De kans is erg klein, aangezien ik aan de pil ben, maar als ik misselijk blijf ga ik wel even een testje halen, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:34 schreef niksan het volgende:
maar je denkt zelf van niet?
Okayquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Dacht dat jij al weg was?
Let's go!
Absoluut, ik kan niet zonderquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Heb jij je *toys* ook bij je ?
Ja! Christine!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:51 schreef Christine het volgende:
Bob
Ben je moe? We zoeken wel een hotel!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
![]()
Ik wil iets leuksquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:57 schreef Christine het volgende:
Toeta wat voor afstudeeropdracht zoek je?
Ik heb al drie opties, en nog twee behoorlijke netwerklijnen openstaan
Het schrijven van een mediaplan, en iets met merkpositionering. Best veel marketing, dat laatste, maargoed...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:01 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik wil iets leuksdaar heb je wat aan he haha.
Ik weet niet precies wat ik zoek, maakt niet zo heel veel uit als er maar niet te veel marketing in voor komt
Wat voor opties heb je dan? je bent wel goed bezig zo
hmm ik wil liever geen overheidquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Het schrijven van een mediaplan, en iets met merkpositionering. Best veel marketing, dat laatste, maargoed...
Misschien wil ik anders wel bij de overheid aan de slag.
Altijdquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:07 schreef toetatoet het volgende:
Mag ik ook wat bestellen bij Antonio?
Slechte ervaringen mee?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:14 schreef toetatoet het volgende:
hmm ik wil liever geen overheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |