Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:34 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat het verkiezen van Fortuyn als 'grootste nederlander' terecht is, het geeft een duidelijk beeld van hoe de nederlandse bevolking denkt, hoe het met historisch besef is gesteld, en hoe groot de geheugenspanne van de nederlander is..
Het bevestigd de vaak geuitte indruk van buitenlanders en expats in nederland al zouden hun gastheren vooral negatieve navelstaarders zijn die het altijd beter denken te weten (maar vreemd genoeg dit nooit kunnen uitvoeren) en ook een typerende vorm van desinteresse in hun leefomgeving hebben, die zowel bevrijdend kan werken, maar eveneens verstikkend..
Niet alleen is Fortuyn de grootste Nederlander, het wil ook zeggen dat alle Nederlanders dus kleiner zijn dan Fortuyn.
WTF? Ik kreeg m'n eerste OV-studentenkaart in 92, 93, 94 zoiets? Toen was de heer Fortuyn nog een relatief onbekende columnist voor Elseviers'weekblad.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:53 schreef Jaeder het volgende:
Pim Fortuyn heeft wel de OV-studentenkaart als zijn grote geschenk aan het Nederlandsche Volk achtergelaten.
Pim Fortuyn zat in de commissie die de OV-studentenkaart invoerde. Hij was toen dus zo'n duffe overbetaalde ambtenaar die van de LPF er al lang uit hadden moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:55 schreef Phaedrus het volgende:
WTF? Ik kreeg m'n eerste OV-studentenkaart in 92, 93, 94 zoiets? Toen was de heer Fortuyn nog een relatief onbekende columnist voor Elseviers'weekblad.
em zo iemand wordt gekozen tot de grootste nederlandequote:Op dinsdag 16 november 2004 11:59 schreef Jaeder het volgende:
[..]
Pim Fortuyn zat in de commissie die de OV-studentenkaart invoerde. Hij was toen dus zo'n duffe overbetaalde ambtenaar die van de LPF er al lang uit hadden moeten zijn.
Dat is waar ook ja, glad vergeten. Bedankt voor de toelichting.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:59 schreef Jaeder het volgende:
Pim Fortuyn zat in de commissie die de OV-studentenkaart invoerde. Hij was toen dus zo'n duffe overbetaalde ambtenaar die van de LPF er al lang uit hadden moeten zijn.
KOmrad ook, maar ja PF liefhebbers hebben waarschijnlijk met meerdere email adressen de stemming beïnvloedquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:10 schreef Dos37 het volgende:
De grootste nederlander is toch een moment opname de moord op van Gogh heeft zijn positie alleen maar "goed" gedaan.
* komrad heeft op Willem van Oranje gestemt
helemaal mee eens. Oudere mensen die echt niet op PF stemmen stemmen nu helemaal nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:12 schreef noon het volgende:
Dit zegt alleen maar over welk publiek interactief bezig is met dergelijke programma's..
Niet helemaal OV Studentenkaart BV was een uitbesteed project, Fortuyn was directeur van dit project dat ten doel had de introductie van die kaart te begeleiden en dat deed hij heel goed, van 1989 tot 1992, waarna het uitbesteedde project onder hoede genomen werd door de IBG..quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:59 schreef Jaeder het volgende:
Bedankt voor de aanvulling.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:16 schreef RM-rf het volgende:
Niet helemaal OV Studentenkaart BV was een uitbesteed project, Fortuyn was directeur van dit project dat ten doel had de introductie van die kaart te begeleiden en dat deed hij heel goed, van 1989 tot 1992, waarna het uitbesteedde project onder hoede genomen werd door de IBG..
Ach over 10 jaar is iedereen Pim Fortuyn vergeten, alleen als er dan weer een prominent iemand wordt omgelegd, worden die oude koeien uit de sloot gehaaldquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:34 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat het verkiezen van Fortuyn als 'grootste nederlander' terecht is, het geeft een duidelijk beeld van hoe de nederlandse bevolking denkt, hoe het met historisch besef is gesteld, en hoe groot de geheugenspanne van de nederlander is..
Het bevestigd de vaak geuitte indruk van buitenlanders en expats in nederland al zouden hun gastheren vooral negatieve navelstaarders zijn die het altijd beter denken te weten (maar vreemd genoeg dit nooit kunnen uitvoeren) en ook een typerende vorm van desinteresse in hun leefomgeving hebben, die zowel bevrijdend kan werken, maar eveneens verstikkend..
Niet alleen is Fortuyn de grootste Nederlander, het wil ook zeggen dat alle Nederlanders dus kleiner zijn dan Fortuyn.
Waar wil je naartoe dan? Het is overal hopeloos.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
Dit laat maar weer eens zien hoe dom een groot deel van de Nederlandse bevolking is. Tijd om over emigratie te gaan nadenken vrees ik.
Wil je Balthasar G. niet over een kam scheren met dat soort tiepes...quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef Bupatih het volgende:
Dat heeft hij helemaal niet gedaan. De enigen die Nederland daadwerkelijk wakker hebben geschud zijn Balthasar Gerards, Volkert van der Graaff en Mohammed B.
En dit typeert natuurlijk het gebrek aan vaderlandse geschiedenis bij de meeste Nederlanders.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef Bupatih het volgende:
Belachelijk.
Pim Fortuyn heeft werkelijk geen ZAK gedaan voor deze maatschappij.
Mijn overbuurman die als vrijwilliger op de plaatselijke kinderboerderij werkt, doet nog meer.![]()
En dan zeggen mensen: "Ja, en Johan Cruyff dan??!!!"
Johan Cruyff heet wél wat gedaan. Afgezien van zijn voetbalhistorie (Hij heeft Nederland bekend gemaakt als (voetbal)land, maar dat terzijde), deed en doet hij ook hartstikke veel voor kansarme jongeren in o.a. Afrika met zijn Johan Cruyff Foundation.
En zo kan ik bij iedere genomineerde in de top-10 wel een goede reden voor ze verzinnen.
Behalve bij Fortuyn.
Mensen komen ook aanzetten met het argument dat hij 'Nederland heeft wakker geschud'.
Bullshit!!!!
Dat heeft hij helemaal niet gedaan. De enigen die Nederland daadwerkelijk wakker hebben geschud zijn Balthasar Gerards, Volkert van der Graaff en Mohammed B.
En hij was ook niet vernieuwend of revolutionair ofzo....
Hij kopieerde gewoon meningen en standpunten van bijvoorbeeld Bolkestein.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je Balthasar G. niet over een kam scheren met dat soort tiepes...
Ik bedoel Balthasar G. was een trouw katholiek, die het ook niet makkelijk gehad heeft.
En datgene wat Willem allemaal niet zei over de katholieken, nou, daar werd je heus niet blij van hoor.
Ik wil het natuurlijk niet goedkeuren wat Balthasar G. gedaan heeft, maar aan de andere kant denk ik ook dat je niet kunt ontkennen dat Willem best een beetje minder hoog van de toren had mogen blazen met de Pacificatie van Ghent en die Akte van Verlatinghe ...
Dat waren gewoon pure provocaties. En altijd weer dat etterige Wilhelmus .. Balthasar G. raakte daardoor gewoon een beetje doorgedraaid en greep naar extreme middelen omdat hij zich in een hoek gedreven voelde en hij had de dood van zijn moeder niet verwerkt ...
Wat een conclusie!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef Bananenlul het volgende:
blijkbaar is een homo de grootste nederland geworden
Oh god, krijgen we die lambal weer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel leuk dat DJ tiesto hoger in de lijst kwam dan onze eigen beatrix![]()
Toch niet op Foquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:36 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
.
Heb 3 keer gestemd.. Of 4 keer, weet het niet meer.
.
Jawel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toch niet op Fotuyn mag ik hopen, Beev?
Niet dat ik wat tegen hem heb, maar die kale knakker heeft niks gedaan voor de maatschappij.
Dat valt me toch tegen van je.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel..
3 keer gebeld en 1 keer gesmsd..
Fraudeur.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel..
3 keer gebeld en 1 keer gesmsd..
Nee joh. Zo zou Pim dat gewild hebben!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja...foutje in de topictitel.
Omdat Pimquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat valt me toch tegen van je.
Of is het omdat die Rotterdammer is....euh was.
Nog zo'n Rotterdammer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Pimwas.
.
Hij is qua prestaties niet de grootste Nederlander aller tijden nee. Wat dat betreft vond ik van die tien van gisteren Erasmus de grootste..
Hij moet er niet eens in staan Boer Koekkoek stelt nog meer voorquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:55 schreef komrad het volgende:
Fortuyn moet op plaats 100 of zo staan, als het nog niet veel lager is
die heeft iig werkelijk in het parlement gezeten ..quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:01 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
Hij moet er niet eens in staan Boer Koekkoek stelt nog meer voor![]()
Pim zou trots op je zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:59 schreef teknomist het volgende:
TT aangepast.
Ik denk dat Pim dit zo gewild zou hebben...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pim zou trots op je zijn.
Dus? Wat gaat dit betekenen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:16 schreef komrad het volgende:
fouten in stemming gisteren, eigenlijk had Willen van Oranje meer stemmen
Ja.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik denk dat Pim dit zo gewild zou hebben...
Niets.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus? Wat gaat dit betekenen?
kun je zien hoeveel nederlanders niet met hun verstand maar met emotie stemmenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:39 schreef mazaru het volgende:
Ik heb gisteren nog drie keer op Willem van Oranje gestemd, maar helaas.......
Ik vind het een ontzettende afgang dat Fortuyn de grootste nederlander is geworden.
Zwaar debiel.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef knisnaw het volgende:
http://www.kro.nl/index.asp
ik heb KRO maar ff een andere afbeelding opgestuurd:
http://www.fujiprint.nl/F(...)eight=350&Rotation=0![]()
Ik denk eerder het rechtse weblog-volkquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:33 schreef eyal het volgende:
Dat hij tot grootste Nederlander aller tijden is verkozen geeft wel aan wat voor mensen er aan deze verkiezing mee hebben gedaan.
Ofwel: het simpele SBS6-hart-van Nederland-volk.
zou me wel een goed plan lijken. Stem je omdat je hoopt dat Nederland er een beetje goed vanafkomt, krijg je ditquote:Op woensdag 17 november 2004 09:43 schreef kevin33 het volgende:
Ze passen het niet aan, de meerdeheid van de josti's heeft voor Pim gestemd....
Krijgen de mensen dan hun geld terug omdat hun stem niet meegeteld wordt?
Heerlijk ga door, dat kan veel zuurder!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:49 schreef komrad het volgende:
Er is niets leuks aan hoor, ik snap ook niet dat iemand serieus kan menen dat hij of zij Pom Fortuyn de grootste nederlander vinden. Voor mij staat ie niet eens in de top 100
natuurlijk kan het veer zuurder, maar zonder een fikse tegenreactie ga ik daar geen moeite in steken.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Heerlijk ga door, dat kan veel zuurder!
Nee, je bent gewoon genaaid.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef Brainstorm4ever het volgende:
Door (foute)Computers heeft pim gewonnen
Krijgen mensen hun stem-geld ook terug die niet geteld zijn?
Ik heb zelf ook Mavo gedaan, mijn IQ zou ook niet zo hoog zijn, maar dat iedere flippo op hem stemt 131000 mensen, voor een man doe geen Fuck gedaan heeft, onvoorstelbaarquote:Op woensdag 17 november 2004 17:29 schreef RijstNatie het volgende:
Het overgrote gedeelte van NL heeft een IQ van 100 (55%) daar komen de LPF stemmers ook vandaan. IQ 100 of lager is LTS of MAVO
eindelijk weer eens een intelligente poster op fokquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:34 schreef RM-rf het volgende:
http://forum.lpf.nlquote:Op woensdag 17 november 2004 20:12 schreef kevin33 het volgende:
Misschien moet er een nieuw forum komen, het grote wij zijn PRO Pim forum, kunnen al die josti's hem daar vereren, als we niet oppassen, wordt hij Heilig verklaard, dan worden zijn iedeen een leidraad voor die mensen, en dan gaat Nederland naar de kloten
Pim is niet meer actueel, dan had Theo van Gogh moeten winnenquote:Op donderdag 18 november 2004 08:29 schreef Natalie het volgende:
Ik vind Pim Fortuyn ook absoluut niet de grootste Nederlander.
't Is gewoon nogal actueel en ik denk dat daarom veel mensen op hem gestemd hebben.
Als ze in februari 2002 gevraagd zouden hebben wie de grootste Nederlander was, dan had Máxima wellicht gewonnen. 't Is allemaal van periode afhankelijk.
Echte objectiviteit bestaat niet.
Ga dan weg...quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:53 schreef Jaeder het volgende:
Pim Fortuyn heeft wel de OV-studentenkaart als zijn grote geschenk aan het Nederlandsche Volk achtergelaten.
Wat ben ik nu blij met mijn Nederlandse nationaliteit
![]()
Wat een kudde![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |