quote:Op zondag 14 november 2004 22:22 schreef Litso het volgende:
Breuls: <i>"Mijn forum! Wat doe je?"</i>
haha, denk je dat die lui vd isis zich druk gaan maken om een lapjeskat?quote:Op zondag 14 november 2004 22:36 schreef cygnusx het volgende:
(onze buren zijn eigenaar van een turkse cafetaria in nijverdal... mischien dat je met die lui contact op kunt nemen..)
hij gaat met zn tijd mee he..quote:Op zondag 14 november 2004 22:51 schreef capibar het volgende:
hippe kat!
Een criminele goudvis?quote:Op maandag 15 november 2004 07:28 schreef cygnusx het volgende:
wat is een leuk id voor deeltje 2?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:22 schreef Klonk het volgende:
oei iemand had te veel vrije tijd
IDD!!quote:Op maandag 15 november 2004 11:29 schreef devzero het volgende:
TTT
Hier niet. Ik kan niets meer postenquote:Op maandag 15 november 2004 12:08 schreef mcDavid het volgende:
hier doet het forum het nog gewoon hoor
quote:Op maandag 15 november 2004 12:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier niet. Ik kan niets meer posten![]()
Ok, en is Katrien (de anti-fok-kat) nu al gebant op het forum dan?quote:Op maandag 15 november 2004 13:17 schreef cygnusx het volgende:
breuls heeft de backup herstelt
in je dromen zekerquote:Op maandag 15 november 2004 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn kat [afbeelding]lief he
Lol, ik ben toch blij dat mijn Golden Retriever nog niet besmet is.quote:Op maandag 15 november 2004 12:03 schreef Snakey het volgende:
Shit, het begint zich te verspreiden als een virus!! Ik heb geen toegang tot mijn computer meer.![]()
[afbeelding]
hij kan nog niet zo goed typen zo te zienquote:Op maandag 15 november 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Lol, ik ben toch blij dat mijn Golden Retriever nog niet besmet is.
[afbeelding]
Of toch wel ??
Idd ik ook wel, maar om er nou meteen een TTT van te maken....quote:Op maandag 15 november 2004 17:01 schreef MOBO666 het volgende:
ik vind het wel leuk
tot 5 min geleden wist jij nog niet eens wat dat wasquote:Op maandag 15 november 2004 17:02 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Idd ik ook wel, maar om er nou meteen een TTT van te maken....
lees de openingspost dan ook eens...quote:Op maandag 15 november 2004 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over![]()
ironisch....quote:Op maandag 15 november 2004 17:43 schreef petre86 het volgende:die laatste 3 plaatjes
(OP)
op maandag zegt poekie dat fok dood is, en op de dag ERVOOR bied ie zijn verontschuldigingen aan
quote:Op zondag 14 november 2004 22:19 schreef cygnusx het volgende:
hij besefde dat er geen fok is zonder users, niet zonder admins, en niet zonder mods..
typfouten voorbehouden he..quote:Op maandag 15 november 2004 18:22 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:34 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Foto's maken en leuke verhalen verzinnen én vertellen zijn niet je sterkste kanten, hè?
Je kat is cute, trouwens.
Maar daarmee is dan ook alles gezegd.
Nou ik vind em anders wel leuk, hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:34 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Foto's maken en leuke verhalen verzinnen én vertellen zijn niet je sterkste kanten, hè?
Vind je díe kat cute? Als je hem eenmaal kent, dan issie niet te genieten; eenkennig, probeert altijd te ontsnappen, maakt fok onklaar en fragt zijn baasje...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:34 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
He's a bad motherfucker...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:39 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Vind je díe kat cute? Als je hem eenmaal kent, dan issie niet te genieten; eenkennig, probeert altijd te ontsnappen, maakt fok onklaar en fragt zijn baasje...![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:39 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Vind je díe kat cute? Als je hem eenmaal kent, dan issie niet te genieten; eenkennig, probeert altijd te ontsnappen, maakt fok onklaar en fragt zijn baasje...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |