Daar gaan we weerquote:Op maandag 15 november 2004 14:41 schreef MDF het volgende:
De pamfletten, die onder meer ook in Andijk en Hoogkarspel werden aangetroffen, zijn afkomstig van 'Het Westfries Legioen'. De politie zegt de organisatie niet te kennen, maar op zoek te zijn naar de personen er achter.[/i]
Mohammed had toch sex met een 9-jarig meisje?
Eeuwen geleden was dat normaal dus puhleaaaazequote:Op maandag 15 november 2004 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
Vreemd dat je de waarheid niet op een poster mag zetten. Hij was toch een pedofeet?
Maar aan de andere kant je zaait alleen maar meer onrust door dit soort posters. Ik denk dat het wel beter is dat ze zijn weggehaald.
Over 10 jaar proberen we het nog een keer, hopelijk kunnen dan alle moslims tegen kritiek op hun geloof en cultuur.
Ik ook nietquote:Op maandag 15 november 2004 14:57 schreef xFriendx het volgende:
Mijn leefomgeving!! Wat doe je!![]()
Ik zal eens rondvragen hoe dat zit met dat West-Fries Legioen, ik woon zelf in West-Friesland, maar heb er echter nog nooit eerder van gehoord.
Misschien bedoeld hij hiermee dat dequote:Op maandag 15 november 2004 14:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Wat boeit het iemand of Mohammed eeuwen geleden sex had met een minderjarige? (anno 2004 doet men hier in de Katholieke kerk nog steeds niet echt moeilijk over dus waar héb je het in vredesnaam over?)
Ik vind het best. Maar dan wil ik ook nooit berichten meer zien dat blanken zich schuldig moeten voelen over de slavernij. Want tenslotte dat was eeuwen geleden en toen was het normaal.quote:Op maandag 15 november 2004 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
Eeuwen geleden was dat normaal dus puhleaaaaze![]()
mwah, we hebben nog bierquote:Op maandag 15 november 2004 14:59 schreef SCH het volgende:
Het is ook zo saai in West-Friesland, je moet toch wat
En terecht.quote:Op maandag 15 november 2004 14:41 schreef MDF het volgende:
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1100501163729.html
Pamflet 'Mohammed pedofiel' verwijderd.
Appels, peren...quote:Of valt dit pamflet onder dezelfde idiote actie als "Gij zult niet doden"?
quote:Op maandag 15 november 2004 14:56 schreef SCH het volgende:
slotje!!!
Het boeit in zoverre dat tegenwoodig de meeste oorlogen uit naam van die profeet worden gevoerd.quote:Op maandag 15 november 2004 14:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Wat boeit het iemand of Mohammed eeuwen geleden sex had met een minderjarige? (anno 2004 doet men hier in de Katholieke kerk nog steeds niet echt moeilijk over dus waar héb je het in vredesnaam over?)
je weet wel dat West-Friesland geen onderdeel is van Friesland he?quote:Op maandag 15 november 2004 14:59 schreef SCH het volgende:
Het is ook zo saai in West-Friesland, je moet toch wat
Kun je mij dan nog 5 vijftigplussers opnoemen die trouwde met een meisje van zes? Ik weet dat men vroeger jong trouwde, kinderen onderling, maar ik heb nog nooit gehoord dat het normaal was voor volwassen mannen om met kleuters te trouwen.quote:Op maandag 15 november 2004 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het nou 9 of 6quote:Op maandag 15 november 2004 15:14 schreef DaveHarris het volgende:
Kun je mij dan nog 5 vijftigplussers opnoemen die trouwde met een meisje van zes? Ik weet dat men vroeger jong trouwde, kinderen onderling, maar ik heb nog nooit gehoord dat het normaal was voor volwassen mannen om met kleuters te trouwen.
Hij trouwde met haar toen zij zes was, toen ze negen was heeft hij haar ontmaagd. Hij raadde al zijn volgelingen aan om ook met kleine/jonge meisjes te trouwen, `zodat zij met hen kunnen spelen.`(aldus Sahih Buchari)quote:Op maandag 15 november 2004 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het nou 9 of 6
6 jaar toen ze met hem trouwdequote:Op maandag 15 november 2004 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het nou 9 of 6
Katholieken priesters mogen niet trouwen en daarom worden er ook alleen maar jongetjes misbruikt. En als ik dat op een pamflet zou schrijven dan zou dat ook verwijderd worden![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 15:07 schreef MDF het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van Hitlers gebruik van Frankrijk om Spanje te veroveren.
quote:Op maandag 15 november 2004 14:56 schreef SCH het volgende:
slotje!!!
Oh.. Dat wist ik nog niet. Is dat echt zo..??..quote:of je kunt de slavenhandel weer invoeren, die is toegestaan binnen de koran.
Rofl @ bronquote:Op maandag 15 november 2004 15:24 schreef MDF het volgende:
[..]
6 jaar toen ze met hem trouwde
9 jaar toen hij haar neukte.
http://www.bestandworst.com/pages/vote/vote-26215.html
CHOICES : RELIGION :
THE PROPHET MOHAMMED OF THE ISLAMIC RELIGION WAS A PEDOPHILE AND CHILD MOLESTER!!
ballot by XboXwhore76doa3
ACTIVE Apr 03, 2004 - Apr 03, 2005
------------------------------------------------------------------------
"Narrated Aisha that the prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old." Vol. 7:64
ppl he had sex wid a nine year old girl. who know how many more children Mohammed had sex with
Onze profeet bevrijde heel wat negerslaafjes uit handen van de Arabieren destijds.quote:Op maandag 15 november 2004 15:29 schreef HarryP het volgende:
[..]
Oh.. Dat wist ik nog niet. Is dat echt zo..??..
Oke maar wat staat er in de Koran over slavernij..??..quote:Op maandag 15 november 2004 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onze profeet bevrijde heel wat negerslaafjes uit handen van de Arabieren destijds.
Mohammed had voor die tijd een aantal vooruitstrevende regels waardoor slaven kans hadden op een vrij leven, neemt niet weg dat Mohammed zelf slaven bezat, slaven verkocht en mensen tot slaaf maakte. Een beetje dubbelzinnig als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld de vrouwen die buitgemaakt werden wanneer Mohammed`s leger een oorlog gewonnen had, de khumus, werden met goedkeuring van Allah en zijn Profeet sexueel misbruikt door Mohammed`s volgelingen.quote:Op maandag 15 november 2004 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onze profeet bevrijde heel wat negerslaafjes uit handen van de Arabieren destijds.
Als ik me goed herinner werden de bevrijde slaven gedwongen om de islam te omarmen als godsdienst. Vrijheid onder voorwaarden, dus...quote:Op maandag 15 november 2004 15:43 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Mohammed had voor die tijd een aantal vooruitstrevende regels waardoor slaven kans hadden op een vrij leven, neemt niet weg dat Mohammed zelf slaven bezat, slaven verkocht en mensen tot slaaf maakte. Een beetje dubbelzinnig als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld de vrouwen die buitgemaakt werden wanneer Mohammed`s leger een oorlog gewonnen had, de khumus, werden met goedkeuring van Allah en zijn Profeet sexueel misbruikt door Mohammed`s volgelingen.
In mijn ogen was Mohammed,ook als het op slavernij aankomt, een onrechtvaardig man.
Nee, want dat kan niet met een flitsapparaat dus beginnen ze er niet aan. Bovendien levert het geen geld op.quote:Op maandag 15 november 2004 15:45 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb geen zin om te lezen wat Mohammed vroeger heeft gedaan.
Onderwerp is volgens mij "een stel stumpers die het nodig vinden om dit soort opruiende pamfletten te verspreiden" .
In zulke kleine gemeenschappen als Enkhuizen/Andijk/Hoogkarspel moet het toch een hele gemakkelijke opdracht zijn om de makers van die pamfletten op te sporen?
waarom zou dat makkelijk zijn? Als ik in een plaats van 10 kilometer verderop pamfletten ophang, kennen ze mij daar ook niet.quote:Op maandag 15 november 2004 15:45 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb geen zin om te lezen wat Mohammed vroeger heeft gedaan.
Onderwerp is volgens mij "een stel stumpers die het nodig vinden om dit soort opruiende pamfletten te verspreiden" .
In zulke kleine gemeenschappen als Enkhuizen/Andijk/Hoogkarspel moet het toch een hele gemakkelijke opdracht zijn om de makers van die pamfletten op te sporen?
West-Friesland, Noord holland dus. In Friesland zelf denken ze nog steeds dat ze Mohammed bij Dokkum hebben vermoordquote:Op maandag 15 november 2004 15:50 schreef robh het volgende:
Dus ze zijn er in Friesland nu ook achter dat Mohammed een kinderliefhebber was? Netjes. Ik had zeker verwacht dat dat nog minstens 5 jaar zou duren.
West-Friesland is geen Frieslandquote:Op maandag 15 november 2004 15:50 schreef robh het volgende:
Dus ze zijn er in Friesland nu ook achter dat Mohammed een kinderliefhebber was? Netjes. Ik had zeker verwacht dat dat nog minstens 5 jaar zou duren.
Anywho, zinloze provocerende actie, prima dat de pamfletten verwijderd zijn etc etc.
Nee dat werd geaccepteerd, normaal kan ik het echt niet noemen.quote:Op maandag 15 november 2004 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
normaal = als gangbaar beschouwd door het merendeel van de bevolkingquote:Op maandag 15 november 2004 16:02 schreef dewd het volgende:
[..]
Nee dat werd geaccepteerd, normaal kan ik het echt niet noemen.
quote:Op maandag 15 november 2004 15:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom zou dat makkelijk zijn? Als ik in een plaats van 10 kilometer verderop pamfletten ophang, kennen ze mij daar ook niet.
Ik woon daarquote:Op maandag 15 november 2004 16:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In die omgeving is het nog *ons kent ons* en weet men (net als met die treinvandaaltjes uit die omgeving) écht wel in welke hoek men het moet zoeken.
quote:Sneue types.
quote:Op maandag 15 november 2004 16:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
normaal = als gangbaar beschouwd door het merendeel van de bevolking
Kortom mochten zij de minderheid gaan vormen mag jeje dochters wel uit de zandbak houden
ok das dus meerderheid ipv minderheid ..... major typoquote:Op maandag 15 november 2004 16:23 schreef dewd het volgende:
[..]
![]()
Minder komisch dan een voltooid deelwoord met 'dt' schrijven hoor. Dat is pas echt hilarischquote:Op maandag 15 november 2004 16:32 schreef Youssef het volgende:
Ja, [afbeelding], behoorlijk lachwekkend niet?![]()
Ik hoop in elk geval geen pamfletten meer.Van mij mogen ze best de waarheid over Mohammed vertellen, maar laat ze dan in een adem ook de waarheid van de Christelijk leider in die dagen vertellen afgewogen met de maatstaven van nu.quote:Op maandag 15 november 2004 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel moeten der nog komen ? Hoeveel moeten er nog gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |