sorry beetje spuit elf reactie
![]()
zie het nu pas
![]()
ondertussen drinkt maxim volledig uit de borst, alleen heb ik er nog wel vraagjes over eigenlijk...
ik vind het heel verwarrend allemaal, ik lees dat borstvoeding eigenlijk "voeden op verzoek"is, met erachter dat zon kleintje minimaal 6 tot 8 voedingen p.d. nodig heeft. Maxim heeft er meestal 7 a 8 incl genoeg plasluiers p.d. en ontlasting die mooi goud/geel is. dan komt de verloskundige hier en die zegt dat hij wel een voeding minder mag, en dat moet ik overdag een beetje proberen te rekken, bijv als hij na 3 uur komt voor eten, een uur laten tot 4 uur (zei zij).
![]()
dat vind ik al apart, hij heeft toch geen flesvoeding maar borstvoeding ala "voeden op verzoek"" toch??
en nog een vraagje
gisterenavond vooral bleef maxim maar komen om te eten cq zuigebehoefte, hij is heel de avond wakker geweest en heb hem zoveel mogelijk aangelegd, dan drinkt hij hooguit 10 min om dan weer even tevreden te zijn en een uur later weer te komen voor een beetje eten, ik denk nou vooruit misschien heeft hij wel beetje regeldag of is t beetje vreemd omdat we ook naar buiten zijn geweest, vannacht sliep hij uiteindelijk rond 01.30 (denk ik, ik ben in slaap gevallen weer
![]()
) en was vanmorgen om half 7 pas wakker, hij zal wel moe geweest zijn denk ik. toen heeft hij 10 min aan de borst gelegen en viel toen weer in slaap tot half 9, toen heeft hij weer 15 min aan de borst gelegen en daarna sliep hij weer en dat doet hij nu nog overigens.
is dat wel goed dat hij zo kort drinkt?? of is dat het principe van "hij vraagt en ik geef"???