestelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |