Dat ene over meisjes.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
welk topic
Erg volwassen en overtuigende reden om een topic weer open te gooienquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom moet dit topic dicht? [Kastanova] Tijd voor een knokplog
Kasta heeft gewoon recht op klappen.
Zoals beloofd kom ik hier nog even op terugquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:41 schreef Mark_H_Uit_B het volgende:
ik wil toch wel graag weten waarom het vermelden van de site waar het verhaal opstond meteen als spam wordt becijferd, immers het verhaal ik veel te groot om normaal te plaatsen op fok.
dit is het topic Leuk verhaal?
Nee natuurlijk niet oen!quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Als je hem klappen wil geven zoek je hem maar op, maar laat ons op fok! erbuiten...
Ja ik vind kasta ook een teringlijer. En als je hem opzoekt, en je rost hem binnenstebuiten, en je opent daar een topic over, dan gaat dat gewoon dichtquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet oen!![]()
Klappen voor kasta....
Het mooiste wat er is.![]()
Dat is dus niet gebeurd.quote:Op zondag 20 februari 2005 06:30 schreef nikky het volgende:
Overleg met de Mods van GC ( of het forum waar je hem wilt openen ) of ze het de tijd rijp vinden ja of te nee.
Dan kun je meteen uitleggen wat de bedoeling weer is. En zij jullie uitleggen wat de bedoeling niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |