Feestje bij r8al en Flow?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:15 schreef omegaproject het volgende:
Voordelen aan klein zijndie reacties
Maareh, wat doet iedereen hier eigenlijk met out en nieuw? (dus niet oud en nieuw)
Flow, hebben wij (dwz Ik, Ben, Bart, Jij etc... ) eigenlijk al plannen?
Geniaalquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:15 schreef omegaproject het volgende:
Voordelen aan klein zijndie reacties
Ben moet werken tot 10 uur, maar in een wijk waar waarschijnlijk de pleuris uitbreekt (vorig jaar die rellen) dus kan zijn dat hij dan langer moet blijven.quote:Maareh, wat doet iedereen hier eigenlijk met out en nieuw? (dus niet oud en nieuw)
Flow, hebben wij (dwz Ik, Ben, Bart, Jij etc... ) eigenlijk al plannen?
Als je zo dom bent om het pakketje je niet eerst open te maken dan verdien je het gewoon om opgelicht te wordenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:14 schreef blieblie het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=442920&c=122
Voor de onwetenden![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:35 schreef blieblie het volgende:
Naar de stad met O&N is ruk.
Wat een onzin zeg, enigste wat klopt is dat het druk is dan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Allemaal mensen die -net als met carnaval- verplicht gezellig lopen doen, tering drukte overal en toch nog vechten.
Jeuj.
Ik zit in dubio, vorig jaar was wel gezellig (maar toen was ik er pas om 5 uurquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:35 schreef blieblie het volgende:
Naar de stad met O&N is ruk.
En mensen irriteren zich als het niet druk is al aan het mintse of geringste, dus kun je nagaan als het wel druk is.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, enigste wat klopt is dat het druk is dan.
niet mee eensquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
En mensen irriteren zich als het niet druk is al aan het mintse of geringste, dus kun je nagaan als het wel druk is.
Huiliequote:Op dinsdag 16 november 2004 13:01 schreef Partygurl het volgende:
Ik moet 2 januari werken, arme ik
Toen hebben we om 2.00u in het zwembad gezeten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ja of gewoon idd tot een uur of 4 thuis blijven en dan pas naar de stad, dan heb je geen kaartje nodig
Vorig jaar ben ik ook niet naar de stad geweest.
2e kerstdag ook, nog erger huiliequote:Op dinsdag 16 november 2004 13:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Huilie
Deze dan mét SLiquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
Laurens: gaaf moederbord, alleen (nog) geen SLi erop: http://www.tweakers.net/nieuws/35080
Nee ... ik ook niet volgensmij ... hebben we toen zo lang bij Joost thuis gezeten? Ja hè?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ja of gewoon idd tot een uur of 4 thuis blijven en dan pas naar de stad, dan heb je geen kaartje nodig
Vorig jaar ben ik ook niet naar de stad geweest.
ja dusquote:Toen hebben we om 2.00u in het zwembad gezeten.
BTW, dat was dit jaar
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee ... ik ook niet volgensmij ... hebben we toen zo lang bij Joost thuis gezeten? Ja hè?
[..]
ja dus
Boymans? ... niet echt veel boeiende kunst, allemaal van die ouwe rommelquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:11 schreef Partygurl het volgende:
morgen naar rotterdam, naar een museum, echt geweldig
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
spuit 11
Je denkt toch niet dat ik uit vrije wil naar een museum gaquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Boymans? ... niet echt veel boeiende kunst, allemaal van die ouwe rommel
Kan beter naar de overkant gaan, is veel interessanter! (NAI) Nederlands Architectuur Instituut.
Maar ja, als je van de Br33Zah generatie bent kan je beter 5 minuten doorlopen, zit een goeie friettent
Was kei leuk! Met champagne en sigaren in een zwembad zitten met oud&nieuw. Zwaar relaxedquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:12 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja![]()
té makkelijkquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik uit vrije wil naar een museum ga
Ik weet niet eens naar welk museum we gaan...![]()
De Schoenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:42 schreef Partygurl het volgende:
Ik weet niet welke kroeg ik met oud en nieuw ga bezoeken, de schoen zie ik niet echt meer zitten
Ik wel .. was best relaxedquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was kei leuk! Met champagne en sigaren in een zwembad zitten met oud&nieuw. Zwaar relaxed
niet dat ik sigaren rook, maar het gaat om het idee hè
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]
té makkelijk
Je weet dat Lau heel erg geilt op wat 'grotere' blonde dames en zelf ook best groot is?quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
kom maar op
Neequote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je weet dat Lau heel erg geilt op wat 'grotere' blonde dames en zelf ook best groot is?
Ah, nou ik dacht ik waarschuw je vastquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee![]()
Pasjessysteem?? Wat gaan ze daar invoerenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
De Schoen
Als ze daar die verbouwing niet gauw afmaken en dat pasjessysteem in gaan voeren dan wordt het echt nooit meer iets.
Jup ... gelukkig welquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pasjessysteem?? Wat gaan ze daar invoeren.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef PartyGurl het volgende:
18+
Ik meen dat je na de verbouwing een 21+ pasje (met foto) moet hebben om binnen te mogen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pasjessysteem?? Wat gaan ze daar invoeren.
Ja. En daar moet jij wat aan doen, snor!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:18 schreef Inu het volgende:
De Schoen is toch die tent waar alle kleine meisjes zitten die niet meer in de Parrot passen?
Snor?quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja. En daar moet jij wat aan doen, snor!
Tnx. Hopelijk draait ie vanavond niet stiekem in de sneak ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef Inu het volgende:
Ohw, ff tip btw.... Cellular zuigt... Niet heen gaan
Volgens mij heeft zij zelfs een borstvergroting laten doen een tijdje geleden...quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:22 schreef Inu het volgende:
Waarom staat Anouk in der roze beha wiebelend te zingen? Kd8 altijd dat ze daar zo tegen was...
Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Snor?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:24 schreef Partygurl het volgende:
Vind dat wel beter hoor...ik vond de schoen altijd leuk, misschien omdat ik toen zelf 15 was maarja![]()
Kijk ik nooit....leg uitquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hans Teeuwen
Ze vallen er idd bestwel uit ensow...quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij zelfs een borstvergroting laten doen een tijdje geleden...
Waarom zou die in de sneak draaien? Hij draait al in de bios...En na een half uurtje ons irriteren aan Kim Basinger zijn we maar weggegaan en gaan poolen... Het was de enige film die we nog konden halen en nog waren we te laatquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tnx. Hopelijk draait ie vanavond niet stiekem in de sneak ofzo
Ik had trailer gezien en toen vermoedde ik al dattie bagger is
btje het " De Villa" effectquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:28 schreef febster het volgende:
Doen ze dan ook wat aan de muziek, want ik verwacht dat 21 jarigen niet op die muziek cq stijl van kroeg zitten te wachten
Of je rijd natuurlijk zelfquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:33 schreef Inu het volgende:
Als ik nou iemand kan overhalen om te bobben met O&N kom ik wel naar Ehv
Nahjah zeg, dan rijd jij toch lekker in iemand anders zn autoquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:35 schreef Inu het volgende:
Jah, maar dan mag ik niet drinken
En kdenk niet dat ik dan de auto meekrijgStomme regel dat 'De auto mag niet mee als je uitgaat'
Vaak zat rijdt er iemand anders in mijn auto, ben een van de weinige met auto en zoek het echt niet om elke keer te rijdenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:37 schreef Inu het volgende:
De jouwe?
Voor vervoer enzo valt altijd wel wat te regelenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:35 schreef Inu het volgende:
Jah, maar dan mag ik niet drinken
En kdenk niet dat ik dan de auto meekrijgStomme regel dat 'De auto mag niet mee als je uitgaat'
Ja, een fiets of taxi bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Voor vervoer enzo valt altijd wel wat te regelen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, een fiets of taxi bijvoorbeeld
Ja maar hedduh ook wah hequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:43 schreef Inu het volgende:
Fietsen is echtwel drie kwartier fso
Ja, druktequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:45 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja maar hedduh ook wah he
Bijvoorbeeld, maar wel gezellig.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, drukte
Nou, 2 jaar geleden ben ik naar stratum gegaan maar toen ook eigenlijk meteen weer weggegaan. Toen vond ik het té druk.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar wel gezellig.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou, 2 jaar geleden ben ik naar stratum gegaan maar toen ook eigenlijk meteen weer weggegaan. Toen vond ik het té druk.
Kunnen het wel bij Joost doen, maar dan kunnen/mogen er maar een paar gasten komen. Zal niet zo'n probleem zijn denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:20 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ook meteen de reden dat ik afgelopen O&N niet naar de stad geweest ben.
Komend O&N moeten we maar eens kijken wat we doen, misschien weer bij iemand thuis wat doen IPV naar de stad toe, eigenlijk net zo leuk, en niet zo duur
KOPEN!?! Ben je gek ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:27 schreef omegaproject het volgende:
Oeh!
HalfLife 2 is uit
denk dat ik hem zometeen ff ergens ga kopen
Dan moet je gaan kloten om te mogen CSen onlinequote:Op dinsdag 16 november 2004 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
KOPEN!?! Ben je gek ofzo![]()
Gewoon ff vragen of Ejal 'm wil downloaden en op z'n FTP zet
Yeah Yeahquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen, al m'n werk is gedaan hier. Ik ga naar huis.
Lau, vanavond om 21:00 bij de Pathé voor de sneak hè.
Ben toch niet zo'n multiplay type.... liever singleplayerquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan moet je gaan kloten om te mogen CSen online.
was zeker weer heel hard werken aan jou posts te zienquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
Mensen, al m'n werk is gedaan hier. Ik ga naar huis.
Lau, vanavond om 21:00 bij de Pathé voor de sneak hè.
Nou idd!quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:33 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
was zeker weer heel hard werken aan jou posts te zien
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:31 schreef gazylady2 het volgende:
eej bb, hoezo kop chocomel 200 euro
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:14 schreef blieblie het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=442920&c=122
Voor de onwetenden![]()
Ja HL2quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:58 schreef kib het volgende:
moet ik soms weer iets downloaden ?
ik heb trouwens Vampire the Masquerade : Bloodlines ook al
Hl2 nog niet gereleasedquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja HL2
Wat is dat Vampire... ?
*edit* Emporio heeft ook CS: Source al gereleased dus zo heel onbekend waren ze nietquote:This is the FINAL copy from STEAM, it emulates steam so you DO NOT NEED TO install steam, just apply the crack.
Wat voor recept?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:24 schreef Inu het volgende:
Hmz, we zijn een recept aan het maken van Born2Cook, maar het werkt niet echt
Wat was het dat stroopachtig moest worden dan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:27 schreef Inu het volgende:
Zoete biefstukjes met mie...alleen om die biefstukjes zoet te krijgen moesten ze overgoten worden met iets wat stroopachtig is geworden, alleen het wordt hier niet stroopachtig, dus hebben we het maar gewoon eroverheen gegooid
Dat moest je inkoken neem ik aan en dan carameliseerd het een beetje...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:29 schreef Inu het volgende:
Rode wijn met suiker
Koken jullie op gas of electrisch?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:31 schreef Inu het volgende:
GohDat hebben we dus gedaan alleen het wilde niet carameliseren...En ook niet toen we er nog meer suiker ingooiden...
Gatverdamme. Er zijn maar weinig dingen die ik echt weiger om te eten, maar één daarvan is spruiten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:33 schreef Partygurl het volgende:
Pfoe, wij aten spruiten, iets smerigers bestaat gewoon nietNu had ik dus alleen aardappelen en vlees
( wat trouwens ook niet lekker was
)
ah, op die fiets, was beetje te lui om te gaan klikkenquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze ook een keer over het behang uit gekotst maar mijn mama had nu het geweldige idee om er een stamppot van te maken. Moest lekkerder zijn, nou dus niet,quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gatverdamme. Er zijn maar weinig dingen die ik echt weiger om te eten, maar één daarvan is spruiten.
Vroegàh, toen moesten wij altijd evenveel spriuten eten als dat je oud was.
Toen deed ik altijd wegspoelen met melk, maar een keer had ik net de laatste op, loop naar de keuken enalle melk en spruiten over de tegelvloer
Sindsdien hoef ik geen spruitjes meer te eten en ik eet ze nu nog steeds niet. Bah bah
ik kan je verzekeren dat hij als eerste op de topsites zal staanquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:48 schreef ArTiC het volgende:
HL2 is hier nog niet voorbij gekomen op usenet
en ik denk ook niet dat mijn Ti4200 HL2 fatsoenlijk op mijn scherm zal kunnen toveren
ze doen er lang over om hem te checkenquote:[CHECK] Half-Life_2_READ_NFO-EMPORiO was pred 1 hour 46 minutes 36 seconds ago in GAMES (2004/11/16 17:00:20 CET)
emporio == fake rommelquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:52 schreef kib het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat hij als eerste op de topsites zal staan
trouwens :
[..]
*gaap* je moet goed lezen : er zijn twee releases in omloop met dezelfde bestandsnamen , eentje is een fake maar emporio zelf claimt zojuist dat ze hem wel degelijk hebben gereleased - niet lang daarna werd hij op verschillende plekken unnukedquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
emporio == fake rommel
topsites boeit me niet heb ik geen toegang tot, usenet wel
*gaap*quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:04 schreef kib het volgende:
[..]
*gaap* je moet goed lezen : er zijn twee releases in omloop met dezelfde bestandsnamen , eentje is een fake maar emporio zelf claimt zojuist dat ze hem wel degelijk hebben gereleased - niet lang daarna werd hij op verschillende plekken unnuked
idd, als ik bij streetX niet na 3 bochten los lig van de rest win je nooit meer, dat stomme catch up gedoe stoort ook te erg...rijd je 3 foutloze ronden en 8sec voorsprong...vlamt er ineens een auto vlak voor je de kruising op en komt de rest achter je met 200 door een haakse bochtquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:39 schreef daNpy het volgende:
Toch vaak typisch bij die spellen als NFS, als je niet in de eerste 100meters op kop ligt win je zowiezo nooit. Als je eerste rijd komt in het laatste rondje/de laatste 100m iemand vlamhard voorbij, neemt haakse bochten met 200km/u alsof ze aan het asfalt geplakt zitten en rijd over de finish.
Net maakt er een voor mn ogen een ongeluk, raakt beide vangrails, trekt ineens weer recht en racet zonder snelheidsvermindering door. De auto waar hij tegen botste valt natuurlijk exact voor mijn neus, ik raak de ene vangrail, de andere en sta stil. Vreemd
Dit is me overigens al opgevallen sinds NFS1.
Ik kan best tegen mn verlies, maar als dit bij bijna elke race 5x gebeurd wordt het plots niet toevallig meer...
Dan hebben jullie het waarschijnlijk niet hard genoeg laten koken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:57 schreef Inu het volgende:
Gas
Maar het was best te eten
Ken dat gevoelquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:11 schreef gazylady2 het volgende:
ik heb ook zo'n zinnige posts vandaag he
* Inu mee eens isquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:05 schreef _DeBje_ het volgende:
En er wordt weer heel wat afge-n.e.r.d hier...![]()
Nogal ja!quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:05 schreef _DeBje_ het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:05 schreef _DeBje_ het volgende:
Wij kunnen het niet helpen dat jij niet met computers om kan gaanquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:05 schreef _DeBje_ het volgende:
Van tweakers:quote:Gast, installeer 4.12 beta .... zitten tal van fixes voor NFSU:2 in!!
Dat is de enige update?quote:Random hanging has been observed with certain games on certain systems when using the PunkBuster server.
gazy ook mee eens isquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:05 schreef _DeBje_ het volgende:
ben bang dat die koeler niet gaat passen icm die koellichaampjesquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:31 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb trouwens deze koellichaampjes van Zalman voor 9 Euro gekocht bij MyCom en op m'n videokaart geplakt:
[afbeelding]
En deze koeler (Arctic VGA Silencer rev.3 ¤ 17,50 incl verzendkosten) wordt binnen een paar dagen bezorgd:
[afbeelding]
Gadver... Dat is net zoiets als cola bij ontbijt omdat de melk op was (heb ik regelmatig).quote:Op woensdag 17 november 2004 09:32 schreef Partygurl het volgende:
tostiiiiiii en ranja, wat een heerlijk ontbijt
Makkelijk...quote:Op woensdag 17 november 2004 10:11 schreef Partygurl het volgende:
Hmm kijken of de auto net zo hard kan als de trein
Eten na het uitgaan.... dat heb ik al lang niet gedaanquote:Op woensdag 17 november 2004 10:06 schreef gazylady2 het volgende:
hawaii-tosti!maken wij altijd na een zware stapavond! de ideale oppepper!
Van die oldskool oranje suikerranja?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:01 schreef Partygurl het volgende:iedereen jat het
En ranje is wel lekkerOok bij ontbijt, wordt je sterk van,
60-9-10 = 41 minuten bij mij.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:08 schreef gazylady2 het volgende:
met de trein, vanaf CS eindoven naar rdam CS 1 uur en 10 minuten (vertrekt ie 9 min over en ben je 10 voor het volgende uur daar)
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:06 schreef blieblie het volgende:
GODVERDOMME!!!!.
Hij pakt de template niet.
Template File Not Found! Looking for template:akoblueportalquote:Op woensdag 17 november 2004 12:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat heb je met je cam gedaan dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:13 schreef Inu het volgende:
En ik kan niet meer cammen
Wie wat waar hoe en waaromquote:Op woensdag 17 november 2004 12:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Template File Not Found! Looking for template:akoblueportal
Ik moest even mijn frustraties kwijt.
Jah, niks...en kheb die windows firewall al uitgezet, maar dat helpt niet...quote:Op woensdag 17 november 2004 12:17 schreef febster het volgende:
[..]
Wat heb je met je cam gedaan dan?
Keertje rebooteren?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, niks...en kheb die windows firewall al uitgezet, maar dat helpt niet...
haha, nou afgelopen donderdag hadden we de trein van 9 min over half negen en waren om 10 voor 10 op CSquote:Op woensdag 17 november 2004 10:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
60-9-10 = 41 minuten bij mij.
Bedoel je niet dat hij vertrekt om 9 min voor en je 10 min over het volgende uur daar bent? Dat is 79 minuten, maar dat komt meer in de buurt van wat je zei
Dan is het dus 9 min over het half, en dat stond er niet. Dan is het idd wel 71 minutenquote:Op woensdag 17 november 2004 13:26 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha, nou afgelopen donderdag hadden we de trein van 9 min over half negen en waren om 10 voor 10 op CS![]()
ga je stappen daar btw PG?
Hollywood, is echt cool!!!
USB kabel er op nieuw inpluggen.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:24 schreef Inu het volgende:
Dat doet niks..
Je hebt wel dit topic meegekregen [Leedvermaak-topic] Lach *hier* ForumHoeren uit! ?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:16 schreef r8ality het volgende:
[niet-voor-newbies-post-mode]
Sinds dat Inso zwart is heb ik geen toegang meer tot FH2. Vreemde shit.
[/niet-voor-newbies-post-mode]
Ik moest idd 2 van die grote die op de bovenkant omwisselen met 2 kleintjes van de onderkant anders kon die koeler er niet goed op.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:21 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ben bang dat die koeler niet gaat passen icm die koellichaampjes
lolquote:Op woensdag 17 november 2004 15:26 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt wel dit topic meegekregen [Leedvermaak-topic] Lach *hier* ForumHoeren uit! ?
Verklaart denk ik al een hoop
Hmm...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:06 schreef Partygurl het volgende:
Zo, wat een rotdag zeg.
Ten eerste doet mn auto het op de een of andere manier ineens niet meer
Maar goed, ik en 3 anderen rijden naar Rotterdam, na een uur zoeken dat museum gevonden.
Ja hoor, kun je in heel Rotterdam niet parkeren zonder chipknip, leraar wist ook niet wat te doen dus mochten we weer gaan, roc !
En niemand van jullie heeft een chipknip?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:06 schreef Partygurl het volgende:
Zo, wat een rotdag zeg.
Ten eerste doet mn auto het op de een of andere manier ineens niet meer
Maar goed, ik en 3 anderen rijden naar Rotterdam, na een uur zoeken dat museum gevonden.
Ja hoor, kun je in heel Rotterdam niet parkeren zonder chipknip, leraar wist ook niet wat te doen dus mochten we weer gaan, roc !
Nope niemand van ons heeft een chipknip..zou niet weten waarvoor (ja daarvoorquote:Op woensdag 17 november 2004 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En niemand van jullie heeft een chipknip?
Met hoeveel mensen waren jullie in totaal?
Was er bij dat museum geen parkeerplaats?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:14 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nope niemand van ons heeft een chipknip..zou niet weten waarvoor (ja daarvoor)
En wij waren met zn vieren...
Nee, zelfs geen parkeergarage in de buurt!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was er bij dat museum geen parkeerplaats?
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:15 schreef Blueman het volgende:
Ik heb volgens mij wel chipknip op mijn pinpas maar niet opgeladen (ook belangrijk punt.... dat opladen)
Irene reed want mijn auto is dus dood maar toch wel eurootje of 35.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:27 schreef blieblie het volgende:
En hoeveel euro benzine heeft dit je gekost?
Mag school betalen!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:40 schreef Blueman het volgende:
35 delen door 4 is toch al snel 9 euro per persoon.
Code? Je hebt helemaal geen code nodig voor een chipknip.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb wel zo een ding, maar ben de code kwijt.
Ok, als ze er maar geen dingen bij gaan vermelden als "gniffelend" e.d. want dan gaat de geloofwaardigheid nogal achteruit omdat het dan net zo'n verhaal wordt dat van mond op mond al langs 50 mensen is gegaan.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:14 schreef daNpy het volgende:
Ik hoorde vandaag hoe het ongeval met Bijvelds precies is gebeurd. Maar dat laat ik aan bijvelds over om te publiceren.
De organisatie heeft de schuld wel op zich genomen.
Er was gezegd dat der een chicane inzat, maar niet waar. De marshalls zeiden het met een gniffelende stem ook niet te weten. De verwarring kwam omdat Piet in zijn roadbook zelf een chicane had getekend ergens (waar hij niet zat).
zatquote:Op woensdag 17 november 2004 19:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, als ze er maar geen dingen bij gaan vermelden als "gniffelend" e.d. want dan gaat de geloofwaardigheid nogal achteruit omdat het dan net zo'n verhaal wordt dat van mond op mond al langs 50 mensen is gegaan.
Maar goed, toen Thijs verteldde wat er gebeurd was wist ik meteen al dat de organisatie fout zit.
Ik heb het dus niet over het ongeval zelf, maar over het feit dat niemand wist waar de chicane zat.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, als ze er maar geen dingen bij gaan vermelden als "gniffelend" e.d. want dan gaat de geloofwaardigheid nogal achteruit omdat het dan net zo'n verhaal wordt dat van mond op mond al langs 50 mensen is gegaan.
Maar goed, toen Thijs verteldde wat er gebeurd was wist ik meteen al dat de organisatie fout zit.
S-bocht in het parcours om de auto's af te remmen b.v.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:36 schreef Inu het volgende:
Wat is een chicane?
quote:chi·ca·ne (de ~, ~s)
1 kleingeestige aanmerking berustend op formaliteiten => haarkloverij
2 zeer scherpe bocht in een autocircuit
chi·ca·ne·ren (onov.ww.)
1 muggenziften
Dat kunnen ze idd. Maar als die bocht er pas op het laatste moment ingebouwd wordt en de info die erover verstrekt wordt onjuist is dan kunnen er wel eens ongelukjes gebeuren.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:54 schreef Inu het volgende:
Maar sown parcours kunnen ze meestal toch wel ergens opzoeken of proefrijden?
Tijdens het proefrijden was de Chicane niet aangebracht. Dat was juist de hele issuequote:Op woensdag 17 november 2004 23:54 schreef Inu het volgende:
Maar sown parcours kunnen ze meestal toch wel ergens opzoeken of proefrijden?
Ik heb 1 Supra met alles lvl2 en een lvl 3 ECU, die iets sneller is als een 3/4e lvl 1 Tiburon.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:58 schreef blieblie het volgende:
Waarom kan je zo weinig geld verdienen in NFSU:2.
Hoeveel volledig pimpte auto's hebben jullie?
Ja, maar er zijn veel fakes in omloop + het is 4,2 Gbquote:Op donderdag 18 november 2004 10:20 schreef Inu het volgende:
Mn broer zocht nog Half Life 2...issiej al online?
Ja als het goed is wel ...quote:Op donderdag 18 november 2004 10:27 schreef Inu het volgende:
En zijn er ook goede in omloop? Dan kanniej m zelf nl downloaden
Waarom?quote:Op donderdag 18 november 2004 11:36 schreef Inu het volgende:
Ik moet in dec mn kamertje uit
Zit je in onderhuur ofzo??quote:Op donderdag 18 november 2004 11:50 schreef Inu het volgende:
Omdat dat meisje deze kamer op wil gaan geven en dan moet je er verplicht de drie maanden vantevoren in hebben gewoond...
Maar nu zit ze weer te twijfelen
Wat veel erger is, is als je met je neus in de feiten wordt gedruktquote:Op donderdag 18 november 2004 12:15 schreef Blueman het volgende:
Prachtig stukje uit de show van Arie en Sylvester:
"Zal ik jullie eens een geheim vertellen?
Jullie ouders neuken nog steeds met elkaar... NEEEEE"
Jah, onderhuurquote:Op donderdag 18 november 2004 12:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zit je in onderhuur ofzo??
Want ik snap het niet helemaal.
Bij mij wil de huisbaas het studentenhuis tegen de vlakte gooien.
Ben benieuwd hoe dat geregeld gaat worden.
Klinkt als een gevalletje, been therequote:Op donderdag 18 november 2004 12:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat veel erger is, is als je met je neus in de feiten wordt gedrukt![]()
Volgens mij nietquote:Op donderdag 18 november 2004 13:34 schreef febster het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje, been there?
Hmmmm, onderhuur lijkt me redelijk bagger... Heb je behoorlijk weinig rechten.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, onderhuur
En hij moet dan toch verplicht een nieuwe woonruimte zoeken voor jullie? Zo is het hier iig wel...
hoe gaat die?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:48 schreef Blueman het volgende:
De club van Sinterklaas...
Dat liedje is echt irritant. Blijft in je hoofd zitten.
Ikke..quote:Op donderdag 18 november 2004 17:46 schreef gazylady2 het volgende:
Iemand 'A beautiful mind' gezien btw?
Zat... juist.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:57 schreef gazylady2 het volgende:
naast de gele-livestrong armbandjes komen er nu ook oranje-Respect2All en
rode-Band tegen Geweld armbandjes
ze hebben gezien waar de trend zit (of zat?)
Bij de oranje gaat 60% naar het goeie doelquote:Op donderdag 18 november 2004 18:04 schreef Inu het volgende:
De bandjes zelf zijn idd wel triest, maar het geld wat ermee opgehaald wordt is wel mooi...
Ik dacht dat ze van een soort schuimrubber waren?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:13 schreef Inu het volgende:
Die Livestrong bandjes zijn gewoon plastic gele armbandje met Livestrong erin gedrukt
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Druk paar miljoen zwarte bandjes met "ik geloof in jouw"
Doe dan allemaal niet zo kansloos met je gele /oranje/ paarse bandje waarmee je bewijst aan de samenleving dat je aan goede doelen denkt maar doneer dan in 1 keer direct het geld op stichting X.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:27 schreef Inu het volgende:
Geld is geld...als er maar een btje geld naar die fondsen gaat helpt het al...
Ik vind de bandjes ook sneu, maar elk klein beetje helpt...Het zou wel fijner zijn als het allemaal terecht kwam bij het goede doel mja...quote:Op donderdag 18 november 2004 18:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doe dan allemaal niet zo kansloos met je gele /oranje/ paarse bandje waarmee je bewijst aan de samenleving dat je aan goede doelen denkt maar doneer dan in 1 keer direct het geld op stichting X.
Het rendement van die bandjes is belabberd laag. Ik geloof dat bij een gemiddeld goed doel een 60% van de donaties ook ECHT bij het goede doel terecht komt.
Kortom, 60% van het bandje, daar weer 60% bij het goede doel, zal daar ook wel weer een aantal % vanaf gaan om wat lokale machthebbers tevreden te stellen, enz enz enz.
Ja nouja, als dat blijkbaar een manier is om mensen ergens bewuster van te maken, dan maar zo.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doe dan allemaal niet zo kansloos met je gele /oranje/ paarse bandje waarmee je bewijst aan de samenleving dat je aan goede doelen denkt maar doneer dan in 1 keer direct het geld op stichting X.
Het rendement van die bandjes is belabberd laag. Ik geloof dat bij een gemiddeld goed doel een 60% van de donaties ook ECHT bij het goede doel terecht komt.
Kortom, 60% van het bandje, daar weer 60% bij het goede doel, zal daar ook wel weer een aantal % vanaf gaan om wat lokale machthebbers tevreden te stellen, enz enz enz.
DE BRIEVEN VAN JACOOOOOBBBBBBB, DAAR ZIT EEN LUCHTJE AAN!quote:Op donderdag 18 november 2004 17:48 schreef Blueman het volgende:
De club van Sinterklaas...
Dat liedje is echt irritant. Blijft in je hoofd zitten.
Wat heb je op je hoofd?quote:Op donderdag 18 november 2004 19:11 schreef Partygurl het volgende:
hmm ik vind het anders niet eens zo slecht idee.
En al koopt iedereen hem maar om te hebben...de goede doelen hebben er dan toch baat bij
Een mijterquote:Op donderdag 18 november 2004 19:12 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Wat heb je op je hoofd?
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:13 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Een mijter
Heb ook nog met zwarte pieten muts en voor kerst heb ik er ook al 1quote:Op donderdag 18 november 2004 19:14 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
![]()
Kerstmuts = ook leukquote:Op donderdag 18 november 2004 19:19 schreef Partygurl het volgende:
Sint- en Kersticoontjes klaar terwijl u wacht Deel 3
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:38 schreef febster het volgende:
Ik ga wel, collega rijdt gelukkig
Nee helaas nietquote:Op donderdag 18 november 2004 19:41 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Harry?
Die was 2 weken geleden zo zat dat ik hem eng vond met zn vieze praatjesquote:Op donderdag 18 november 2004 19:52 schreef febster het volgende:
[..]
Nee helaas nietDie zit tegenwoordig op kamers in Tilburg, dus grotere kans dat hij vnv daar aan stappen is
Harry en eng??quote:Op donderdag 18 november 2004 19:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Die was 2 weken geleden zo zat dat ik hem eng vond met zn vieze praatjes![]()
ja hij was echt zo zat en praatte zo raarquote:Op donderdag 18 november 2004 19:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Harry en eng??
Zoek maarquote:Op donderdag 18 november 2004 19:59 schreef blieblie het volgende:
Inu!!! Heb je een foto van je nieuwe haartjes??
Flashquote:Op donderdag 18 november 2004 19:46 schreef blieblie het volgende:
Eigenlijk moet ik ook maar eens feestdagenavatars gaan soepen.
Eehmquote:Op donderdag 18 november 2004 19:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Harry en eng??
Als je flash exporteerd naar Anim. gif wordtut plaatje brakquote:Op donderdag 18 november 2004 20:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Flash
Ik kwam em gisteren tegen op een weblog jaquote:Op donderdag 18 november 2004 22:30 schreef ArTiC het volgende:
Waarom Volvo beter is dan een Mercedes.
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:58 schreef omegaproject het volgende:
Ok, weer iets geleerd .... als je een oude PC hebt die om de een of andere reden TERING traag is: IDE kabel vervangen!!!
niet te geloven ....
Maar hij doet het weer
Een gewone, maar heel oudquote:Op donderdag 18 november 2004 23:00 schreef blieblie het volgende:
[..].
Wat voor IDE kabel had je er tussen hangen??
Mijn Hyundai Coupé V6quote:Op donderdag 18 november 2004 22:45 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
MijnMX5
....
Kmoet alleen een keer naar de paintshop, kvind die stickers maar nix.
Ok...en die mensen heten ook zo?quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:38 schreef febster het volgende:
Met zijn 8en in een 307 dat kan best(kraal, pot, bwad, peach, pauw, louise, sanneke (vriendin van bwad) en nog iemand)
Erg gezellige avond waarop het spontaan (en nog steeds doet) sneeuwt
volgens mij zijn er nog steeds mensen die me van vroeger kennen die oprecht niet weten dat ik geen kib heetquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Ok...en die mensen heten ook zo?
heb een hekel aan bijnamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |