Des te stommer is het als je weer op hetzelfde punt uitkomtquote:Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Vorige deel: De kunst van het loslaten van een ex deel 13
Ik wilde precies hetzelfde zeggen Blink...
Maar goed, het is denk ik ook wel een 'ziekte' waar nooit een medicijn voor gevonden zal worden, dus we kunnen hier nog vele topics mee vullen... Althans, niet wijzelf hoop ik, maar toch... je snapt me wel...
quote:Op maandag 15 november 2004 23:29 schreef Hihat het volgende:
Ik lees gewoon weer mee in deel 14.....
En ik doe er anderhalf jaar over en het lukt nog niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 02:16 schreef -Nemesis- het volgende:
Nouw, omdat vrouwen itt vrouwen... :S (je snapt me wel)
Maar ik snap wat Plaagske bedoelt, zeker de wat jongere aantrekkelijke dames hebben er over het algemeen weinig moeite mee om een nieuw slechtoffer te vinden.
Mijn ex had er bijvoorbeeld maar een dag voor nodig.
quote:Op maandag 15 november 2004 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik ook niet zo waarom vrouwen sneller een relatie zouden kunnen hebben dan vrouwen...
Bemoei je er niet mee!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ehm.. eh.. ik durf het bijna niet te vragen, maar....
Heb ik ook.. ik merk echt, dat hoe minder ik met m praat enzo, hoe beter ik me voel eigenlijk.. Maar toch zou ik het liefst gewoon nog wel met m praten.. ook al weet ik dat het beter is van niet..quote:Op woensdag 17 november 2004 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zou graag nog dingen samen met hem doen, gewoon als vrienden, maar ik denk dat ik hem voorlopig maar met rust moet laten. Maar dat is wel heel moeilijk!
Dat is gewoon klote. Heb hetzelfde meegemaakt.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Ik volg het hier ook vanaf nu... sinds vorige week uit met m'n vriend. Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij niet meer verliefd was en niet meer aan mij vast wou zitten. Ik daarentegen was nog net zo verliefd als in het begin (relatie van iets langer dan een jaar). Dus ik voel me nu nog steeds heel rot. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen te hebben, niet thuis te hoeven zitten zodat ik er maar niet steeds aan denk. Maar als ik dan alleen in bed lig voel ik me zo alleen, dan wil ik gewoon dat hij er is. We hebben geen ruzie, en ik zou graag nog vrienden blijven, maar hij weet nog niet hoeveel contact hij met me wil hebben. Iksprak hem gisteren aan op MSN, hij had gezged dat dat wle mocht, maar hij reageerde niet. Dus ik een paar berichtjes gestuurd gedurende een uur; bleek daarna dat ie gewoon tv had zitten kijken en toen ie online kwam zei hij wel weer wat. Maar ondertussen was ik de hele avond ongerust. Ik zou graag nog dingen samen met hem doen, gewoon als vrienden, maar ik denk dat ik hem voorlopig maar met rust moet laten. Maar dat is wel heel moeilijk! Ik mis hem....
Ik neem aan dat je niet meer verliefd op je ex bent, anders maak je het niet uit wel?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:11 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hellow!
Ik ben een nieuwe mede-fok-forummer!
Ik heb het vorige week uit gemaakt met mijn ex. En heb het zo moeilijk. Ik weet dat het beter is, maar ik mis hem wel heel erg. En het is dus NIET waar dat jonge vouwen weer makkelijk in een relatie stappen. Ik iig niet! Want ik heb vorige week echt een super leuke jongen leren kennen in de kroeg. Uiterlijk en innerlijk helemaal perfect! Maarja... toch het terugkomende exen complex!
Goh, ik dacht dat jij er mee begonnen wasquote:Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Gek is dat he... ik 'moet' dit topic ook gewoon blijven volgen.
Zat even terug te kijken en zag dat ik al vanaf deel 1 mee klep hier... Jeetje, wat is dat al lang geleden, ruim een jaar... Gek om terug te lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |