Dacht jij soms dat wij dat allemaal niet hadden ingecalculeerd?quote:Op zondag 14 november 2004 22:19 schreef Maanvis het volgende:
We zijn al met 24 mensen. Let er overigens wel op dat het dit keer van vitaal belang is dat je NIET AFZEGT VLAK VAN TEVOREN!!! Immers kunnen we met 19 mensen niet dit leuke spel doen
...quote:Op zondag 14 november 2004 22:24 schreef JaWi het volgende:
Is er ook bier?
Als ik met furby en vleermuis kom welquote:Op zondag 14 november 2004 22:25 schreef boebiedoe het volgende:
[is er ook bier?]
...
Hebben we geen "duh" smiley ?
Nee, dat dacht ik niet. Ik wil gewoon dat iedereen die zich aanmeldt ook komt. Dus niet dat ik mijn AK-47 voor niks meeneem als gelly niet komt opdagen, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 november 2004 22:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Dacht jij soms dat wij dat allemaal niet hadden ingecalculeerd?
We zijn niet blond ofzo.
Deze dame doet er een uurtje over en je zit dichtbij.quote:Op zondag 14 november 2004 22:28 schreef NightH4wk het volgende:
Ok.
Alleen die hoer van een trein doet er 2:30 uur over.
voor ons wel jaquote:Op maandag 15 november 2004 00:01 schreef Aventura het volgende:
Zo. Weer terug van Machinehead. Ik heb de pit overleefd, dus paintballen wordt een eitje.
quote:Op maandag 15 november 2004 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
voor ons wel ja
mooi, des te vaker kunnen we je rakenquote:Op maandag 15 november 2004 00:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een bikkel.
Ah, mooi, dan kan jij mij beschermen en troosten.quote:Op maandag 15 november 2004 00:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een bikkel.
Ik lik zelfs je...eh wondenquote:Op maandag 15 november 2004 00:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, mooi, dan kan jij mij beschermen en troosten.
en dan allebei in een ander team, zodat niemand weet op wie ze moeten schieten? Hell noquote:Op maandag 15 november 2004 00:28 schreef cinnamongirl het volgende:
I'm in.
Nou stinkie, ik denk dat ze ons ook niet uit elkaar houden als we allebei een masker op hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 00:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dan allebei in een ander team, zodat niemand weet op wie ze moeten schieten? Hell no
owjawel, ik ben afgevalenquote:Op maandag 15 november 2004 00:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou stinkie, ik denk dat ze ons ook niet uit elkaar houden als we allebei een masker op hebben
Dat was je vorige keer ook, maar toch randde yvonne mij aan terwijl ze aan JOUW stinkzwam wou zittenquote:Op maandag 15 november 2004 00:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
owjawel, ik ben afgevalen
hoewel, het is na de feestdagen, dus ik denk dat je gelijk hebt
ja, omdat Yvonne dacht dat ik nog steeds dik wasquote:Op maandag 15 november 2004 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was je vorige keer ook, maar toch randde yvonne mij aan terwijl ze aan JOUW stinkzwam wou zitten
Yvonnne jouw aanranden ?quote:Op maandag 15 november 2004 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was je vorige keer ook, maar toch randde yvonne mij aan terwijl ze aan JOUW stinkzwam wou zitten
ze vergistte zich, kunje d'r ook niet kwalijk nemenquote:Op maandag 15 november 2004 00:50 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Yvonnne jouw aanranden ?![]()
![]()
Zijn wat?quote:Op maandag 15 november 2004 00:50 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Yvonnne jouw aanranden ?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |