K zeg niet dat je het moet doen, maar als je t leuk vindquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:59 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Denk je soms dat ik nix te doen heb![]()
Mar tis wel een ID... Hmz.. volgende week dan maar ff![]()
![]()
Ik smeert em zo naar huis
Met printscreen ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:11 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Jha maar wat speciaal op die banner.. ik bedoel.. met photoshop heb ik de kerstman en de rendieren eruit gevist (uit die flashmovie).. de rest zelf gemaakt met photoshop...
Yup printscreen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Met printscreen ofzo?
Die oliebollen bijv. of die arreslee, heb je die zelf gemaakt?
Netjes.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:09 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Yup printscreen...
Oliebollen komen vers van de bakker en de slee heb ik in de achtertuin staan... (yup die heb ik zelf gemaakt)
is zo aangeleerd hoorquote:Op zondag 28 november 2004 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben slecht.
Ik weet niet hoe het allemaal moet helaas
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, m'n klooisel is dus goed mislukt.
Om toch íets in te zenden dan maar alles in één jpg-tje gegooid, met dit als schit-te-rend resultaat!
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
Om toch íets in te zenden dan maar alles in één jpg-tje gegooid, met dit als schit-te-rend resultaat!
[afbeelding]![]()
Ik wil wel een poging doen, alleen met ik wel ff orginele pica hebben van sport.fok.nlquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:38 schreef dutchie het volgende:
Het logo van het forum is gekozen, werkelijk prachtig staat ie.
Maar nu is er ook gevraagd of men wat moois weet voor de FP en voor sport.fok.nl en onze overige subsites.
Hebben jullie nog puf om nog wat moois te brouwen?
mooi !quote:
eitjequote:Op woensdag 8 december 2004 18:59 schreef 907 het volgende:
[..]
mooi !
alleen 1 puntje van kritiek ... t lijkt net alsof in het midden "overspringt" naar het volgende plaatje ... de kleur loopt niet helemaal over, en het wolkje onderin "stopt" opeens zeg maar
maar verder mooi gedaan , ik zou t niet kunnen![]()
met enkel photoshop? of ook 3D max of ander soort 3D engine erbij?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:18 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah
kan je zo'n dingetjes ook maken?
http://saiyansupreme.deviantart.com/
Ik heb geen idee joh.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie heeft die van mij geplaatst op de FP?
Idd erg vrolijk!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]![]()
Het moet er ongeveer zo uit komen te zien:quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:03 schreef detulp050 het volgende:
Oeh, mooi, FlyingFox
+ "Je bent ingelogd als...."quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Het moet er ongeveer zo uit komen te zien:
[afbeelding]
Misschien dat het nog wel redelijk leesbaar is....quote:
Ik denk dat zodra er iemand komt die ze er op kan/wil zetten hier langskomt de beste uitgekozen gaat worden. Het komt er dus op neer dat zolang er nog geen nieuwjaarslogo geplaatst is waarvoor je aan het designen bent je nog kans maaktquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:13 schreef FlyingFox het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt welke skin er met nieuwjaar op komt? Of is dat al bekend? En zit ik nu dus voor de katzeviool te designen?
Thanks voor het ontwerpen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:03 schreef bemeall het volgende:
Hier nog even wat logotjes voor de managers, hier kijkt het nu zo kaal
Kijk maar of het iets is.
Succes ermee iig![]()
Kijk even in het verkiezing-topic. Je staat erbij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:13 schreef FlyingFox het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt welke skin er met nieuwjaar op komt? Of is dat al bekend? En zit ik nu dus voor de katzeviool te designen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |