quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:38 schreef ondeugend het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:27 schreef Hoeze het volgende:
Dames die het eens willen uitproberen achterop mogen ook reageren.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil wel achterop bij meisje zitten![]()
![]()
goed vast houden natuurlijk![]()
ik heb op de RAI gedemonstreerd hoe het moetquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:55 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij 2 borsten hebben en wij 2 handen.
![]()
Evolutie is een groot goed.![]()
Alleen de foto`s zijn nog niet vrij gegevenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb op de RAI gedemonstreerd hoe het moet![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:03 schreef ZX9R het volgende:
Hallo schoolbankzitter
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:05 schreef RB het volgende:
Zeg maar niks![]()
Vrijdagmorgen om 08:00 examen eerste deel![]()
Euh die waren wel openbaar gesteld hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:02 schreef RB het volgende:
[..]
Alleen de foto`s zijn nog niet vrij gegeven![]()
De bewuste foto stond er niet tussenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Euh die waren wel openbaar gesteld hoor![]()
zijn nu vervangen door Groningen Piccies![]()
ik zal ze je vanavond mailen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:15 schreef RB het volgende:
[..]
De bewuste foto stond er niet tussen![]()
En de foto`s van de continental dame...... waar zijn die?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Euh die waren wel openbaar gesteld hoor![]()
Wat een klere ding zeg, zou hem zo snel mogelijk verpatsen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:49 schreef Patrick281 het volgende:Kom ik uit de sportschool .. tevreden van bijna 2 uur sporten en helemaal afgepeigerd ..
.. wil mijn KTM niet starten.
Blah.......Blah.......Blah.....enz....
![]()
ik weet er nog wel 1quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien dat je een sukkel vind die hem helemaal geweldig vind en er verliefd op is![]()
![]()
ik vind ketting smeren pas vervelend als er geen middenbok onder de motor zit,quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef PatrickM het volgende:
's avonds
* Mercy_symbol zo even 16x DVD±RW brander inbouwen
Ennuh, ik zit steeds meer te twijvelen om toch voor een kettingfiets te gaan... omdat ik dan toch iets meer keus heb... En voorlopig hoor ik toch niet echt negatieve verhalen (en voor het smeren hebben ze systemen als de scottoiler uitgevonden)
quote:
Ach ja ik heb pas 14 motorfietsen gehad .. dus ga je gang .. lekker zelf ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, ik zit steeds meer te twijvelen om toch voor een kettingfiets te gaan... omdat ik dan toch iets meer keus heb... En voorlopig hoor ik toch niet echt negatieve verhalen (en voor het smeren hebben ze systemen als de scottoiler uitgevonden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |