HELP!
ik heb het idee dat maxim te weinig bv krijgt. gisteren en vandaag allemaal blijven huilen, ook na het eten, blijven vragen om voeding e.d.
nu heb ik vandaag nadat hij uit 1 borst heeft gedronken diezelfde borst daarna afgekolfd, er kwam 10 cc uit nog, daarna gelijk de andere gedaan en daar kwam 40 cc uit (normale hoeveelheid??). uurtje later kwam Maxim weer dat hij wil eten, flesje gemaakt met bv, heeft hij 30 cc op en is toen lekker gaan slapen voor 2 1/2 uur, toen kwam hij weer. ondertussen had ik weer gekolfd (li+re) en dat was totaal 90 cc, dat heeft meneer dus in zn geheel op! had hem eerst 60 gegeven, en daarna was hij nog aan het zoeken, andere 30 in fles gedaan en gegeven en helemaal op gewoon
![]()
is dat niet teveel voor zn joch?? of te weinig? ik heb werkelijk geen idee wat hij mag hebben per voeding??? nu heb ik weer gekolfd en komt er maar 50 cc in totaal uit
![]()
die 90 cc ben ik trouwens 45 min mee bezig geweest, en die 50 cc een half uurtje. is dat niet beetje weinig om te kolven?? stuwing heb ik overigens ook nie
![]()
vol gevoel al helemaal niet
![]()
ik lek wel als Maxim gaat huilen overigens. ik word er zo beetje onzeker van wat ook weer funest is voor de bv
na die 90 cc is hij weer gelijk gaan slapen, wat hij niet doet als hij aan de borst heeft gedronken. (soms ook wel) hij is nu gewoon tevreden.
wat te doen?? zoveel mogelijk kolven maar en zo proberen de productie te verhogen, en tussendoor hem aan blijven leggen??? of wat anders..?? ik wil natuurlijk wel dat hij genoeg eten binnen krijgt