hmm...heb alleen pagina 1 gelezen en zag daar al genoeg dingen waar ik op wil reageren.
een aantal maanden trug heb ik 11:11 The gate gezien. sterker nog ik heb hem op de hardere schijf staan. op zich is het gewoon een horror verhaal met heel licht wat theorien er in verwerkt. het is een gezellige film, een van de betere gamaakt dat jaar. maar de kwaliteit van films in het algemeen gaat omlaag, maar dat is een ander verhaal.
tijdens de film word er getoond dat op het tijdstip 11:11 de paranormale krachten het sterkst zijn. op zich vindt ik dit vreemd aangezien 11:11 de dimensie van tijd heeft en weinig met extra krachten. ergens op 2/3 van de film leest die griet een aantal boeken. Daarin leert ze over de 11 poorten en druidische prophecies...die prophecies zijn allemaal uitgekomen, zover ik me kan herinneren. je kunt trouwens ook even google gebruiken om die prophecies te vinden.
qua berichten van channelen...het overgrote deel ervan kun je als een feitelijk bericht lezen. als je er sceptisch of ongelovig tegen over staat...ach ja, je hebt het waarschijnlijk zelf nooit gedaan. je hebt niet eens een gids dan. maar voor mij is het feitelijk aangezien ik het wel zelf ervaar en ik ook een gids heb.
dat de poort open is wist ik niet, zover ik had begrepen zou die pas over een paar jaar open moeten gaan. maar het verklaard wel mijn hoofdpijn die niet weg wil en dat ik erg moe ben. end ie duizeligheid dat de aarde door de aarbeving van plaats veranderde hielp ook niet echt.
ok...het stuk over de DNA. mensen en scientists geloven dat het menselijk lichaam maar 2 stringen DNA heeft. dat is niet waar. we hebben er 12, waarvan 10 inactief. deze worden actief zodra je je verder ontwikkeld op een spiritueel niveau. ze zullen niet in 1x overnacht allemaal actief worden, deze verandering heeft tijd nodig. je moet dus met de juiste begeleiding en oefening leren verder te groeien. leren om energien te zien, jezelf te reinigen en te vullen met licht, reizen door "dimensies" (droomwereld is 1 van de andere dimensies trouwens)
ook is het zo dat de vibraties de laatste tijd steeds sterker worden. dit betekend dat meer en meer mensen makkelijker kunnen inschakelen op deze vibratie en dus dingen kunnen zien zoals geesten of energie stromen van de omgeving. dit allemaal al zonder training. wij moeten ons verder zien te ontwikkelen op paranormaal/spiritueel niveau en dus 1 worden met die hogere wezens. wij, als mens, hebben de potentie om krachtige wezen te worden. dit is in principe waar de mayan kalender met 2012 bedoeld. we zijn bijna zo ver om die stap te maken als een geheeld, sommige van ons hebben die stap al lang gemaakt. ik persoonlijk ben er nu mee bezig om die stap te maken.
ok..John Titor werd genoemd. de tijdreiziger uit 2036 die op weg was naar...uhm..1978 ofzo geloof ik. reden was om een deel van een computer op te halen om een probleem in de toekomst te verhelpen. MAAR hij kwam in onze tijd terecht en begon op forums berichten te posten vanaf 2000 als ik het goed heb. in ieder geval...ik persoonlijk vind dat een hoax. een hele goede uitgewerkte hoax dat wel. het is gebaseerd op verscheidene prophecy boeken en logica over wat er in de dichtsbijzijnde toekomst zou KUNNEN gebeuren. het was interessant om te volgen, maar niks qua waarde.
vervolgens ging de pagina verder met het DNA en persoonlijkheid. het is zo dat als je sterft, en je bent niet in staat geweest te groeien op spiritueel niveau dan wordt je weer terug gestuurd. incarnatie. je behoud de basis personal traits van je vorig leven en de rest wordt je weer op nieuw aangeleerd door je opvoeding e.d. maar ja, omdat jij tijdens de "dood" in een andere dimensie rondzweeft heeft de tijd geen enkel effect op je. je kunt zo'n beetje overal neer heen in welke tijd dan ook. 1minuut hier kan daar eeuwen duren of 1microseconde, net waar je voor kiest op dat moment. probleem is om je ervan bewust te worden...maar we komen er wel
![]()
ook is het zo dat als een kind dat je dan nog puur bent, net gereinigd met het licht enzo. je bent dan ook in staat energien en geesten te zien die een wat ouder persoon neigt te negeren als fabels. ik bedoel...invisible friends? die zijn niet altijd made up door het kind. of het kind dat zwaait naar iets wat jij niet ziet?
en wat god, allah, jesuz en wie dan ook betreft...je zult een leuke verassing kunnen verwachten zodra je de stap maakt en steeds meer van de waarheid ziet
![]()
ps.
ik weet niet alles, en heb nog veel te leren en te zien. maar wat ik tot nu toe heb gezegd dat is wat ik wel weet en ervaren heb. voor mij zijn het feiten simpelweg door ze zelf te ervaren.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)