Daarentegen verloor PvdA meer aan de SP dan de VVD.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:48 schreef PJORourke het volgende:
Het allochtonenstandpunt van Wilders zou het best wel eens goed kunnen doen bij de traditionele PvdA-kiezer.Kijk maar naar Fortuyn: wie verloor er meer, VVD of PvdA?
Het CDA en Wilders, eventueel aangevuld met de 2 kleine confessionele partijen (CU en SGP) zou imo juist heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:39 schreef Morkje het volgende:
het CDA wil niet regeren samen met Wilders.
idd.. we gaan een aardverschuiving meemaken... het zit diep , heeeeeeel diepquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:48 schreef PJORourke het volgende:
Het allochtonenstandpunt van Wilders zou het best wel eens goed kunnen doen bij de traditionele PvdA-kiezer.Kijk maar naar Fortuyn: wie verloor er meer, VVD of PvdA?
Onzin. Dat ligt er helemaal aan wat Wilders de komende tijd nog allemaal gaat doen en zeggen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:21 schreef SCH het volgende:
Het CDA zal afstand van Wilders moeten nemen, wil ze de traditionele kiezers behouden.
Precies, de hypocrisie en lafheid heeft ze geen windeieren gelegd. Maar Wilders is nog wel een graadje racistischer dan Fortuyn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:30 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Onzin. Dat ligt er helemaal aan wat Wilders de komende tijd nog allemaal gaat doen en zeggen.
Bovendien, wie zegt dat het CDA voor de verkiezingen al een voorkeur uitspreekt voor een bepaalde coalitie?
En ik weet niet of je het weet, maar het CDA was destijds de enige partij die zich muisstil hield over Fortuyn, met het bekende resultaat...
Er is gewoon structureel ruimte voor ongeveer 25-30 zetels voor rechts-populisten of nationalistem. Is het Wilders niet, is het wel een ander. Lijkt me diep genoeg.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:28 schreef SCH het volgende:
Het zit helemaal niet diep man.
Dat soort extremistjes als Fortuyn en Wilders doen het gewoon leuk bij het domme en bange gepeupel maar Wilders gaat echt geen rol spelen. Ik denk ook wel dat hij op tijd opgeruimd wordt als hij zo doorgaat.
Waaruit blijkt dat ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, de hypocrisie en lafheid heeft ze geen windeieren gelegd. Maar Wilders is nog wel een graadje racistischer dan Fortuyn.
Dus jij, alwetende nep hoernalist wil dat hij ook vermoord wordt..quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:28 schreef SCH het volgende:
Het zit helemaal niet diep man.
Dat soort extremistjes als Fortuyn en Wilders doen het gewoon leuk bij het domme en bange gepeupel maar Wilders gaat echt geen rol spelen. Ik denk ook wel dat hij op tijd opgeruimd wordt als hij zo doorgaat.
Ja, maar als ze daar niets over zeggen, wat dan? Waarom zou de achterban dat dan eisen, zeker nu Wilders ineens tegen het Christendom aanschurkt?quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies, de hypocrisie en lafheid heeft ze geen windeieren gelegd. Maar Wilders is nog wel een graadje racistischer dan Fortuyn.
Tot je aan het onderwijs gaat komen, en ja, dat is een heel heikel thema voor de confessionelen, die blokkeren alles wat ernaar ruikt dat weleens het bijzonder onderwijs beperkt zou kunnen worden, ten kostte van het openbaar onderwijs...quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:16 schreef Nuoro het volgende:
Struikelblok zou Turkije kunnen zijn, religie (behalve de islam dan) is dit niet. Wilders heeft reeds openlijk z'n voorkeur uitgesproken voor een Christelijk Europa, en ik denk niet dat het CDA daar bezwaar tegen heeft.
Dat is het ergste aan het CDA...voor de rest valt er wel mee te leven.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:39 schreef RM-rf het volgende:
Tot je aan het onderwijs gaat komen, en ja, dat is een heel heikel thema voor de confessionelen, die blokkeren alles wat ernaar ruikt dat weleens het bijzonder onderwijs beperkt zou kunnen worden, ten kostte van het openbaar onderwijs...
onderwijs op religieuze basis is de hoeksteen van de confessionelen, en dat geven ze nooit op.
En iemand die er, zeg 1 miljoen instopt ofzo...quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:01 schreef Tikorev het volgende:
Ik denk het niet. Wilders zou juist voor een rechtse meerderheid kunnen zorgen. Dan kunnen we sowieso niet een geheel links kabinet krijgen. Hooguit eentje met de PvdA erbij maar dat zou 4 jaar later een absolute bloei van rechts betekenen
De winst zit hem er denk ik in dat (VVD + Groep Wilders) > (VVD + VVD-kamerlid Wilders)
quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:38 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Dus jij, alwetende nep hoernalist wil dat hij ook vermoord wordt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |