abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 2004 @ 14:15:31 #26
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_23466688
av_82...

Na een herverdeling van oudere voorraad hebben wij in zoetermeer een stapeltje BLAUPUNKT DX-R52 navigatiesystemen binnengekregen... Deze zijn 599... Maar het mooie is, blaupunkt heeft ook een in-dash 5cd wisselaar, die dus nu voor 99 euro meemag... Heb je een navigatiesysteem en 5 cd wisselaar onder handbereik in je dubbeldin opening...
Misschien een idee...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 21 november 2004 @ 15:05:51 #27
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_23467951
voor een goeie kwaliteit audiosetup ben je zo 1000 euro kwijt, zeker in zo'n auto waar je toch wel behoorlijk mee wil pimpen Probeer ook eens tweedehands te kijken, ik heb mijn audiotroep ook grotendeels 2dehands, scheelt een hoop geld. Verder raad ik www.showyoursound.nl aan, metname het forum staat bijna alles over car audio en er staan veel goede tweedehands spullen.

En kan je voor die velgen niet beter wat onderzoeken naar fabrikanten/dealers in europa. Misschien een oldsmobile forum ofzo opzoeken waar ze dat misschien weten ? Importeren vanuit amerika is namelijk in alle gevallen een duur grapje.
  zondag 21 november 2004 @ 15:06:35 #28
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23467982
tvp
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_23469259
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:22 schreef av_82 het volgende:
Steve-O en BrauN, dank jullie wel..

Mikeyman, die prijzen zijn niet voor de poes.. een single din setup met de onderste helft van het gat als bakje is inderdaad ook wel een optie, maar ik vond double din wel wat aparter...

[afbeelding]
Dit is de radio waar ik denk ik voor ga als ik voor een normaal formaat radio gaat, past wel aardig bij de rest van het interieur en hij krijgt wel goeie reviews. (pioneer deh-p77mp)
Die radio heb ik en ik ben er ERG tevreden mee.
Calm down, please!
pi_23491167
MikeyMan, die blaupunkt ziet er wel aardig uit, en als ik de prijzen vergelijk met elders op internet is het een hele goeie deal! Alleen 600 euro is nog steeds wel aardig aan de prijs..
Ik heb overigens nog wat nagemeten en de radio is niet helemaal dubbel din, maar ook niet 1,5.. het zit er tussenin, doordat er wat van die gekke hout-trim overlapt. Nou maakt dat met de standaard radio niet uit, maar met zo'n dubbel din flip down ding is het niet mogelijk.

Het wordt dus in ieder geval geen Dubbel din radio... ik hoop alleen wel dat het frontje van die pioneer deh-p77mp waar ik een plaatje van postte normaal past. De ruimte die ik overhou vul ik dan voorlopig gewoon op met plastic ofzo.. totdat ik eventueel een air ride suspension systeem koop zoals ik al zei.

Fugie, 1000 euro is denk ik wel het minimum.. mijn schattingen komen meer in de buurt van de 1500 euro, maar we zullen zien. Die showyoursound site had ik al gevonden, is inderdaad erg uitgebreid!

Ben langzaam bezig om de auto klaar te krijgen voor de keuring, alle lampjes en dingetjes werken weer, de headliner is besteld(stof van dak) en ik denk dat ik eindelijk ook een fatsoenlijke prijs heb gevonden voor het shippen van de velgen. De meeste bedrijven rekenden tussen de 600 en 800 dollar shipping costs!!

Maar goed ik hou jullie op de hoogte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')