abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2004 @ 23:58:55 #201
136 V.
Like tears in rain...
pi_23391976
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:56 schreef Akkersloot het volgende:

Hij hoeft zo wie zo al niet te beweren dat ik ook in zijn God of Allah geloof. Niemand hoeft mij bij zijn godsdienst te betrekken. Niemand die daar commentaar op hoeft te hebben.
...en dat terwijl jij je zelf zo vaardig aanmatigt te vinden wat anderen wel of niet zouden mogen doen.

Als een moslim denkt dat ik ook in Allah geloof, fijn voor hem. Lekker laten denken.

Er zijn ook mensen die ten onrechte denken dat ik geïnteresseerd ben in hun mening.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 17 november 2004 @ 23:59:58 #202
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_23392012
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:49 schreef Verbal het volgende:
Ik geloof niet in Sinterklaas, maar ik noem hem wel zo. Sterker nog, ik doe het in deze post...

Ik ga hier wakker van liggen. Ik voel het.

V.
Ja die kindertjes die in Sinterklaas geloven zijn echt gevaarlijk ja. Daarom wil je die doctrine na tuurlijk niet in stand houden.

Sinterklaas met de kinderverkrachter Mohammed vergelijken.

Ja daar ga je wakker van liggen
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  donderdag 18 november 2004 @ 00:00:48 #203
136 V.
Like tears in rain...
pi_23392034
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:59 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja die kindertjes die in Sinterklaas geloven zijn echt gevaarlijk ja.
Volgens jouw OP zou dat net zo hypocriet moeten zijn, anders.

En wat mekker je nou opeens over 'gevaarlijke moslims'? Ik dacht dat het ging over hypocrisie

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 november 2004 @ 00:05:42 #204
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23392169
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:52 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Iemand die zegt "profeet Mohammed" geeft volgens mij helemaal niet te kennen dat hij gelooft. Althans niet voor mij. Wel voor bepaalde moslims in elk geval. En voor die groep hou je dus die doctrine in stand.

Verder vind ik, zoals in de OP aangegeven het gewoon achterbaks dat iemand mensen, zoals ondergetekende, Hirsi Ali en Van Gogh, beschuldigt moslims te beledigen maar zelf als niet-moslim wel de betreffende godsdienststichter aanduidt met profeet Mohammed omdat hij kennelijk bang is om moslims anders op hun teentjes te trappen.
Dat houd niet ik, maar zijzelf in stand. Ook als ik die term niet gebruik, zal dat groepje nog steeds dat denken. Alle andere genoemde dingen verwijzen ook naar een geloof, zonder dat je noodzakelijk hoeft te geloven, maar dat doet er niet toe natuurlijk.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_23393217
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:27 schreef Verbal het volgende:

[..]

Niet beter dan jij of Akkersloot, denk ik.

V.
Dat jij zo lichterlijk spreekt over die pedofiel spreekt niet in jouw voordeel.
  donderdag 18 november 2004 @ 01:07:29 #206
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_23393521
quote:

[..]

Ja die kindertjes die in Sinterklaas geloven zijn echt gevaarlijk ja. Daarom wil je die doctrine na tuurlijk niet in stand houden.

ik denk dat Dagonet het over het vetgemaakte woordje had. Je noemt de profeet ( ) Mohammed een verkrachter, en daar zou ik ook wel eens een bron van willen zien. Nier over het pedofiel zijn, maar over het verkrachter zijn... Net zo min als dat je weet of mohammed aan temporaalkwab epilepsie iets heeft geleden (damn.. er zijn ZO veel verschillende manier om visioenen te krijgen, en misschien verzon hij ze zelfs om mensen achter hem te krijgen.. of wacht.. misschien had hij echt bezoek van allah.. <-- tis maar net wat je gelooft
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:27 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het gaat die achterlijke christenen en moslims er niet om of je wel of niet gelooft in hun Jezus of Mohammed. Want volgens hen geloof je gewoon in de goddelijke Jezus c.q. Mohammed. Alleen "kies" jij volgens zulke gasten er alleen niet voor. Christenen hebben het over "kiezen voor God" en volgens moslims zijn niet-gelovigen "kafirs"/ "ondankbaren". Dat is gewoon de christelijke en islamitische doctrine. En die hou je als niet-moslim dus gewoon onbewust overeind door die sekteleider met "profeet Mohammed" aan te duiden.
Dit kan dus zeer kwetsend zijn. Christenen en moslims achterlijk noemen is net als negers 'zwartjes' of 'nikkers' noemen of bejaarden 'fossielen'. Als je op die manier een discussie wilt voeren, vind het dan niet gek dat mensen zich op de tenen getrapt voelen en fel terug reageren. Een discussie voer je op een nette manier.

Verder beschuldig je de moslims en christenen er wel van dat ze geindoctrineerd zijn en proberen te indoctrineren, maar jij doet het net zo hard.. jij GELOOFT dat mohammed aan temporaalkwab epilepsie heeft geleden en probeert die mening hier op te dringen.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_23394120
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:07 schreef DionysuZ het volgende:
Dit kan dus zeer kwetsend zijn. Christenen en moslims achterlijk noemen is net als negers 'zwartjes' of 'nikkers' noemen of bejaarden 'fossielen'.
Nee dat is het zeker niet. Ten eerste is het voorbeeld met de neger gewoon rascisme (de Islam is immers geen ras) en ten tweede doet de waarheid nu eenmaal pijn bij mensen.
  donderdag 18 november 2004 @ 03:03:11 #208
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_23394626
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee dat is het zeker niet. Ten eerste is het voorbeeld met de neger gewoon rascisme (de Islam is immers geen ras) en ten tweede doet de waarheid nu eenmaal pijn bij mensen.
moslims achterlijk noemen is generalisatie en discriminatie, en dat kan wel degelijk kwetsend zijn.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_23394830
quote:

Volgens de linkse moslim/allochtonen knuffelaars is het Sinterklaasfeest een ernstige bedreiging voor de kinderziel en de openbare orde. Net zo als de profeet neemt de Sint ook kleine kinderen op schoot. Ook zijn er pedoseksuele tendenzen aan te wijzen in de gezangen die door de kinderen verplicht moeten worden gezongen ( de zak van Sinterklaas etc).
Een verdere overeenkomst is, dat tegenstanders respectievelijk naar de hel gaan of in de zak naar Spanje.

Het belangrijke verschil is natuurlijk dat Sinterklaas blank is en zijn personeel zwart, dat maakt hem natuurlijk een vreselijke facsist.

Daarom zijn de linkse "weg met ons" sekteleden tegen onze eigen tradities. Ook gaan er in deze kringen stemmen op om onze (van oorsprong christelijke) feestdagen in te ruilen voor islamitische.
Denken ze nou werkelijk dat hun leven na de islamitische machtsovername gespaard gaat worden ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 18 november 2004 @ 06:16:37 #210
60090 Akkersloot
pi_23395097
quote:
Op donderdag 18 november 2004 03:03 schreef DionysuZ het volgende:
moslims achterlijk noemen is generalisatie en discriminatie, en dat kan wel degelijk kwetsend zijn.
Mag "christenen en moslims zijn achterlijk" wel.

Misschien zou het schelen als ze hun grote bek houden over "de hel" voor "ongelovigen".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  donderdag 18 november 2004 @ 06:21:15 #211
60090 Akkersloot
pi_23395106
quote:
Op donderdag 18 november 2004 04:20 schreef Oud_student het volgende:
Daarom zijn de linkse "weg met ons" sekteleden tegen onze eigen tradities
Ik kan er ook geen andere verklaring voor vinden. Of het is natuurlijk "soort zoekt soort".
quote:
Denken ze nou werkelijk dat hun leven na de islamitische machtsovername gespaard gaat worden ?
Veel linkse meelopers in Iran kunnen het inderdaad niet na vertellen.

Overigens hebben ook gelovige moslims (niet iedere moslim is natuurlijk gelovig, ik zou als afvallige immers ook wijselijk mijn mond houden) geen gelukkig geen enkel probleem met het Sinterklaas feest. Pas na je eerste zaadlozing / menstruatie gaat volgens hen "Allah" je immers beoordelen.
  donderdag 18 november 2004 @ 06:23:47 #212
60090 Akkersloot
pi_23395108
quote:
Op donderdag 18 november 2004 00:00 schreef Verbal het volgende:
En wat mekker je nou opeens over 'gevaarlijke moslims'? Ik dacht dat het ging over hypocrisie
Ik had het over een gevaarlijke doctrine verballetje. En dat slaat dan niet op mensen die alleen maar in een God geloven maar ook nog eens geloven dat iedereen in hun God gelooft, maar daar dan niet voor zouden kiezen. Vat je het verschil ?
En noemde daarbij bovendien ook fundamentalistische christenen.
  donderdag 18 november 2004 @ 06:30:56 #213
60090 Akkersloot
pi_23395115
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:07 schreef DionysuZ het volgende:
Christenen en moslims achterlijk noemen
Lees mijn post nog eens.
quote:
is net als negers 'zwartjes' of 'nikkers' noemen of bejaarden 'fossielen'.
Net als Dr zei. Moslim zijn is geen ras. Of is dat je nieuwe rassenleer.
quote:
jij GELOOFT dat mohammed aan temporaalkwab epilepsie heeft geleden en probeert die mening hier op te dringen.
Topics werden gesloten alleen maar omdat ik die sekteleider een temporaal kwab epilepsie patient noem. Terwijl ik dat toch net zo goed mag als dat een moslim die sekteleider een "profeet" noemt.
  donderdag 18 november 2004 @ 08:22:59 #214
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23395457
quote:
Op donderdag 18 november 2004 06:30 schreef Akkersloot het volgende:

Topics werden gesloten alleen maar omdat ik die sekteleider een temporaal kwab epilepsie patient noem. Terwijl ik dat toch net zo goed mag als dat een moslim die sekteleider een "profeet" noemt.
Klein verschil:

'Temporaal whatever' is niet bewezen, wordt nooit bewezen en is niet te bewijzen. Zoals ongeveer al 14 miljoen keer aan extremist Akkersloot medegedeeld: Er zijn 34 redenen te verzinnen waarom iemand visioenen krijgt, lopend van drugsgebruik tot ondervoeding tot yoga. En dan hebben we het nog maar niet over 'politieke' visioenen, dus iemand die zijn visioenen verzint om een schare volgelingen te krijgen.

Extremist Akkersloot heeft echter enige problemen met het concept van 'respect hebben voor een ander'. Gelukkig heeft het merendeel van de users (en met name de FA's) dat respect wel, anders was extremist Akkersloot allang wieberen geweest.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 08:26:17 #215
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23395484
quote:
Op donderdag 18 november 2004 03:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Maar stel nou eens dat wat ze aanhangen achterlijk is?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 18 november 2004 @ 08:27:17 #216
66444 Lord_Vetinari
pi_23395491
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Maar stel nou eens dat wat ze aanhangen achterlijk is?
Een beetje zoals Wilders-aanhangers? Of Fortuyn-aanhangers, bedoel je?
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 08:30:00 #217
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23395519
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Een beetje zoals Wilders-aanhangers? Of Fortuyn-aanhangers, bedoel je?
Bijvoorbeeld. Iemand anders mag dat best achterlijk vinden. Dat in dit geval moslims zo'n lange tenen hebben is niet het probleem van iemand anders. Iiedereen heeft wel iets dat die gaaf vindt, maar dat een ander achterlijk vindt. Ik zie niet in waarom ik respect voor een pedofeet zou moeten hebben.
  donderdag 18 november 2004 @ 08:37:01 #218
66444 Lord_Vetinari
pi_23395590
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Iemand anders mag dat best achterlijk vinden. Dat in dit geval moslims zo'n lange tenen hebben is niet het probleem van iemand anders. Iiedereen heeft wel iets dat die gaaf vindt, maar dat een ander achterlijk vindt. Ik zie niet in waarom ik respect voor een pedofeet zou moeten hebben.
1) zoals al eerder in dit topic uitgelegd, zijn er best redenen aan te tonen, dat het getal van Aisha's leeftijd foutief is overgeleverd
2) je toont geen respect voor Mohammed zelf, maar voor de mensen waar je op dat moment mee in discussie bent.
3) wat is er mis met een beetje normaal met elkaar omgaan?
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 08:39:46 #219
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23395619
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

1) zoals al eerder in dit topic uitgelegd, zijn er best redenen aan te tonen, dat het getal van Aisha's leeftijd foutief is overgeleverd
2) je toont geen respect voor Mohammed zelf, maar voor de mensen waar je op dat moment mee in discussie bent.
3) wat is er mis met een beetje normaal met elkaar omgaan?
1) ja zeg, ga even de leeftijd verdedigen...
2) Mensen die een pedofiel aanhangen? Nee, sorry, daar kan ik ook geen respect voor hebben, net als ik fans van Dutroux en Hitler niet waardeer.
3) Precies!
4) Ik ga werken, doei.
pi_23395986
Mensen, ik wil het over moslims en de islam hebben. . Ben ik op Fok! aan het juiste adres?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23396041
Akkersloot.. Een overweging..

Natuurlijk mag je geloven dat Mohammed leed aan een vorm van epilepsie. Ik vraag me alleen af waarom je op die basis met moslims in discussie probeert te gaan, terwijl je weet, althans behoort te weten dat een discussie op die basis niet mogelijk is, en alleen maar leidt tot flames over en weer.

Mijn vraag is dus meer.. Wat probeer je precies te bereiken? Dat is mij nog steeds niet duidelijk...
pi_23396094
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef Akkersloot het volgende:
Ik geef die persoon in elk geval niet de ere titel profeet.

Ik noem Mohammed liever temporaalkwab epilepsie patient Mohammed.
Goh. Je doet dus precies het zelfde als al die achterbakse niet-moslims die Mohammed een profeet noemen. Tenzij je zijn medische dossier op je bureau hebt liggen waar het in staat natuurlijk.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 18 november 2004 @ 09:27:04 #223
66444 Lord_Vetinari
pi_23396151
quote:
Op donderdag 18 november 2004 09:20 schreef Alicey het volgende:
.

Mijn vraag is dus meer.. Wat probeer je precies te bereiken? Dat is mij nog steeds niet duidelijk...
Welcome to the club...
  donderdag 18 november 2004 @ 10:17:25 #224
136 V.
Like tears in rain...
pi_23396999
quote:
Op donderdag 18 november 2004 00:51 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat jij zo lichterlijk spreekt over die pedofiel spreekt niet in jouw voordeel.
Waar spreek ik 'lichterlijk' over die pedofiel en hoe spreekt dat 'niet in mijn voordeel'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23397195
Jeetje, loop dit topic nou nog steeds?

Akkkersloot is nog steeds niet met bewijzen gekomen van de vermeende epilepsie van bepaalde historische figuren. Was het niet iets met het toedienen van elektrische schokjes? Hoe moet ik me dat voorstellen. Dat er een aantal mensen zaten in een grot, waarbij de een de ander elektrische schokjes toediende op een bepaald deel van de hersenen. Ten eerste vind ik het knap van een stel analfabeten dat ze bekend waren met die kennis. Ten tweede vind ik het nog knapper dat ze de exacte plaats van de hersenen wisten waarop ze moesten richten. Maar wat ik nog het knapst vind is hoe ze die elektrische schokken, 1400 jaar geleden, hebben weten toe te dienen. Heeft een van hen aan een enorme slinger lopen jengelen om de elektriciteit op te wekken? Het is namelijk bekend dat de techniek om die vorm van epilepsie op te wekken pas in de afgelopen 100 jaar is uitgevonden.

De verklaring van Akkkersloot levert meer vragen op dan antwoorden. Maar laten we nu eerlijk zijn. De intentie van Akkkersloot is bekend.
  donderdag 18 november 2004 @ 10:42:27 #226
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23397346
Wat Akkersloot zelf niet weet maar wel erg duidelijk is als je zijn schizofrene posts leest is dat hij een pure Moslimhater pur sang is. Je zou denken: ok hij haat de Islam, so what. Maar hij is zo een extremistische fundamentalistische Moslimhater dat het gewoon irritant wordt. Ik snap ook niet waar hij de afgelopen maanden was, is hij gebanned geweest ? Had hij geen zin meer en heeft de moord op wijlen troll Theo van G. zijn anti-Islam lusten weer aangewakkerd ? We zien het de volgende week in een nieuwe aflevering van Seabirth !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23407058
quote:
Op donderdag 18 november 2004 06:16 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Mag "christenen en moslims zijn achterlijk" wel.

Misschien zou het schelen als ze hun grote bek houden over "de hel" voor "ongelovigen".
Het Christendom zit net zo in elkaar als de Islam. Ook Christenen hebben het over 'de hel' die bestemdt is voor de 'ongelovigen'. Ook bij de Chistenen moet je een vrouw stenigen die overspel heeft gepleegd. In de Bijbel worden verkrachtingen beschreven alsof ze normaal zijn. Wat doe je met misdadigers in de Bijbel, die kruisig je. En wat zijn de verschillen met de Islam, ik zie er niet veel.

Mohammed wilde oorspronkelijk de leider van de Joden worden. Nadat zij hem hebben geweigert is hij boos geworden op de Joden. Dat is het verschil. In de Koran wordt negatief gedacht over de Joden, in de Bijbel niet.

En dan over de vermeende pedofilie van Mohammed. Hij zou sex hebben gehad met een 9 jarig meisje. Dat is natuurlijk niet goed. Maargoed, over Jezus gaan de verhalen de ronde dat hij homosexueel was. Hij zou er een sexuele relatie op na hebben gehouden met Petrus. Ook daar zijn bewijzen voor te vinden. Ieder geloof heeft zo zijn eigen fouten, aangezien homofilie door de Bijbel als een ziekte wordt gezien en men pedofilie ook afkeurt.
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 19:06:03 #228
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23407574
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:33 schreef HuHu het volgende:

[..]

Het Christendom zit net zo in elkaar als de Islam. Ook Christenen hebben het over 'de hel' die bestemdt is voor de 'ongelovigen'. Ook bij de Chistenen moet je een vrouw stenigen die overspel heeft gepleegd. In de Bijbel worden verkrachtingen beschreven alsof ze normaal zijn. Wat doe je met misdadigers in de Bijbel, die kruisig je. En wat zijn de verschillen met de Islam, ik zie er niet veel.

Mohammed wilde oorspronkelijk de leider van de Joden worden. Nadat zij hem hebben geweigert is hij boos geworden op de Joden. Dat is het verschil. In de Koran wordt negatief gedacht over de Joden, in de Bijbel niet.

En dan over de vermeende pedofilie van Mohammed. Hij zou sex hebben gehad met een 9 jarig meisje. Dat is natuurlijk niet goed. Maargoed, over Jezus gaan de verhalen de ronde dat hij homosexueel was. Hij zou er een sexuele relatie op na hebben gehouden met Petrus. Ook daar zijn bewijzen voor te vinden. Ieder geloof heeft zo zijn eigen fouten, aangezien homofilie door de Bijbel als een ziekte wordt gezien en men pedofilie ook afkeurt.
Er gaan de verhalen. Nou het zal best, maar het is niet echt laakbaar, hetgeen voor pedofilie wel geldt.
Dat iemand zo'n persoon wil verheerlijken en bewonderen moet die zelf weten, maar zeur niet als je er commentaar op krijgt. Wordt steeds gekker, hoe langer het geleden is, des te meer worden mensen goedkeurend over een fout figuur. Dutroux en Hitler zullen over 1000 jaar ook wel eens als positief worden gezien, net als de Sovjet-Unie, waarvan nu al t-shirtjes vrijlijk worden gedragen. Men vergeet de negatieve zaken en als iemand er toch over begint, dan is die een spelbreker...

[ Bericht 0% gewijzigd door Aaahikwordgek op 18-11-2004 19:15:27 ]
  donderdag 18 november 2004 @ 19:13:07 #229
60090 Akkersloot
pi_23407726
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat Akkersloot zelf niet weet maar wel erg duidelijk is als je zijn schizofrene posts leest is dat hij een pure Moslimhater pur sang is
Een moslimhater is wat anders dan een islamhater, kloojo.

Ik noem jou als moslim het slachtoffer van een akelige doctrine. Dan heb ik het toch goed mee jou op
  donderdag 18 november 2004 @ 19:20:28 #230
60090 Akkersloot
pi_23407894
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Klein verschil:

'Temporaal whatever' is niet bewezen, wordt nooit bewezen en is niet te bewijzen. Zoals ongeveer al 14 miljoen keer aan extremist Akkersloot medegedeeld: Er zijn 34 redenen te verzinnen waarom iemand visioenen krijgt, lopend van drugsgebruik tot ondervoeding tot yoga. En dan hebben we het nog maar niet over 'politieke' visioenen, dus iemand die zijn visioenen verzint om een schare volgelingen te krijgen.
Wie is hier een extremist? Wat maakt het nu uit of je Mohammed nu een temporaal kwab epilepsie patient noemt, een persoon met voorjaars vitamine C gebrek, een quat-kauwer, een agromegalie patient. Dat maakt toch geen ene donder uit. Ik geef toch alleen maar aan dat ik zijn "visioenen" niet verklaar zoals we dat "uit respect" zo ongeveer moeten verklaren: "Mohammed is een profeet".
http://www.skepp.be:8080/(...)pp_in_media/DS040214 (o.a. over de neuroloog Persinger en de vraag wat "goddelijke visioenen" eigenlijk voorstellen).
quote:
Extremist Akkersloot heeft echter enige problemen met het concept van 'respect hebben voor een ander'. Gelukkig heeft het merendeel van de users (en met name de FA's) dat respect wel, anders was extremist Akkersloot allang wieberen geweest.
Donderstraal toch een eind op. Nu heb je het over "geen respect hebben voor een ander". In een eerdere post onder de Feedback van je vriendjes Schorpioen en Iteejer maakte je me nog uit voor een "cultuur racist en xenofoob". Over "respect" gesproken
  donderdag 18 november 2004 @ 19:22:59 #231
60090 Akkersloot
pi_23407963
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
2) Mensen die een pedofiel aanhangen? Nee, sorry, daar kan ik ook geen respect voor hebben, net als ik fans van Dutroux en Hitler niet waardeer.
En dan ook nog eens zeggen dat wanneer je niet in die "profeet" gelooft, je voor eeuwig zal branden in de hel
  donderdag 18 november 2004 @ 19:24:53 #232
60090 Akkersloot
pi_23408006
quote:
Op donderdag 18 november 2004 09:20 schreef Alicey het volgende:
Akkersloot.. Een overweging..

Natuurlijk mag je geloven dat Mohammed leed aan een vorm van epilepsie. Ik vraag me alleen af waarom je op die basis met moslims in discussie probeert te gaan, terwijl je weet, althans behoort te weten dat een discussie op die basis niet mogelijk is, en alleen maar leidt tot flames over en weer.

In dit topic heb ik het dus specifiek over niet-moslims die die sekteleider een profeet noemen.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:28:47 #233
60090 Akkersloot
pi_23408108
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Jeetje, loop dit topic nou nog steeds?

Akkkersloot is nog steeds niet met bewijzen gekomen van de vermeende epilepsie van bepaalde historische figuren. Was het niet iets met het toedienen van elektrische schokjes? Hoe moet ik me dat voorstellen. Dat er een aantal mensen zaten in een grot, waarbij de een de ander elektrische schokjes toediende op een bepaald deel van de hersenen. Ten eerste vind ik het knap van een stel analfabeten dat ze bekend waren met die kennis. Ten tweede vind ik het nog knapper dat ze de exacte plaats van de hersenen wisten waarop ze moesten richten. Maar wat ik nog het knapst vind is hoe ze die elektrische schokken, 1400 jaar geleden, hebben weten toe te dienen. Heeft een van hen aan een enorme slinger lopen jengelen om de elektriciteit op te wekken? Het is namelijk bekend dat de techniek om die vorm van epilepsie op te wekken pas in de afgelopen 100 jaar is uitgevonden.
De neuroloog Persinger, met zijn stroomschokjes helm, simuleert alleen maar de epilepsie aanvallen die bepaalde "profeten" hebben gehad. Zoals hij met die helm, maar dan bij andere hersenkwabben, ook gewone epilepsie aanvallen kan opwekken. http://www.skepp.be:8080/(...)pp_in_media/DS040214
quote:
De verklaring van Akkkersloot levert meer vragen op dan antwoorden. Maar laten we nu eerlijk zijn. De intentie van Akkkersloot is bekend.
Dit gaat naar de feedback
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 19:33:08 #234
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23408201
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:22 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En dan ook nog eens zeggen dat wanneer je niet in die "profeet" gelooft, je voor eeuwig zal branden in de hel
Puur een leer en religie gebaseerd op angstinboezeming. In feite dictatuur.
Wellicht dat ik later door God gestraft wordt, maar ik zal hem toch eerst vragen waarom die de domme mens toch zo in onzekerheid heeft gelaten in zijn aanwezigheid.
Dat had die beter kunnen regelen dan een geweldadige pedofiel als profeet in te zetten.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:34:06 #235
136 V.
Like tears in rain...
pi_23408223
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Waar spreek ik 'lichterlijk' over die pedofiel en hoe spreekt dat 'niet in mijn voordeel'
Wolfie?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:36:12 #236
66444 Lord_Vetinari
pi_23408267
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:20 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wie is hier een extremist?
Jij. Dat is mijn mening. Die mag ik hebben. Vrijheid van meningsuiting en zo.
quote:
Wat maakt het nu uit of je Mohammed nu een temporaal kwab epilepsie patient noemt, een persoon met voorjaars vitamine C gebrek, een quat-kauwer, een agromegalie patient.
Ja, of een profeet. Wat maakt het uit, inderdaad?
quote:
Donderstraal toch een eind op. Nu heb je het over "geen respect hebben voor een ander". In een eerdere post onder de Feedback van je vriendjes Schorpioen en Iteejer maakte je me nog uit voor een "cultuur racist en xenofoob". Over "respect" gesproken
Oh, dat wil ik hier best herhalen hoor. Ik ben nog steeds van mening dat je een cultuurracist en een xenofoob bent.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:37:00 #237
60090 Akkersloot
pi_23408294
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:38 schreef profeet erodome het volgende:
Waar bemoei je je mee??????

Als ik mohammed een profeet wil noemen dan doe ik dat en daar heb jij akkersloot, gewoon geen donder mee te maken, duidelijk?

Als ik Erodome een profeet wil noemen dan doe ik dat en daar heb jij Erodome, gewoon geen donder meer te maken, duidelijk.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:43:19 #238
60090 Akkersloot
pi_23408442
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

["extremist Akkersloot"]

Jij. Dat is mijn mening. Die mag ik hebben. Vrijheid van meningsuiting en zo.
Daar staat soms ook fatsoen tegenover. En dat is bij jou ver te zoeken.
Euh. "Vrijheid van meningsuiting" ? Waar maak je je dan uberhaupt druk om als ik zeg "temporaal kwab epilepsie patient Mohammed".
quote:
[temporaalkwab epilepsiepatient, quat-kauwer of acromegaliepatient]
Ja, of een profeet. Wat maakt het uit, inderdaad?
Er is toch een heel verschil tussen iemand die geestesziek is en iemand die écht een boodschapper van God zou zijn ?
quote:
Oh, dat wil ik hier best herhalen hoor. Ik ben nog steeds van mening dat je een cultuurracist en een xenofoob bent.
Daarmee zeg je meer over "Lord"_Vetinari dan over mij.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:43:39 #239
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23408454
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als ik Erodome een profeet wil noemen dan doe ik dat en daar heb jij Erodome, gewoon geen donder meer te maken, duidelijk.
Nouja, als je Erodome profeet noemt en die wil helemaal niet een heel volk leiden of een spreekbuis van God zijn, lijkt me dat vrij vervelend.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:45:55 #240
60090 Akkersloot
pi_23408504
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:43 schreef gr8w8 het volgende:
Nouja, als je Erodome profeet noemt en die wil helemaal niet een heel volk leiden of een spreekbuis van God zijn, lijkt me dat vrij vervelend.
Nou als een sekteleider een profeet noemen, waarom noemen we dan niet iedereen een profeet
  donderdag 18 november 2004 @ 19:47:18 #241
66444 Lord_Vetinari
pi_23408540
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:43 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Daar staat soms ook fatsoen tegenover. En dat is bij jou ver te zoeken.
Euh. "Vrijheid van meningsuiting" ? Waar maak je je dan uberhaupt druk om als ik zeg "temporaal kwab epilepsie patient Mohammed".
Extremistje van me, dat moet je helemaal zelf weten. Het gaat er om dat je je extremistische mening ten koste van alles aan iedereen wilt opdringen, het liefst met gebruik van onzinnige elementen en zonder enig wetenschappelijk of historisch bewijs.

In feite: Ik ben pas 'Profeet Mohammed' gaan gebruiken sinds jij er zo over aan het ouwerothoeren bent. Gewoon, om jou te zieken.
quote:

[..]

Er is toch een heel verschil tussen iemand die geestesziek is en iemand die écht een boodschapper van God zou zijn ?
Geen idee. Misschien is geestesziekte wel een teken van profeet-zijn? Heb jij ergens een handboek waarin staat waaraan een profeet moet voldoen dan? Jij past jouw normen en waarden toe op iets waar je zelf helemaal niet in gelooft. Jij kent het Goddelijke plan net zo min als ik of de bakker op de hoek. Misschien gebruikt God wel geesteszieken om zijn wil te openbaren. Weet jij veel.
pi_23408572
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:45 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nou als een sekteleider een profeet noemen, waarom noemen we dan niet iedereen een profeet
Ik zie Mohammed nou niet echt als een sekteleider. Hij is toch wel de oprichter van een van de grootste godsdiensten ter wereld. Ik zie iemand hem dat nog niet zo snel nadoen. Daarnaast is zijn 'sekte' een officieel erkende wereldgodsdienst
  donderdag 18 november 2004 @ 19:54:00 #243
60090 Akkersloot
pi_23408722
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In feite: Ik ben pas 'Profeet Mohammed' gaan gebruiken sinds jij er zo over aan het ouwerothoeren bent. Gewoon, om jou te zieken.
Ja Allah moet nu eenmaal rare omwegen maken om ons "Lord"je als nog te bekeren.
quote:
Geen idee. Misschien is geestesziekte wel een teken van profeet-zijn? Heb jij ergens een handboek waarin staat waaraan een profeet moet voldoen dan? Jij past jouw normen en waarden toe op iets waar je zelf helemaal niet in gelooft. Jij kent het Goddelijke plan net zo min als ik of de bakker op de hoek. Misschien gebruikt God wel geesteszieken om zijn wil te openbaren. Weet jij veel.

Ja stel. Stel dat ik die profeet ben. Dus wellicht is het voor je ziel beter om nu je grote bek te houden tegen de profeet.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:54:51 #244
66444 Lord_Vetinari
pi_23408744
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja Allah moet nu eenmaal rare omwegen maken om ons "Lord"je als nog te bekeren.
[..]

Ja stel. Stel dat ik die profeet ben. Dus wellicht is het voor je ziel beter om nu je grote bek te houden tegen de profeet.
Dus je geeft toe dat je geestesziek bent? Dank je, hoewel we dat al wisten.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:56:09 #245
60090 Akkersloot
pi_23408774
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:48 schreef HuHu het volgende:
Ik zie Mohammed nou niet echt als een sekteleider. Hij is toch wel de oprichter van een van de grootste godsdiensten ter wereld. Ik zie iemand hem dat nog niet zo snel nadoen. Daarnaast is zijn 'sekte' een officieel erkende wereldgodsdienst
Dat is nu eenmaal afhankelijk van wat je onder een sekte verstaat. Uit "respect" vallen de grote godsdiensten daar nu eenmaal niet onder.
  donderdag 18 november 2004 @ 19:59:38 #246
60090 Akkersloot
pi_23408863
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[Ja stel. Stel dat ik een profeet ben]

Dus je geeft toe dat je geestesziek bent? Dank je, hoewel we dat al wisten.
Ik zeg toch nergens dat echte profeten geestesziek zouden zijn. Ik reageerde trouwens alleen maar op je stelling dat Mohammed ondanks zijn vermeende geestesziekte toch een boodschapper van God zou zijn.

Dus ik ben volgens jou geestesziek omdat ik het verkeerd vind dat een geweldadige pedofiel een profeet wordt genoemd
  donderdag 18 november 2004 @ 20:01:57 #247
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23408928
Een sekte kan haar voorganger toch ook profeet noemen?
  donderdag 18 november 2004 @ 20:04:32 #248
60090 Akkersloot
pi_23408991
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:01 schreef gr8w8 het volgende:
Een sekte kan haar voorganger toch ook profeet noemen?
Maar dat wil toch niet zeggen dat wij uit "respect" die sekteleider ook een profeet moeten noemen.
  donderdag 18 november 2004 @ 20:07:13 #249
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23409071
Je noemt de paus toch ook de paus?
  donderdag 18 november 2004 @ 20:09:34 #250
60090 Akkersloot
pi_23409143
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:07 schreef gr8w8 het volgende:
Je noemt de paus toch ook de paus?
Is dat een goddelijke titel dan ? Ik noem een sekteleider toch ook gewoon een sekteleider.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')