Ja,weet ik het hoe je het schrijft.Intresse in een rol?quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:14 schreef dabadbass het volgende:
Acedemisch Ziekenhuis?
Shitquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:29 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben personeelschef![]()
Maar... is 21 oktober al niet geweest,volgens mij bedoel je 21 november
![]()
dnl_dnl@hotmail.comquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:53 schreef Orginial het volgende:
Digispeed,wat is je msn?![]()
Owkee.Heb je al een idee voor de site?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
dnl_dnl@hotmail.com
ben nu op mijn werk en ben pas rond 18.30 thuis
Of hoe we die poppetjes gaan doen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Owkee.Heb je al een idee voor de site?![]()
Lizzy van Tellegen.Je bent de dochter van Esmee van Tellegen en je moeder heeft een eigen modeacedemie.Jij zit op het Primary College en krijgt verkering met Joost.Je vrienden zijn Iris,Cody en Joostquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:19 schreef Nano het volgende:
Lizzy Harma,klinkt leuk!
Hoe oud is ze?Waar woont ze?Waar werkt ze of school?
fuck you met je verkering met joost.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lizzy van Tellegen.Je bent de dochter van Esmee van Tellegen en je moeder heeft een eigen modeacedemie.Jij zit op het Primary College en krijgt verkering met Joost.Je vrienden zijn Iris,Cody en Joost![]()
Het word anders wel erg ONM achtig hequote:Op dinsdag 16 november 2004 17:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lizzy van Tellegen.Je bent de dochter van Esmee van Tellegen en je moeder heeft een eigen modeacedemie.Jij zit op het Primary College en krijgt verkering met Joost.Je vrienden zijn Iris,Cody en Joost![]()
Inderdaad. Zou wel heel erg toevalig zijn als ook hier twee ouders vechten om geld terwijl hun kinderen verliefd op elkaar worden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het word anders wel erg ONM achtig he![]()
Dat van Bigmac is beter denk ik...dus niet iets krijgen met Joost![]()
I`m the bossquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou wel heel erg toevalig zijn als ook hier twee ouders vechten om geld terwijl hun kinderen verliefd op elkaar worden.
idd anders ook vreemd een meisje van 16 (Ey zo oud is cody ook ) met een kereltje van 13 zeker :')quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
I`m the boss![]()
We zien wel bij de verhaallijnen.Ze is gewoon dochter van Esmee van Tellegen![]()
Wie zegt dat zij 16 is?quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
idd anders ook vreemd een meisje van 16 (Ey zo oud is cody ook ) met een kereltje van 13 zeker![]()
Rustig he jij.Ik kan je zo uit SOP schrijvenquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:49 schreef Nano het volgende:
Ik zeg dat!!
Wijzigen etc doorgeven aan Orginialquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:57 schreef Orginial het volgende:
De voorlopige verhaallijnen
De Joost,Iris,Cody-verhaallijn
Op de eerste schooldag in de 3e komen de leerlingen Joost,Iris en Cody bij elkaar in de klas.Cody is een jaar blijven zitten maar zijn zusje Iris leert goed en vandaar zitten ze bij elkaar in de klas.Iris laat doorschemeren dat ze Joost wel leuk vindt en Cody koppelt de twee zodat ze samen een date hebben.Op die bewuste date gaan ze skaten en waneer Iris op haar skates de straat oversteekt wordt zij aangereden door een auto.Joost schrikt zich dood en belt een ambulance.Iris wordt in het AZF opgenomen en Cody geeft Joost de schuld dat hij niet goed heeft opgelet.Dan komt er een rekening voor David en Cody: De rekening voor de operatiekosten!Ze kunnen het niet betalen en Cody stelt David gerust dat alles goed komt.Hij besluit te gaan shopliften...Cody vergeeft Joost en de twee zijn weer vrienden totdat Joost Cody ziet shopliften en vraagt waarmee hij mee bezig is.Hij vertelt alles en Joost besluit geld van zijn vader Arthur Kolthof te lenen.Hij weigert echter geen cent te geven aan de achterwijkfamilie Lebeau en Joost keert radeloos terug.Wat moeten ze doen?Over een week moet Iris al geopeerd worden en Cody wil weer geen shopliften,kan Joost hem nog tegenhouden? Want binnen een week moeten ze het geld bijelkaar hebben....
Nee.Wel als een aardige man die 2 weeskinderen in huis neemtquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:03 schreef APK het volgende:
Mag ik meedoen als vieze oom / Thaise sextoerist?
Jaah geweldig! Jij randt je nichtje aan na een tijdje.Eerst ben je heel aardig etc.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:03 schreef APK het volgende:
Mag ik meedoen als vieze oom / Thaise sextoerist?
That's me.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:04 schreef Orginial het volgende:
Jaah geweldig! Jij randt je nichtje aan na een tijdje.Eerst ben je heel aardig etc.
David Lebeau !!!![]()
Iedere werkdag om 21.00 t/m 21.30 SOPquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
That's me.![]()
Kan ik het op video opnemen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:07 schreef Orginial het volgende:
Iedere werkdag om 21.00 t/m 21.30 SOP![]()
Wat zoetsappig ;')... het lijkt net een soap.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:09 schreef Nano het volgende:
Ik weet niet of jullie het goed vinden,maar................
User
Nano
Personage
Lizzy van Tellegen
Leeftijd
16
Werk
Geen werk,zit op Primary school.
Relatie
Verliefd
Karakter
Lief,Heeft altijd haar woordje klaar,nieuwsgierig
Woonomgeving
Studentenhuis/café The Jage
Familie/vrienden
Moeder Esmee,Kan het echt met iedereen goed vinden en verliefd!
Ralph & Arthur Kolthof-Verhaallijnquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:57 schreef Orginial het volgende:
De voorlopige verhaallijnen
De Joost,Iris en Cody-Verhaallijn
De rijke Joost Kolthof en de arme kinderen Iris en Cody,die bij hun oom David Lebeau wonen komen op de eerste schooldag in de 3e bij elkaar in de klas.Cody is een jaar blijven zitten maar zijn zusje Iris leert goed en vandaar zitten ze bij elkaar in de klas.Iris laat doorschemeren dat ze Joost wel leuk vindt en Cody koppelt de twee zodat ze samen een date hebben.Op die bewuste date gaan ze skaten en waneer Iris op haar skates de straat oversteekt wordt zij aangereden door een auto.Joost schrikt zich dood en belt een ambulance.Iris wordt in het AZF opgenomen en Cody geeft Joost de schuld dat hij niet goed heeft opgelet.Dan komt er een rekening voor Daphne en Cody: De rekening voor de operatiekosten!Ze kunnen het niet betalen en Cody stelt Daphne gerust dat alles goed komt.Hij besluit te gaan shopliften...Cody vergeeft Joost en de twee zijn weer vrienden totdat Joost Cody ziet shopliften en vraagt waarmee hij mee bezig is.Hij vertelt alles en Joost besluit geld van zijn vader Arthur Kolthof te lenen.Hij weigert echter geen cent te geven aan de achterwijkfamilie Lebeau en Joost keert radeloos terug.Wat moeten ze doen?Over een week moet Iris al geopeerd worden en Cody wil weer geen shopliften,kan Joost hem nog tegenhouden? Want binnen een week moeten ze het geld bijelkaar hebben....
Dit zijn de verhaallijnen..quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:19 schreef bar_rel het volgende:
Je bent nu dan toch al begonnen met de soap..ik snap er geen balle van.Wordt het gewoon een verhaaltjes soap of ook met plaatjes?
![]()
Vertel me meer..of stond dat al in de vorige topic waar ik niet in heb gekeken![]()
Ja.Die geef je aan mij door,dan komt je verhaallijn in het topic.En dan gaan we spelenquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar je moet toch zelf de soap spelen?
Dus de richtingen van de verhaallijnen verzinnen... ?
Ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:00 schreef BVO het volgende:
Ik snap het niet meer..
Geef mij nou gewoon dat lekkere bReEzAh-nichtje en dan vlucht ik naar Thailand.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:01 schreef Orginial het volgende:
Hoe gaan we dit doen?![]()
Ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.Die geef je aan mij door,dan komt je verhaallijn in het topic.En dan gaan we spelen![]()
Ik stel voor dat er van elk personage een star-verhaallijn is, die bedenken we met z'n allen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.![]()
Hoe gaan we dit doen?![]()
hoe werkt dat ook weer Bupatih ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen moet gewoon posten in dat half uurtje.
Wel realistisch natuurlijk .
En dan zeg je bijvoorbeeld iets tegen een ander personage.
En al je iets gaat doen doe je dat met de me-tag.
* APK zegt: Gewoon.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:19 schreef digispeed het volgende:
hoe werkt dat ook weer Bupatih ?
Jij wordt Desiree de Graafquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef toetatoet het volgende:
ik wil meedoen
Ja maar als iedereen nou een verhaallijntje voor zich zelf verzint,Dan komen die toch niet overeen met de andere personages.bv als ik nou een verhaallijn maak met mezelf en weet ik veel wie nog meerquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ik stel voor dat er van elk personage een star-verhaallijn is, die bedenken we met z'n allen,
vandaar uit zullen wij het zelf moeten verzinnen.
Ps : Ohja ik wil dat mijn dochter Lizzy niet 16 maar 24 is. Komt beter uit.
Haar vader is jaren geleden overleden. Maar nogal geheimzinnig.
/ me (En dan hier wat je doet ofzo)quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
hoe werkt dat ook weer Bupatih ?
oe ja dan ben ik 45 en ga ik vechtenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij wordt Desiree de Graaf![]()
Ik ben weer te sloom met deze reactie geweestquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen nou een verhaallijntje voor zich zelf verzint,Dan komen die toch niet overeen met de andere personages.bv als ik nou een verhaallijn maak met mezelf en weet ik veel wie nog meeren iemand anders maakt een verhaallijn waarin ik weer iets anders doe.
Volg je me nog?Of we moeten er een soort.... van maken,dat we allemaal een zinnetje of 2/3 zeggen en dat iemand anders die weer aanvult.Maar volgens mij werkt dat ook niet
![]()
![]()
* Orginial wat is hier moeilijk aan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef Nano het volgende:
* Orginial kan het ook
ja hehe zo gaat nooit iemand mevrouw lebeau spellen he.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij wordt Desiree de Graaf![]()
Oke lijkt me primaquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:09 schreef Nano het volgende:
Ik weet niet of jullie het goed vinden,maar................
User
Nano
Personage
Lizzy van Tellegen
Leeftijd
16
Werk
Geen werk,zit op Primary school.
Relatie
Verliefd
Karakter
Lief,Heeft altijd haar woordje klaar,nieuwsgierig
Woonomgeving
Studentenhuis/café The Jage
Familie/vrienden
Moeder Esmee,Kan het echt met iedereen goed vinden en verliefd!
Komt er ookniet.Jij gaat bij je Oom: David Lebeau wonen.Hij randt je zusje aan...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:03 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ja hehe zo gaat nooit iemand mevrouw lebeau spellen he.
Aah goed overlegt enzoquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Komt er ookniet.Jij gaat bij je Oom: David Lebeau wonen.Hij randt je zusje aan...
Ja sorry maar die rol is nodiger of jij moet nu een moeder voor jouw vinden want het SOP-logo wordt zo geplaatst met de defenitieve castquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Aah goed overlegt enzo![]()
Jij wil zoveelquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik heb eigelijk liever dat Lizzy van Tellegen er achter komt dat ik shoplift![]()
Mijne ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:06 schreef toetatoet het volgende:
Hey mn naam staat fout![]()
ja sommige mensen he....hahaquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijne ook.
Maar ja, dat gebeurt wel vaker, hè?
Anita!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:10 schreef Tania18 het volgende:
Bupatith
Tsja, dat zou jij nóóit doen, hè?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja sommige mensen he....haha
Hahaquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:13 schreef Tania18 het volgende:
En wie is Zowie18 dan?
nee ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, dat zou jij nóóit doen, hè?
Het idee was goed.....alleen de uitwerking niet zo.. en dan met name het posten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:17 schreef Tania18 het volgende:
* Bupatih heeft het idee dat er niet veel terecht gaat komen van SOP
Dan is het afgelopen . Volgende weekquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:19 schreef toetatoet het volgende:
nog 10 min
ja dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dan is het afgelopen . Volgende week![]()
spannend!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:29 schreef digispeed het volgende:
ik ga dadelijk de personages posten qua gezichtjes
jullie mogen wel inspraak hebben, hoor als je het niets vindquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:35 schreef toetatoet het volgende:
[..]
spannend!!
Mijn wensen qua uiterlijk personage ken je he ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
jullie mogen wel inspraak hebben, hoor als je het niets vind
Oke wie wil je spellenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:39 schreef NFSUndergroundII het volgende:
*mrldt
nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Mijn wensen qua uiterlijk personage ken je he ?
Ja dan moet je elke dag tussen 21:00 en 21:30 posten in dit topic wat jou personage denkt en doet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bedoel je mij?
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van dit hele gebeuren? Moet je een personage verzinnen en dan doen alsof je dat bent?
Ja dan moet je elke dag tussen 21:00 en 21:30 posten in dit topic wat jou personage denkt en doet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bedoel je mij?
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van dit hele gebeuren? Moet je een personage verzinnen en dan doen alsof je dat bent?
Ontworpen door ORGINIALquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:48 schreef digispeed het volgende:
hihi dat klopt, maar ja je moet toch wat
pfff opschepper !quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ontworpen door ORGINIAL![]()
Arthur: Hé!!!! Hier met die tas!!! Houd de dief!!! Ik ben bestolen!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:57 schreef _bigmac_ het volgende:
(okay Orgi hier heb je je voorbeeld )
Cody liep over de straat.''Ik moet geld zien te regelen voor mijn zusje '' Dacht hij bijzich zelf
Dan ziet hij Arthur lopen .Hij loopt naast hem pakt snel Arthur's tas en rent er als een gek vandoor .
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:56 schreef digispeed het volgende:
ok ga nu beginnen met de famile kolthof
Hij knalt tegen Joost aan."Pa wat doet jij hier?"Geen tijd voor vragen,Joost!Die gluiperd heeft mijn tas gejat!"Maar pa.."quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Arthur: Hé!!!! Hier met die tas!!! Houd de dief!!! Ik ben bestolen!
* Arthur rent achter de 'dief' aan.
Dit bedoel ik dus. Lol @t SOPquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:01 schreef _bigmac_ het volgende:
* Orginial Cody rent snel een steegje in.
Springt over een muur en is verdwenen voor Arthur.
''Het spijt me ,'' mompelt hij tegen zichzelf.
Is dat de bedoeling?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij knalt tegen Joost aan."Pa wat doet jij hier?"Geen tijd voor vragen,Joost!Die gluiperd heeft mijn tas gejat!"Maar pa.."
* Bupatih Arthur rent zo snel als hij kan Cody achterna en Joost blijft alleen achter
Sop = flopquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling?
Dat jij ook voor mij post????
Kijk Orgi wat ik en Bupa dus deden was goed,quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling?
Dat jij ook voor mij post????
WAT ZEIKT IEDEREENquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:04 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Kijk Orgi wat ik en Bupa dus deden was goed,
Jij poste ook dat Bupa zijn personage door liep.
Om het tot een groot succes te laten brengenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Waarom ben je dan uberhaupt hier aan begonnen?
Ja, hij bedoelt jou daarmee.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Anders geef je even antwoord
Sop gaat door maar posten wordt moeilijk.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:10 schreef Airelle het volgende:
Daar komt tie nu mee....sukkel!
Hahaquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sop gaat door maar posten wordt moeilijk.
Gaan we aan werken...
Tja,ik ook van jou hoor
Wil jij alsjeblieft in de soapquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hij bedoelt jou daarmee.
Want Tania heeft al een andere rol.
Wat wil jij dan ? Dat we voor elkaars personage gaan posten wat er met ze gebeurd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Sop gaat door maar posten wordt moeilijk.
Gaan we aan werken...
Tja,ik ook van jou hoor
Dan weet ik dat ik in jouw dromen ben beland.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:16 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wat wil jij dan ? Dat we voor elkaars personage gaan posten wat er met ze gebeurd.
Nee dat kan leuk worden .![]()
Zie het al voor me hoe jij reageerd als iemand bijvoorbeeld post dat jij bvo van achterneemt.
Niet veelquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
je quote de verkeerde
Leg me eerst maar eens uit wat ik precies moet doen
- Orginial Sop,Maandag 21 November 21.00 - 21.30 zegt:quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:28 schreef digispeed het volgende:
ik heb een probleem, de mannen foto's zijn op
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:46 schreef digispeed het volgende:
ronde 4
helaas lijkt marc heel erg op zijn vader tobias
Prachtig gedaan hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:04 schreef digispeed het volgende:
IK WENS VAN NIEMAND COMMENTAAR, HET WAS EEN ONTZETTEND KUT WERK OM ZE UIT TE ZOEKEN.
Uhm ja denk het wel... Doe maar personal assitent van Esmee van Tellegen: Tonny Zoomersquote:Op woensdag 17 november 2004 12:30 schreef mark_03 het volgende:
Ik zie 't nu pas ... en heb geen zin om alles te gaan lezen
Kan ik ook nog solliciteren naar een rol![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Uhm ja denk het wel... Doe maar personal assitent van Esmee van Tellegen: Tonny Zoomers
In potentie een leuke rol ... kan ik wel wat mee...quote:Op woensdag 17 november 2004 12:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Uhm ja denk het wel... Doe maar personal assitent van Esmee van Tellegen: Tonny Zoomers
En je P.A. is ook een hunkquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:26 schreef digispeed het volgende:
ik vind mezelf ook een lekker wijf geworden en mijn dochter ook
Zien we in de soap wel weer.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil verkering met Esmee..
he ik werk voor jouquote:Op woensdag 17 november 2004 15:23 schreef Bupatih het volgende:
Wat ben ik dan weer voor homo met mijn strakke coltruitje![]()
En dan krijg ik een relatie met mijn werkneemsterquote:Op woensdag 17 november 2004 15:32 schreef toetatoet het volgende:
[..]
he ik werk voor jou![]()
Zou je nog een voor mij kunnen zoeken ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:04 schreef digispeed het volgende:
IK WENS VAN NIEMAND COMMENTAAR, HET WAS EEN ONTZETTEND KUT WERK OM ZE UIT TE ZOEKEN.
Iedereen zit al vol met ideenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan krijg ik een relatie met mijn werkneemster
nee dat gaat mooi niet door, want ik ben boos op jouquote:Op woensdag 17 november 2004 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan krijg ik een relatie met mijn werkneemster
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:38 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nee dat gaat mooi niet door, want ik ben boos op jou![]()
Je hebt mn vorige bedrijf kapot gemaakt![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:14 schreef Airelle het volgende:
Wie ben ik, digispeed?
Liv Tyler?.
hoe raad je het zoquote:Op woensdag 17 november 2004 19:14 schreef Airelle het volgende:
Wie ben ik, digispeed?
Liv Tyler?.
in het echt ook ???quote:Op woensdag 17 november 2004 13:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En je P.A. is ook een hunk![]()
waarom ???quote:Op woensdag 17 november 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil verkering met Esmee..
Is er ook nog plek voor mij?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
waarom ???
Ik twijfel ook ...quote:Op woensdag 17 november 2004 23:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, naar hem luister je wel
Ik doe niet meer mee
Ja, vooral in 't echtquote:Op woensdag 17 november 2004 21:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
in het echt ook ???
Sorry,zeg het isquote:Op woensdag 17 november 2004 23:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, naar hem luister je wel
Ik doe niet meer mee
Oke.Digispeed kan jij de rol van Cody aan Zhenar geven?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:02 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik twijfel ook ...
Hij behandelde mensen nooit zoals het hoort,ik neem SOP wel over.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nope, te laat
ik heb me trouwens nooit officieel opgegeven dus ik deed niet eens mee![]()
stuur maar eens een foto, dat wil ik wel eens even beoordelenquote:Op donderdag 18 november 2004 08:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, vooral in 't echt
hallo zegquote:Op donderdag 18 november 2004 11:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke.Digispeed kan jij de rol van Cody aan Zhenar geven?
Ik laat me er niet uit schoppen nu blijf ik juist.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke.Digispeed kan jij de rol van Cody aan Zhenar geven?
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:31 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik laat me er niet uit schoppen nu blijf ik juist.
Nooit van een fotoboek gehoordquote:Op donderdag 18 november 2004 16:05 schreef digispeed het volgende:
[..]
stuur maar eens een foto, dat wil ik wel eens even beoordelen![]()
Geen pa, maar Personal Assistentquote:Op donderdag 18 november 2004 19:49 schreef digispeed het volgende:
er is geen logo, en dan zal ik voor mijn pa is even iets uitzoeken
leuk!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Geen pa, maar Personal Assistent
Is dit wat? [afbeelding]
Beetje simpel misschien
Ja, das leukquote:Op donderdag 18 november 2004 20:06 schreef digispeed het volgende:
wel leuk
btw dit wordt jij :
[afbeelding]
Hier.Maar wat wordt het logo?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:45 schreef digispeed het volgende:
where the f*** is iedereen
Whahaha Ik vind m'n eigen logo wel leukquote:Op donderdag 18 november 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hier.Maar wat wordt het logo?
En de site?![]()
Moet je bij Digispeed zijn van je personage.Ik doe puur de regiequote:Op vrijdag 19 november 2004 00:59 schreef Zhenar het volgende:
Krijg ik nog een personage? Of zit het al vol? Doe anders maar een soort Rosa... geen hoofdrol maar ook leuk!
en Zhenar wat voor personage zou je willen spelen dan ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:08 schreef Zhenar het volgende:
Maar... maar Digispeed zei toen tegen jou "doe het zelf!" ofzo...![]()
Juist niet.Dit topic moet tot maandagquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:38 schreef digispeed het volgende:
kom op dit topic heeft meer snelheid nodig, posten dus !!!!!!
ook goedquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:05 schreef digispeed het volgende:
nee we gaan niet werken met schema's
er wordt gewoon gepost
okidokiquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat jij post wat je personage denkt zegt en doet.
SOP, Maandag 22 november om 21.00!quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:01 schreef digispeed het volgende:
[..]
en Zhenar wat voor personage zou je willen spelen dan ?
Onzekerheid ?quote:Hij is door zijn ouders in de steek gelaten,en door zijn onzekerheid heeft hij de nare gewoonte om te stelen.
Onee.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:52 schreef Zhenar het volgende:
Hey wauw er is een site!![]()
En ik heb een personage () alleen nog geen plaatje (
)
Post jij dan ff verder int verhaalquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja prima.
Cody keek uit het raam en zag Joost''Wat moet dat rijke kakkertje nou weer hier '' Dacht hij bi jzich zelf. Hij liep naar buiten '' Wat moet jij hier ?''.....quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:32 schreef Orginial het volgende:
* _bigmac_ zegt: Even een voorbeeld voor maandag!![]()
Joost pakt zijn skateboard en skate de straat uit.Wat moet zijn pa zich weer voor lul zetten toen hij weereens een onvoldoende voor Tekenen had.Mevrouw de Graaf vindt hij net zo`n leuke lerares en nu zal ze wel weer een hekel aan hem hebben omdat zijn vader zo tekeer tegen haar ging.Joost skate verder en stopt voor het huis van Cody Lebeau...
Zoietz,Bigmac?
Ik dacht dat jij wel wat hulp kon gebruiken om je punt Frans op te halen.Ik heb een idee,als wij nou inbreken volgende week zaterdag in het Primarycollege en we veranderen de punten in de computer: Jouw franse 3,en mijn 1 voor tekenen.We staan dan weer voldoende, en niks geen gezeik meer van onze ouders!Doe je mee?quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:53 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Cody keek uit het raam en zag Joost''Wat moet dat rijke kakkertje nou weer hier '' Dacht hij bi jzich zelf. Hij liep naar buiten '' Wat moet jij hier ?''.....
Maar hoe gaan we zorgen dat verhaallijnen niet uit elkaar lopen?quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
(oke dit was wel weer genoeg)
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja dat kan. Maar we hebben toch al afspraken gemaakt welke verhaallijnen eerst komen.
Lijkt me niet de eerste aflevering of wel? Dan heb ik dus vanaf het begin al verkering met haar.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:10 schreef _bigmac_ het volgende:
Eeuh ? Joost Cody? krijgt mijn zusje geen ongeluk ?
Nee . weet Roxy lovertje wel dat ze hier moet posten maandag?quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lijkt me niet de eerste aflevering of wel? Dan heb ik dus vanaf het begin al verkering met haar.![]()
Nee.Ik heb geen idee en we hebben nog maar 47 uurquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee . weet Roxy lovertje wel dat ze hier moet posten maandag?
One day left.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.Ik heb geen idee en we hebben nog maar 47 uur![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. ik ben er morgen niet
Wat nu? En wat is mijn verhaallijn? Wie mag ik neuken? Wie mag ik in elkaar trappen?
En ik zie niet eens als een fitnessleraar uit. Dan hoor ik helemaal gespierd te zijn
Groetjes, Patrick Zooomers
Oeps sorry foutje,je hoeft niet te komen.quote:Op zondag 21 november 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
Okay ik ben erbij morgen.
Even een vraagje: op de website staat dat mijn personage geen baan heeft; maar ik ben dus personal assistant? Cool...
quote:Op zondag 21 november 2004 19:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeps sorry foutje,je hoeft niet te komen.![]()
Jij bent dinsdag pas.
Ik ben toch PA?quote:Op zondag 21 november 2004 19:27 schreef Zhenar het volgende:
Okay ik ben erbij morgen.
Even een vraagje: op de website staat dat mijn personage geen baan heeft; maar ik ben dus personal assistant? Cool...
Klopt, het stond er eerst verkeerd.quote:Op maandag 22 november 2004 14:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben toch PA?
dat ben je zeker.quote:Op maandag 22 november 2004 14:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben toch PA?
Ben benieuwd wat voor evil plannetjes jullie gaan maken...quote:Op maandag 22 november 2004 15:53 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat ben je zeker.
ik heb je vanavond hard nodig hoor !
Wie zegt dat hij pas 1 dag zijn co-schappen liepquote:Op maandag 22 november 2004 19:33 schreef bar_rel het volgende:
Ah, spannende week al meteen.
Iedereen komt al meteen uit de kast, ongeluk gebeurt al, en er stopt er ook al eentje na 1 dag met de co schappen.
Ja cool Helen Helmink achtigquote:Op maandag 22 november 2004 19:37 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, als 't niks is pleeg ik na 2 afleveringen zelfmoord
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:32 schreef Orginial het volgende:
* Orginial zegt: Even een voorbeeld voor maandag!![]()
Joost pakt zijn skateboard en skate de straat uit.Wat moet zijn pa zich weer voor lul zetten toen hij weereens een onvoldoende voor Tekenen had.Mevrouw de Graaf vindt hij net zo`n leuke lerares en nu zal ze wel weer een hekel aan hem hebben omdat zijn vader zo tekeer tegen haar ging.Joost skate verder en stopt voor het huis van Cody Lebeau...
Zoietz,Bigmac?
Te gek,natuurlijk doe ik mee! Als jij zorgt dat je hier om half 1 vannacht bent zorg ik dat ik klaarsta,zie je dan! Later Joost..quote:Op maandag 22 november 2004 20:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wordt het geen rommetlje als iedereen tegelijk gaat posten?quote:Op maandag 22 november 2004 20:42 schreef Orginial het volgende:
Dus iemand post iets in een verhaallijn en je QUOTE dat en reageer erop maar let op:
Je mag niet praten of beslissingen nemen voor iemand anders!
Ja.Staat klaarquote:Op maandag 22 november 2004 20:47 schreef digispeed het volgende:
komt er wel een nieuw topic ?
Nee. We beginnen met Joost en Cody die maken een plan,als dat is afgelopen schakelen we over naar Esmee van Tellegen is dat afgelopen begint Winston zich uit te laten over de co-schappers,als er co-assitenten zijn tegen hun,anders tegen hun zelf.Dan gaan we weer even naar Esmee en dan eindigt het met Joost en Cody!quote:Op maandag 22 november 2004 20:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wordt het geen rommetlje als iedereen tegelijk gaat posten?
Dunnow.quote:Op maandag 22 november 2004 20:50 schreef digispeed het volgende:
is mijn P.A. al ge-arriveerd ?????
Dat heb jij toch ook gedaan met dat weekoverzicht?quote:Op maandag 22 november 2004 20:42 schreef Orginial het volgende:
Dus iemand post iets in een verhaallijn en je QUOTE dat en reageer erop maar let op:
Je mag niet praten of beslissingen nemen voor iemand anders!
Dat is een basis,maar iedereen wou dat.Want jij wou toch stoppen met je co-schappen?quote:Op maandag 22 november 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb jij toch ook gedaan met dat weekoverzicht?
Oke,dat is ook de bedoeling van SOPquote:Op maandag 22 november 2004 20:56 schreef digispeed het volgende:
ben benieuwd wat wordt, weet nu nog niet hoe mijn verhaallijn gaat lopen.
zie ik terplekke wel
Ja zoooquote:Op maandag 22 november 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Je gaat een nieuw topic openen toch of deze nou vol is of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |