Mên, dat zou nog beter zijn dan m'n wildste voetbaldromen, PSV dat 2 jaar achter elkaar met 10 punten niet doorgaat.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
En altijd met bekende afloop...
ajax is niet met een hoofdletter hoor!!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:04 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Grappig... afgunstige Ajaxsupporter i presume?
Jaja wij staan op W en Appelsientje ook dus wordt wel gezellig daar en nog meer van Fok staan op Wquote:Op donderdag 18 november 2004 18:32 schreef Robje23 het volgende:
Zoals elke wedstrijd staan we weer op vak W
Campbell niet, Bergkamp misschien niet, gaat lekker zo...quote:Op maandag 22 november 2004 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
Campbell doet niet mee
Lijkt me prachtigquote:Op donderdag 18 november 2004 14:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mên, dat zou nog beter zijn dan m'n wildste voetbaldromen, PSV dat 2 jaar achter elkaar met 10 punten niet doorgaat.
Suc6 in de UEFA Cupquote:Op maandag 22 november 2004 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig
Wat ga ik jou en cultheld toch smakelijk uitlachen mocht Arsenal winnenquote:Op maandag 22 november 2004 17:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Suc6 in de UEFA Cup
Wij zijn over 2 nachtjes slapen door naar de 2e ronde
hij heeft toch niet gezegd dat PSV gata winnen van Arsenalquote:Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat ga ik jou en cultheld toch smakelijk uitlachen mocht Arsenal winnen
Bedankt dat je Ajax dat guntquote:Op maandag 22 november 2004 21:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Het zou morgen zowaar kunnen gaan gebeuren...... ik bedoel, Arsenal speelt niet echt denderend, dus why not?
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ajax is niet met een hoofdletter hoor!!
Is mij verteld.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:04 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Grappig... afgunstige psv-ertje i presume?
Zou jij je sig niet eens aanpassen?quote:Op maandag 22 november 2004 21:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
is Juventus in het engels Arsenal danquote:Op maandag 22 november 2004 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bedankt dat je Ajax dat gunt
Genoeg over clubs die niks met dit topic te maken hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 21:27 schreef The_Hives het volgende:
-knip-
Hij heeft het over morgen pipoquote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is Juventus in het engels Arsenal dan![]()
neuh ik wacht nog evenquote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou jij je sig niet eens aanpassen?![]()
tja, jullie beginnen er zelf overquote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Genoeg over clubs die niks met dit topic te maken hebben.
ajax ook nog wel ''even''quote:Op maandag 22 november 2004 21:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh ik wacht nog even
lees zelf de zin eerst is goed pipo daar staat toch Arsenalquote:Op maandag 22 november 2004 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft het over morgen pipo
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ajax is niet met een hoofdletter hoor!!
Is mij verteld.
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:04 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het is zo makkelijk heh
Duhquote:Op maandag 22 november 2004 21:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hij heeft toch niet gezegd dat PSV gata winnen van Arsenal
hij gaat er mss van uit dat Rosenborg van Pana wint
Ga er maar niet van uit met Liverpool komend weekend op het programmaquote:Op maandag 22 november 2004 22:57 schreef Garlic_Sauce het volgende:
http://www.football365.co(...)s/story_134665.shtml
Campbell misschien toch op tijd fit?? ... Da's minder goed nieuws voor PSV als dat zo is. Alhoewel ik gok dat die niet voluit zal spelen zo vlak na een blessure.
Da's waar, maar liverpool heeft momenteel geen spitsquote:Op maandag 22 november 2004 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit met Liverpool komend weekend op het programma
Alsjeblieft zeg,die gast kan tegen Bal op het Dak 13 nog niet stand houdenquote:Op maandag 22 november 2004 23:22 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Da's waar, maar liverpool heeft momenteel geen spitsdus kunnen ze Cygan wel opstellen voor een keer
Arsenal speelt wel tegen het huidige AC Milan van de lage landen he..............quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:04 schreef superjoden het volgende:
voor het eerst volgens mij dat ik arsenal op winnen zet.. maar effe 5 euro @ 4,60 dat arsenal met 2 doelpunten verschil wint
Hij had een mooie afgelopen weekend hoor. Best knap om die bal nog over te koppen.quote:Op maandag 22 november 2004 23:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg,die gast kan tegen Bal op het Dak 13 nog niet stand houden
quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arsenal speelt wel tegen het huidige AC Milan van de lage landen he..............
Het enige wat wij niet hebben en AC Milan wel is een echte killer zoals Shevchenko. Verdedigend gezien lijken we op AC Milan, organisatorisch gezien ook en qua speelstijl hebben we er ook veel van weg op dit moment.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:10 schreef superjoden het volgende:
[..]dit is VBL ... je zit niet in Onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |