Ze zijn er in ieder geval op tijd bij.quote:Feyenoord praat vandaag met Saidi over contractverbetering
De Telegraaf meldt dat Feyenoord vandaag om de tafel gaat zitten met Karim Saidi en diens zaakwaarnemer. Feyenoord zou hem contractverbetering aan willen bieden. De centrale verdediger heeft zich spectaculair ontwikkeld en zou inmiddels in de belangstelling staan van diverse topclubs. Hij heeft een contract voor vier seizoenen.
voor de verandering. Wotte en Gullit doen dit wat mij betreft beter dan BvM (eigenlijk alles trouwens).quote:Op maandag 15 november 2004 17:06 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ze zijn er in ieder geval op tijd bij.
Ohja jij was hetquote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn openingsplaatje heeft het niet gered.
[afbeelding]
En daar heb je dan zo je best op gedaan!quote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn openingsplaatje heeft het niet gered.
Yupz, je hebt ook al mail terug!quote:Op maandag 15 november 2004 21:52 schreef Luni het volgende:
Heb je mijn mail al ontvangen?
Wij hebben het nog in eigen handquote:Op maandag 15 november 2004 21:54 schreef The_Hives het volgende:
1e stek......
Verklaar jullie nader
quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Sloggi het volgende:
Franky: Kijk eens naar boven
Franky gaat een weekend weg tijdens een thuiswedstrijd van Feyenoordquote:Op maandag 15 november 2004 21:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yupz, je hebt ook al mail terug!
quote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef jerryx het volgende:
[..]
Wij hebben het nog in eigen handAls we PSV 2 keer verslaan, en we verder tegen niemand nog punten morsen, zijn we 1e. Jullie moeten hopen dat PSV misstappen begaat
Is ook niet zo heel moeilijk overigensquote:Op maandag 15 november 2004 19:07 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
voor de verandering. Wotte en Gullit doen dit wat mij betreft beter dan BvM (eigenlijk alles trouwens).
Ik kan me niet voorstellen dat hij dit niet eerst intern aankaart. Zal wel een sensatieartikeltje zijn van VI.nl.quote:Op maandag 15 november 2004 21:48 schreef Thrillseeka_W1 het volgende:
15/11/2004 - Interview met Ghaly in VI: voelt zich ongelukkig bij Feyenoord
(Van onze verslaggever K)
In een zeer openhartig en emotioneel interview in Voetbal International dat woensdag uitkomt laat de Egyptische middenvelder Ghaly weten dat hij zich ongelukkig voelt bij Feyenoord. De middenvelder krijgt continu te horen dat hij simpel moet spelen. Dat is echter tegen zijn natuur in zijn ogen. Hij wil altijd een oplossing zoeken en is geen speler om continu breed te spelen, zoals Bosschaart kan. Hij hekelde tegelijkertijd zijn coach Gullit. Volgens hem praat die nooit met Ghaly en laten hij en Petrovic alleen steeds maar weten wat hij niet moet doen en spreken ze nooit met hem. Hij liet aansluitend weten te hopen dat als Gullit dit interview leest hij deze week wel met hem zal gaan praten.
Ongetwijfeld zal het verhaal bij Feyenoord wel een staartje krijgen inderdaad.
Waarom? Omdat hij kritiek heeft op de manier van werken?quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Sloggi het volgende:
Ghaly heeft dus alweer afgedaan voor mij
Je moet het niet zo letterlijk nemen, maar ik keur dit in ieder geval niet goed.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij kritiek heeft op de manier van werken?
Laten we eerst maar eens afwachten of dit waar is.
Inderdaad. Voor Ghaly is het vervelend dat ie steeds gezeur krijgt, maar hij moet wat meer rekening houden met het team, en niet alleen hoe ie zelf graag wil spelen. Het gaat alleen om winnen, en dan kun je soms beter op safe spelen...quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij kritiek heeft op de manier van werken?
Laten we eerst maar eens afwachten of dit waar is.
Die voldoet nu al niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:42 schreef Aeroxie het volgende:
Wat is er met Basto dan?
Dave van de Bergh ook bij Nederland!quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:52 schreef Aeroxie het volgende:
Ik vond hem zo slecht nog niet. En hij is ook opgeroepen voor de voorselectie van het Portugeese elftal. Lijkt me toch niet verkeerd.
Hoewel ik Mtiliga vorig jaar best verdienstelijk vond spelen is hij dit seizoen echt zwaar bagger!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Bruno Basto is wat mij betreft veel beter dan Mtiliga en één van de beste linksbacks in de HCE, maar hij kent wat aanpassingsproblemen.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Gullit vasthoudt aan Mtiliga. Basto mag inderdaad wel eens een kansje krijgen. Misschien dat dat Mtiliga ook weer op scherp zet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoewel ik Mtiliga vorig jaar best verdienstelijk vond spelen is hij dit seizoen echt zwaar bagger!
Basto heeft me ook nog niet overtuigd, maar hoeveel speeltijd heeft die nu echt gehad? Niet zo erg veel! Dus ik zie liever Basto een echte kans krijgen eigenlijk!
Bron?quote:Op donderdag 18 november 2004 08:54 schreef DivineJester het volgende:
Castelen voor 8.000.000 pond naar Chelsea in de winterstop?
Das ¤ 12.000.000 inderdaad strik eromheen en bedankt voor de bewezen diensten!quote:Op donderdag 18 november 2004 09:34 schreef DivineJester het volgende:
Ik las het in het transfergeruchtentopic
Kunnen we een leuke verdediging voor kopen.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Das ¤ 12.000.000 inderdaad strik eromheen en bedankt voor de bewezen diensten!
Gullit was net op TV Rijnmond en het hele verhaal is een storm in een glas water en is al uitgepraat.quote:Op maandag 15 november 2004 21:48 schreef Thrillseeka_W1 het volgende:
15/11/2004 - Interview met Ghaly in VI: voelt zich ongelukkig bij Feyenoord
(Van onze verslaggever K)
In een zeer openhartig en emotioneel interview in Voetbal International dat woensdag uitkomt laat de Egyptische middenvelder Ghaly weten dat hij zich ongelukkig voelt bij Feyenoord. De middenvelder krijgt continu te horen dat hij simpel moet spelen. Dat is echter tegen zijn natuur in zijn ogen. Hij wil altijd een oplossing zoeken en is geen speler om continu breed te spelen, zoals Bosschaart kan. Hij hekelde tegelijkertijd zijn coach Gullit. Volgens hem praat die nooit met Ghaly en laten hij en Petrovic alleen steeds maar weten wat hij niet moet doen en spreken ze nooit met hem. Hij liet aansluitend weten te hopen dat als Gullit dit interview leest hij deze week wel met hem zal gaan praten.
Ongetwijfeld zal het verhaal bij Feyenoord wel een staartje krijgen inderdaad.
quote:Thomas Buffel heeft defintief besloten niet in te gaan op een aanbieding van Feyenoord om zijn contract te verlengen, meldt AD Sportwereld vandaag. Zaakwaarnemer Paul Courant zou dit donderdag hebben laten weten aan technisch directeur Mark Wotte.
Het lijkt er dus op dat de Belg in de winterstop uit Rotterdam vertrekt. De aanvaller die altijd geliefd is geweest bij de fans, kan dit seizoen niet rekenen op een basisplaats. Hij hoopte dat coach Ruud Gullit nog van mening zou veranderen, want het liefst blijft hij bij zijn grote liefde Feyenoord.
De international heeft echter door dat hij ook na de winterpauze op de bank komt te zitten, mits de huidige spitsen (Kalou en Kuyt) fit blijven. Ook Feyenoord lijkt Buffel wel te willen laten gaan, mits er een goede transfervergoeding komt.
Buffels contract loopt tot medio 2006. De transfermarkt is geopend tussen 1 en 31 januari 2005. In zijn contract staat overigens geen gelimiteerde transfersom, waardoor Feyenoord in principe de transferprijs kan bepalen.
quote:Feyenoord en de toekomst van Buffel en Loovens
19/11/2004 14:28
Drukke dagen voor de technische staf van Feyenoord. Club Brugge praatte met de zaakwaarnemer van Thomas Buffel. Glenn Loovens denkt aan een nieuwe verhuurperiode en Emil Hallfredsson kan een contract tekenen in De Kuip.
Club Brugge is bezig om Thomas Buffel aan te trekken. De Belgische international liet Feyenoord deze week weten definitief niet in te gaan op de onlangs gedane contractaanbieding. Club reageerde direct en sprak inmiddels al met Buffels zaakwaarnemer, Paul Courant.
Courant vertelt in de Gazet van Antwerpen dat Buffel de interesse van Club Brugge serieus neemt, ook al wil de Belgische club de middenvelder pas in de zomer kopen. Het contract van de de 23-jarige Feyenoorder loopt nog tot de zomer van 2006, maar omdat hij weigert de verbintenis te verlengen, zou de Rotterdamse club hem willen verkopen. Buffel gaf eerder te kennen dat hij het liefst het huidige seizoen afmaakt bij Feyenoord, ook al heeft hij geen vaste basisplaats onder coach Ruud Gullit.
Overigens maakte Gullit het bestuur van zijn club duidelijk, dat hij niet instemt met een eventuele verhuur van Glenn Loovens. De centrale verdediger keerde afgelopen zomer terug van Excelsior, maar moet bij Feyenoord genoegen nemen met een plaats op de bank, achter de goed presterende Karim Saidi. Loovens zelf wil spelen en staat niet onwelwillend tegenover een nieuwe verhuurperiode, en ook technisch directeur Mark Wotte is van mening dat de 21-jarige verdediger moet voetballen om niet stil te blijven staan in zijn ontwikkeling. Maar van Gullit mag Loovens niet weg.
Feyenoord gaat met Emil Hallfredsson praten over een contract. De IJslandse vleugelspeler van FC Hafnarfjördur maakte deze week een goede indruk tijdens de trainingen. Mede door de belangstelling van een groot aantal andere clubs, zoals Tottenham Hotspur en Everton, willen de Rotterdammers zo snel mogelijk zaken doen met Hallfredsson.
U heeft het over onze `ster´ speler uit het land van de Rijzende Zon?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:36 schreef Luni het volgende:
Ons porseleinen poppetje heeft ook weer een last van zijn enkel en is voor zondag twijfelachtig.
Eerste vier was het toch?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
83 op 102 in zijn eerste drie seizoenen is toch niet zo'n drama?
Gaat veel geld kosten.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:15 schreef Heero87 het volgende:
Laat Buffeltje maar komen..
Hij heeft een contract tot en met de zomer van 2006 weet je wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:22 schreef Heero87 het volgende:
Veel geld? Hij is volgend jaar einde contract weet je wel.
Nu we het toch over Brugge hebben, hoe is het met Claeys?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:54 schreef Staanplaats het volgende:
Vind het toch wel heel zonde van Buffel, vind hem om dit moment is een betere aanvaller dan Castelen..
Dan weet ik er ook nog wel een paar...quote:19-11-2004: 'Jan Wegereef mag geen Feyenoord meer fluiten'
[Bron: FR-Fans.nl]
De vader van Jan Wegereef zou hebben toegegeven dat zijn zoon geen wedstrijden van Feyenoord meer mag fluiten. Hij zou van de KNVB geen wedstrijd meer mogen fluiten van Feyenoord, omdat Feyenoord statistisch gezien onder leiding van Wegereef altijd zou winnen en omdat hij in de buurt van Rotterdam woont, te weten in Hellevoetsluis (30km).
De laatste wedstrijd die Jan Wegereef voor Feyenoord floot was Psv - Feyenoord (seizoen 2001/2002). Gek genoeg verloor Feyenoord die wedstrijd met 2-0. Jan Wegereef was in die wedstrijd de omstreden man. Na een kwartier voetbal gaf hij Nikiforov een gele kaart toen hij de doorgebroken Jon Dahl Tomasson neerhaalde. Ook zag hij in die wedstrijd een strafschop in de schouderduw waarmee Paauwe z’n tegenstander Van Bommel in het strafschopgebied opzij zette.
Die wedstrijd met psv weet ik nog wel, wat werden we toen bevoordeeeld zeg...quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan weet ik er ook nog wel een paar...
Misschien probeerde hij te overdreven niet te laten doorschemeren dat hij liever Feyenoord zag winnen...quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:23 schreef Butra het volgende:
Terwijl ik juist altijd het gevoel had dat hij tegen ons floot..
Ik weet dat Castelen eigenlijk niet concurreert met Buffel, maar Buffel is al een paar keer ingevallen voor Castelen, en daarna vond ik dat de aanval toch wat beter liep. Je speelt dan iidd wel een ander systeem, maar ik heb het nooit het idee gehad dat dat slechter was ofzo. Integendeel.quote:Op zondag 21 november 2004 13:19 schreef Showtime het volgende:
Buffel speelt op een andere positie dan Castelen, het klopt niet dat Castelen steeds weer genoemd wordt die plaats moet maken voor Buffel.
Buffel moet concurreren met Kalou, niet met Castelen. Dat Castelen slecht presteert de laatste paar wedstrijden is een feit, maar Gullit werkt met een bepaald systeem waarin Goor en Castelen op de flanken noodzakelijk zijn. Als je Buffel steeds maar erin wilt in plaats van Castelen dan kies je dus voor een heel ander systeem.
Vind je Castelen niet goed presteren dan moet er een andere vleugelspeler voor op de plaats komen (waar Gullit misschien wel op het moment naar op zoek is).
Kwaliteitvolle bezetting op elke positie:
Kalou <--> Buffel niet Castelen <--> Buffel.
Je weet hoe het is gegaanquote:Op zondag 21 november 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
Groningen is toch jullie angstgegner de laatste jaren. Hoe zal het vandaag eindigen?
Vind het een voorbarige conclusie voor een trainer die net een paar maanden bij Feyenoord zit.quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef jerryx het volgende:
Conclusies :
Gullit is geen toptrainer.
Babos, dat is toch die doelman die een punt gered heeft in Adam?quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef jerryx het volgende:
Conclusies :
Babos is een prutser.
Feyenoord is een subtopper met af en toe uitschieters.\
Met deze verdediging word je hooguit 4e.
Nee dat was Kuijtquote:Op zondag 21 november 2004 17:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Babos, dat is toch die doelman die een punt gered heeft in Adam?
Helaas.quote:Voor de rest kloppen je conclusie's.....
Babos is een hele goede keeper, denk dat hij jammer genoeg nog veel punten voor jullie gaat pakken. Dus om hem nou een slechte keeper te noemen, gaat mij wat ver.quote:Op zondag 21 november 2004 17:55 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee dat was KuijtIk vond Babos een paar goede reddingen hebben, maar dat is vanzelfsprekend als je bij Feyenoord keept.
[..]
Helaas.
Heb je Dudek wel gezien in zn eerste half jaar?quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef jerryx het volgende:
Conclusies :
Babos is een prutser.
Hoi Loek.quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef jerryx het volgende:
Conclusies :
Babos is een prutser.
Feyenoord is een subtopper met af en toe uitschieters.\
Met deze verdediging word je hooguit 4e.
Sinds hij z'n arm gebroken heeft vind ik hem niet meer goed keepen helaas.quote:Op zondag 21 november 2004 17:58 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Babos is een hele goede keeper, denk dat hij jammer genoeg nog veel punten voor jullie gaat pakken. Dus om hem nou een slechte keeper te noemen, gaat mij wat ver.
Feyenoord moet een keer niet tegen den bosch, rbc enzo en ze verliezen meteen al een hoop puntenquote:Op zondag 21 november 2004 18:01 schreef Showtime het volgende:
Ik zou niet een reden kunnen bedenken waarom ze de goede vorm van de eerste paar weken niet weer zouden kunnen oppakken.
Dat zei ik vorig seizoen al.quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef jerryx het volgende:
Babos is een prutser.
Ik geef die Bahia 50% kans dat 'ie 'm binnen 4 duels uit de basis heeft gespeeld.quote:Op zondag 21 november 2004 21:28 schreef JaWi het volgende:
Pauwe is helemaal drama.
In theorie valt het wel mee, op zich. De plekken zijn redelijk bezet allemaal. Alleen altijd zit er wel of een speler tussen die gewoon kwalitatief bagger is, of een paar spelers die hun dag niet hebben.quote:Op zondag 21 november 2004 21:28 schreef JaWi het volgende:
Eigenlijk heeft feyenoord een hoop zwakke plekken.
Pauwe is helemaal drama.
Ze hadden rubber noppen, terwijl ijzeren noppen betere grip bieden. Maar balkunstenaartjes Kalou en Castelen hadden liever toffe stoere schoentjes.quote:Op zondag 21 november 2004 21:36 schreef JaWi het volgende:
Wat had Gullit trouwens over die noppen ofzo
... En ik geef mezelf ook 50% kans dat ik de nieuwjaarsloterij win. Ik win 'm wel, of ik win 'm niet.quote:Op zondag 21 november 2004 21:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik geef die Bahia 50% kans dat 'ie 'm binnen 4 duels uit de basis heeft gespeeld.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:14 schreef Showtime het volgende:
Vorig jaar had Feyenoord ook met 1-2 van Groningen verloren in De Kuip.![]()
Die kreeg ik idd ook. Naja, flashbacks van vele seizoenen waarin Feyenoord uiteindelijk 3e werd.quote:Op zondag 21 november 2004 16:49 schreef TC03 het volgende:
Ik krijg flashbacks naar vorig seizoen.
1e helft welquote:Op zondag 21 november 2004 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uit was het niet veel beter.![]()
Niet alleen Mtilliga... Ook Paauwe en Song mogen oprotten, en met Babos begint m'n geduld ook een klein beetje op te raken. Maar goed, die geef ik nog het voordeel van de twijfel als ik denk aan Dudek toen in z'n 1e half jaar...quote:Op maandag 22 november 2004 10:04 schreef RedGuy het volgende:
Gewoon 2 keer van PSV winnen en thuis van Ajax en AZ en we staan in mei op de Coolsingel.
Maar dan moet Mtiliga echt opkankeren.
Maar wat ben je dan voor een coach? Verplicht die gasten dan gewoon om op andere schoenen te spelen, in plaats van achteraf er zo lacherig over te doen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:43 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ze hadden rubber noppen, terwijl ijzeren noppen betere grip bieden. Maar balkunstenaartjes Kalou en Castelen hadden liever toffe stoere schoentjes.![]()
Ja maar je weet wat ik bedoel. Feyenoord heeft geselecteerd op werklust en als spelers verzaken hun tuintje te harken zoals die kromme het altijd zei dan brengen ze anderen in problemen met hun onkruid.quote:Op maandag 22 november 2004 12:43 schreef TC03 het volgende:
Ono. Met één N..
Als feijenoord spelers geselecteerd hadden op werklust, hadden ze echt wel van Grunn gewonnen. Na de 1-2 was er op Kuijt na niemand die er nog voor ging leek het wel.quote:Op maandag 22 november 2004 14:01 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord heeft spelers geselecteerd op werklust? Wat is dat nou weer voor een geblaat.
En Boutahar was Feijenoorder, maar wenste niet te wachten op zijn kans.
Ja thanx man!quote:Op maandag 22 november 2004 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik moet to mijn grote schaamte toegeven dat ik de wedstrijd nog niet gezien heb! :$
Vanavond toch maar even kijken!
Luni, kaartje was geregeld?
Op votballend vermogen niet in ieder geval. Want op Ono en die belg na zit er totaal geen speler bij die voetballend hoger uitsteekt dan de gemiddelde HCE 'er.quote:Op maandag 22 november 2004 14:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als feijenoord spelers geselecteerd hadden op werklust, hadden ze echt wel van Grunn gewonnen. Na de 1-2 was er op Kuijt na niemand die er nog voor ging leek het wel.
Kun je nagaan hoe slecht die prutsers van Ajax dan wel niet zijn, want we staan nog altijd hoger dan jullie.quote:Op maandag 22 november 2004 15:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op votballend vermogen niet in ieder geval. Want op Ono en die belg na zit er totaal geen speler bij die voetballend hoger uitsteekt dan de gemiddelde HCE 'er.
Als je de programma's gaat vergelijken doet Ajax het beter dan de prutsers van Feyenoord.quote:Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht die prutsers van Ajax dan wel niet zijn, want we staan nog altijd hoger dan jullie.
En Ono en Buffel vind ik juist niks momenteel. Kalou, Goor, Kuijt, Ghaly en Saidi vind ik toch wel toppers.
Surequote:Op maandag 22 november 2004 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je de programma's gaat vergelijken doet Ajax het beter dan de prutsers van Feyenoord.
Ik heb em gezien: ik zat achter die dugout...quote:Op maandag 22 november 2004 23:23 schreef Aeroxie het volgende:
Wel niet ontopic maargoed. Een goede vriend van me heeft Zaterdag mee gedaan met het eerste van Nec welliswaar op de bank maargoed. Mischien iets voor FeyenoordHIj kan zowel in het centrum of links in de verdediging spelen of links half.Hij is linksbenig en beschikt over een goede dribbel en is 19 jaar. Hij heeft de hele jeugd van Nec doorlopen en is zelfs 2 jaar lang aanvoerder geweest van het nederlands elftal onder de 15 jaar
Zijn naam is Jim van Alst.....
De 3de van rechts![]()
[afbeelding]
Hij houd van werkvoetbal..... Niet van dat slappe hap gedoe.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:54 schreef OreO het volgende:
by feyenoord? als hij echt slim was zou hij liever bij ajax gaan maar daar is de lat natuurlijk hoger.
Zo zie je maar weer hoeveel verstand hij van voetbal heeftquote:Op maandag 22 november 2004 12:43 schreef TC03 het volgende:
Ono. Met één N..
En Ajax staat natuurlijk ook hoger op de ranglijst.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:54 schreef OreO het volgende:
by feyenoord? als hij echt slim was zou hij liever bij ajax gaan maar daar is de lat natuurlijk hoger.
Ebi mag weg.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:46 schreef Luni het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws?
Nu Paauwe en Song nogquote:Op donderdag 25 november 2004 14:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ebi mag weg.
Sorry, zoveel nieuws heb ik niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:00 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Nu Paauwe en Song nog
Had je dat nieuws maarquote:Op donderdag 25 november 2004 15:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sorry, zoveel nieuws heb ik niet.
Das waar ja, vind ik jammer.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ebi mag weg.
Om zijn naam of om zijn prestaties?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Das waar ja, vind ik jammer.
Zoveel minder als Castelen vind ik hem niet en tis een goede vriend van vrienden van mij.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Om zijn naam of om zijn prestaties?
Ik vond het eerlijk gezegd ook niet eens zo'n slechte speler, na die zware blessure heb ik weinig meer van hem gezien.
Saidi is geen voetballer met overzicht , Kalou ook niet en Kuijt ook niet alhoewel hij het meeste overzicht heeft van deze 3. Goor en Ono zijn zowat de enige die genoeg overzicht en handelingssnelheid om dat overzicht te benutten. Dan kan je je daardoor aangevallen voelen maar zo is het gewoon.quote:Op maandag 22 november 2004 22:32 schreef Xante het volgende:
Je vergeet Saïdi, Kalou en Kuyt.
Volgens jou, maar ja, wie ben jij.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef Chadi het volgende:
Dan kan je je daardoor aangevallen voelen maar zo is het gewoon.
Ga er ook niet heen, zou eerst op zaterdag zijn, maar dan word bij ons het KKG zaalvoetbaltoernooi gehouden, zal wel weer knettergek worden en dan heb ik echt geen zin om om 09.00 uur al in de auto te zitten en zeker niet voor Heerenveen, vind dat altijd zo'n verschrikkelijke kutwedstrijd, sfeerloos, altijd koud, en de laatste jaren verloren.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:18 schreef Staanplaats het volgende:
Nope, geen kaarten. En vind het een tyfus tijd om 12.30...
Ik ben leek genoeg om dat in te zien.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens jou, maar ja, wie ben jij.
Wordt toch afgelast.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:06 schreef Luni het volgende:
Gaat er nog iemand naar Hoerenvien?
Dat maakt hen nog geen gemiddelde HCE'er. Saïdi is momenteel één van de beste verdedigers in Nederland, Kuyt de meest doeltreffende spits en Kalou een groot talent. Waren het maar gemiddelde HCE'ers, dan lag het niveau van de Nederlandse competitie wel wat hogerquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Saidi is geen voetballer met overzicht , Kalou ook niet en Kuijt ook niet alhoewel hij het meeste overzicht heeft van deze 3. Goor en Ono zijn zowat de enige die genoeg overzicht en handelingssnelheid om dat overzicht te benutten. Dan kan je je daardoor aangevallen voelen maar zo is het gewoon.
quote:CONTRACT KARIM SAIDI OPENGEBROKEN EN VERLENGD
Feyenoord heeft het contract met Karim Saidi opengebroken en verlengd. De Tunesische verdediger is nu tot 2009 vastgelegd. Saidi, die in De Kuip bezig is aan zijn eerste seizoen voor Feyenoord, is daarmee recordhouder. Nooit eerder werd het contract van een nieuwe speler zo snel opengebroken en verlengd als in zijn geval. 'Dat was voor mijzelf ook een verrassing', zei Saidi kort na de ondertekening. 'Ik ben hier heel gelukkig mee. Er spreekt vertrouwen uit van de clubleiding en daar ben ik heel dankbaar voor.'
Saidi ontbreekt overigens in de komende wedstrijd tegen Heerenveen. 'Ik heb last van een stijve hamstring. Dat maakt het voor mij onmogelijk te spelen. Ik heb nu mijn zinnen gezet op de wedstrijd tegen Schalke'04. Ik hoop dat ik voor die wedstrijd op tijd fit ben. Gisteren heb ik Schalke'04 op tv aan het werk gezien tegen Ferencavaros. Ze hebben sterke spitsen, jongens tegen wie ik graag zou spelen. Ik hoop dat ik het haal.'
Hopelijk zit Wotte goed, en speelt hij over een tijdje dus niet de sterren van de hemel bij Man. utdquote:Clint Dempsey is door de technische leiding van Feyenoord afgetest. De Amerikaan, die de afgelopen week met het eerste elftal van Feyenoord meetrainde, wist onvoldoende te overtuigen om in aanmerking te komen voor een contract en keert nog dit weekeinde huiswaarts. Ook de transferprijs en het salaris dat voor Demsey moest worden betaald, speelde een rol in de afweging van Feyenoord.
'Clint Dempsey is een goede voetballer', zegt technisch directeur Mark Wotte, 'maar hij heeft de afgelopen week toch te weinig laten zien om ons te overtuigen van het feit dat hij direct een aanwinst zou kunnen zijn voor ons eerste elftal. Daarbij speelde zijn transferprijs en het feit dat we hem als niet EU-speler een fors salaris zouden moeten betalen, ook een rol.'
Ben ik niet de enigequote:Op donderdag 25 november 2004 16:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Das waar ja, vind ik jammer.
Jij doelt op Howard (zo heette hij toch?), die keeper, die staat nu ook al weer een tijd niet in de basis, dus zo'n blunder is dat ook niiet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:56 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Hopelijk zit Wotte goed, en speelt hij over een tijdje dus niet de sterren van de hemel bij Man. utd![]()
En van PSV verliezen, dan staan we nog lagerquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfffff, als we morgen weer verliezen staan we gewoon 5e!
Ja, we moeten echt overleven tot aan de winterstop, Gullit moet proberen de schade zo beperkt mogelijk te houdenquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:12 schreef Cart_man het volgende:
Hoor dat Mtiliga, Paauwe en Song in de basis staan. Weet niet of dat ook echt zo is.
Loovens in plaats van Saidi. Droevenis.
Sterker nog, als je verliest van Heerenveen, maak je de slechtste seizoensstart van de afgelopen jaren (de jaren van Marwijk en nu van Gullit) en doet ie het dus eigenlijk gewoon minder.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:56 schreef jerryx het volgende:
En van PSV verliezen, dan staan we nog lager![]()
Wat zullen de maatregelen zijn als we die 2 wedstrijden verliezen? Zo iemand als Gullit gooi je er natuurlijk niet zomaar na een half jaartje uit, maar het seizoen begint nu toch wel erg op een ouderwets van Marwijk-seizoen te lijken
Inderdaad, wat heeft die jongen fout gedaan dat hij niet meer speelt?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij speelt Song juist niet omdat Gullit tevreden is over Gyan.
Overigens mogen ze Bruno Basto wel weer eens een kansje gunnen!
En dat terwijl deze selectie kwalitatief misschien wel de beste sinds 2000 is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sterker nog, als je verliest van Heerenveen, maak je de slechtste seizoensstart van de afgelopen jaren (de jaren van Marwijk en nu van Gullit) en doet ie het dus eigenlijk gewoon minder.
Dat zou wel goed zijn voor het zelfvertrouwen (en de puntenquote:Ik verwacht overigens wel dat jullie in Heerenveen winnen. Die zijn nog aan het bijkomen van de berenburg.
Vond de selectie met Pi-air, Bosvelt, Emerton, Bonaventura, Van Wonderen beter hoor..quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:27 schreef jerryx het volgende:
[..]
En dat terwijl deze selectie kwalitatief misschien wel de beste sinds 2000 is.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:08 schreef jerryx het volgende:
[..]
En Ajax staat natuurlijk ook hoger op de ranglijst.
NEC thuis...altijd lastigquote:Op zondag 28 november 2004 15:58 schreef RedGuy het volgende:
Volgende week NEC thuis.. Dat moet toch wel te doen zijn?.
Hey strontvlieg, val dood.quote:Op zondag 28 november 2004 15:55 schreef Gelderland het volgende:
die titel mag wel verandert worden in: 'op naar de 5e plek'
Chemie van Gullit is nu al uitgewerkt, over 2 weken ook nog PSV die Feyeneurd ff in komt maken...
Tjah, die ouwe kan niet overal tegelijk zijn, zeker niet als hij met z'n nieuwe huisje bezig is. Hoor je te weten.quote:Op zondag 28 november 2004 17:46 schreef jerryx het volgende:
En wederom is Golfer weer nergens te bekennen zodra Ajacieden lopen te trollen in het Feyenoord-topic.
Niet zo miepen, een beetje jennen moet kunnen. Soms gaat het de hele avond door, en dan mag er inderdaad ingegrepen worden.quote:Op zondag 28 november 2004 17:46 schreef jerryx het volgende:
En wederom is Golfer weer nergens te bekennen zodra Ajacieden lopen te trollen in het Feyenoord-topic.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2004 11:57 schreef Staanplaats het volgende:
Tjah Gullit, traint/coacht met z'n charisma. Daar moet hij het van hebben, hij is geen tactisch wonder in mijn ogen, maar heeft wel een karrevracht aan ervaring.
Wat hem wel siert is dat hij harde beslissingen durft te nemen, en niet bang is gevestigde namen te passeren. Alleen kan dat laatste hem nu ook opbreken, omdat z'n keuzes niet meer helemaal goed uitpakken.
Vind het voor een totale beoordeling veels te vroeg. Moet hij minimaal een jaar de tijd voor krijgen, om ook daad werkelijk aan zijn ploeg te kunnen werken.
Golfer heeft soms ook nog wel eens een echt leven en ik ben niet de enige mod op VBL.quote:Op zondag 28 november 2004 17:46 schreef jerryx het volgende:
Tuurlijk, maar in het Ajax-topic ben je er meestal wel meteenquote:Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Golfer heeft soms ook nog wel eens een echt leven en ik ben niet de enige mod op VBL.
Dat valt echt wel mee hoorquote:Op zondag 28 november 2004 17:30 schreef VoreG het volgende:
In het begin maar schreeuwen hoe goed jullie wel niet waren
Hoi stoere manquote:Op zondag 28 november 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn allebeide kut
Vervelende linkse Heerenveen-'supporters' zijn nog veel kutterquote:Op zondag 28 november 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn allebeide kut
quote:Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef jerryx het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht die prutsers van Ajax dan wel niet zijn, want we staan nog altijd hoger dan jullie.
En Ono en Buffel vind ik juist niks momenteel. Kalou, Goor, Kuijt, Ghaly en Saidi vind ik toch wel toppers.
Kun je nagaan hoe slecht die prutsers van de Feyenoord-verdediging dan wel niet zijn, want we staan zelfs onder Ajax nu.quote:Op zondag 28 november 2004 23:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
die mand is hijzo vaak door heen gevallen dat het geen bodem meer heeftquote:Op zondag 28 november 2004 23:23 schreef StarGazer het volgende:
Paauwe viel voor de zoveelste keer gruwelijk door de mand
quote:Op zondag 28 november 2004 23:31 schreef Chadi het volgende:
valt me vies tegen van Ajax en Feyenoord zo veel punten achter
Ook. Maar het valt me nog meer mee dat PSV zoveel punten voor staatquote:Op zondag 28 november 2004 23:31 schreef Chadi het volgende:
valt me vies tegen van Ajax en Feyenoord zo veel punten achter
yep ...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:08 schreef jerryx het volgende:
[..]
En Ajax staat natuurlijk ook hoger op de ranglijst.
Leuk, humoristisch!quote:Op zondag 28 november 2004 23:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
die mand is hijzo vaak door heen gevallen dat het geen bodem meer heeft
Nog bedankt hequote:Op maandag 29 november 2004 10:37 schreef SCH het volgende:
Gewoon weer boven Ajax komen hoor, jullie vierde en Ajax vijfde, of nog lager.
Ik zat gisteren in onze Ierse pub te kijken, naast iemand die sprekend op jou leek. Alleen schreeuwde hij steeds: Glenneke Looooooooovens, toen wist ik het zekerquote:Op maandag 29 november 2004 10:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Nog bedankt he
't Is altijd weer de media ;') Of ze schrijven te positief, of te negatief ;')quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef TC03 het volgende:
Het was vooral de media die Feyenoord een beetje overschatte...
1. Kromkamp staat met AZ ruim boven Feyenoord, zal geen reden kunnen vinden om in de winterstop te komen.quote:Op maandag 29 november 2004 19:06 schreef rotskibo het volgende:
In de winter snel Lazovic voor een paar miljoen de deur uitgooien en hopen dat je Kromkamp van AZ kunt kopen, voorlopig tot de winterstop spelen met Loovens-Saidi, en daarna hopen dat Bahia wat is.
Het waren niet alleen de fouten hoor, Heerenveen was de tweede helft gewoon sterker en dwong het deels ook af. Al mag een ploeg als Feyenoord zo'n voorsprong niet meer weggeven.quote:Op maandag 29 november 2004 19:46 schreef FrankyMcG het volgende:
0-2 voor in Heerenveen, en dan door twee domme fouten nog gelijkspelen!
Nee, dank je. Ben echt niet kapot van Kromkamp.quote:Op maandag 29 november 2004 19:15 schreef rotskibo het volgende:
Toch hoop ik dat hij binnenkort Feyenoorder is.
Het is wel zo.quote:Op maandag 29 november 2004 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
't Is altijd weer de media ;') Of ze schrijven te positief, of te negatief ;')
Bron?quote:Op maandag 29 november 2004 23:25 schreef Aeroxie het volgende:
Ali Boussaboun transfervrij naar Feyenoord.
Precies, gelukkig wil die gast ook geen salaris, dat scheelt weerquote:Op maandag 29 november 2004 23:25 schreef Aeroxie het volgende:
Ali Boussaboun transfervrij naar Feyenoord.
Goed gedaan van Wotte, hij kan mooi de vertrekkende Buffel vervangen. Hij is ook helemaal gratis dus we doen geen miskoop. Nu nog een links en rechtsback en een centrale verdediger.
Nou, voor die paar ton salaris kun je natuurlijk wel risico nemen dat je een toekomstige topper in huis haalt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, gelukkig wil die gast ook geen salaris, dat scheelt weer
Boussaboun is op z'n 26e natuurlijk nooit meer dan een redelijke bankzitter, zeker gezien z'n huidige staat van dienst. Een speler die je haalt, omdat 'ie transfervrij is, is niet een speler waar je het kampioenschap mee gaat winnen. Of denk je nou echt dat 'ie meer zal brengen dan een Buffel?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:08 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nou, voor die paar ton salaris kun je natuurlijk wel risico nemen dat je een toekomstige topper in huis haalt.
quote:Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek haalt in het AD vernietigend uit naar de defensie van Feyenoord. Afgelopen weekend wist zijn ploeg, nadat het twintig minuten voor tijd met 0-2 achterstond, terug te komen tot een 2-2 gelijkspel. Volgens Verbeek staat de defensie van de Rotterdammers constant verkeerd opgesteld, en ontbreek het hen aan een goede voorbereiding.
"Ik speelde ook tegen een spits als Pierre van Hooijdonk. Die was moeilijk te verdedigen, maar omdat je dat wist, ging je op zoek naar manieren om het duel wél te winnen. Een kwestie van jezelf goed voorbereiden. Nu ik zelf trainer ben, geef ik dat mijn eigen verdedigers ook mee", aldus Verbeek
Verbeek had weinig begrip voor de wijze waarop Feyenoord zijn spitsen Klaas Jan Huntelaar en invaller Georgios Samaras bespeelde. "Neem Patrick Paauwe'', sprak Verbeek. ,,Die heeft aan de bal zijn inbreng, maar hij kan helemaal niet verdedigen. Bij elk duel staat hij steeds weer achter zijn man en gaat dan leunen. Dat is zo lekker spelen voor een aanvaller. Zeker Huntelaar weet precies hoe hij in zo'n situatie elke vrije trap mee moet krijgen. Bij mij weet Petter Hansson dat Dirk Kuyt een spits is die graag achterover leunt. Dus geeft hij Kuyt niet de kans om te doen wat hij graag wil", aldus de oefenmeester.
Waarom hij? Die is ook allang op zijn retour volgens mij.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:05 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord wil Niels Oude Kamphuis die na dit seizoen transfervrij is meldt AD Sportwereld.
Is Ali B. dan wel nodigquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom hij? Die is ook allang op zijn retour volgens mij.
Ervaring is er wel nodig, deze niet.
Er krijgen wat spelers rust bij Schalke, maar ze willen gewoon 1e in de poule worden, dat is gunstiger. Ik snap niet dat jij zo optimitisch ben, Feyenoord is al weken uit vorm, en moeten tegen een Duitse topclub, en daarbij is Saidi nog een vraagteken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:44 schreef Erasmusch het volgende:
En Schalke komt ook nog eens met een B-elftal, dus er moeten punten te halen zijn...
Lijkt me geen slechte voor Feyenoord hoor. 27 jaar is een mooie leeftijd, en met 6 jaren Bundesliga heeft hij zat ervaring.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom hij? Die is ook allang op zijn retour volgens mij.
Ervaring is er wel nodig, deze niet.
Zie mijn bericht erboven, nee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is Ali B. dan wel nodig
Voor mijn gevoel is die gast al 34. Dat hij pas 27 is wist ik niet. Ken ook zijn kwaliteiten niet, dacht dat hij middenvelder was? Wat voor een?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt me geen slechte voor Feyenoord hoor. 27 jaar is een mooie leeftijd, en met 6 jaren Bundesliga heeft hij zat ervaring.
Hij heeft laatst voortreffelijk gespeeld.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:24 schreef RedGuy het volgende:
Ik begin Bosschaart trouwens steeds beter te vinden.
Inderdaad, begrijp niet waarom hij aan de kant is gezegd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:27 schreef RedGuy het volgende:
Laat Basto nu AUB spelen tegen Schalke.. Mtiliga is niet goed genoeg, dat moet Gullit toch wel een keer in zien?
Ik zie geen slecht nieuws opzichquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:22 schreef Luni het volgende:
Feyenoord: Saidi fit, Ono bijna, Artz bij de groep
30/11/2004 15:51
Goed en slecht nieuws voor Feyenoord in de aanloop naar het UEFA Cup-duel met Schalke 04. Karim Saidi is volledig hersteld van zijn hamstringblessure en kan spelen. Shinji Ono is bijna helemaal fit en kan in ieder geval invallen.
De tegenvallers zijn Glenn Loovens en Chong-Gug Song. De jonge centrale verdediger kampt met een buikgriep en zit niet bij de selectie. Song ontbreek vanwege een onwillige kuit.
Door het wegvallen van Loovens en Song heeft Ruud Gullit Wouter Artz aan de voorlopige selectie toegevoegd. De negentienjarige verdediger speelt in Jong Feyenoord en traint al regelmatig mee met de hoofdmacht.
Feyenoord is bij winst op Schalke zeker van een plaats bij de laatste 32 in de UEFA Cup. De Schotten zijn al door, maar hebben aangegeven de punten niet cadeau te doen.
Inderdaad, je gaat je haast afvragen wanneer hij eens een keer wel voor 100% fit is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:05 schreef rotskibo het volgende:
Ono bijna fit is slecht nieuws....
Ze hebben een paar van de beteren verhuurd natuurlijk. Blonk is ook wel een goeie toch of speelt die nou nog in A1?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
gister trouwens naar Jong Feyenoord geweest en behalve Joepie zie ik daar weinig spelers snel de overstap maken. De linkshalf is helemaal dramatisch, Lammers oid. Over een paar weken moeten ze volgens mij weer naar adam...
Of schalke de volksclub net als twentequote:Op dinsdag 30 november 2004 18:38 schreef 9christensen het volgende:
Morgen ook ff naar de Kuip Feyenoord aanmoedigen
neu dan kriegt wie klep dach ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Of schalke de volksclub net als twenteen feyenoord
Euh... Ik wist niet dat Schalke uit Schotland kwamquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:22 schreef Luni het volgende:
Feyenoord: Saidi fit, Ono bijna, Artz bij de groep
30/11/2004 15:51
Goed en slecht nieuws voor Feyenoord in de aanloop naar het UEFA Cup-duel met Schalke 04. Karim Saidi is volledig hersteld van zijn hamstringblessure en kan spelen. Shinji Ono is bijna helemaal fit en kan in ieder geval invallen.
De tegenvallers zijn Glenn Loovens en Chong-Gug Song. De jonge centrale verdediger kampt met een buikgriep en zit niet bij de selectie. Song ontbreek vanwege een onwillige kuit.
Door het wegvallen van Loovens en Song heeft Ruud Gullit Wouter Artz aan de voorlopige selectie toegevoegd. De negentienjarige verdediger speelt in Jong Feyenoord en traint al regelmatig mee met de hoofdmacht.
Feyenoord is bij winst op Schalke zeker van een plaats bij de laatste 32 in de UEFA Cup. De Schotten zijn al door, maar hebben aangegeven de punten niet cadeau te doen.
Weet nog wel toen ik 5H deed dat ik zeeën van tijd had, en meer in de kroeg dan op school was te vinden...is er zoveel veranderd de afgelopen 3 jaar?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad, je gaat je haast afvragen wanneer hij eens een keer wel voor 100% fit is.
Volgens mij nog niet voor gekomen sinds hij bij Feijenoord speelt.
Dat er een jeugdspeler wordt bijgehaald is wel positief. Tegen Hoerenveen zat van den Boogaart op de bank. Nu nog een keer laten invallen.
En Zuiverloon moet snel zijn HAVO halen, pokkekind. We hebben je nodig.![]()
2e fasequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Weet nog wel toen ik 5H deed dat ik zeeën van tijd had, en meer in de kroeg dan op school was te vinden...is er zoveel veranderd de afgelopen 3 jaar?
Haha heb ik ook gehad joh, wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:56 schreef jerryx het volgende:
[..]
2e fase
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha heb ik ook gehad joh, wat een onzin zeg.
Moest alleen van 5V naar 5H toe hehehe..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Aeroxie het volgende:
Paauwe twijfelt of hij de aanvoerdersband in zal leveren. Ik vind dat Kuyt hem moet krijgen.
Net hoe moeilijk je het jezelf maakt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:57 schreef VoreG het volgende:
Middelbare school stelt niks meer voor tegenwoordig.
Ono?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:30 schreef Suijk het volgende:
Wie is eigenlijk de reserve aanvoerder?
Zelfs het VWO stelt niks meer voor, je kan niks doen en het halen. Het wordt je veel te makkelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:32 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Net hoe moeilijk je het jezelf maakt.
Idd, Mtilliga, Song en ook Babos een beetje zijn net zo schuldig aan de huidige crisis.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Pffff, Paauwe wordt nu wel ontzettend de zwarte piet toegespeeld. Ik bedoel, hij speelt de laatste tijd idd zwaar belabberd, maar het is echt niet alleen aan hem te wijten dat de verdediging een gatenkaas is!
Voor mij wel, heb zojuist mijn kaarten binnen, in welk vak zit de harde kern van Basel eigenlijk?quote:Op woensdag 1 december 2004 12:43 schreef Staanplaats het volgende:
...
Godver, godver, geen Basel voor mij
Ja die site heb ik ook bekeken. Even kijken of ik een creditcard kan regelen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:53 schreef -F- het volgende:
Via https://ticketing.fcb.ch/ heb ik kaartjes besteld. Als D het vak van de harde kern is dan zal ik mijn mond maar houden tijdens de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |