abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:13:12 #1
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_23348363
Het kan toch niet zijn dat Pim Fortuyn de grootse nederlander aller tijden is geworden, Pim Fortuyn heeft helemaal niets betekend voor dit land, geen ene zak heeft die beste man voor dit land, het enigste wat hij heeft gedaan is dat de haat jegens andere culturen & geloven is aangewakkerd, als hij niet vermoord was, dan was hij waarschijnlijk president geweest, waren we dan nog zo lovend over die man geweest?
Als onze kinderen over 25 jaar geschiedenis krijgen op school, zou dan een Pim Fortuyn erin staan, of een Theo van Gogh die vallen onder het kopje vermoord wegens meninguiting

Als we over 10 jaar weer een verkiezing doen, wordt het dan Theo, onze cinicus?

De grootste nederlander is bij mijn weten Willem van Oranje of Willem Drees mannen die echt iets betekend hebben voor Nederland, maar nogmaals Pim heeft niets betekend.....
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_23348624
UTFS! Lopen al minstens 3 topics over...
pi_23348689
Als Pimmie president was geworden dan was het net als met de LPF niet goed met hem afgelopen. Hij had met niemand door een deur gekund en het kabinet was NOG sneller gevallen. Exit Pim.
pi_23348730
Ik denk dat het verkiezen van Fortuyn als 'grootste nederlander' terecht is, het geeft een duidelijk beeld van hoe de nederlandse bevolking denkt, hoe het met historisch besef is gesteld, en hoe groot de geheugenspanne van de nederlander is..

Het bevestigd de vaak geuitte indruk van buitenlanders en expats in nederland al zouden hun gastheren vooral negatieve navelstaarders zijn die het altijd beter denken te weten (maar vreemd genoeg dit nooit kunnen uitvoeren) en ook een typerende vorm van desinteresse in hun leefomgeving hebben, die zowel bevrijdend kan werken, maar eveneens verstikkend..

Niet alleen is Fortuyn de grootste Nederlander, het wil ook zeggen dat alle Nederlanders dus kleiner zijn dan Fortuyn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23348743
Ook willem drees kan niet de grootste nederlander zijn. Voor mij is het criterium dat na lange tijd de persoon in kwestie nog een verandering van de maatschappij/het land veroorzaakt heeft. Willem van organje, maar zeker ook anthonie van leeuwenhoeck of huygens waren waardige kandidaten geweest
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23348749
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:34 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat het verkiezen van Fortuyn als 'grootste nederlander' terecht is, het geeft een duidelijk beeld van hoe de nederlandse bevolking denkt, hoe het met historisch besef is gesteld, en hoe groot de geheugenspanne van de nederlander is..

Het bevestigd de vaak geuitte indruk van buitenlanders en expats in nederland al zouden hun gastheren vooral negatieve navelstaarders zijn die het altijd beter denken te weten (maar vreemd genoeg dit nooit kunnen uitvoeren) en ook een typerende vorm van desinteresse in hun leefomgeving hebben, die zowel bevrijdend kan werken, maar eveneens verstikkend..

Niet alleen is Fortuyn de grootste Nederlander, het wil ook zeggen dat alle Nederlanders dus kleiner zijn dan Fortuyn.
Wat hij zegt.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:38:09 #7
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_23348805
Wat mij betreft is Fortuyn gisteren verkozen tot Meest Overschatte Nederlander.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_23348815
Pim fortuyn is alleen gekozen omdat de aanhang van fortuyn erg actief is op media als internet en veel bellen. Ik ben er van overtuigd dat de impact van Fortuyn over 10 jaar zo nihil is dat hij niet eens de top 10 haalt (zoals het hoort). Denk eens goed na wie nu ech op lange termijn het meeste voor de maatschappij betekend heeft.
Om te verduidelijken, waarom zou antonie van leeuwenhoeck bij de internationale verkiezing op 34 staan terwijl fortuyn de lijst niet eens haalde. Omdat hij veel meer toegevoegd heeft aan onze huidige maatschappij
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:53:05 #9
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_23349085
Pim Fortuyn heeft wel de OV-studentenkaart als zijn grote geschenk aan het Nederlandsche Volk achtergelaten.

Wat ben ik nu blij met mijn Nederlandse nationaliteit

Wat een kudde
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:55:29 #10
12237 Phaedrus
pi_23349130
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:53 schreef Jaeder het volgende:
Pim Fortuyn heeft wel de OV-studentenkaart als zijn grote geschenk aan het Nederlandsche Volk achtergelaten.
WTF? Ik kreeg m'n eerste OV-studentenkaart in 92, 93, 94 zoiets? Toen was de heer Fortuyn nog een relatief onbekende columnist voor Elseviers'weekblad.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_23349176
ja maar hij was daar wel belangrijk is. MAAKT HEM DUS NIET DE GROOTSTE NEDERLANDER
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:59:12 #12
101188 Jaeder
pi_23349206
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:55 schreef Phaedrus het volgende:
WTF? Ik kreeg m'n eerste OV-studentenkaart in 92, 93, 94 zoiets? Toen was de heer Fortuyn nog een relatief onbekende columnist voor Elseviers'weekblad.
Pim Fortuyn zat in de commissie die de OV-studentenkaart invoerde. Hij was toen dus zo'n duffe overbetaalde ambtenaar die van de LPF er al lang uit hadden moeten zijn.
pi_23349389
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:59 schreef Jaeder het volgende:

[..]

Pim Fortuyn zat in de commissie die de OV-studentenkaart invoerde. Hij was toen dus zo'n duffe overbetaalde ambtenaar die van de LPF er al lang uit hadden moeten zijn.
em zo iemand wordt gekozen tot de grootste nederlande
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:09:14 #14
12237 Phaedrus
pi_23349399
quote:

Dat is waar ook ja, glad vergeten. Bedankt voor de toelichting.
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:10:39 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23349429
De grootste nederlander is toch een moment opname de moord op van Gogh heeft zijn positie alleen maar "goed" gedaan.

* Dos37 heeft op Willem van Oranje gestemt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23349453
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:10 schreef Dos37 het volgende:
De grootste nederlander is toch een moment opname de moord op van Gogh heeft zijn positie alleen maar "goed" gedaan.

* komrad heeft op Willem van Oranje gestemt
KOmrad ook, maar ja PF liefhebbers hebben waarschijnlijk met meerdere email adressen de stemming beïnvloed
pi_23349464
Dit zegt alleen maar over welk publiek interactief bezig is met dergelijke programma's..
If you only walk on sunny days, you will never reach you're destination.
pi_23349509
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:12 schreef noon het volgende:
Dit zegt alleen maar over welk publiek interactief bezig is met dergelijke programma's..
helemaal mee eens. Oudere mensen die echt niet op PF stemmen stemmen nu helemaal niet
pi_23349537
quote:

Niet helemaal OV Studentenkaart BV was een uitbesteed project, Fortuyn was directeur van dit project dat ten doel had de introductie van die kaart te begeleiden en dat deed hij heel goed, van 1989 tot 1992, waarna het uitbesteedde project onder hoede genomen werd door de IBG..

De BV was niet foutloos, er werden soms wel fouten gemaakt, en verkeerde vorderingen gedaan, maar het was wel succesvol in het verkrijgen van acceptatie door studenten, die in het begin protesteerden tegen de kaart, en daarna eveneens protesteerden tegen eventuele afschaffing.

Het is typerend voor Fortuyn's idee van overheid, een eerder slanke organisatie die projecten eerder uitbesteed dan alles onder eigen beheer zou willen houden; het is echter ver verwijderd van de politiek die vervolgens door de LPF is uitgevoerd, een partij die al snel is gekidnapped door slimme financiers/bouwondernemers die daarmee hun eigen belangen zeker wilden stellen, die hadden helemaal geen zin een slanke en overzichtelijke overheid, maar liever een nog slechter zicht over het hoe en waarom van bestedingen, zolang deze maar in de zakken van allerhande zakenlieden gingen ...

Natuurlijk heeft Fortuyn zeer goede en interssante plannen en hij had een goed zicht op de makken van overheidsbestedingen en onoverzichtelijkheid bij het functioneren van overheidsinstellingen (na 1992 heeft hij ook een goed rapport geschreven over de onuitwarbare kluwen van tegengestelde financiele belangen in de gezondheidszorg, waarmee helaas nooit iets is gedaan):

Een tweede, geheel andere vraag is of Fortuyn de juiste man was die ook werkelijk de juiste man was die het door ontdekte probleem, na een juiste analyse ook kon oplossen:
die vraag kan zeker niet positief beantwoord worden, anders dan wat grotere polemiek, meer spanning voor de media, heeft Fortuyn uiteindelijk weinig invloed kunnen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 16-11-2004 12:43:51 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:17:45 #20
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_23349574
tja.. zielige vertoning, die verkiezing
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:42:27 #21
101188 Jaeder
pi_23350044
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:16 schreef RM-rf het volgende:
Niet helemaal OV Studentenkaart BV was een uitbesteed project, Fortuyn was directeur van dit project dat ten doel had de introductie van die kaart te begeleiden en dat deed hij heel goed, van 1989 tot 1992, waarna het uitbesteedde project onder hoede genomen werd door de IBG..
Bedankt voor de aanvulling.
pi_23350532
Pim Fortuyn gaat voor mij de boeken in als weer-een-politicus met een grote bek en veel beloftes die omver is geschoten en vervolgens een partij clowns in de politiek heeft gebracht.

Maar zeker niet als grootste Nederlander ooit. Misschien de grootste van de afgelopen 4 jaar. Niet van all afgelopen honderden jaren
pi_23350595
Vooral zijn 'volgers' zijn echt lachwekkend. Alleen maar ruzie
pi_23350708
Ja die OV-kaart! Geweldig ding! Lekker heel NL rondreizen voor nix! Althans, in den beginne was dat zo
Al die kut-studenten klagen dat ze verplicht die kaart moesten nemen voor een belachelijk laag bedrag, bleek al gauw dat ze er toch wel errug blij mee waren
pi_23350732
OV was geweldig,maar student af en werkeloze aan is ook geen ov meer
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:33:47 #26
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_23351085
Pim Fortuyn de Grootste Nederlander... pff.

Zijn vast weer allemaal Rotterdamse aanhagers van Pim die, zittend voor de televisie in housebroeken, goedkoop bier en idem sjek binnen handbereik, massaal met behulp van hun gratis Postbank-mobieltjes van twee jaar geleden, hebben zitten sms'en.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:40:04 #27
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_23351205
Een OV is okay (hij had beter NS directeur kunnen worden, misschien dat de treinen dan wel op tijd rijden), maar is hij de grootste Nederlander, ik heb het al eerder gezegt dhr. Fortuyn is niets meer dan een hype, net zoals Theo van Gogh nu is, over 25 jaar zijn wij ze vergeten, aangezien beide geen ene f*ck voor Nederland heeft betekend.
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:43:23 #28
62913 Blik
The one and Only!
pi_23351261
belachelijk inderdaad
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:46:10 #29
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_23351309
Wat boeit dit nou? Wat is dit voor achterlijke verkiezing? Wat heeft Fortuyn eraan?
Ach kom op zeg. Ik hecht hier absoluut totaal geen waarde aan. De enige waarde van deze verkiezing was de inkomsten van telefoon en SMS stemmen voor de omroep!!!

Suffe zooi. En dat er nog mensen zijn die erin trappen
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:47:07 #30
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_23351327
quote:

Ach over 10 jaar is iedereen Pim Fortuyn vergeten, alleen als er dan weer een prominent iemand wordt omgelegd, worden die oude koeien uit de sloot gehaald
pi_23351681
vreemde uitslag, zoals gezegd heeft die waarschijnlijk alleen gewonnen door zijn grote achterban en dat er een soort van campagne is geweest om maar op hem te stemmen

ik had liever iemand zien winnen die wat meer heeft betekent voor nederland
Lead me into Temptation]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 november 2004 @ 14:09:21 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_23351764
Willem van Oranje had moeten winnen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_23351771
Het valt me op dat het gebruiken van hoofdletters en overdreven veel uitroeptekens een hobby is voor de "PIMMETJEEUUUHUHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" aanhangers.

Dat doet me dan toch meer denken aan een 15 jarig breezersletje op MSN.

PiMeTjUhHhHhHh!!!11 Iz dE BesTuH!!!
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:20:54 #34
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23352014
Belachelijk.
Pim Fortuyn heeft werkelijk geen ZAK gedaan voor deze maatschappij.
Mijn overbuurman die als vrijwilliger op de plaatselijke kinderboerderij werkt, doet nog meer.
En dan zeggen mensen: "Ja, en Johan Cruyff dan??!!!"
Johan Cruyff heet wél wat gedaan. Afgezien van zijn voetbalhistorie (Hij heeft Nederland bekend gemaakt als (voetbal)land, maar dat terzijde), deed en doet hij ook hartstikke veel voor kansarme jongeren in o.a. Afrika met zijn Johan Cruyff Foundation.
En zo kan ik bij iedere genomineerde in de top-10 wel een goede reden voor ze verzinnen.

Behalve bij Fortuyn.
Mensen komen ook aanzetten met het argument dat hij 'Nederland heeft wakker geschud'.
Bullshit!!!!
Dat heeft hij helemaal niet gedaan. De enigen die Nederland daadwerkelijk wakker hebben geschud zijn Balthasar Gerards, Volkert van der Graaff en Mohammed B.
En hij was ook niet vernieuwend of revolutionair ofzo....
Hij kopieerde gewoon meningen en standpunten van bijvoorbeeld Bolkestein.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:27:02 #35
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23352186
Er is dus meer SBS en Telegraaf publiek dan ik dacht. En ze hebben ook allemaal mobiele telefoons en internet aansluiting.

De sjonnies gaan digitaal.

Op Pim Fortuyn stemmen.. Losers.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23352277
Dit laat maar weer eens zien hoe dom een groot deel van de Nederlandse bevolking is. Tijd om over emigratie te gaan nadenken vrees ik.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_23352376
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
Dit laat maar weer eens zien hoe dom een groot deel van de Nederlandse bevolking is. Tijd om over emigratie te gaan nadenken vrees ik.
Waar wil je naartoe dan? Het is overal hopeloos.
pi_23352544
Wat heeft hij gedaan voor NL? Ja alles gaat nu slecht, dankje pim!
pi_23352594
ja wat heeft hij gedaan irak heeft oorlog enzo en ik moet nog douchen, en m'n cigaretten zijn bijna op
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_23353664
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef Bupatih het volgende:

Dat heeft hij helemaal niet gedaan. De enigen die Nederland daadwerkelijk wakker hebben geschud zijn Balthasar Gerards, Volkert van der Graaff en Mohammed B.
Wil je Balthasar G. niet over een kam scheren met dat soort tiepes...

Ik bedoel Balthasar G. was een trouw katholiek, die het ook niet makkelijk gehad heeft.
En datgene wat Willem allemaal niet zei over de katholieken, nou, daar werd je heus niet blij van hoor.
Ik wil het natuurlijk niet goedkeuren wat Balthasar G. gedaan heeft, maar aan de andere kant denk ik ook dat je niet kunt ontkennen dat Willem best een beetje minder hoog van de toren had mogen blazen met de Pacificatie van Ghent en die Akte van Verlatinghe ...
Dat waren gewoon pure provocaties. En altijd weer dat etterige Wilhelmus .. Balthasar G. raakte daardoor gewoon een beetje doorgedraaid en greep naar extreme middelen omdat hij zich in een hoek gedreven voelde en hij had de dood van zijn moeder niet verwerkt ...
  dinsdag 16 november 2004 @ 15:34:57 #41
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23353727
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef Bupatih het volgende:
Belachelijk.
Pim Fortuyn heeft werkelijk geen ZAK gedaan voor deze maatschappij.
Mijn overbuurman die als vrijwilliger op de plaatselijke kinderboerderij werkt, doet nog meer.
En dan zeggen mensen: "Ja, en Johan Cruyff dan??!!!"
Johan Cruyff heet wél wat gedaan. Afgezien van zijn voetbalhistorie (Hij heeft Nederland bekend gemaakt als (voetbal)land, maar dat terzijde), deed en doet hij ook hartstikke veel voor kansarme jongeren in o.a. Afrika met zijn Johan Cruyff Foundation.
En zo kan ik bij iedere genomineerde in de top-10 wel een goede reden voor ze verzinnen.

Behalve bij Fortuyn.
Mensen komen ook aanzetten met het argument dat hij 'Nederland heeft wakker geschud'.
Bullshit!!!!
En hij was ook niet vernieuwend of revolutionair ofzo....
Hij kopieerde gewoon meningen en standpunten van bijvoorbeeld Bolkestein.
En dit typeert natuurlijk het gebrek aan vaderlandse geschiedenis bij de meeste Nederlanders.

Kinderen van tegenwoordig (ik ben zelf 17 ) weten niet eens meer wat Willem van Oranje heeft gedaan en wat hij allemaal heeft betekend voor ons land.
  dinsdag 16 november 2004 @ 15:36:15 #42
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23353762
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wil je Balthasar G. niet over een kam scheren met dat soort tiepes...

Ik bedoel Balthasar G. was een trouw katholiek, die het ook niet makkelijk gehad heeft.
En datgene wat Willem allemaal niet zei over de katholieken, nou, daar werd je heus niet blij van hoor.
Ik wil het natuurlijk niet goedkeuren wat Balthasar G. gedaan heeft, maar aan de andere kant denk ik ook dat je niet kunt ontkennen dat Willem best een beetje minder hoog van de toren had mogen blazen met de Pacificatie van Ghent en die Akte van Verlatinghe ...
Dat waren gewoon pure provocaties. En altijd weer dat etterige Wilhelmus .. Balthasar G. raakte daardoor gewoon een beetje doorgedraaid en greep naar extreme middelen omdat hij zich in een hoek gedreven voelde en hij had de dood van zijn moeder niet verwerkt ...

Willem van Oranje -moge hij rusten in vrede- werd gewoon gedemoniseerd.

pi_23355110
>> gedemoniseerd

Heerlijk, dat woord
pi_23355160
blijkbaar is een homo de grootste nederland geworden
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2004 @ 16:33:46 #45
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_23355183
wel leuk dat DJ tiesto hoger in de lijst kwam dan onze eigen beatrix
:')
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:34:00 #46
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23355189
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef Bananenlul het volgende:
blijkbaar is een homo de grootste nederland geworden
Wat een conclusie!!!
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:35:06 #47
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23355212
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh god, krijgen we die lambal weer.

Wat doen die DJ Tiësto, Hans Teeuwen en , in mindere mate, Beatrix op die lijst.
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:36:44 #48
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23355253
.

Heb 3 keer gestemd. . Of 4 keer, weet het niet meer. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:39:12 #49
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_23355343
Ik heb gisteren nog drie keer op Willem van Oranje gestemd, maar helaas.......
Ik vind het een ontzettende afgang dat Fortuyn de grootste nederlander is geworden.
Zwaar debiel.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:39:44 #50
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_23355355
Oh, was dat gisteren?
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:41:15 #51
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23355390
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:36 schreef BVO het volgende:
.

Heb 3 keer gestemd. . Of 4 keer, weet het niet meer. .
Toch niet op Fo tuyn mag ik hopen, Beev?

Niet dat ik wat tegen hem heb , maar die kale knakker heeft niks gedaan voor de maatschappij.
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:42:44 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23355424
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:41 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Toch niet op Fo tuyn mag ik hopen, Beev?

Niet dat ik wat tegen hem heb , maar die kale knakker heeft niks gedaan voor de maatschappij.
Jawel. .

3 keer gebeld en 1 keer gesmsd. .
pi_23355446

Ik heb trouwens ook 1 keer gebeld...
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:49:18 #54
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23355580
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Jawel. .

Dat valt me toch tegen van je.

Of is het omdat die Rotterdammer is....euh was.
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:50:55 #55
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23355623
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Jawel. .

Fraudeur.

Ik heb één keer gestemd, op meneer Cruiff. Ik vond trouwens al die reacties vandaag van mijn collega's erg leuk. En ik hoorde dat volgens zo'n Maurice de Hond peiling dat meer dan 50% van de Nederlanders het er niet mee eens zijn.. Okee, het is wel weer een de Hond peiling, maar toch.
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:51:06 #56
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23355630
Oh ja...foutje in de topictitel.
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:51:40 #57
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23355646
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja...foutje in de topictitel.
Nee joh. Zo zou Pim dat gewild hebben!!!

dinsdag 16 november 2004 @ 16:52:32 #58
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23355665
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:49 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dat valt me toch tegen van je.

Of is het omdat die Rotterdammer is....euh was.
Omdat Pim was. .

Hij is qua prestaties niet de grootste Nederlander aller tijden nee. Wat dat betreft vond ik van die tien van gisteren Erasmus de grootste. .
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:54:11 #59
81237 releaze
best of both worlds
pi_23355700
raar he, hoe die 15 minutes of fame kunnen uitpakken.
pi_23355712
Als ook alle stemmen zouden worden meegeteld die nog na de uitzending van “De grootste Nederlander” zijn binnengekomen dan zou Willem van Oranje de uiteindelijke winnaar zijn geworden.

Volgens de stemprocedure die aan de notaris is voorgelegd, gelden alleen de stemmen die tijdens de uitzending werden ontvangen. Volgens die procedure blijft Pim Fortuyn de winnaar van de finale, die maandagavond op de televisie werd uitgezonden. Het probleem van de uiteenlopende cijfers is veroorzaakt door computers, die na de uitzending nog nieuwe gegevens produceerden. Toen de uitzending volgens plan werd afgesloten stond Pim Fortuyn aan kop en werd hij onder het toeziend oog van de notaris als winnaar aangewezen.

Telling van de stemmen na de uitzending geeft aan dat Pim Fortuyn 130.000 stemmen heeft en Willem van Oranje 161.000.

Willem van Oranje rules! maarja te laat
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:55:15 #61
63779 tharkun
schuiftoeter
pi_23355725
Amerikaanse toestanden hier . Hij heeft niet eens de meeste stemmen gekregen.
van nu.nl

Volgens de officiële telling had Fortuyn op dat moment bijna 115.000 stemmen en Willem van Oranje 111.000 en daarmee was Fortuyn 'de grootste', maar telling van de stemmen na de uitzending geeft aan dat Pim Fortuyn 130.000 stemmen heeft en Willem van Oranje 161.000.
Rare jongens, die computer
Voor grote problemen hebben we een computer
pi_23355736
Fortuyn moet op plaats 100 of zo staan, als het nog niet veel lager is
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:56:53 #63
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23355757
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:52 schreef BVO het volgende:

[..]

Omdat Pim was. .

Hij is qua prestaties niet de grootste Nederlander aller tijden nee. Wat dat betreft vond ik van die tien van gisteren Erasmus de grootste. .
Nog zo'n Rotterdammer.
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:58:20 #64
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23355790
Het stikt ervan.
pi_23355872
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:55 schreef komrad het volgende:
Fortuyn moet op plaats 100 of zo staan, als het nog niet veel lager is
Hij moet er niet eens in staan Boer Koekkoek stelt nog meer voor
pi_23355990
Dramatisch .

* teknomist heeft Erasmus gestemd .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 16 november 2004 @ 17:08:29 #67
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23356032
Moet je je eens voorstellen hoe de rest van de wereld nu over ons denkt!!

pi_23356152
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:01 schreef Brainstorm4ever het volgende:

[..]

Hij moet er niet eens in staan Boer Koekkoek stelt nog meer voor
die heeft iig werkelijk in het parlement gezeten ..

overigens, ben wel blij dat Wilem de Nietszegger het niet geworden is, kut-Ausländer..

Had zelf op Dirck Volkertszoon Coornhert gestemd, maar die gevangenen-knuffelaar is waarschijnlijk veuls te genuanceerd voor de huidige mensen, ik bedoel, die leefde dan ook in tijden dat de problemen in nederland nog niet zo groot waren en men gewoon beschaafd met elkaar om kon gaan, die had het makkelijk om zijn links-anarchistisch gequatscht uit te kramen en dat stond men in Gouda ook gewoon maar toe (ach, toen)... maar het was ten minste wel alles in het Nederlands wat hij schreef.
pi_23356717
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je maakt een grapje

of niet?

Ik zou gestemt hebben op Erasmus.
pi_23357207
TT aangepast .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:00:27 #71
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23357224
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 17:59 schreef teknomist het volgende:
TT aangepast .
Pim zou trots op je zijn.
pi_23357551
Willem van Oranje heeft gewonnen met meer stemmen maarja kunnen ze niks meer aan doen :|
pi_23357565
fouten in stemming gisteren, eigenlijk had Willen van Oranje meer stemmen
pi_23357581
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:00 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Pim zou trots op je zijn.
Ik denk dat Pim dit zo gewild zou hebben...
pi_23357599
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:16 schreef komrad het volgende:
fouten in stemming gisteren, eigenlijk had Willen van Oranje meer stemmen
Dus? Wat gaat dit betekenen?
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:17:37 #76
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23357608
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:16 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik denk dat Pim dit zo gewild zou hebben...
Ja.
En dat 'ie geheel onverdiend zou winnen.
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:18:24 #77
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23357627
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dus? Wat gaat dit betekenen?
Niets.
KRO laat het erbij. Ze zullen de uitslag niet veranderen.
Maar iedereen weet nu wel dat Willem de Zwijger heeft gewonnen.
pi_23357633
de uitslag blijft gehandhaafd maar wel een grote smet op de verkiezing. Die verkiezing was toch al besmet omdat PF gewonnen had
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:27:36 #79
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23357818
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:39 schreef mazaru het volgende:
Ik heb gisteren nog drie keer op Willem van Oranje gestemd, maar helaas.......
Ik vind het een ontzettende afgang dat Fortuyn de grootste nederlander is geworden.
Zwaar debiel.
kun je zien hoeveel nederlanders niet met hun verstand maar met emotie stemmen
OJAAJOH?
pi_23357938
Dat hij tot grootste Nederlander aller tijden is verkozen geeft wel aan wat voor mensen er aan deze verkiezing mee hebben gedaan.
Ofwel: het simpele SBS6-hart-van Nederland-volk.
pi_23358384
hehe eyal, geen doorsnede van nederlandse bevolking iig. Ik geloof er niets van dat deze verkieizing volgens de statistiek significant genoemd kan worden
pi_23358823
http://www.kro.nl/index.asp

ik heb KRO maar ff een andere afbeelding opgestuurd:

http://www.fujiprint.nl/F(...)eight=350&Rotation=0
  dinsdag 16 november 2004 @ 19:14:42 #83
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23358872
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef knisnaw het volgende:
http://www.kro.nl/index.asp

ik heb KRO maar ff een andere afbeelding opgestuurd:

http://www.fujiprint.nl/F(...)eight=350&Rotation=0
pi_23370859
precies, zo moet het
  woensdag 17 november 2004 @ 09:43:42 #85
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_23371391
Ze passen het niet aan, de meerdeheid van de josti's heeft voor Pim gestemd....
Krijgen de mensen dan hun geld terug omdat hun stem niet meegeteld wordt?
pi_23371413
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:33 schreef eyal het volgende:
Dat hij tot grootste Nederlander aller tijden is verkozen geeft wel aan wat voor mensen er aan deze verkiezing mee hebben gedaan.
Ofwel: het simpele SBS6-hart-van Nederland-volk.
Ik denk eerder het rechtse weblog-volk .
pi_23371415
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:43 schreef kevin33 het volgende:
Ze passen het niet aan, de meerdeheid van de josti's heeft voor Pim gestemd....
Krijgen de mensen dan hun geld terug omdat hun stem niet meegeteld wordt?
zou me wel een goed plan lijken. Stem je omdat je hoopt dat Nederland er een beetje goed vanafkomt, krijg je dit
  woensdag 17 november 2004 @ 09:47:43 #88
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23371470

PIM

Ik heb 1x op hem gestemd, nadat ikz ag hoe men hier zou gaan reageren als hij zou winnen. Ik geniet nu al 2 dagen van de reacties. ze blijven leuk
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_23371501
Er is niets leuks aan hoor, ik snap ook niet dat iemand serieus kan menen dat hij of zij Pom Fortuyn de grootste nederlander vinden. Voor mij staat ie niet eens in de top 100
  woensdag 17 november 2004 @ 09:50:48 #90
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23371519
Ikheb trouwens het vermoeden dat de inwoners van Vrankrijk op het laatste moment nog besloten om ook snel te gaan stemmen in het dichtsbijzijnde internetcafé... maar dat dus te laat deden
[..]
  woensdag 17 november 2004 @ 09:51:15 #91
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23371527
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:49 schreef komrad het volgende:
Er is niets leuks aan hoor, ik snap ook niet dat iemand serieus kan menen dat hij of zij Pom Fortuyn de grootste nederlander vinden. Voor mij staat ie niet eens in de top 100
Heerlijk ga door, dat kan veel zuurder!
[..]
pi_23371570
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:51 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Heerlijk ga door, dat kan veel zuurder!
natuurlijk kan het veer zuurder, maar zonder een fikse tegenreactie ga ik daar geen moeite in steken.
pi_23372610
Door (foute)Computers heeft pim gewonnen

Krijgen mensen hun stem-geld ook terug die niet geteld zijn?
  woensdag 17 november 2004 @ 12:33:45 #94
101188 Jaeder
pi_23374670
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Door (foute)Computers heeft pim gewonnen

Krijgen mensen hun stem-geld ook terug die niet geteld zijn?
Nee, je bent gewoon genaaid.

Het is weer zo'n typisch verschijnsel van de SMSisering van het Nederlandsche cultuurerfgoed.
pi_23379395
puh onderzoek wijst uit (hoorde ik vanochtend op radio 1) dat pim fortuin waarschijnlijk niet eens minister president was geworden, zo populair was hij nog niet eens..
Doorknabbelen!
pi_23381678
Het overgrote gedeelte van NL heeft een IQ van 100 (55%) daar komen de LPF stemmers ook vandaan. IQ 100 of lager is LTS of MAVO
Nothing to see here, carry on
  woensdag 17 november 2004 @ 20:01:38 #97
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_23385348
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:29 schreef RijstNatie het volgende:
Het overgrote gedeelte van NL heeft een IQ van 100 (55%) daar komen de LPF stemmers ook vandaan. IQ 100 of lager is LTS of MAVO
Ik heb zelf ook Mavo gedaan, mijn IQ zou ook niet zo hoog zijn, maar dat iedere flippo op hem stemt 131000 mensen, voor een man doe geen Fuck gedaan heeft, onvoorstelbaar
pi_23385500
quote:

eindelijk weer eens een intelligente poster op fok
pi_23385530
Ik hoorde vandaag trouwens dat ie helemaal niet had gewonnen, maar door een of andere overbelasting bij de kpn ging het een beetje fout met de telling
  woensdag 17 november 2004 @ 20:12:59 #100
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_23385618
Misschien moet er een nieuw forum komen, het grote wij zijn PRO Pim forum, kunnen al die josti's hem daar vereren, als we niet oppassen, wordt hij Heilig verklaard, dan worden zijn iedeen een leidraad voor die mensen, en dan gaat Nederland naar de kloten
  woensdag 17 november 2004 @ 20:43:17 #101
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_23386405
pi_23388251
Nederland is al naar de klote
  donderdag 18 november 2004 @ 06:00:02 #103
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23395070
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:12 schreef kevin33 het volgende:
Misschien moet er een nieuw forum komen, het grote wij zijn PRO Pim forum, kunnen al die josti's hem daar vereren, als we niet oppassen, wordt hij Heilig verklaard, dan worden zijn iedeen een leidraad voor die mensen, en dan gaat Nederland naar de kloten
http://forum.lpf.nl

[..]
  donderdag 18 november 2004 @ 06:00:53 #104
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_23395076
Wat een fout van de KRO
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_23395514
Ik vind Pim Fortuyn ook absoluut niet de grootste Nederlander.
't Is gewoon nogal actueel en ik denk dat daarom veel mensen op hem gestemd hebben.

Als ze in februari 2002 gevraagd zouden hebben wie de grootste Nederlander was, dan had Máxima wellicht gewonnen. 't Is allemaal van periode afhankelijk.
Echte objectiviteit bestaat niet.
(Un)masking for the greater good.
pi_23397304
is iemand handig met het maken van een poll? Kunnen we de fok grootste nederlander verkiezing starten
  donderdag 18 november 2004 @ 13:38:49 #107
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_23400420
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:29 schreef Natalie het volgende:
Ik vind Pim Fortuyn ook absoluut niet de grootste Nederlander.
't Is gewoon nogal actueel en ik denk dat daarom veel mensen op hem gestemd hebben.

Als ze in februari 2002 gevraagd zouden hebben wie de grootste Nederlander was, dan had Máxima wellicht gewonnen. 't Is allemaal van periode afhankelijk.
Echte objectiviteit bestaat niet.
Pim is niet meer actueel, dan had Theo van Gogh moeten winnen
  donderdag 18 november 2004 @ 13:39:33 #108
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23400434
totaal belachelijk. t enige wat hij ervoor heeft hoeven is vermoord te worden
  donderdag 18 november 2004 @ 15:23:32 #109
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_23402754
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:53 schreef Jaeder het volgende:

Wat ben ik nu blij met mijn Nederlandse nationaliteit

Wat een kudde
Ga dan weg...
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')