abonnement Unibet Coolblue
pi_23331408
Overigens staat U2 waarschijnlijk in de Arena op 1,3 en 5 juni.
  maandag 15 november 2004 @ 16:49:18 #3
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23331481
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens staat U2 waarschijnlijk in de Arena op 1,3 en 5 juni.
ik blijf untill further notice hopen op de kuip..
pi_23331547
tvp
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_23331591
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens staat U2 waarschijnlijk in de Arena op 1,3 en 5 juni.
En wanneer zou de kaart verkoop er voor plaatsvinden?
pi_23331774
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens staat U2 waarschijnlijk in de Arena op 1,3 en 5 juni.
ga jij?
In The Presence Of Enemies!
  maandag 15 november 2004 @ 17:03:05 #7
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_23331864
ik wil wel gaan als ze naar de arena komen
pi_23331904
Ik ga sowieso

Gaan we dan een fok-meets-U2-meeting houden?
  maandag 15 november 2004 @ 17:08:20 #9
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23331997
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga sowieso

Gaan we dan een fok-meets-U2-meeting houden?
ik ga ook sowieso ennuh fok meets u2 meeting ? i'll be there
  maandag 15 november 2004 @ 17:14:09 #10
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_23332135
Net was Original of the species bij Ruud de Wild op 538... Prachtplaat!

Vinden jullie sommige ook zo net als andere albums klinken. Zo vind ik Vertigo weer wat weghebben van ATYCLB en dan vooral Beautiful Day, Love and Peace weer op de Ratlle and Hum en was nog een nummer wat dan weer een beetje op The Joshua Tree tijd leek, maar weet ff niet uit de kop welke dat was.

Weet iemand trouwens of de Media Markt ook de superspecialeditie krijgt? Dus CD, DVD en het boek? Of moet ik deze echt gaan bestellen ergens?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_23332426
Interference.com:
quote:
U2 Fans Love Early Taste of ‘Atomic Bomb’*
By Carrie Alison, Chief Editor
2004.11

Despite all efforts to prevent it, U2’s feverishly anticipated new album “How to Dismantle an Atomic Bomb” leaked onto the Internet on November 5, via peer-2-peer sharing services much to the dismay of the band’s record label who had thus far orchestrated an extremely tight wall of security around the album.

When the album went missing in Nice during a Blender photo shoot this summer, lead singer Bono was quick to state that if the album leaked, it would be released immediately to Apple’s iTunes—a notion no longer surprising given the band’s recently announced partnership with the million-selling download service and a special edition U2 iPod. On November 9, however, press reports indicated that U2 would not release the album early.

While some fans dug in their heels and refused to download the critically-praised “Atomic Bomb” out of respect for U2, curiosity and adrenaline got the best of thousands of fans who simply could not wait any longer for its November 22 worldwide release date.

Widely hailed by critics as an explosive return to form for U2, “How to Dismantle an Atomic Bomb” has had a long gestation period with an ever-evolving list of top producers, song lists, rumored re-recordings, breaks due to Bono’s charity work for AIDS, and the aforementioned “lost” copy of the album in France.

Given the frequent radio airplay and Billboard chart success of first single “Vertigo,” emotions among fans elevated to a fever pitch for what “Atomic Bomb” would bring—would it be the “punk rock on Venus” album Bono promised, or would it be a misstep greatly influenced by the overwhelming need to remain relevant in an increasingly short term memory-influenced industry.

“It's a tough music market these days. Sure, there's a lot of crap out, but there's some great new fresh bands—Franz Ferdinand, The Killers, Coldplay and Interpol to name a few. The fact is some guys in their mid-40s shouldn't be able to compete,” said Interference.com member AtomicBono. “Instead, they went and created ‘How to Dismantle an Atomic Bomb.’ And thank God they did.”

It’s official—U2 have a fiery ace in their pocket, and their fans couldn’t be happier.

Early favorites from “Atomic Bomb” include a soaring “Miracle Drug,” the emotional ballad “Sometimes You Cant Make It On Your Own” and the Who-ish “All Because Of You.” “Miracle Drug” in particular elicited the most worshipful reaction from fans, drawing such praise that many anointed it U2’s next super-love song on the level of “One” from 1991’s “Achtung Baby.” “This is what U2 does that no one else can do. Take a story and make it bigger —that is, universalize human emotions and take them to the sky for everyone to understand and relate to. This is U2 performing its magic—the art of the impossible,” said member Aaron.

From the moment “Atomic Bomb” leaked, fans spent their waking hours mulling over the new melodies U2 had created for them, listening to the album on repeat, dreaming about what the tour might be like, opening songs, closing songs—the possibilities were endless. After all, these fans have waited four years for U2 to release a new album; and in these four years, the world has seen the worst of times—how would U2 interpret the changing world and its new realities? How indeed do you dismantle an atomic bomb?

“With love,” Bono says.

Bono and the boys need not look far for all the love in the world—with over 100 million records sold to date, they have no shortage of eager hearts and minds willing to embrace them—no matter how big the venue, no matter how high the cost.

“As a whole, this album represents one of U2's best efforts. The lyrics are a perfect combination of ‘Joshua Tree’s visions of the Kingdom Come, ‘Achtung Baby's dark introspection, and ‘All That You Can’t Leave Behind's wise sentimentality,” said member nicholsfornixon. "Musically, ‘How to Dismantle an Atomic Bomb’ rivals ‘Achtung Baby’ for the title of U2's best. The Edge has simply never played guitar better [and] Bono's voice sounds as good as it ever has before.”
  maandag 15 november 2004 @ 17:26:47 #12
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_23332440
Waarschijnlijk 3 concerten??? Dan ben ik er ook echt 3 dagen bij!! Ga of om 6 uur voor het postkantoor staan of de avond ervoor nog uit en dat meen ik serieus
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 15 november 2004 @ 17:42:23 #13
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23332880
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:26 schreef LeonH het volgende:
Waarschijnlijk 3 concerten??? Dan ben ik er ook echt 3 dagen bij!! Ga of om 6 uur voor het postkantoor staan of de avond ervoor nog uit en dat meen ik serieus
als ik dat financieel aankan wel ja..
alhoewel ik betwijfel of ik 3 dagen arena aankan...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  maandag 15 november 2004 @ 17:59:05 #14
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23333211
Vind drie dagen beetje overkill.. het liefst zou ik ze elke dag live zien.. maar goed financieel is dat sowieso niet voor mij haalbaar en denk persoonlijk dat dan de magie weg ebt..

Wat ik sowieso kul vind.. en dat merk je op verschillende fora/mailings etc.. dat als je maar elke versie haalt van alles en alles wat met u2 te maken heeft en elk concert of zoveel mogelijk te bezoeken.. je een groter fan bent..
Ik heb zelf wel elk album origineel sommige zelfs op LP en als kind had ik heel stoer een dekbedje en heb wat singles.. en wat postertjes en frutsels.. maar niet elke (il)legale bootleg concert opname dvd videoband cd of whatsoever te verkrijgen is..
Dan wordt je ebstempeld als je bent niet fan..
Fan ben je in hart en nieren niet om wat je kan uitgeven aan je hobby..

zo.. moest ik even kwijt na een zoveelste discussie :')
  maandag 15 november 2004 @ 18:17:08 #15
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23333612
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:59 schreef Neva het volgende:

Wat ik sowieso kul vind.. en dat merk je op verschillende fora/mailings etc.. dat als je maar elke versie haalt van alles en alles wat met u2 te maken heeft en elk concert of zoveel mogelijk te bezoeken.. je een groter fan bent..
Het is natuurlijk sowieso een non-discussie of iemand een grotere fan is van iemand dan een ander. Boeie, het gaat om wat jij met een bandje hebt.

Ik ken echt niet alle b-kantjes van u2, of elke schnabbel die die gasten hebben gedaan.
Mja als me dat een mindere fan maakt dan iemand die dat wel kent, ik vind het best hoor.
Ik weet dat ik kippenvel krijg als ik 'bad' hoor en dat ik zo 'nerveus' als een klein kind ben over de release van de nieuwe cd, terwijl ik het ding al lang gehoord heb , maar zo ist het wel.
Dat zegt voor mij dat ik fan ben van die gasten, en als iemand meent dat dat niet zo is, omdat ik het geld niet heb voor 3 concerten... so be it.

Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  maandag 15 november 2004 @ 18:31:24 #16
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_23333915
Ja fan ben je in je hart (en nieren.) Heb zelf ook niet alle cd's (bijna dan) en ben ook nog nooit bij een concert geweest, maar krijg idd net als Dandelion bepaalde rillingen bij veel nummers van hun, hetzelfde geldt voor de concerten die ik hier op DVD heb staan, iedere keer weer wat ik bij heeeeel veel muziek dvd's zelfs niet heb nadat ik ze al een aantal keren heb bekeken.

Weet niet of ik die discussie heb losgemaakt over dit, maar zelf weet ik ook nog niet zeker of ik het financieel helemaal haal, maar ik probeer er gewoon voor te zorgen dat me dit lukt omdat ik dit gewoon 3 heerlijke avonden wil hebben en naar een show ga kijken van 4 helden van me en ik hiervoor dan ook echt dit geld overheb...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_23335297
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:14 schreef LeonH het volgende:
Vinden jullie sommige ook zo net als andere albums klinken. Zo vind ik Vertigo weer wat weghebben van ATYCLB en dan vooral Beautiful Day, Love and Peace weer op de Ratlle and Hum en was nog een nummer wat dan weer een beetje op The Joshua Tree tijd leek, maar weet ff niet uit de kop welke dat was.
Ja, ik hoor in sommige nummers ook echt duidelijk invloeden van vorige albums.
Vertigo bijvoorbeeld, dat 'Swinging to the Music' gedeelte, doet me heel erg denken aan de manier waarop Edge speelt op The Unforgettable Fire. En dat 'all of this can be yours' stuk: de 'oooooh's' van Boy.

Dat nummer wat op the Joshua Tree lijkt, je bedoelt Yahweh zeker?
Daar hoor ik echt duidelijk de gitaar van One Tree Hill in terug in het refrein, hele nummer ademt ook de sfeer van The Joshua Tree. City Of Blinding Lights lijkt wat op Where the streets.. , vooral door die snelle bas, verder doet het weer wat denken aan The Unforgettable Fire. Crumbs from your table heeft wat weg van Walk On en aan het eind van het nummer hoor je duidelijk Electrical Storm.
quote:
Weet iemand trouwens of de Media Markt ook de superspecialeditie krijgt? Dus CD, DVD en het boek? Of moet ik deze echt gaan bestellen ergens?
Ik heb geen idee, maar ik ga er eigenlijk wel van uit... die superspeciale deluxe limited collectors editon ( ) zal toch wel gewoon overal te koop zijn? Vind het onzin om te gaan bestellen , loop wel even langs de Mediamarkt volgende week... en als ze hem daar niet hebben ff langs Van Leest. En als ze hem daar ook niet hebben zet ik mijn principes overboord en ga ik wel langs de FRS.
pi_23335531
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:29 schreef Murray het volgende:
Ja, ik hoor in sommige nummers ook echt duidelijk invloeden van vorige albums.
Zonder het album nog gehoord te hebben lijkt het me niet meer dan logisch dat je invloeden hoort van andere albums, met een verleden van zo'n 10 albums.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_23335836
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:36 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Zonder het album nog gehoord te hebben lijkt het me niet meer dan logisch dat je invloeden hoort van andere albums, met een verleden van zo'n 10 albums.
Hoor je in Pop of ATYCLB dan bv. invloeden van Unforgettable Fire en The Joshua Tree?
Ik niet, in dit album duidelijk wel.
pi_23336087
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:47 schreef Murray het volgende:
Hoor je in Pop of ATYCLB dan bv. invloeden van Unforgettable Fire en The Joshua Tree?
Ik niet, in dit album duidelijk wel.
Ik hoor in Wake Up Dead Man toch wel Unforgettable Fire invloeden en Beatiful Day vond ik wel een I Will Follow gevoel hebben. Maar nogmaals, misschien grijpt U2 op HTDAAB wat meer terug, eerst maar eens horen.
Bij de eerste beluistering van Vertigo moest ik trouwens meteen aan A Celebration denken...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 15 november 2004 @ 20:40:01 #21
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23337455
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:56 schreef MuadDib het volgende:

[..]
Maar nogmaals, misschien grijpt U2 op HTDAAB wat meer terug, eerst maar eens horen.
voor mijn gevoel wel, dit is voor het eerst sinds achtung eigenlijk dat ik denk, ow ja dat klint als yoshua tree, of als unf. fire.
Ben der maar wat blij mee met dit album!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  dinsdag 16 november 2004 @ 00:18:17 #22
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23344126
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga sowieso

Gaan we dan een fok-meets-U2-meeting houden?
Daar zouden we a.s. zondag ook al mee kunnen beginnen, dan is namelijk de fanclubdag in Stairway to Heaven in Utrecht.
Nog mensen die die kant op gaan?

Tis dan wel zonder U2 te meeten maar toch....
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23347216
Dat wordt weer een nachtje in de rij doorbrengen...
pi_23347513
en kut, wat zal het koud zijn
  dinsdag 16 november 2004 @ 10:28:11 #25
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23347627
iemand die dan al iets definitiefs weet over de verkoop? want dat ik wil gaan is zeker
pi_23349805
en de bonus track 'Fast Cars' heb ik geupload naar:

http://s9.yousendit.com/d(...)6911BCAA465A5A3645F6
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_23350136
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens staat U2 waarschijnlijk in de Arena op 1,3 en 5 juni.
Laat dat niet waar zijn kut stadion
pi_23352447
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:29 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
en de bonus track 'Fast Cars' heb ik geupload naar:
Nep zeker? U2 heeft zelf bevestigd dat Fast Cars niet tussen de uitgelekte nummers zat.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23353445
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:29 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
en de bonus track 'Fast Cars' heb ik geupload naar:

http://s9.yousendit.com/d(...)6911BCAA465A5A3645F6
Ik zat gewoon te wachten tot hij plotseling "How bizar" zou gaan zingen
PSN: Poekimammi_nl
pi_23353910
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 12:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Laat dat niet waar zijn kut stadion
Tja, maar de kans dat je aan een kaartje komt is wel groter dan. Worden in de Kuip eigenlijk nog wel eens megaconcerten gehouden?
pi_23354570
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:36 schreef m021 het volgende:

[..]

Nep zeker? U2 heeft zelf bevestigd dat Fast Cars niet tussen de uitgelekte nummers zat.
Is geen nep en je moet U2 niet altijd geloven. Download 'm nou maar
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_23354806
de link doet het niet meer

wil iemand het nr wel doomailen aan mij? Please? waxxer79@yahoo.com
pi_23354919
Aha, 25 x gedownload en maar 1 reactie

ik gooi hem er nog 1 x op.

http://s14.yousendit.com/(...)29ED09E74525145D6B90
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_23355062
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Tja, maar de kans dat je aan een kaartje komt is wel groter dan. Worden in de Kuip eigenlijk nog wel eens megaconcerten gehouden?
Ja hoor Rolling Stones en Bruce Springsteen.
pi_23355211
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:08 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Download 'm nou maar
Nee, was ik niet van plan. Ik heb al met opzet het album niet gedownload, ik heb geduld tot ik de echte in huis heb (en ja, de versie die ik krijg bevat ook Fast Cars ).
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:03:18 #36
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23357294
k zag in tv gids dat vertigo op 37 maar is binnengekomen bij de top40 tis een grof schandaal
pi_23361739
quote:
U2 Live in Dublin with Radio 1

* cindy // 16-11-04 // 06:18 PM // full post

U2 spoke with Radio 1’s Jo Whiley this morning at their studio in Dublin. Listen to Whiley’s show via Radio 1’s web site.

Tonight at 9:20 GMT, fans can tune into Radio 1 to hear U2’s live session on demand. [Editorial comment: Woo-hoo!] We will post the location of a special portal page at Radio 1 where fans can access all of the station’s U2 content from today at that time. But you can listen to the show live right now via the BBC Radio 1 live stream.
http://www.u2log.com/
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:54:54 #38
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_23363085
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:59 schreef Neva het volgende:
Vind drie dagen beetje overkill.. het liefst zou ik ze elke dag live zien.. maar goed financieel is dat sowieso niet voor mij haalbaar en denk persoonlijk dat dan de magie weg ebt..

Wat ik sowieso kul vind.. en dat merk je op verschillende fora/mailings etc.. dat als je maar elke versie haalt van alles en alles wat met u2 te maken heeft en elk concert of zoveel mogelijk te bezoeken.. je een groter fan bent..
Ik heb zelf wel elk album origineel sommige zelfs op LP en als kind had ik heel stoer een dekbedje en heb wat singles.. en wat postertjes en frutsels.. maar niet elke (il)legale bootleg concert opname dvd videoband cd of whatsoever te verkrijgen is..
Dan wordt je ebstempeld als je bent niet fan..
Fan ben je in hart en nieren niet om wat je kan uitgeven aan je hobby..

zo.. moest ik even kwijt na een zoveelste discussie
Wow, je verwoordt mijn gedachten!

Anyway, iemand een bron om die data in De Arena te bevestigen?
Smell the flowers while you can....
pi_23363212
http://www.bbc.co.uk/radio/aod/radio1.shtml?onair

U2 live: NU!
Ik dacht dat Tonight at 9:20 GMT 10.20 onze tijd was, het is allang begonnen.

Songs played (so far):


1. Vertigo
2. All because of you
3. Miracle Drug
4. Sometimes you can’t make it on your own
5. Beautiful Day
pi_23363321
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:59 schreef Murray het volgende:
Ik dacht dat Tonight at 9:20 GMT 10.20 onze tijd was
Dat dacht ik ook!
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23363360
Ja dat komt door wintertijd ofzo

Afgelopen.

Heb alleen een stukje van Beautiful Day meegekregen.
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:19:16 #42
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23363820
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:54 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Wow, je verwoordt mijn gedachten!

Anyway, iemand een bron om die data in De Arena te bevestigen?
wat heb jij een foto in je avatar
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:24:17 #43
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_23364042
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:19 schreef Neva het volgende:

[..]

wat heb jij een foto in je avatar
Dank je.

Vind hem zelf ook ERG lekker .... ehm .... mooi ! Is een shot uit de "blauwe clip" van One (circuleren geloof ik iets van vier verschillende clips van).
Smell the flowers while you can....
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:27:07 #44
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23364136
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:24 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Dank je.

Vind hem zelf ook ERG lekker .... ehm .... mooi ! Is een shot uit de "blauwe clip" van One (circuleren geloof ik iets van vier verschillende clips van).
Bono si absoluut geen topmodel maar hij heeft zo'n charisma over zich dat je gewoon om die kerel gaat kwijlen vooral dat scheerfoutje-litteken is sexy

blij dat ik volgens mij niet meer de enige dame ben die heir "actief" post
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:04:38 #45
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_23365465
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:27 schreef Neva het volgende:

[..]

Bono si absoluut geen topmodel maar hij heeft zo'n charisma over zich dat je gewoon om die kerel gaat kwijlen vooral dat scheerfoutje-litteken is sexy

blij dat ik volgens mij niet meer de enige dame ben die heir "actief" post
En weer kan ik niet meer zeggen dan dat ik het volledig met je eens ben! Juist het feit dat hij geen "topmodel looks" heeft, zorgt ervoor dat hij zo aantrekkelijk overkomt.

Dat littekentje. Ik dacht dat ik de enige was die dat opviel!
Smell the flowers while you can....
pi_23374233
http://www.belfasttelegra(...)ory.jsp?story=583740

7
quote:
Since tracks from the album were leaked online last week, there have been concerns at U2's record label, Island, that future sales would be hit. Manager Paul McGuinness has suggested that the CD age is coming to an end and U2 have already positioned themselves as champions of legal internet downloading by making their entire back catalogue available online for purchase.

Grafton Street's HMV record store is to open its doors at midnight tomorrow for a world exclusive launch of the new album.

The Dublin store will also open at 7am on Friday, to give die hard U2 fans the chance to will be amongst the first to purchase a copy of the eagerly-awaited album, with limited numbers of exclusive posters also available.

The infamous Macnas big heads depicting Bono, the Edge, Adam Clayton and Larry Mullen will be in store on Friday for fans to take photographs.
zal wel een lekkere chaos worden .
pi_23378475
Een interview met Bono in de Nieuwe Revu!!
pi_23378735
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:21 schreef Waxxer het volgende:
Een interview met Bono in de Nieuwe Revu!!
Scannuh Scannuh!
wat staat erin?
pi_23378762
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:00 schreef Ibanez het volgende:

[..]

ga jij?
Ik ga in elk geval proberen om aan kaartjes te komen. Want het kan nog gezellig worden want ik heb begrepen dat Heili ook veel zin heeft.
pi_23378801
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:21 schreef Waxxer het volgende:
Een interview met Bono in de Nieuwe Revu!!
Waarom krijgt dat blad wel een interview aangeboden met U2? Terwijl de Nederlandse muziekbladen totaal genegeerd werden.
  woensdag 17 november 2004 @ 15:39:07 #51
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_23378989
Gaaf! Als ze echt in juni te zien zijn in de Arena ga ik er zeker heen! Eindelijk eens naar een U2-concert .
pi_23379136
Arena
pi_23379334
Nou, het is overgenomen uit de Q... maarja, daarom niet minder leuk om te lezen het gaat een beetje over het album, over Bono zelf vooral... naja, je leest wat meer over Bono als mens ipv Bono als de rockster.....
pi_23379344
http://www.rte.ie/arts/2004/1117/u2.html
quote:
17 November 2004
Fanning broadcasts U2 show tonight
U2 performed a live session of songs from their new album in front of just 20 people in their Hanover Quay studio in Dublin last night.

The 30-minute set can be heard tonight on Dave Fanning's show on RTÉ 2FM between 6pm and 7.30pm.

Opening with the current single 'Vertigo', they also performed 'All Because Of You', 'Miracle Drug' and 'You Can't Make It On Your Own'.

The album, 'How To Dismantle an Atomic Bomb', is released this Friday.
online luisteren kan via http://www.rte.ie/2fm/

zie ook http://www.rte.ie/2fm/entertainment/fanning.html
pi_23379446
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het is overgenomen uit de Q... maarja, daarom niet minder leuk om te lezen het gaat een beetje over het album, over Bono zelf vooral... naja, je leest wat meer over Bono als mens ipv Bono als de rockster.....
Ow, das makkelijk scoren
pi_23386192
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het is overgenomen uit de Q... maarja, daarom niet minder leuk om te lezen het gaat een beetje over het album, over Bono zelf vooral... naja, je leest wat meer over Bono als mens ipv Bono als de rockster.....
Ah, Q heb ik al, dus niks nieuws .
pi_23394068
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:03 schreef Neva het volgende:
k zag in tv gids dat vertigo op 37 maar is binnengekomen bij de top40 tis een grof schandaal
quote:
All the One's!
'Vertigo' is now at the top of the charts in the UK, Ireland, Denmark and Italy.

And after just one week of release, it is already top five in Austria, Australia, Holland and Norway - with more chart news coming in every day.

In the US 'Vertigo' is at the top of the Modern Rock Top Forty.

The new single is already a huge download smash worldwide - topping iTunes sales and still No 1 in the UK download charts, six weeks after first arriving there.
pi_23396185
Het sterke gerucht gaat dat U2 vanavond tijdens de MTV European Music Awards zal optreden. Aldus Novastar vanmorgen bij Giel op 3FM.
pi_23396938
quote:
Op donderdag 18 november 2004 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het sterke gerucht gaat dat U2 vanavond tijdens de MTV European Music Awards zal optreden. Aldus Novastar vanmorgen bij Giel op 3FM.
Lijkt me niet, Bono en Edge treden vandaag op bij de opening van de bibliotheek van Bill Clinton...
pi_23398184
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:13 schreef Murray het volgende:

[..]

Lijkt me niet, Bono en Edge treden vandaag op bij de opening van de bibliotheek van Bill Clinton...
Dat schiet idd niet op .
pi_23398244
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:13 schreef Murray het volgende:

[..]

Lijkt me niet, Bono en Edge treden vandaag op bij de opening van de bibliotheek van Bill Clinton...
hahahaha

Hey wat doen ze morgen rond koffietijd, zeg maar een uurtje of half elf? Zijn ze dan beschikbaar??
pi_23405394
Op 3FM wordt toch nog steeds geroepen dat U2 vanavond zal optreden ...
pi_23405417
Op U2.com is overigens het nieuwe album te beluisteren. Eens kijken of dat hetzelfde is als de uitgelekte nummers .
pi_23406351
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op 3FM wordt toch nog steeds geroepen dat U2 vanavond zal optreden ...
Edit: Die ceremonie is Arkansas is nog geeneens begonnen, dat redden ze dus nooit

[ Bericht 60% gewijzigd door Murray op 18-11-2004 18:03:47 ]
pi_23406644
Review: How to Dismantle an Atomic Bomb

Rolling Stone, November 17, 2004

Rob Sheffield

(Four stars)

Halfway through the excellent new U2 album, Bono announces, "I like the sound of my own voice." Well-said, lad; well-said. Ever since U2 started making noise in Dublin several hundred bloody Sundays ago, Bono has grooved to the sound of his own gargantuan rockness. Ego, shmego -- this is one rock-star madman who should never scale down his epic ambitions. As the old Zen proverb goes, you will find no reasonable men on the tops of great mountains, and U2's brilliance is their refusal to be reasonable. U2 were a drag in the 1990s, when they were trying to be cool, ironic hipsters. Feh! Nobody wants a skinny Santa, and for damn sure nobody wants a hipster Bono. We want him over the top, playing with unforgettable fire. We want him to sing in Latin or feed the world or play Jesus to the lepers in his head. We want him to be Bono. Nobody else is even remotely qualified.

U2 bring that old-school, wide-awake fervor to How to Dismantle an Atomic Bomb. The last time we heard from them, All That You Can't Leave Behind, U2 were auditioning for the job of the World's Biggest Rock & Roll Band. They trimmed the Euro-techno pomp, sped up the tempos and let the Edge define the songs with his revitalized guitar. Well, they got the job.

On Atomic Bomb, they're not auditioning anymore. This is grandiose music from grandiose men, sweatlessly confident in the execution of their duties. Hardly any of the eleven songs break the five-minute mark or stray from the punchy formula of All That You Can't Leave Behind. They've gotten over their midcareer anxiety about whether they're cool enough. Now, they just hand it to the Edge and let it rip.

During the course of Atomic Bomb, you will be urged to ponder death ("Sometimes You Can't Make It On Your Own"), birth ("Original of the Species"), God ("Yahweh"), love ("A Man and a Woman"), war ("Love and Peace or Else") and peace ("City of Blinding Lights"), which barely gives you time to ponder whether the bassist has been listening to Interpol. "Vertigo" sets the pace, a thirty-second ad jingle blown up to three great minutes, with a riff nicked from Sonic Youth's "Dirty Boots." "City of Blinding Lights" begins with a long Edge guitar intro, building into a bittersweet lament. "Yahweh" continues a U2 tradition, the album-closing chitchat with the Lord. It's too long and too slow, but that's part of the tradition.

Like all U2 albums, Atomic Bomb has false steps, experimental bathroom breaks and moments when the lofty ambitions crash into the nearest wall. As America staggers punch-drunk into another four-year moment we can't get out of, it would be a real pleasure if the political tunes had any depth. (How long? How long must we sing this song?) But Bono scores a direct hit on "One Step Closer," an intimate ballad about his father's death from cancer in 2001; "Sometimes You Can't Make It On Your Own" is the song U2 did at the funeral. When Bono sings, "You're the reason why I have the operas in me," his grief and his grandiosity seem to come from the same place in his heart. It's a reminder that what makes U2 so big isn't really their clever ideas, or even their intelligence -- it's the warmth that all too few rock stars have any idea how to turn into music.

© Rolling Stone, 2004.
pi_23408278
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:52 schreef Murray het volgende:

[..]

Edit: Die ceremonie is Arkansas is nog geeneens begonnen, dat redden ze dus nooit
Dat dacht ik ook al.
Bovendien treden ze morgen of overmorgen in New York op. Ze blijven niet op en neer vliegen, denk ik
pi_23420555
Ik hoorde van een medewerker van de postbank dat U2 liever niet in de Arena zou willen spelen maar bij voorkeur in het Gerledome... dat zijn wel 60.000 bezoekers minder over 3 dagen. Lijkt me sterk dat ze uit principe zoveel geld kwijtraken.
pi_23420761
Gelredome heeft ook al zo'n geweldige akoestiek
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  vrijdag 19 november 2004 @ 12:34:15 #70
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23422674
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:00 schreef Mister_Slide het volgende:
Gelredome heeft ook al zo'n geweldige akoestiek
stukken beter dan dat ding in amsterdam.
Maar waaorm niet de kuip, als je dan toch naar een stadion gaat.
Of moet er tegenwoordig ene dak op een stadion zitten wil het interresant zijn?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23422793
Tja, het weer in juni hoeft niet per se goed te zijn natuurlijk Maar ik ben ook voorstander van de Kuip.
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:28:49 #72
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23423806
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tja, het weer in juni hoeft niet per se goed te zijn natuurlijk Maar ik ben ook voorstander van de Kuip.
Tijdens de popmart tour, regende dat het goot tijdens het voorprogramma (skunk anansie), maar toen U2 begon was het ineens droog
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:35:49 #73
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23425293
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:28 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Tijdens de popmart tour, regende dat het goot tijdens het voorprogramma (skunk anansie), maar toen U2 begon was het ineens droog
hahaha 19 juli geweest ik was zeeeeeeeeikes nat toen maar goed boeien voor U2 heb ik wle een longontsteking of 2 of 3 of 4... over
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:49:58 #74
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23425620
oeh ik sprut ( zo snel asl mogelijk met krukken) naar van leest me cd is binnen + een litho
pi_23426193
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:49 schreef Neva het volgende:
oeh ik sprut ( zo snel asl mogelijk met krukken) naar van leest me cd is binnen + een litho
Dat lijkt me te vroeg
Het album verschijnt officieel pas maandag.
pi_23426259
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat lijkt me te vroeg
Het album verschijnt officieel pas maandag.
Officieel wel ja.
pi_23426289
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:18 schreef Murray het volgende:

[..]

Officieel wel ja.
Normaal gesproken horen muziekwinkels zich daar dan ook aan te houden ...

Jij hebt het officiële album ook al binnen dan?
pi_23426347
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 10:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik hoorde van een medewerker van de postbank dat U2 liever niet in de Arena zou willen spelen maar bij voorkeur in het Gerledome... dat zijn wel 60.000 bezoekers minder over 3 dagen. Lijkt me sterk dat ze uit principe zoveel geld kwijtraken.
Dat is al iets beter nieuws, al gaat mijn voorkeur uit naar De Kuip!
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:24:06 #79
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23426382
whahah wat achelijk dat mensen dachten dat U2 op de EMA zou komen het was toch al bekent dat ze bij dat Clinton gedoe zouden zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23426397
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Normaal gesproken horen muziekwinkels zich daar dan ook aan te houden ...

Jij hebt het officiële album ook al binnen dan?
Nee, ik haal hem maandag gewoon.

Maar ik zag net wel een heel blij iemand in de trein met iets wat wel heel erg op die limited edition leek....
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:58:36 #81
62182 Georges
That's the shit
pi_23427088
Ik heb net de cd helemaal beluisterd. Mijn eerste indrukken zijn erg goed.
Ze hebben het weer geflikt.

'Love and Peace' en 'City of blinding lights' vind ik erg goed. Heb ze allemaal nog maar een keer gehoord en bij U2 vind ik wel dat je nummers veel vaker moet horen om een goede indruk te krijgen.

edit
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:30:29 #82
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23427739
whoei vijf videoclipjes ;') en en .. U2 and3 songs documentary
En maandag benk de hele dag druk dus had ik geen tijd kwam me sowieos goed uit blij is..
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:43:08 #83
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23430555
oeh :') een hele mooie acoustic versie van sometimes.. :')

en een hele foute remix van vertigo

[ Bericht 53% gewijzigd door Neva op 19-11-2004 18:49:42 ]
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:40:48 #84
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23431863
Zo, en dan ga ik nu eens mijn zojuist aangeschafte special edition met boekje etc. open maken. Ben benieuwd!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:08:28 #85
62182 Georges
That's the shit
pi_23432517
City of blinding lights, wat een geweldig nummer is dat.

edit: een van de lekkerste nummers van ze ooit. Goed up tempo en toesten klinken goed.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:46:10 #86
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23433336
Ik zal mijn "ervaringen" na de eerste keer luisteren even netjes verbergen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal er zeker nog wel vaker naar luisteren natuurlijk, en misschien wordt mijn mening dan nog wel anders, wie weet!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23433339
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:40 schreef Duvel het volgende:
Zo, en dan ga ik nu eens mijn zojuist aangeschafte special edition met boekje etc. open maken. Ben benieuwd!
Patser.


  vrijdag 19 november 2004 @ 20:47:49 #88
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433380
ik heb zonder boekje maar hijs nog steeds vet en die dvd is eg leuk!!
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:48:20 #89
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433392
zal k even wat captures posten?
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:49:38 #90
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23433429
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:46 schreef Murray het volgende:

[..]

't Boekje ehmm..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:50:54 #91
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433464
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:49 schreef Duvel het volgende:

[..]

't Boekje ehmm..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:52:55 #92
62182 Georges
That's the shit
pi_23433519
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:46 schreef Duvel het volgende:
Ik zal mijn "ervaringen" na de eerste keer luisteren even netjes verbergen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal er zeker nog wel vaker naar luisteren natuurlijk, en misschien wordt mijn mening dan nog wel anders, wie weet!
Ben het niet met je eens. Ik moet wel bekennen dat U2 de afgelopen 5 jaar of meer niet meer het niveau heeft gehaald van de periode Joshua Tree en Under A blood red sky, maar ik vind ze nog steeds erg goed.
Maar smaken verschillen en dat is prima.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23433564
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:49 schreef Duvel het volgende:

[..]

't Boekje ehmm..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is dat hele boek nou zo?
Paar maanden geleden was het nog fotoboek met foto's van Anton Corbijn van 42 pagina's. :')

  vrijdag 19 november 2004 @ 20:56:42 #94
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433607
maar me ff lekker murray will you.. .. i think i need a hug..
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:58:05 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23433642
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:54 schreef Murray het volgende:

[..]

Ja is dat hele boek nou zo?
Paar maanden geleden was het nog fotoboek met foto's van Anton Corbijn van 42 pagina's.

[afbeelding]
Ja dat dacht ik ook te hebben gelezen...
Ff tellen...twee bladzijden met bandfoto's...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:59:28 #96
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23433674
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:50 schreef Neva het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:59:35 #97
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433680






ligt het aan mij of lijk adam meer en meer op george clooney ;')
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:00:28 #98
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433701
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef Duvel het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23433761
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:58 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook te hebben gelezen... :')
Ff tellen...twee bladzijden met bandfoto's...
Hm nu breng je mij aan het twijfelen.....
Oh Fast Cars staat er wel op hé?
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:04:42 #100
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23433788
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:03 schreef Murray het volgende:

[..]

Oh Fast Cars staat er wel op hé?
Ja klopt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:05:58 #101
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433807
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja klopt.
ik wil fastcars ook
pi_23433829
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 20:56 schreef Neva het volgende:
maar me ff lekker murray will you.. .. i think i need a hug..
Jij hebt het album al!
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:08:07 #103
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433843
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:07 schreef Murray het volgende:

[..]

Jij hebt het album al!
pi_23433853
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja klopt.
Dan koop ik de limited edition ook wel... alleen nu baal ik toch wel dat ik hem niet bij vanleest besteld heb... dan had ik hem al + dan had ik die lithio ook... nah ja.
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:08:58 #105
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23433860
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:05 schreef Neva het volgende:

[..]

ik wil fastcars ook
Hè, staat die niet op de versie met alleen de dvd erbij?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23433882
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef Neva het volgende:

[..]

Een album en een lithio!
pi_23433917
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hè, staat die niet op de versie met alleen de dvd erbij?
Nope. Alleen in de UK en Japan staat die op die versie dacht ik.

En in Noord-Amerika schijnt Fast Cars helemaal nergens op te staan.
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:11:38 #108
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23433921
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef Murray het volgende:

[..]

Een album en een litho!
Die mag ik toch niet boven mijn bed hangen van mijn vriendin...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:12:19 #109
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23433940
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

Die mag ik toch niet boven mijn bed hangen van mijn vriendin...
ik wel bij me andere U2 litho
pi_23434990
quote:
How To Dismantle An Atomic Bomb (Limited Edition Box With Bonus DVD) (CD)
£11.99
Posted on 18/11/2004
.
Zal begin volgende week wel binnen zijn .
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:55:12 #111
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23435020
is dat boekje ook nie appart te verkrijgen
  zaterdag 20 november 2004 @ 10:34:08 #112
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23442534
Ik heb hem bij Bol bestel... en hij is verzonden. Ik hoop gisteren al, dan heb ik hem misschien vandaag.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23443495
http://www.reuters.co.uk/(...)=624432§ion=news
quote:
U2 set to top $104 million tour
Sat 20 November, 2004 08:25

By Melinda Newman and Ray Waddell

LOS ANGELES/NASHVILLE (Billboard) - With about 115 dates already slotted, U2's 2005 world tour will likely surpass its last outing in capacity and dollars.

The group's 2001 tour grossed $104 million from 106 shows worldwide, according to Billboard Boxscore. The top gross was $6.4 million from four sellouts at Chicago's United Centre.

The new tour, in support of the band's November 23 Interscope release, "How to Dismantle an Atomic Bomb," will start March 1 in Florida, according to the band's manager Paul McGuinness.

Building deals and routing for the Clear Channel-backed tour are being finalized.

"We'll play approximately 35 shows in arenas in the spring in the U.S.," McGuinness says. That will be followed by 30 stadium shows across Europe. The group will then come back to the United States for another 35-date arena swing and then go to Japan and Australia for about 20 dates.

The 2001 outing did not include stadium dates, nor did the band play Japan and Australia.

U2 is one of a number of superstar outings projected for 2005. Paul McCartney is believed to be plotting a tour, and there is still the potential for a Rolling Stones trek later in the year. But it is doubtful that either act will play as many dates in 2005 as U2.
Hup, maak die data dan bekend .
pi_23443672
quote:
We have shipped the following items in your order 07674920 on 2004-11-09:

1 CDS U2 VERTIGO GBP 2.99
1 DVS U2 VERTIGO GBP 2.99
Waarom zit dat dan vandaag nog niet bij de post?
pi_23443688
Hoeveel zouden kaartjes gaan kosten?
pi_23444341
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:57 schreef Seborik het volgende:
Hoeveel zouden kaartjes gaan kosten?
60 euro, ofzo?
pi_23444622
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
60 euro, ofzo?
Ik dacht (en hoop) meer in de richting van 40 euro...
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:22:45 #118
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23444994
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:34 schreef Chilly_Willy het volgende:
Ik heb hem bij Bol bestel... en hij is verzonden. Ik hoop gisteren al, dan heb ik hem misschien vandaag.
De post is net geweest... ik hem de limited edition nu in mijn handen.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23446680
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:57 schreef Seborik het volgende:
Hoeveel zouden kaartjes gaan kosten?
U2 is redelijk maatschappelijk begaan met mistanden in de wereld, dus wellicht doen ze wat aan de hoge ticketprijzen, maar Stones, Spingsteen, Fleetwood Mac etc. kostten ook allemaal rond de 70 euro. dus ik denk dat het daar echt wel rond zal liggen...
Take on the situation, but not the torment ...
  zaterdag 20 november 2004 @ 16:18:53 #120
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23448275
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 14:54 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

U2 is redelijk maatschappelijk begaan met mistanden in de wereld, dus wellicht doen ze wat aan de hoge ticketprijzen, maar Stones, Spingsteen, Fleetwood Mac etc. kostten ook allemaal rond de 70 euro. dus ik denk dat het daar echt wel rond zal liggen...
zit plaatsen zijn sowieso duurder.. al kos het 100 pleurie mijn liefde ik heb eht er voor over
pi_23449363
* MuadDib vindt HTDAAB na 1 keer luisteren helemaal niet verkeerd
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:26:25 #122
62182 Georges
That's the shit
pi_23449598
Ik vind alleen 'One step closer' niks. Voor de rest hele goede cd.

Mijn voorkeurslijst:
1. City of blinding lights
2. Love and peace or else
3. Sometimes you can't make it on your own
4. A man and a woman
5. Crumbs from your table
6. Vertigo
7. All because of you
8. Miracle drug
9. Yahweh
10. Original of the species
11. One step closer
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23451660
Heb hem ook vandaag binnen gekregen.

Sometimes you can't make it on your own is gruwelijk mooi Klassieker imo
City of blinding lights is the 'Where the streets have no name' van deze tijd
Miracle drug deed me aan With or Without You denken, komt door de bas, verder mooie plaat
Vertigo rockt, maar dat wisten we al, en ook All Because of You en Love and Peace or Else rocken heerlijk a la U2 weg:)
Original of the Species, ook gewoonweg een prachtig plaatje.
Deze platen stijgen behoorlijk boven mijn verwachtingen uit, de rest is van het niveau dat ik verwacht had

Maar ben nog steeds het meest verliefd op Sometimes you can't make it on your own

Bono en vrienden hebben een heerlijk bierviltje in elkaar gedraaid
Voorkom een kater, blijf dronken!
  zaterdag 20 november 2004 @ 22:49:39 #124
62182 Georges
That's the shit
pi_23457389
Ik vind 'Sometimes you can't make it on your own' wel een mooi nummer maar het haalt het niet bij One.
Tekst is veel beter van One en de muziek ook.
Ik vind de boodschap wel erg mooi al heb ik het gevoel dat er meer in gezeten had.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 20 november 2004 @ 22:53:43 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23457496
Is verder nog niemand de enigszins valsige uitglijer aan het begin van track 11 (Jahweh?) opgevallen? "Some dead end streeheeheeeeet"

Ik hoor hem iedere keer weer en hij wordt niet minder erg zeg maar
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:09:43 #126
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23457903
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is verder nog niemand de enigszins valsige uitglijer aan het begin van track 11 (Jahweh?) opgevallen? "Some dead end streeheeheeeeet"

Ik hoor hem iedere keer weer en hij wordt niet minder erg zeg maar
de charme van bono is juist met zijn rauwe stem hij herlijk vals zingt
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:12:14 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23457960
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:09 schreef Neva het volgende:

[..]

de charme van bono is juist met zijn rauwe stem hij herlijk vals zingt
Hmmmzz mja imho gaat hij hier nét ff over de grens van "heerlijk vals" naar " -vals" heen...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:15:08 #128
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458021
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hmmmzz mja imho gaat hij hier nét ff over de grens van "heerlijk vals" naar " -vals" heen...
eens even streng luisterend gaat
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:16:55 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23458055
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:15 schreef Neva het volgende:

[..]

eens even streng luisterend gaat


Ik ga nog even Fast Cars in de herhaling gooien. En track 4
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:17:35 #130
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458073
hmm niks vals aan hoor.. misschien dat zo lijkt omdat the edge ook mee zingt... vind ik het bij aahaaaal because of you bezwaarlijker en dat vind ik zere goed te hebben ..

heb jij de dvd ook en gekeken met de mooie vertigo remix
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:18:38 #131
62182 Georges
That's the shit
pi_23458096
Ik heb dat meer met 'All because of you'. Daar denk ik soms, het is op het randje.
Het gekke met Bono is dat ie naar bepaalde standaarden gemeten geen goede zanger is maar hij heeft soms nummers waarvan ik denk, dat doet niemand hem na.
Goed voorbeeld is 'Unchained Melody'. Dat doet ie echt geweldig.

Maar ik vind het gewoon een goede zanger. Niet zo zeer qua zuiverheid, maar meer qua emotie en wat hij in zijn stem legt en weet over te brengen.
Hij is in dat opzicht ongevenaard.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:18:45 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23458103
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:17 schreef Neva het volgende:
hmm niks vals aan hoor.. misschien dat zo lijkt omdat the edge ook mee zingt... vind ik het bij aahaaaal because of you bezwaarlijker en dat vind ik zere goed te hebben ..
Nouja, oren verschillen zullen we dan maar zeggen he?
quote:
heb jij de dvd ook en gekeken met de mooie vertigo remix
Nog niet, maar daar ga ik vast nog wel aan blootgesteld worden vrees ik
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:19:53 #133
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458136
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]



Ik ga nog even Fast Cars in de herhaling gooien. En track 4
ik vond love and peace de eerste keer eg niet veel.. maar als ik hem nu luister..
bij dat stukje.. lay down your treasure.. vink uhm toch wle stoer en yahweeh ook steeds meer te waarderen.. ik moet zeggen dat ik na het tig kee rgeluisterd te hebben weer een van de zelfdzame albums is waarvan elk nummer echt veel met me doet
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:20:55 #134
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458164
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

Nog niet, maar daar ga ik vast nog wel aan blootgesteld worden vrees ik
dies is zoooo heerlijk fout echt een aanrader * tip:drink niet tijdens het nummer gaat je tb en moniotr niet tof vinden
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:22:51 #135
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458212
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:18 schreef Georges het volgende:
Ik heb dat meer met 'All because of you'. Daar denk ik soms, het is op het randje.
Het gekke met Bono is dat ie naar bepaalde standaarden gemeten geen goede zanger is maar hij heeft soms nummers waarvan ik denk, dat doet niemand hem na.
Goed voorbeeld is 'Unchained Melody'. Dat doet ie echt geweldig.

Maar ik vind het gewoon een goede zanger. Niet zo zeer qua zuiverheid, maar meer qua emotie en wat hij in zijn stem legt en weet over te brengen.
Hij is in dat opzicht ongevenaard.
totally agree.. Juist de charme van U2 is voor mij de sterke teksten.. en de rauwe stem.. met zijn valse noten.. zijn emoties de charisma van bono..
Ik moet als dame zeggen.. nu die steeds heser wordt.. vooral bij de NBA versie vban elevation... hij echt.. tja..
of playboy mansion.. RRRRRrrrrr...
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:23:48 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23458235
Bij mij ligt het een beetje anders... Ik ben helemaal geen U2-liefhebber eigenlijk ... Mijn vriendje daarentegen des te meer. En dit is de eerste U2 cd die ik uit mezelf ook opzet en die ik wel kan waarderen en waarvan ik sommige nummers zelfs gewoon erg goed vind!

Maar mijn hartje ligt toch bij de band van m'n avatar
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:23:58 #137
62182 Georges
That's the shit
pi_23458241
Ik vind ' City of blinding lights' echt geweldig. Het is, zoals iemand hier al zei, een moderne versie van 'Where the streets have no name' maar dan beter eigenlijk.
Geweldig nummer.

Het begin doet me denken aan 'Head over heals' van Tears for Fears. Ook een geweldig nummer, vooral vanwege de film waar het in zat, Donnie Darko.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:25:50 #138
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458276
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij ligt het een beetje anders... Ik ben helemaal geen U2-liefhebber eigenlijk ... Mijn vriendje daarentegen des te meer. En dit is de eerste U2 cd die ik uit mezelf ook opzet en die ik wel kan waarderen en waarvan ik sommige nummers zelfs gewoon erg goed vind!

Maar mijn hartje ligt toch bij de band van m'n avatar
rammstein is
Hmm vind je dit album leuk vind je achtung baby/ the joshua three en vooral het wat ouwere werk ook wel mooi.. Pop raad ik je nog af.. ik vind het helemaal egweldig maar je moet er de humor en het sarcasme bij begrijpen denk ik..
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:27:28 #139
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458306
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:23 schreef Georges het volgende:
Ik vind ' City of blinding lights' echt geweldig. Het is, zoals iemand hier al zei, een moderne versie van 'Where the streets have no name' maar dan beter eigenlijk.
Geweldig nummer.

Het begin doet me denken aan 'Head over heals' van Tears for Fears. Ook een geweldig nummer, vooral vanwege de film waar het in zat, Donnie Darko.
denk dat dit wel eens een singletje kan worden en een goed concert nummer is.. the edge kan zich lekker uit leveren..

sometimes wordt denk ik ook wle een singletjes.. en tijdens concert het nummer waarmee die iemand het podium optrekt..

veelste veel dromen doet
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:28:41 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23458330
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Neva het volgende:

[..]

rammstein is
übereensch
quote:
Hmm vind je dit album leuk vind je achtung baby/ the joshua three en vooral het wat ouwere werk ook wel mooi.. Pop raad ik je nog af.. ik vind het helemaal egweldig maar je moet er de humor en het sarcasme bij begrijpen denk ik..
Haha dat is nou juist het vreemde. Mijn vriendje heeft dus alle cd's en heeft mij daaraan ook voldoende blootgesteld En van de cd's vind ik (idd) Achtung Baby, maar ook juist Pop het meest te pruimen.

Het oudere werk... nee dat is het echt niet voor mij helaas... Dat trek ik een paar nummers en daarna heb ik echt zoiets van: Ok genoeg.

Maar goed, ik heb ook cd's waar hij weer niet zo blij van wordt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:33:20 #141
62182 Georges
That's the shit
pi_23458439
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:27 schreef Neva het volgende:

[..]

denk dat dit wel eens een singletje kan worden en een goed concert nummer is.. the edge kan zich lekker uit leveren..

sometimes wordt denk ik ook wle een singletjes.. en tijdens concert het nummer waarmee die iemand het podium optrekt..

veelste veel dromen doet :') :')
Lol. Je weet maar nooit. Beetje make up en naar de kapper of zo en dicht bij het podium gaan staan.
Misschien dat Bono je wel het poduim op vraagt.

Ik vind het trouwens en erg intrigerende man, zou wel eens een goed gesprek met hem willen hebben.
Toen ik in Dublin was, 5 jaar geleden, hoorde ik dat sommige bandleden wel eens in een bepaald cafe kwamen. Helaas was er niemand.
Maar een beetje wereldproblematiek en over nummers praten, zou het niet afslaan.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:35:33 #142
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458509
ehehehe.. apart zeg omdat dit toch meer naar het wat oudere werk neigt.. maar goed
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:36:21 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23458532
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef Neva het volgende:
ehehehe.. apart zeg omdat dit toch meer naar het wat oudere werk neigt.. maar goed
Ick ben eenen vreemden dame
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:41:53 #144
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458686
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:33 schreef Georges het volgende:

[..]

Lol. Je weet maar nooit. Beetje make up en naar de kapper of zo en dicht bij het podium gaan staan.
Misschien dat Bono je wel het poduim op vraagt.

Ik vind het trouwens en erg intrigerende man, zou wel eens een goed gesprek met hem willen hebben.
Toen ik in Dublin was, 5 jaar geleden, hoorde ik dat sommige bandleden wel eens in een bepaald cafe kwamen. Helaas was er niemand.
Maar een beetje wereldproblematiek en over nummers praten, zou het niet afslaan.
zo;n 12 jaar geleden als hummeltje van net 11.. stond ikvooran.. bij concetr in fe goffert..
Was met mijn ouders.. mijn pa reumapatient.. kon niet te lang staan dus stuk naar achter gegaan zodat die kon zitten.. en juist op die plek waar wij stonden.. pikte die een dame uit het publiek.. nou als die keus had tusssen een jong grietje of een dame van in de 30.. wat zou die hebben gedaan..
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:43:18 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23458720
@Neva: gewoon voor de herkansing gaan bij het volgend concert
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:45:31 #146
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458787
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Neva: gewoon voor de herkansing gaan bij het volgend concert
ik blijf hoop houden en dromen.. :'0

wat doet neva.. als ze voor bono staat... stotterstotter huil huill.. *boink flauwvallen
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:47:08 #147
62182 Georges
That's the shit
pi_23458831
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:45 schreef Neva het volgende:

[..]

ik blijf hoop houden en dromen.. :'0

wat doet neva.. als ze voor bono staat... stotterstotter huil huill.. *boink flauwvallen :')

Dat schiet niet echt op.

:')
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:47:32 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23458852
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:45 schreef Neva het volgende:

[..]

ik blijf hoop houden en dromen.. :'0

wat doet neva.. als ze voor bono staat... stotterstotter huil huill.. *boink flauwvallen :')
Ach, dan maak je wel een onvergetelijke indruk moet je maar denken :')

ik doe hetzelfde bij dhr. Till Lindemann of de zeer appetijtelijke gitarist Richard Kruspe hoor
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:50:07 #149
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23458931
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ach, dan maak je wel een onvergetelijke indruk moet je maar denken

ik doe hetzelfde bij dhr. Till Lindemann of de zeer appetijtelijke gitarist Richard Kruspe hoor
hmm.. of van de zenuwen kotsen DAN laat je pas een indruk achter ...
wat zijn illusies tochmooi
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:52:29 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23458993
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:50 schreef Neva het volgende:

[..]

hmm.. of van de zenuwen kotsen DAN laat je pas een indruk achter ...
wat zijn illusies tochmooi
Met een beetje mazzel haal je dan zelfs de krant!

Wie weet schrijft ie er zélfs nog wel een liedje over!!

Of slaat mijn fantasie nu echt op hol?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:54:01 #151
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23459034
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel haal je dan zelfs de krant!

Wie weet schrijft ie er zélfs nog wel een liedje over!!

Of slaat mijn fantasie nu echt op hol?
een beetje maar maar is altijd leuk en dan gaat die duet doen met frontman van rammstein
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:55:51 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23459084
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:54 schreef Neva het volgende:

[..]

een beetje maar maar is altijd leuk en dan gaat die duet doen met frontman van rammstein
Dat zou op z'n minst een "interessante" mix worden denk ik

Maar we gaan wel erg offtopic geloof ik he?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:57:03 #153
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23459118
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat zou op z'n minst een "interessante" mix worden denk ik

Maar we gaan wel erg offtopic geloof ik he?
t gaat over U2 toch de dvd al gekeken dan? doe dan eens ff
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:59:05 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23459180
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:57 schreef Neva het volgende:

[..]

t gaat over U2 toch de dvd al gekeken dan? doe dan eens ff
Kan niet, dan maak ik m'n vriendje wakker die met 39,4C op bed ligt... En hij is al zielig genoeg nu
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 november 2004 @ 00:00:49 #155
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23459223
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kan niet, dan maak ik m'n vriendje wakker die met 39,4C op bed ligt... En hij is al zielig genoeg nu
ow beterschap dan maar maar je moet hem echt kijken..

verbaast me heb niemand anders er over gehoord.. menschen komt eensch op
  zondag 21 november 2004 @ 00:02:15 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23459262
Ik zal morgen kijken, beloofd
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 november 2004 @ 00:04:07 #157
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23459309


georges?? waar ben je gebleeft.. heb jij de dvd al gesien? en wat vond jij van de temple bar remix ?
  zondag 21 november 2004 @ 00:08:22 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23459412
Ik ga nog even m'n nekspieren trainen op Fast Cars en dan lekker naar bed
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 november 2004 @ 00:09:21 #159
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23459434
quote:
Op zondag 21 november 2004 00:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga nog even m'n nekspieren trainen op Fast Cars en dan lekker naar bed
do de dance slaap wel
  zondag 21 november 2004 @ 00:10:01 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23459450
quote:
Op zondag 21 november 2004 00:09 schreef Neva het volgende:

[..]

do de dance slaap wel
Dank u

Wel grappig dat in Fast Cars de titel van de cd ook terugkomt trouwens
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 november 2004 @ 01:39:42 #161
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23460966
grmbl, en ik heb gewoon nog niks binnen van cdwow....
Maandag dan maar. hoop ik...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  zondag 21 november 2004 @ 02:34:13 #163
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23466246
Beste Artiest 2004 verkiezing

Stem op U2 zou ik zeggen. U2 is nummer 103 op de lijst.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23466310
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:34 schreef Neva het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH roel

[afbeelding]

.

En deze vond ik ook erg 'geslaagd'

  zondag 21 november 2004 @ 14:01:18 #166
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23466325
Na een paar keer luisteren wordt ie al een stuk beter. En m'n vriendin vindt 'm ook goed, dus dat is wel prettig. Hij is in mijn ogen duidelijk beter dan ATYCLB, dè ultieme neuzelcd.
Oh, de dvd nog steeds niet gezien, sorry..
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 21 november 2004 @ 14:02:33 #167
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23466355
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

.

En deze vond ik ook erg 'geslaagd'

[afbeelding]
Vooral Adam met zijn peroxide-kapsel is gaaf! Is deze niet van ergens rond October of zo?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23466855
En nu The Unforgettable Fire op 3FM .
pi_23466861
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:02 schreef Duvel het volgende:

[..]

Vooral Adam met zijn peroxide-kapsel is gaaf! Is deze niet van ergens rond October of zo?
Dat kan goed ja. Echt recent iig niet .
  zondag 21 november 2004 @ 14:23:56 #170
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23466885
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:01 schreef Duvel het volgende:
Na een paar keer luisteren wordt ie al een stuk beter. En m'n vriendin vindt 'm ook goed, dus dat is wel prettig. Hij is in mijn ogen duidelijk beter dan ATYCLB, dè ultieme neuzelcd.
Oh, de dvd nog steeds niet gezien, sorry..
ga kijken
  zondag 21 november 2004 @ 15:41:54 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23468800
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:23 schreef Neva het volgende:

[..]

ga kijken
Gaan we nu doen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 november 2004 @ 16:24:44 #172
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23469883
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gaan we nu doen
Gedaan... Ik neem aan dat we de Vertigo-mix niet serieus hoeven te nemen..?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 21 november 2004 @ 16:43:47 #173
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23470380
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:24 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gedaan... Ik neem aan dat we de Vertigo-mix niet serieus hoeven te nemen..?
maar hij is of nie
  zondag 21 november 2004 @ 17:27:46 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23471359
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:43 schreef Neva het volgende:

[..]

maar hij is of nie
Hij is echt vreselijk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_23471695
De nieuwe cd is tof!
pi_23472658
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu The Unforgettable Fire op 3FM .
Moet je dat posten?
Ik hoor dagelijks U2 nummers op Veronica, als ik dat allemaal ging melden hier dan kregen we het topic wel vol.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23473081
Ik vond van de laatste twee albums de eerste singles, discotheque en beautiful day, beter dan de rest van het album waar ze vanaf kwamen. Vertigo vind ik eigenlijk best ruk dus wat dat betreft KAN dit album niet anders dan geweldig zijn.... Iemand met me eens?
Paan!
  zondag 21 november 2004 @ 18:42:07 #178
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23473222
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:36 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik vond van de laatste twee albums de eerste singles, discotheque en beautiful day, beter dan de rest van het album waar ze vanaf kwamen. Vertigo vind ik eigenlijk best ruk dus wat dat betreft KAN dit album niet anders dan geweldig zijn.... Iemand met me eens?
  zondag 21 november 2004 @ 18:50:09 #179
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23473391
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hij is echt vreselijk
ik schiet telkens in de lach ik vind het meesterlijk..
  zondag 21 november 2004 @ 19:58:46 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23474871
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:50 schreef Neva het volgende:

[..]

ik schiet telkens in de lach ik vind het meesterlijk..
Ja, het is zodanig fout dat het weer grappig wordt inderdaad

Eén kereltje met een banjo en een andere idioot die daar bij staat te zingen en enigszins epileptische bewegingen erbij maakt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 november 2004 @ 21:02:47 #181
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23476468
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, het is zodanig fout dat het weer grappig wordt inderdaad

Eén kereltje met een banjo en een andere idioot die daar bij staat te zingen en enigszins epileptische bewegingen erbij maakt
hahaha zoiets.. het trieste heir is dat 2 van me vrienden dat zo hadden kunnen doen.. de een de banjo.. en de ander van die foute moves maken en like william shatner zingern
pi_23480208
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2095-1367433,00.html
quote:
U2’s tech firm takes Microsoft to court
Enda Leahy

A TINY technology firm set up by U2 is taking on Microsoft, the software giant, in an American court. Burst.com, which is partly owned by the band, alleges that Microsoft routinely destroys legally sensitive internal documents.
The company is suing Microsoft for theft of its patented technology and for anti-competitive practices. It alleges that Microsoft “as a matter of institutional policy has decided to destroy e-mails in anticipation of litigation”.



U2 invested $2m (¤1.3m) in Burst.com more than a decade ago. The band used its data-streaming technology to broadcast its 1997 PopMart concert over the internet.

Court documents filed by Burst.com and released last week in California cite an internal e-mail from Jim Allchin, a Microsoft vice-president. Addressed to the company’s Windows division it states: “This is not something you get to decide. This is company policy. Do not archive your mail. Do not be foolish. 30 days.”

Burst.com claims Microsoft routinely destroyed internal e-mails, despite federal investigations and private suits it has fought in recent years, when it was often under court orders to preserve such communications.

The judge in the case has ordered Bill Gates and Allchin, Microsoft’s top Windows executive, to be questioned under oath. He has also ordered Microsoft to search its legal department computer, a server and backup tapes for the e-mail, as well as question Microsoft lawyers about it.

The case began in 2002 when Burst sued Microsoft for anti-competitive practice and for stealing Burst-patented technology for its Corona application in order to drive Burst out of business.

Richard Lang, the Burst.com chairman and chief executive, said at the time: “We’ve been working on this for 14 years, until finally people realised it was the right solution, and then Microsoft realised it was and claimed it as their own.”

Burst.com alleges that Microsoft changed its Windows media player to make it incompatible with the product, pushing the firm out of business. According to the case file, Microsoft managers debated whether to buy the company at a “fire-sale price . . . as an insurance policy” against a future patent suit, or “just let it die”.

Burst.com also claims that in 2000 Microsoft misled justice department lawyers during the world’s largest ever anti-trust case — between the US Department of Justice and Microsoft, claiming the company concealed the internal e-mail destruction practice and in several instances didn’t save e-mails from executives that were crucial to government inquiries and private suits.

Microsoft denies the allegations of e-mail destruction and says it has retained and produced millions of e-mails and documents in anti-trust cases in recent years. “The technology at issue is based on Microsoft’s own work and innovation. Burst is using the issue of e-mail to obscure the real points of this case,” it said.
pi_23480540
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:42 schreef Neva het volgende:

[..]

leg dan ff uit hoe jij er over denkt please...
Paan!
  maandag 22 november 2004 @ 00:04:59 #184
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23481404
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:36 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik vond van de laatste twee albums de eerste singles, discotheque en beautiful day, beter dan de rest van het album waar ze vanaf kwamen. Vertigo vind ik eigenlijk best ruk dus wat dat betreft KAN dit album niet anders dan geweldig zijn.... Iemand met me eens?
Het oude werk: war under a blood red sky etc.. is gewoon meesterlijk.. een groep jongeren die met sterke teksten en stevige rock maar ook gedoogde ballads een eigen stijl creeeren en problematiek aan de man brengen..
Achtung baby is een hele verandering.. de band leden worden ouder.. voor mij is dat naast war het beste U2 album met de nieuwe erbij..
Pop een herlijke spot naar de commercie..heerlijke sarcasme naar anderen en u2 zelf.. Maar nummers als if god will send his angels.. wake up dad mean.. etc.. met goed teksten.. catchy tunes.. en de rauwe valse maar o zo charismatische stem van bono die het voor de fans tot weer een subliem album maakt.. een beetje vreemd maar wel lekker
Ik zelf ben of enkele nummers als Kite en in a little while en de uitgebrachte singles van het album.. minder te spreken.. voor mijn gevoel te poppy en te softe teksten.. maar dat is mijn mening..

Kijkend naar how to dismantle an atomic bom.. vertigo is een catchy nummer niet te veel poespas een inspringer voor de jeugd om te kijken wat is U2 nou de "onbekdenen van u2" een beetje lokken zeg maar..
Verders heetf het albums mooie ballads.. voorla sometimes .. en a man and a woman.. het album heeft maar ook het funky love and peace..
Elk nummer staat in dit album voor zich en neemt veel emoties mee.. liefde.. afscheid en verdriet.. onmacht.. onrecht.. geloof etc.. met sterke lyrics.. catchy tunes.. en leuke experimenten van the edge...

hope je hier mee voldoende te hebben ingelicht
pi_23481421
U2 - Saturday Night Live
20 November 2004

1. Vertigo
2. Sometimes You Can't Make It On Your Own
3. I Will Follow

Torrents:

VIDEO:
1. http://66.54.81.31/u2torrent4.html
2. http://66.54.81.31/u2torrent5.html
3. http://66.54.81.31/u2torrent6.html

Audio (MP3 258 kbps)

1 + 2 + 3: http://66.54.81.31/u2torrent3.html

pi_23481642
quote:
Op maandag 22 november 2004 00:04 schreef Neva het volgende:

[..]

Het oude werk: war under a blood red sky etc.. is gewoon meesterlijk.. een groep jongeren die met sterke teksten en stevige rock maar ook gedoogde ballads een eigen stijl creeeren en problematiek aan de man brengen..
Achtung baby is een hele verandering.. de band leden worden ouder.. voor mij is dat naast war het beste U2 album met de nieuwe erbij..
Pop een herlijke spot naar de commercie..heerlijke sarcasme naar anderen en u2 zelf.. Maar nummers als if god will send his angels.. wake up dad mean.. etc.. met goed teksten.. catchy tunes.. en de rauwe valse maar o zo charismatische stem van bono die het voor de fans tot weer een subliem album maakt.. een beetje vreemd maar wel lekker
Ik zelf ben of enkele nummers als Kite en in a little while en de uitgebrachte singles van het album.. minder te spreken.. voor mijn gevoel te poppy en te softe teksten.. maar dat is mijn mening..

Kijkend naar how to dismantle an atomic bom.. vertigo is een catchy nummer niet te veel poespas een inspringer voor de jeugd om te kijken wat is U2 nou de "onbekdenen van u2" een beetje lokken zeg maar..
Verders heetf het albums mooie ballads.. voorla sometimes .. en a man and a woman.. het album heeft maar ook het funky love and peace..
Elk nummer staat in dit album voor zich en neemt veel emoties mee.. liefde.. afscheid en verdriet.. onmacht.. onrecht.. geloof etc.. met sterke lyrics.. catchy tunes.. en leuke experimenten van the edge...

hope je hier mee voldoende te hebben ingelicht
Thanx!!!!
Ik wou niet te negatief doen, integendeel! Heb er alle vertrouwen in dat het een geweldig album is alleen ik deel je mening over vertigo helaas wel: inspringer voor de jeugd, niet meer, niet minder.
Ik ga hem dinsdag meteen halen hoor!
Paan!
  maandag 22 november 2004 @ 00:57:44 #187
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23482550
quote:
Op maandag 22 november 2004 00:15 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Thanx!!!!
Ik wou niet te negatief doen, integendeel! Heb er alle vertrouwen in dat het een geweldig album is alleen ik deel je mening over vertigo helaas wel: inspringer voor de jeugd, niet meer, niet minder.
Ik ga hem dinsdag meteen halen hoor!
doen echt ene goed album hoor
  maandag 22 november 2004 @ 13:27:16 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23489869
quote:
Op maandag 22 november 2004 00:57 schreef Neva het volgende:

[..]

doen echt ene goed album hoor
Doch niet beter dan Achtung Baby.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 22 november 2004 @ 13:35:35 #189
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23490047
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:27 schreef Duvel het volgende:

[..]

Doch niet beter dan Achtung Baby.
nou daar ben ik nog niet helemaal zeker van...

Ik vind het zeker het beste album sinds Achtung
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23490383
Zijn er ook cd-winkels die hem VANDAAG al binnen hebben?
Paan!
  maandag 22 november 2004 @ 13:58:10 #191
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23490580
nee de meest zijn al uitverkocht aangezien ze zaterdag en vrijdag al begonnen zijn met de verkoop

Maar zonder gekheid, als het goed is liggen ze vandaag overal in de winkels.

Ik heb em zelf bij CDwow besteld, en heb em nog niet binnen. En daar baal ik stevig van.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23490653
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:58 schreef Dandelion het volgende:
nee de meest zijn al uitverkocht aangezien ze zaterdag en vrijdag al begonnen zijn met de verkoop

Maar zonder gekheid, als het goed is liggen ze vandaag overal in de winkels.

Ik heb em zelf bij CDwow besteld, en heb em nog niet binnen. En daar baal ik stevig van.
Ik heb 'm bij Play.com besteld. Vorige week donderdag verzonden.
Maar ik heb dan ook maar 12 pond (16 euro) voor de limited edition betaald, dus daarop wil ik best een paar dagen wachten .
pi_23490969
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:58 schreef Dandelion het volgende:
nee de meest zijn al uitverkocht aangezien ze zaterdag en vrijdag al begonnen zijn met de verkoop

Maar zonder gekheid, als het goed is liggen ze vandaag overal in de winkels.

Ik heb em zelf bij CDwow besteld, en heb em nog niet binnen. En daar baal ik stevig van.
En bij de grotere filialen zoals warenhuizen en free record shop enzo>?
Paan!
  maandag 22 november 2004 @ 14:35:00 #194
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23491493
gister op de fanclubdag stond de free record shop met een stand, en die hadden er een hele boel.
Ik denk dat FRS em wel zal hebben
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23491901
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik heb 'm bij Play.com besteld. Vorige week donderdag verzonden.
Maar ik heb dan ook maar 12 pond (16 euro) voor de limited edition betaald, dus daarop wil ik best een paar dagen wachten .
12 pond = ¤ 18
pi_23492461
Limited Edition is 28 euro bij de mediamarkt, lagen er nog zat.

* Murray is pas om 7 uur thuis.
pi_23492672
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:58 schreef Dandelion het volgende:
Ik heb em zelf bij CDwow besteld, en heb em nog niet binnen. En daar baal ik stevig van.
Ik heb hem bij HMV besteld, en heb hem ook nog niet binnen. Balen hierzo.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23492740
Kijk en daarom koop ik hem gewoon in de winkel.
pi_23493132
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:20 schreef m021 het volgende:

[..]

Ik heb hem bij HMV besteld, en heb hem ook nog niet binnen. Balen hierzo.
Van HMV zit ik nog te wachten op de singles, die twee weken geleden verstuurd zijn .
pi_23493552
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:23 schreef Murray het volgende:
Kijk en daarom koop ik hem gewoon in de winkel.
Maar ík heb Fast Cars erbij.
quote:
HMV have shipped your order.
Woei!
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  maandag 22 november 2004 @ 16:09:11 #201
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_23493770
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:50 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zijn er ook cd-winkels die hem VANDAAG al binnen hebben?
MediaMarkt Hengelo Westermaat Hebben ze nog zat liggen.. heb hem vandaag daar ook gekocht
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_23493772
Staat Fast Cars nou wel of niet op de special edition?

Ik dacht dat vandaag de stufi binnen zou komen, maar helaas

kut-kut-kut

Ik wil hem luisteren, de echte, en de dvd zien en het boekje lezen en de geur van het nieuwe papier.....
pi_23494409
http://www.centralchronicle.com/20041122/2211156.htm
quote:
U2 set to explode worldwide

LOS ANGELES: U2 has sold more than 120 million albums worldwide and won 14 Grammy Awards during the course of its 26-year career, so you would think that there would be a level of ease that comes with a new release.

Not so, says the Irish band's longtime manager Paul McGuinness.

"There is absolutely no resting on our laurels," he tells Bill- board. "I say to people we have to break the band every time we put out a record."

And this is with an album that McGuinness expects to debut at No.

1 in "32 or 33 countries."

"How to Dismantle an Atomic Bomb" comes out Nov. 22 internation- ally on Island, and Nov. 23 in the United States on Interscope, which is initially shipping 2.2 million copies.

The only stumbling block that might keep the album from entering The Billboard 200 at No. 1 is labelmate Eminem's new set, "En- core." However, McGuinness expects the advance of the street date for "Encore" from Nov. 16 to Nov. 12 to work in U2's favor.

Early reports that this is the best effort from the band -- Bono, the Edge, Larry Mullen Jr. and Adam Clayton -- since 1987's "The Joshua Tree" suit McGuinness just fine.

"The group's always trying to beat their previous best," he says.

"They went into (their career) to do it as long as they could be great and then stop. They're like a championship holder. They hold the title, and they're not going to give it away. If someone wants to come and take it away, they'll have to fight them for it."

But this time at least, McGuinness feels that the job is a little easier since the band is coming off 2000's "All That You Can't Leave Behind," which sold 10.8 million copies worldwide and snared several Grammy Awards.

"With that record's launch, we were coming off a comparative flop," he says, referring to 1997's "Pop." "Mind you, it still did 7 or 8 million, but in our terms, that's not very good."
pi_23494454
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/music/4019409.stm
quote:
U2's desire to be number one

U2, who release their 13th album in 25 years in the UK on Monday, are stubbornly clinging to their status as one of the biggest bands in the world.


The most popular groups in the history of rock all have several things in common.

The music must be inspired and appeal across generations and be distinctive, if not always groundbreaking.

But such success is down to more than music. They have to be compelling performers, charismatic and intelligent enough to make good decisions and keep their feet on the ground.

They also have to want it. They have to want to be the biggest band ever and not stop wanting it.

The Beatles had it, the Rolling Stones still have it, REM hold onto it and Queen were it in a catsuit. And U2 have it in spades, and keep churning it out.

Their new album, How To Dismantle An Atomic Bomb, comes 28 years after the schoolfriends got together in Dublin and 17 years after The Joshua Tree cemented their place on the all-time rock A-list.

Desire

They may have lost some of the edginess and raw, youthful force that propelled them to the top, but they have lost none of the desire or ability to craft songs and albums.

Vertigo, the first single from the new album, went straight into the UK singles chart at number one, knocking Eminem off the top spot and giving them their 26th top 10 hit.

"The challenge is to be bigger and bolder and better - to make records the whole world will listen to," Bono recently said.

Drummer Larry Mullen Jr echoed those sentiments: "We're very competitive - we want to be on the radio, have big singles. We don't want to be thought of as a veteran band."

The band have done "everything in their considerable powers" to ensure they remain the biggest band in the world, according to Q magazine editor Paul Rees.

"This makes them hugely determined and formidable."

He added: "They are equally determined to push themselves to make music that continues to stand up.

"As such, they've constantly re-invented and challenged themselves. They are, perhaps, alone as the only rock band that has got better with age."

The other key ingredient was the fact they were highly organised, Mr Rees said. "They do everything in the right way."

The group were born when Mullen put an appeal for bandmates on a high school notice board, attracting fellow pupils Paul Hewson (Bono, vocals), Adam Clayton (bass), David Evans (The Edge, guitar) and his brother Dick.

'Very coarse'

Dick Evans soon dropped out and the four-piece were known as The Feedback and The Hype before settling on U2.

By 1978, they had won a talent contest and got noticed by a manager, Paul McGuinness.

"They were brilliant, but very coarse," McGuinness recently said. "In a way, they were doing exactly what they do now. Only badly."

They struggled to attract record company attention, later being described as "pretty damn average" and "strange and eerie" by scouts who saw them live.

They released two Ireland-only singles, which topped the national charts in 1979 and 1980, leading to a deal with Island and their debut album Boy.

The stadium-filling, anthemic sound was U2's aim from the start, and their third album, War, saw them make the breakthrough on both sides of the Atlantic, going to number one in the UK and 12 in the US.

Songs like Sunday Bloody Sunday and New Year's Day brought success and an image as a political and spiritual band - which Bono rejected as a cliche.

Global stardom

His stage performances - which included flag-waving, speaker-climbing and drum-throwing - earned him a reputation as an electric performer, and their appearance at 1985's Live Aid is widely seen as sealing their global stardom.

In 1987, The Joshua Tree broke sales records and saw the band reach the height of their powers with hits including Where the Streets Have No Name, I Still Haven't Found What I'm Looking For and With Or Without You.

Those songs took the band's epic, atmospheric sound to a simple, powerful and popular pinnacle.

The end of the decade marked a crucial point for the band - they had reached the top but still yearned for new challenges and achievements.

These came in the form of explorations of different branches of rock and forays into electronic dance music, plus wildly extravagant stage shows, while still trying to retain their mass appeal.

The Achtung Baby album in 1991 was followed by Zooropa, Pop and their corresponding stadium tours, which featured giant olives, flying cars, live phone calls to the White House and Bono's transformation into alter-egos The Fly and MacPhisto.

He was also building a parallel reputation - not always to the pleasure of his bandmates - as a campaigner on issues from global debt to Aids.

Before the release of How To Dismantle An Atomic Bomb, they had sold 125 million albums around the world. But they still want more.




pi_23494478
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:59 schreef m021 het volgende:

[..]

Maar ík heb Fast Cars erbij.
Ík ook!

Staat gewoon op de limited edition.

Straks in de trein een poging doen om Bono's handschrift te ontcijferen.
  maandag 22 november 2004 @ 18:31:39 #206
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23497090
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:39 schreef Murray het volgende:

[..]


Straks in de trein een poging doen om Bono's handschrift te ontcijferen.
Dat zal nog best wat moeite kosten...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23497924
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:39 schreef Murray het volgende:
Ík ook!

Staat gewoon op de limited edition.
Idd. Maar ik ging niet de limited edition kopen, alleen de cd + dvd. En daar staat in Nederland níet Fast Cars op.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23498059
Net vóór 19.00 uur is 10 minuten U2 op Radio 1 (jaja!) geweest. Ik viel midden in het nummer Yahweh. De reportage daarvóór heb ik gemist . Wel werd afgesloten met de mededeling dat 'Bono en z'n mannen volgende zomer een aantal dagen in de Arena zullen staan'. Ik weet dus niet wat er precies in die reportage is gezegd, maar de Arena lijkt dus definitief.
pi_23498635
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:31 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat zal nog best wat moeite kosten...
Nogal ja. Ben ook flink aan het draaien geweest op sommige pagina's.

Wel apart dat boekje.
Heb nog niet alles gelezen, maar vind het wel de moeite waard om door te bladeren, die pagina over geiten op een berg spreekt me wel aan...
"It's an extraordinary sight to see a goat do what a human cannot. COMPRIMISE."

Volgens mij is het ook niet allemaal door Bono geschreven, die pagina over de big bang enzo lijkt me geschreven door Edge?

"The existance of the universe is either the greatest fluke imaginable or the inevitable result of some ultimate creative influence"

Maar die pagina's met de universele rechten van de mens hadden van mij wel vervangen mogen worden door wat meer bandfoto's. ( )

Wat ik overigens wel jammer vind aan de limited edition is dat je geen normaal CD hoesje hebt, die vond ik er toch ook wel erg aantrekkelijk uitzien...

* Murray gaat de DVD kijken!
  maandag 22 november 2004 @ 20:03:43 #210
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23499332
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net vóór 19.00 uur is 10 minuten U2 op Radio 1 (jaja!) geweest. Ik viel midden in het nummer Yahweh. De reportage daarvóór heb ik gemist . Wel werd afgesloten met de mededeling dat 'Bono en z'n mannen volgende zomer een aantal dagen in de Arena zullen staan'. Ik weet dus niet wat er precies in die reportage is gezegd, maar de Arena lijkt dus definitief.
Goh, vanochtend, even voor zevenen ook al, maar dat laatste zeiden ze niet. Misschien is het wel dezelfde reportage geweest...
Die van vanochtend kan je terug horen op de site in mijn sig, bij de nieuws sectie.
Deze reportage gaat over de fanclubdag van gister. Zit wat commentaar van Bono en bezoekers over de nieuwe cd bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dandelion op 22-11-2004 20:09:07 ]
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23499462
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:03 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Goh, vanochtend, even voor zevenen ook al, maar dat laatste zeiden ze niet. Misschien is het wel dezelfde reportage geweest...
Die van vanochtend kan je terug horen op de site in mijn sig, bij de nieuws sectie.
Deze reportage gaat over de fanclubdag van gister. Zit wat comentaar van Bono en bezoekers over de nieuwe cd bij.
Dat zal dezelfde reportage geweest zijn. Doen ze bij Radio 1 Journaal wel vaker (omdat niet iedereen de hele dag luistert ).
Ik zal 'm es ff luisteren en linken op m'n site; maakt 't bericht wat duidelijker .
  maandag 22 november 2004 @ 20:10:18 #212
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23499507
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat zal dezelfde reportage geweest zijn. Doen ze bij Radio 1 Journaal wel vaker (omdat niet iedereen de hele dag luistert ).
Ik zal 'm es ff luisteren en linken op m'n site; maakt 't bericht wat duidelijker .
ja zeg, een beetje mijn verkapte spam omzeilen...
link naar het bestandje
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23500147
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Dandelion het volgende:
ja zeg, een beetje mijn verkapte spam omzeilen...
link naar het bestandje
Gaat dat bestandje niet eerder over Kite dan over U2?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23500221
Zeg is U2 niet zo tevreden over de Video van Vertigo ofzo?

Ik had eigenlijk verwacht dat die 'woestijnclip' op de DVD zou staan, maar die studio video van de DVD single staat nu ook op deze.

Ik heb die ander zelf nog nooit op TV gezien.
  maandag 22 november 2004 @ 20:36:16 #215
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23500235
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net vóór 19.00 uur is 10 minuten U2 op Radio 1 (jaja!) geweest. Ik viel midden in het nummer Yahweh. De reportage daarvóór heb ik gemist . Wel werd afgesloten met de mededeling dat 'Bono en z'n mannen volgende zomer een aantal dagen in de Arena zullen staan'. Ik weet dus niet wat er precies in die reportage is gezegd, maar de Arena lijkt dus definitief.
Arena? Hm, U2 hoort in de Kuip, niet in de Arena...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23500308
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:35 schreef Murray het volgende:
Ik heb die ander zelf nog nooit op TV gezien.
Ik ook niet, alleen die slechte versie van Amazon.com
quote:
U2 Show - The Art of Touring (Hardcover coffee-table book) (U2)
BOOKS $30.00
Import from: USA

A MUST HAVE THIS HOLIDAY SEASON!!! Retails normally for $35.00

Authorized by the band, this is the inside story of U2's live career, from the very beginning to now-with more than 500 exclusive photos from the U2 archive, including many never-before-seen, behind-the-scenes shots. Everything about U2 is huge-from their music to their tours to their influence on popular culture and politics worldwide. They are cultural icons as well as multimillion-album-selling pop stars. Underpinning the band's popularity, from the beginning, is their passion for touring. For more than twenty years, U2 has been primarily a live band-hardly ever off the road. Performing live is what they love to do best. And it is their touring that defines their creativity and reflects the direction of the band. From the first bare-bones Tick Tock Tour of 1980 through the massive, seminal Joshua Tree and ZooTV tours of the eighties and nineties to the most recent, more intimate Elevation Tour of 2001, it is their live shows that have set U2's agenda.

For the first time, the band has agreed to chronicle this vital part of its creative energy. More than 500 photos from hundreds of performances have been handpicked from a twenty-five-year archive. Many of these photos are behind-the-scenes shots that have never been published before. The book includes commentary by Diana Scrimgeour, the official photographer on recent tours, as well as first-person accounts from band members, the core creative team, friends, and associates.

U2 Show is the music publishing event of 2004. Hardcover: 308 pages ; Dimensions (in inches): 1.25 x 11.66 x 10.76
(Catalog# - 392)

bron
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23500382
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:36 schreef Duvel het volgende:

[..]

Arena? Hm, U2 hoort in de Kuip, niet in de Arena...
't maakt mij eik niet zoveel uit. ALS ik ze maar zie .
  maandag 22 november 2004 @ 20:45:57 #218
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23500536
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:33 schreef m021 het volgende:

[..]

Gaat dat bestandje niet eerder over Kite dan over U2?
nou nee. Vind je?
Wij (als in Kite) hebben ons zegje gedaan, en daarom staat het op onze site, maar van de 10 minunten zijn wij 2 minuten aan het woord, dus nee het gaat meer over U2 en wat de fans er van vinden.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  maandag 22 november 2004 @ 20:55:57 #219
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23500818
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

't maakt mij eik niet zoveel uit. ALS ik ze maar zie .
Mij wel, want naar de Kuip kan ik bijna lopen...

Natuurlijk woonde ik hier nog niet toen ze er in 1997 optraden, lekker handig...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23511067
Hehe.. krijg hier zomaar voor sinterklaas de nieuwe U2. En ik geloof al jaren niet meer in de goede sint!
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:17:10 #221
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23511499
U2 stops the traffic, again!

Gisteren heeft U2 opnames gemaakt op een truck die door New York reed


Hierna hebben ze een gratis concert gegeven in het Empire Fulton Ferry State Park in Brooklyn.


Dit hebben ze gespeeld:
Vertigo (Take one)
All Because Of You
Miracle Drug
Sometimes You Can’t…
City Of Blinding Lights
Original Of The Species
She’s A Mystery To Me
Beautiful Day
I Will Follow
———-
Out Of Control
Vertigo (Take two)
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23511772
Ze besteden er zelfs op het Journaal aandacht aan, goede promostunt...

Hier staat een uitgebreid verslag.
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:36:37 #223
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23511896
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:30 schreef Murray het volgende:
Ze besteden er zelfs op het Journaal aandacht aan, goede promostunt...

Hier staat een uitgebreid verslag.
Vanavond ff het journaal kijken
Hier nog een paar links:
http://www.interference.com/u2103860/index.html
http://www.cnn.com/2004/S(...)c.concert/index.html
http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true (videos)
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23512087
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:17 schreef Chilly_Willy het volgende:
U2 stops the traffic, again!

Gisteren heeft U2 opnames gemaakt op een truck die door New York reed
[afbeelding]

Hierna hebben ze een gratis concert gegeven in het Empire Fulton Ferry State Park in Brooklyn.
[afbeelding]

Dit hebben ze gespeeld:
Vertigo (Take one)
All Because Of You
Miracle Drug
Sometimes You Can’t…
City Of Blinding Lights
Original Of The Species
She’s A Mystery To Me
Beautiful Day
I Will Follow
———-
Out Of Control
Vertigo (Take two)
Ah, dan kunnen ze van zo ongeveer alle nummers een clip uitbrengen .
pi_23512558
HTDAAB ligt voor 9,99 euro bij Media Markt (aldus een mail van Media Markt). De normale editie, neem ik aan .
pi_23513005
In Groningen was 'ie 14 euro..
pi_23513362
en we worden weer lekker genaaid door iTunes.
Om 10 rare unreleased tracks te krijgen moet je de complete collectie voor $ 150,-- aanschaffen.

En waarom al die verschillende cd/dvd releases? extra nr hier, bonus nr daar, remixje zs, live opname zo. Geen wonder dat je het niet meer kopen gaat.

Zo, ik heb mijn gal gespuwd.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  dinsdag 23 november 2004 @ 12:45:23 #228
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23513380
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ah, dan kunnen ze van zo ongeveer alle nummers een clip uitbrengen .
Nee, de playlist is van het mini concert, niet de clip opnamen op de truck. Ik denk dat ze COBL aan het opnemen waren, dat gaat namelijk over New York City.

Ze speelde All Because Of You op de truck

[ Bericht 6% gewijzigd door Chilly_Willy op 23-11-2004 13:01:54 ]
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23513431
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:44 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
en we worden weer lekker genaaid door iTunes.
Om 10 rare unreleased tracks te krijgen moet je de complete collectie voor $ 150,-- aanschaffen.

En waarom al die verschillende cd/dvd releases? extra nr hier, bonus nr daar, remixje zs, live opname zo. Geen wonder dat je het niet meer kopen gaat.

Zo, ik heb mijn gal gespuwd.
Wat zijn dat voor tracks dan?
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:45 schreef Chilly_Willy het volgende:

[..]

Nee, de playlist is van het mini concert, niet de clip opnamen op de truck. Ik denk dat ze COBL aan het opnemen waren, dat gaat namelijk over New York City.
Nee, ze hebben All Because Of You de hele tijd gespeeld op die truck.
pi_23513547
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:45 schreef Chilly_Willy het volgende:

[..]

Nee, de playlist is van het mini concert, niet de clip opnamen op de truck. Ik denk dat ze COBL aan het opnemen waren, dat gaat namelijk over New York City.
From “Vertigo,” the band kicked directly into a tight, energetic rendition of “All Because Of You” (the song they were said to be filming a video for as they cruised across New York).
pi_23514093
Ik weet niet of hij hier al eens genoemd is,
maar dit is echt een top site: http://umusic.ca/u2/index.php

Onder "MEDIA" kan je bijvoorbeeld een high-quality versie van de Vertigo video downloaden (ja de echte, niet dat studio filmpje ), en onder "MEDIA ARCHIVE" de complete versie van clips als Beautiful Day.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23514139
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:17 schreef Chilly_Willy het volgende:
U2 stops the traffic, again!

Gisteren heeft U2 opnames gemaakt op een truck die door New York reed
[afbeelding]

Hierna hebben ze een gratis concert gegeven in het Empire Fulton Ferry State Park in Brooklyn.
[afbeelding]

Dit hebben ze gespeeld:
Vertigo (Take one)
All Because Of You
Miracle Drug
Sometimes You Can’t…
City Of Blinding Lights
Original Of The Species
She’s A Mystery To Me
Beautiful Day
I Will Follow
———-
Out Of Control
Vertigo (Take two)
Leek wel of Bono het gewoon niet meer kan.
pi_23514196
quote:
U2 stops the traffic, again!
quote:
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:20:47 #234
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23514205
Foto's en video van ABOY op de flatbed truck:
http://www.wireimage.com/(...)=gls====88838&nbc1=1 (fotos)
http://sickshow.com/u2/ (video)
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23514268
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:47 schreef Murray het volgende:

Wat zijn dat voor tracks dan?
Levitate (From All That You Can't Leave Behind Sessions) 5:08 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare Work Only
Love You Like Mad (From All That You Can't Leave Behind sessions) 4:17 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare Work Only
Smile (From How To Dismantle An Atomic Bomb sessions) 3:16 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Flower Child (From All That You Can't Leave Behind sessions) 4:54 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Beautiful Ghost (From The Joshua Tree sessions) 3:52 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare Xanax and Wine 4:38 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare All Because of You 3:35 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Native Son 3:08 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Yahweh 4:31 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Sometimes You Can't Make It On Your Own 5:29 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:27:30 #236
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23514350
Ze bedenken wel weer iets orgineels U2

Had het wel live willen meemaken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:31:30 #237
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23514441
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:20 schreef -Blackbird- het volgende:

[..]


[..]

yep, we kennen allemaal de clip van WTSHNN (staat nu toevallig aan op de radio ) en dat Bono "Rock & Roll Stops the Traffic" sprayed tijdens de gratis show "Save The Yuppies" in San Francisco (staat op Rattle & Hum).
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:33:40 #238
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23514499
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:27 schreef Dos37 het volgende:
Ze bedenken wel weer iets orgineels U2

Had het wel live willen meemaken
Ik was van plan om in december/januari naar New York te gaan, ik wist dit wel van te voren, maar kon niet 123 ff naar New York
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23514579
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:20 schreef Chilly_Willy het volgende:
http://sickshow.com/u2/ (video)
* m021 gaat high-quality versie downloaden
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23514672
quote:
23.11.2004
U2.Com To Relaunch, This Week
Watch Out! U2.Com will relaunch this week with a brand new all-singing all-dancing Membership Site alongside a redesigned free-to-browse site.

The free-to-browse site will continue to be first with the most accurate U2 news on what U2 are up to – from record releases to appearances and touring schedule, along with a new community area.
But now that practically all subscribers to Propaganda (the band’s long-running official fanzine) are registered with U2.Com (a staggering 98%), we’re bidding goodbye to our much-loved off-line magazine.

With the launch of our subscription site, the kind of special offers and inside track on U2 that was the watchword of Propaganda Magazine will go online. Membership of the subscription site carries a $40 p.a fee - current Propaganda subscribers can join for $20 p.a.

Membership benefits of the new site include:

- guaranteed priority ticket booking for the 2005 tour
- U2.Com membership card in silver, red and black
- an ‘@U2.Com’ email address
- rare and archive video
- special downloads
- on-the-road reports and diaries from the 2005 World Tour
- exclusive interviews with band members
- Zootopia discussion areas
- digital content including screen savers, on-line calendar and other tools.
- 25% discount on first purchase from the U2.Com Shop
$40.... ouch.

Maar ik heb toch geen creditcard dus lid worden kon ik sowieso al niet...
pi_23514703
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:23 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Levitate (From All That You Can't Leave Behind Sessions) 5:08 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare Work Only
Love You Like Mad (From All That You Can't Leave Behind sessions) 4:17 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare Work Only
Smile (From How To Dismantle An Atomic Bomb sessions) 3:16 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Flower Child (From All That You Can't Leave Behind sessions) 4:54 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Beautiful Ghost (From The Joshua Tree sessions) 3:52 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare Xanax and Wine 4:38 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare All Because of You 3:35 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Native Son 3:08 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Yahweh 4:31 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Sometimes You Can't Make It On Your Own 5:29 U2 The Complete U2 - Unreleased & Rare
Als ze die nou los zouden verkopen....

Maar goed, zal binnenkort vast ook wel op een andere manier te downloaden zijn.
pi_23515009
die 'guaranteed priority ticket booking for the 2005 tour' zou niet heel verkeerd zijn .
pi_23515029
Waarom zijn Yahweh en Sometimes.... unreleased/rare tracks?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23515252
Die "complete U2" verzameling die je via Itunes kunt kopen ziet er wel gaaf uit

Maar wel errrug duur....
pi_23515421
Is er hier eigenlijk ook iemand lid van de nederlandse fanclub?
quote:
Lidmaatschap
Het lidmaatschap voor de Nederlandse U2 Fanclub bedraagt 20 Euro per jaar.

De fanclub bestaat uit U2 fans die proberen een niet commerciële fanclub te runnen.

Voor Belgische leden bedraagt de contributie 25 Euro per jaar, dit is exclusief buitenlandse overboekings-en verzendkosten. Het lidmaatschap is alleen mogelijk in combinatie met automatische incasso.

Wat bieden wij
Minimaal drie keer per jaar het Fanclubblad 'EXiT' met bijzondere nieuwswaardigheden van U2.

Tevens organiseren wij minstens één keer per jaar een U2 Fanclub bijeenkomst.
http://www.u2fanclub.nl/aanmelden.htm

Een fanclubblad lijkt mij niet zo heel boeiend, nieuwswaardigheden over U2 haal ik wel van internet.. dus ik zie het nut van lid worden eik. niet zo...maar krijg je via de fanclub ook voorrang bij ticketverkoop o.i.d?
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:58:31 #246
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23518099
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:07 schreef Murray het volgende:
Is er hier eigenlijk ook iemand lid van de nederlandse fanclub?
[..]

http://www.u2fanclub.nl/aanmelden.htm

Een fanclubblad lijkt mij niet zo heel boeiend, nieuwswaardigheden over U2 haal ik wel van internet.. dus ik zie het nut van lid worden eik. niet zo...maar krijg je via de fanclub ook voorrang bij ticketverkoop o.i.d?
Dat wil ik ook wel weten, anders word ik wel lid van U2.com, zeker met de huidige dollarkoers
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23518868
Vraag me af hoe ze dat met die 'voorkeursbehandeling' voor tickets doen. Kun je dan eerder dan de start van de voorverkoop een kaartje kopen?
pi_23518888
Ik heb te weinig geld... dus kan de nieuwe cd nog niet kopen
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_23519391
Ik was lid van de fanclub van mijn 15/16e tot mijn 18e ofzo. En kreeg inderdaad voorrang bij de kaartjes. Moest ik bellen (ben nu 25, dus qua internet...) en meteen naar he postkantoor en het geld in een envelop versturen zodat het dezelfde dag nog aankwam. En het duurde heeeeeellll lang voor ik ze kreeg, dus dat was wel even spannend... ik bedoel, je stuurt cash geld op en je krijgt 0,0 antwoord.
Eerst werd de fanclub bestuurd vanuit Borne in Overijssel door ene Grace von Oven. Maar er werden amper clubbaden toegestuurd enz terwijl je wél betaalde. Toen namen een paar mensen uit Rotterdam het over, ik geloof tegen de zin in van die andere mensen. Er is zelfs even een heuse U2-winkel geweest en een ambitieus 0900-nummer waar je dingen kon bestellen enzo. Toen bestelde ik trouwens ook ooit een t-shirt, daarop zou een winkelwagen moeten staan met "shop till you drop" erop gedrukt. Ik kreeg gewoon een geel shirt met een U2-winkelwagentje, that's all.
Wel heb ik er die Melon remix cd kunnen bestellen, die eigenlijk alleen via Propaganda verkrijgbaar was en heb ik het cocert in de Kuip en in Mexico op cd (met op de laatste twee bonustracks van U2 tijdens de MTV-awards) en heb ik dat Mexico gedoe ook op video (kwam later gewoon in de winkels ) en een cd met solo-projecten van Bono.
Maargoed, later hoorde ik nooit meer wat van ze, ook niks betaald en vorig jaar kwam ik er achter dat er dus alweer andere mensen achter zitten. Die winkel zal wel niet meer bestaan denk ik haha! Ik ben trouwens correspondent, als ik geen kaartjes kan krijgen ga ik dood, dus wie weet kan ik me via de redactie naar binnen hoereren...... wishfull thinking.... vrees ik
pi_23519430
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:29 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik heb te weinig geld... dus kan de nieuwe cd nog niet kopen
Heb hezelfde probleem.... ik ben zooo bang dat die SE is uitverkocht als ik de stufi binnen heb.... moet hem maar even apart laten leggen ofzo
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:47:11 #251
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23520920
Ik heb via een vriend die lid was van de U2 fanclub in 1997 ook kaarten kunnen regelen, maar het is maar de vraag of de nieuwe fanclub dat ook kan.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23521281
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik was lid van de fanclub van mijn 15/16e tot mijn 18e ofzo. En kreeg inderdaad voorrang bij de kaartjes. Moest ik bellen (ben nu 25, dus qua internet...) en meteen naar he postkantoor en het geld in een envelop versturen zodat het dezelfde dag nog aankwam.
Inderdaad voorrang bij kaartjes dus! Maar ik zal ze nog wel ff mailen om te vragen of dat nog steeds zo is, straks wordt iedereen hier lid en dan blijkt dat die korting tegenwoordig niet meer geldt.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23521506
ooooooooohhhh heeee ze zitten nog steeds in R'dam!!!! Zouden het dan tóch nog dezelfde mensen zijn???
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:40:26 #254
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23522136
ik ga liever zelf wel voor het postkantoor bivakkeren dan kan ik niemand verwijten over de kaartjes...
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:57:59 #255
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23522575
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:12 schreef Waxxer het volgende:
ooooooooohhhh heeee ze zitten nog steeds in R'dam!!!! Zouden het dan tóch nog dezelfde mensen zijn???
kwee nie, ik geloof dat Loek, Margreet en Karin een beetje de drijvende krachten zijn.
Maar ik kan me vergissen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23523024
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:48 schreef Waxxer het volgende:
Toen namen een paar mensen uit Rotterdam het over, ik geloof tegen de zin in van die andere mensen. Er is zelfs even een heuse U2-winkel geweest en een ambitieus 0900-nummer waar je dingen kon bestellen enzo
Ha, die gaven toen dat prachtig blad The Zooropeon U2 Magazine uit volgens mij. Ik heb volgens mij bij het Popmart concert de laatste uitgave (#8) ontvangen. Daarna nooit meer wat van gehoord.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:40:18 #257
62182 Georges
That's the shit
pi_23523631
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:17 schreef Chilly_Willy het volgende:
U2 stops the traffic, again!

Gisteren heeft U2 opnames gemaakt op een truck die door New York reed
[afbeelding]

Hierna hebben ze een gratis concert gegeven in het Empire Fulton Ferry State Park in Brooklyn.
[afbeelding]

Dit hebben ze gespeeld:
Vertigo (Take one)
All Because Of You
Miracle Drug
Sometimes You Can’t…
City Of Blinding Lights
Original Of The Species
She’s A Mystery To Me
Beautiful Day
I Will Follow
———-
Out Of Control
Vertigo (Take two)
Cool. Zijn daar ergens videobeelden van te vinden?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:43:21 #258
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23523703
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:15 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Ha, die gaven toen dat prachtig blad The Zooropeon U2 Magazine uit volgens mij. Ik heb volgens mij bij het Popmart concert de laatste uitgave (#8) ontvangen. Daarna nooit meer wat van gehoord.
vind die fanclubs maar nepperij
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:27:53 #259
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23524812
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:40 schreef Georges het volgende:

[..]

Cool. Zijn daar ergens videobeelden van te vinden?
Yup.
Flatbed truck: http://sickshow.com/u2/
Optreden: http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23525027
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:15 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Ha, die gaven toen dat prachtig blad The Zooropeon U2 Magazine uit volgens mij. Ik heb volgens mij bij het Popmart concert de laatste uitgave (#8) ontvangen. Daarna nooit meer wat van gehoord.
Precies!!! Dat had ik dus ook.... toen vertrouwde ik ze niet zo... kun je nagaan, ik was toen 18, een naief jongetje uit een boerengat... als ik nu genept zou worden zou ik echt niet meer zoiets laten gebeuren misschien zijn het andere mensen uit dezelfde stad ofzo.... Maar die mensen daarvóór, uit Borne, waren nog erger. Betaalde je 40 piek per jaar of zo en kreeg je twee keer een of ander pisblaadje, die zetten zich heel weinig in terwijl ze dus wel zoveel geld vingen.

Ik geloof dat ik gewoon twee dagen van tevoren met een goede slaapzak en een lunchpakketje voor het postkantoor ga liggen
pi_23525865
Hoi,

Ik had even een vraagje...

Ik wil ook de nieuwe u2 cd kopen maar vroeg me af of bij deze versie: http://www.freerecordshop(...)asp?productid=404739
ook van alle liedjes die op de cd staan een videoclip bij zit.... (is dat gewoon op een aparte dvd of hoe zit dat?)
Ge leeft maar eensh!
pi_23525935
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef Mister-Me het volgende:
Hoi,

Ik had even een vraagje...

Ik wil ook de nieuwe u2 cd kopen maar vroeg me af of bij deze versie: http://www.freerecordshop(...)asp?productid=404739
ook van alle liedjes die op de cd staan een videoclip bij zit.... (is dat gewoon op een aparte dvd of hoe zit dat?)
Nee, op die DVd staat het volgende:

1. Interview With Neil McCormick
2. Vertigo
3. Vertigo (Remix)
4. Sometimes You Can't Make It On Your Own (Studio)
5. Sometimes You Can't Make It On Your Own (Acoustic)
6. Crumbs From Your Table
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:12:24 #263
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23525952
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef Mister-Me het volgende:
Hoi,

Ik had even een vraagje...

Ik wil ook de nieuwe u2 cd kopen maar vroeg me af of bij deze versie: http://www.freerecordshop(...)asp?productid=404739
ook van alle liedjes die op de cd staan een videoclip bij zit.... (is dat gewoon op een aparte dvd of hoe zit dat?)
How To Dismantle An Atomic Bomb (CD + DVD)
Artiest: U2
EAN: 0602498681817
Referentienummer: 298077
Soort Drager: CD
Genre: pop
Release datum: 24-11-2004


het staat er nota bene bij.. bij dit album staat fast cars niet op.. die staat alleen op de limited special dinges.. de dvd zit er dus bij en daar staat ene korte docu en 5 clipjes op
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:14:52 #264
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_23526022
Ow mensen, neem alsjeblieft niet die Remix van Vertigo serieus...

Wat een helden zijn het weer, wat ze dus eerst flikten met WTSHNN lukt ze nu weer met HTDAAB (alleen nu met toestemming )

By the way: U2.com wordt binnenkort dus ge-re-launched met de tourdata d'r op!!!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:17:45 #265
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23526107
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:14 schreef LeonH het volgende:
Ow mensen, neem alsjeblieft niet die Remix van Vertigo serieus...
deed ik ook niet .. ik lig nog steeds dubbel ik vind het gewoon weg
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:32:52 #266
62182 Georges
That's the shit
pi_23526618
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:27 schreef Chilly_Willy het volgende:

[..]

Yup.
Flatbed truck: http://sickshow.com/u2/
Optreden: http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true
Dank je. Dat zijn wel kleine stukjes, kun je het geheel ook ergens zien?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:43:29 #267
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23526936
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef Georges het volgende:

[..]

Dank je. Dat zijn wel kleine stukjes, kun je het geheel ook ergens zien?
Nog niet. Maar het optreden was opgenomen voor MTV Jam, wat op 8 december uitgezonden word (in de VS). Het gedeelte op de truck is voor de clip van ABOY.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23534455
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:12 schreef Neva het volgende:
het staat er nota bene bij.. bij dit album staat fast cars niet op.. die staat alleen op de limited special dinges..
Dat klopt niet helemaal, op de UK albums staat bij alle versies Fast Cars erop. Bovendien betaal je bij Free Record Shop ook nog eens veel te veel. Ga maar na:

FRS: CD (11 tracks) + DVD = E 21,99
HMV: CD (12 tracks) + DVD = E 16,58

-- in beide gevallen ex. verzendkosten
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  woensdag 24 november 2004 @ 09:59:31 #269
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23535681
gloeiende gloeiende...

vanochtend maar eens gemaild met CDwow, waar mijn cdtje blijft... Blijkt dat ze troubles hebben met hun leverancier en ze nog wachten op levering...
Grmbl..
Nu maar eens kijken of de limited edition in de stad nog ergens te koop is
Djeezs nu moet ik gewoon de deur uit
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 24 november 2004 @ 10:47:08 #270
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_23536516
quote:
Op woensdag 24 november 2004 09:59 schreef Dandelion het volgende:
gloeiende gloeiende...

vanochtend maar eens gemaild met CDwow, waar mijn cdtje blijft... Blijkt dat ze troubles hebben met hun leverancier en ze nog wachten op levering...
Grmbl..
Nu maar eens kijken of de limited edition in de stad nog ergens te koop is
Djeezs nu moet ik gewoon de deur uit
Damn.... daar heb ik 'm ook besteld.
Ze krijgen die LE's toch nog wel??
  woensdag 24 november 2004 @ 10:49:21 #271
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23536551
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:47 schreef BrakkeAap het volgende:

[..]

Damn.... daar heb ik 'm ook besteld.
Ze krijgen die LE's toch nog wel??
Dit is de reactie van CDwow:
quote:
Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching this item.

Unfortunately, we have experienced a slight delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.

As soon as we have this information, we will let you know by email.

If you wish to cancel the order, please let me know and I will make the necessary arrangements.

Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.

If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to me.
Dus volgens mij krijgen ze em nog wel, weten ze alleen niet wanneer.
Ik denk dat ik voor de zekerheid maar even een echt winkel opzoek.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 24 november 2004 @ 11:12:05 #272
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_23537028
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:49 schreef Dandelion het volgende:
Dus volgens mij krijgen ze em nog wel, weten ze alleen niet wanneer.
Ik denk dat ik voor de zekerheid maar even een echt winkel opzoek.
Hmm, dan wacht ik het wel af...
En ach, de laatste Limited Edition van hun (1990-2000 + B-Sides) ligt ook nog steeds in de winkels, dus zo limited zullen ze (hopelijk) niet zijn
pi_23537306
Zojuist van een vriend via de mail ontvangen:
quote:
MTV: U2 op Rock Werchter 2005

Gepost door: Knoedel - 2004-11-23 14:21:46 - Bron: MTV

Nog een beetje vaag, maar dit willen we jullie niet onthouden: MTV meldt vandaag op haar website dat U2 op Rock Werchter 2005 zal staan. Volgens de televisiezender meldt letterlijk: "het ziet het er naar uit dat u2 eindelijk Rock Werchter gaat bezoeken". Herman Scheuermans, organisator van het festival, beantwoordt de vraag of U2 naar België komt met: "Volgend jaar ergens in juni".

Als dit officieel bevestigd wordt, dan zullen we dit natuurlijk onmiddellijk melden.
  woensdag 24 november 2004 @ 11:40:19 #274
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23537611
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:12 schreef BrakkeAap het volgende:

[..]

Hmm, dan wacht ik het wel af...
En ach, de laatste Limited Edition van hun (1990-2000 + B-Sides) ligt ook nog steeds in de winkels, dus zo limited zullen ze (hopelijk) niet zijn
Je hebt nu limited (met dvd) en erg limited (met dvd & boekje). Ik weet niet hoe lang de laatste nog te krijgen is. Mocht je Fast Cars willen hebben, die staat alleen op de versie met het boekje.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23537655
Waarom heeft niemand het over de plaat of loopt daar nog een ander topic voor?
Paan!
pi_23537841
omdat iedereen hem al weken geleden voor het eerst gehoord heeft
pi_23537984
Ik heb slechts één keer Vertigo gehoord
Ik wil de hele cd gewoon in een keer horen
Dat duur alleen nog te lang
Waarom koopt m'n vader die cd nou gewoon niet? Hij koopt altijd de nieuwe U2 cd!
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_23538195
heb je vertigo pas 1 keer gehoord? Woon je in Drenthe of zo?
pi_23538753
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb je vertigo pas 1 keer gehoord? Woon je in Drenthe of zo?
Nee, Almere

Maar ik luister amper radio, en aan downloaden doe ik niet.
Principes enz,... heel lastig en saai

En de tijd dat ik singles kocht heb ik op de basisschool achter me gelaten
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_23539090
Hij is ook veel op Mtv te zien enzo.. en tijdens het uitgaan hoor ik em ook veel... Daarom vind ik het vrij knap
pi_23540767
Nog steeds niet.... Hij is ook maandag pas verzonden, en luchtpost kan wel 6 dagen duren.....
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
MTV: U2 op Rock Werchter 2005

Gepost door: Knoedel - 2004-11-23 14:21:46 - Bron: MTV

Nog een beetje vaag, maar dit willen we jullie niet onthouden: MTV meldt vandaag op haar website dat U2 op Rock Werchter 2005 zal staan. Volgens de televisiezender meldt letterlijk: "het ziet het er naar uit dat u2 eindelijk Rock Werchter gaat bezoeken". Herman Scheuermans, organisator van het festival, beantwoordt de vraag of U2 naar België komt met: "Volgend jaar ergens in juni".

Als dit officieel bevestigd wordt, dan zullen we dit natuurlijk onmiddellijk melden.
Woei, das goed nieuws!
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23540966
jezus.. zal wel storm gaan lopen voor kaartjes.
pi_23541293
quote:
GEEN U2 op Werchter 2005
24-11-2004 12:22:49
Even voor alle duidelijkheid...

Er doen heel wat geruchten de ronde en U2 is al weken een hot item op het Graz-forum. Afgelopen dagen werd er zelfs beweerd dat U2 op Werchter 2005 zou spelen. Daarbij werden o.a. bronnen als MTV en Studio Brussel genoemd. Bij deze wil ik dit gerucht uit de wereld helpen (ja, dat doet Graz ook). U2 is veel te groot voor een festival en zal zeer zeker NIET op Rock Werchter spelen. Dit is mij met klem bevestigd door de organisatie (zie mailtje hieronder).

Herman Scheuermans, organisator van het festival, heeft tijdens een interview op Studio Brussel de vraag of U2 naar België komt beantwoordt met: "Volgend jaar ergens in juni". Dat is wel waarschijnlijk. U2 gaat namelijk komende zomer een Europese tour doen. Daarbij zullen ze rond juni ook Nederland aan doen. Of ze in België zullen spelen is tot nu toe nog niet officieel bevestigd, maar daar zal het antwoord van Herman op slaan. Als ze in België komen zal dat een eigen concert zijn. Wellicht zal dat plaatsvinden op het terrein van Werchter (net zoals bijvoorbeeld in het Goffertpark in Nijmegen), maar dat wordt door de organisatie niet bevestigd.

Geknipt uit mailtje van de organisatie van Rock Werchter:

> Hallo René,
>
> U2 zijn veel te groot om op een festival te spelen, die doen hun
> eigen stadion shows. Herman heeft op de radio gezegd dat er sprake is
> van een Europese toer in juni, en wij hopen dat wij (België) erbij
> zijn. Er is nog geen datum en nog geen locatie.
>
> Dus : zeker NIET op TW 2005, ook niet TW Classic, ze doen géén festivals.
> Gelieve dit bericht met kracht tegen te spreken. Thanks !
>
>
> Maar ... euh ... TW 2005 wordt wel weer straf hoor !
>
> Groetjes,
>
> Yo.
Bron: GRAZ.nl
pi_23541340
Dat ze geen festivals doen is trouwens niet waar lijkt me, want als ik me niet vergis zou U2 de hoofdact zijn op Glastonbury 2005 toch?
pi_23541666
MTV zegt "U2 wil het zelf", en de organisator van RW zegt "U2 wil vast niet". Dan vind ik MTV toch wel wat betrouwbaarder.....
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23541763
Misschien wil RW wachten tot de rest van de tour bekend is. En de voorverkoop begonnen is.
pi_23542192
Helaas ...
  woensdag 24 november 2004 @ 15:16:21 #288
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23542209
zo! Hij is binnen!!!
Cdwow maar gecancelled en hier in Enschede naar de Plato gegaan.
Die had er nog zat liggen volgens mij!
(en nog goedkoper dan de FRS met hun speciale fanclubaanbieding afgelopen zondag...)
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 24 november 2004 @ 16:44:22 #289
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_23544685
Sinds we weten dat de nieuwe clip (en dus waarschijnlijk de single) ABOY word ben ik die meer aan het luisteren. Hij word (net als de rest van de CD) steeds beter naarmate je hem vaker hoort. Ik heb dat zoiezo met muziek van U2, you keep coming back for more.
Ik weet nog dat ik de eerste keer Achtung Baby hoorde.. vond het wel goed, maar na hem meer en meer te luisteren begon de plaat toch een diepere impact te hebben en nu vind ik hem helemaal geweldig.

U2
quote:
Op woensdag 24 november 2004 14:40 schreef Klingon het volgende:
Dat ze geen festivals doen is trouwens niet waar lijkt me, want als ik me niet vergis zou U2 de hoofdact zijn op Glastonbury 2005 toch?
Nee, die hebben ze afgezegd omdat het niet in hun schedule past.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_23550568
CD kost bij Mediamarkt maar 10 euro.
  woensdag 24 november 2004 @ 21:49:48 #291
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23552303
Wat een geweldige dvd zit erbij, heb hem net bekeken. Staan 2 prachtige versies van "Sometimes you can't make it on your own" op. Ook de temple bar mix van Vertigo is geweldig.
De docu is ook top.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  donderdag 25 november 2004 @ 00:20:46 #292
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23556396
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:49 schreef Aurora025 het volgende:
Ook de temple bar mix van Vertigo is geweldig.
Geweldig dat die gasten met zo'n serieuze kop zo'n nummer kunnen vertolken
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  donderdag 25 november 2004 @ 00:31:36 #293
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23556611
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:20 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Geweldig dat die gasten met zo'n serieuze kop zo'n nummer kunnen vertolken
  donderdag 25 november 2004 @ 00:31:55 #294
15600 BB-King
Long live the King!
pi_23556618
Matig bandje hoor!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2004 @ 00:34:05 #295
47213 ArmaniMania
pi_23556659
Kan niet wachten wanneer U2 naar Europe komt
  donderdag 25 november 2004 @ 00:35:14 #296
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23556672
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:31 schreef BB-King het volgende:
Matig bandje hoor!
degene waarvan jij je naam hebt vond dat niet
pi_23557626
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hij is ook veel op Mtv te zien enzo.. en tijdens het uitgaan hoor ik em ook veel... Daarom vind ik het vrij knap
In het Concertgebouw draaien ze hem nooit

quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:35 schreef Neva het volgende:

[..]

degene waarvan jij je naam hebt vond dat niet
Ik heb een deja-vu
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  donderdag 25 november 2004 @ 02:10:09 #298
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23557673
quote:
Op donderdag 25 november 2004 02:04 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

In het Concertgebouw draaien ze hem nooit


[..]

Ik heb een deja-vu
wat voor deja vu
pi_23557991
quote:
Op donderdag 25 november 2004 02:10 schreef Neva het volgende:

[..]

wat voor deja vu
Dat BB-King zegt dat 'ie U2 niks vind. En dat er dan iemand anders reageert dat BB-King zelf nog met U2 heeft gespeeld ofzow
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  donderdag 25 november 2004 @ 03:32:25 #300
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23558379
quote:
Op donderdag 25 november 2004 02:46 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Dat BB-King zegt dat 'ie U2 niks vind. En dat er dan iemand anders reageert dat BB-King zelf nog met U2 heeft gespeeld ofzow
ik volg je niet..
pi_23558985
quote:
Op donderdag 25 november 2004 03:32 schreef Neva het volgende:
ik volg je niet..
Ik wel. In U2-deel 1 zei ook al een BB King dat hij U2 maar niks vond. Toen werd er als antwoord gegeven dat de échte BB king nog een duet had gedaan met U2.

Het Grote U2 Topic (deel 4)
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')