Ik neem aan dat je met een bepaalde query aan de post-database bepaalde gegevens zo boven water kunt toveren, zonder de posts te hoeven downloaden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:55 schreef RIVDSL het volgende:
Heb je hiervoor alle topics zitten downloaden ofzo? Hoeveel mb is dat?
Dat hoeft dus niet zoals Sjaakman al aangeeftquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:55 schreef RIVDSL het volgende:
Heb je hiervoor alle topics zitten downloaden ofzo? Hoeveel mb is dat?
Dat weet ik wel zeker, alleen moet je dan wel toegang tot de Fok!database hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:15 schreef Sjaakman het volgende:
Ik neem aan dat je met een bepaalde query aan de post-database bepaalde gegevens zo boven water kunt toveren
Oh? Leg uit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hoeft dus niet zoals Sjaakman al aangeeft
Als ik Danny was had je die gekregen hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, alleen moet je dan wel toegang tot de Fok!database hebben.
ik heb ook hongerquote:Op maandag 15 november 2004 23:06 schreef Tokay het volgende:
Ik krijg gewoon honger van alle etenswaren die je opsomt!
Holy fuck! 22:22 staat rúím aan kop inmiddels.quote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef Arcee het volgende:
Op nummer 47 vinden we22:22
en die zou best eens behoorlijk in de lift kunnen zitten sinds 1 oktober.
we haten elkaar tot op het botquote:Op woensdag 17 november 2004 12:32 schreef Ayaxola het volgende:
Arcee, werk jij een beetje op dezelfde manier als Dolle_Hond?
Of doen jullie allebei iets heel verschillends?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |