abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2001 @ 09:43:28 #1
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1625246

DIt schijnen 2 van de kapers te zijn

Bron
: CNN

Je moet niks!
pi_1625256
aan de boom ermee

[Dit bericht is gewijzigd door the_undertaker op 13-09-2001 09:47]

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1625257
Tjah ze zijn nu toch al kassiewijluh...
#geen
  donderdag 13 september 2001 @ 09:52:10 #4
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1625279
quote:
Op donderdag 13 september 2001 09:47 schreef the_undertaker het volgende:
aan de boom ermee
Graaf je ze eerst even uit?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1625294
het schijnt dat ze er erg veel geld voor zouden krijgen
pi_1625324
quote:
Op donderdag 13 september 2001 09:55 schreef Kwaruteru het volgende:
Nee een plek in de hemel naast Allah.
GNU Terry Pratchett
pi_1625339
lijken niet de vriendelijkste mensen om s avonds in donker steegje tegen te komen
  donderdag 13 september 2001 @ 10:06:19 #8
989 Jeromar
pi_1625351
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
lijken niet de vriendelijkste mensen om s avonds in donker steegje tegen te komen
Neeej,....

Maar jij ook niet

Je moet niks!
pi_1625356
Ach wat heb je nou aan foto's.
  donderdag 13 september 2001 @ 10:11:11 #10
989 Jeromar
pi_1625372
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:07 schreef zodiakk het volgende:
Ach wat heb je nou aan foto's.
Ik had ze gepost omdat je nooit weet of je een van de kapers kent!

Ikzelf heb een kennis (?) uit Afghanistan die ik sinds Maandag al niet gezien heb. Hij zei dat ie weg moest. Waarheen? Weet ik niet!

Je moet niks!
  donderdag 13 september 2001 @ 10:16:03 #11
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1625404
quote:
Dat beiden in de hel branden!
pi_1625421
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:11 schreef Jeromar het volgende:

[..]

Ikzelf heb een kennis (?) uit Afghanistan die ik sinds Maandag al niet gezien heb. Hij zei dat ie weg moest. Waarheen? Weet ik niet!

Ging ie vliegen?

Die foto's zeggen niets, behalve, dat als ik zulke pipo's in de supermarkt tegen zou komen ik meteen zou gaan rennen. Dit soort gasten zien er zo vaag en suicidal uit, dat je er in Nl nooit onopvallend zo uit zou kunnen zien. Toen ik 5 jaar geleden met me legerbroek en kisten (Biohazerd periode zeg maar) door schiphol liep werd ik ook mee naar zo'n kantoortje genomen of ik bij de een of andere organisatie hoorde en wat ik allemaal wel niet van plan was. Achteraf wel gelachen, want ik hield xpress steeds m'n hand onder m'n jas, werden ze zenuwactig van. Dat zijn grappen die ik nooit meer zal doen, helemaal nooit meer na wat er gebeurde dinsdag.

America is dan wel zo toppie, maar niemand kent elkaar, niemand let op elkaar en iedereen sluit zich af. Dat is wel een van de redenen dat dit zo makkelijk kon gebeuren. Sociale controle is echt essentieel voor een veilige omgeving.

pi_1625428
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:11 schreef Jeromar het volgende:
En dan?
O+. Ripley. O+.
pi_1625446
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:16 schreef Kayuk het volgende:

[..]

Dat beiden in de hel branden!

(Mag ik je icon lenen?)
  donderdag 13 september 2001 @ 10:24:48 #15
10152 Buffie
There is only one
pi_1625458
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:17 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Die foto's zeggen niets, behalve, dat als ik zulke pipo's in de supermarkt tegen zou komen ik meteen zou gaan rennen. Dit soort gasten zien er zo vaag en suicidal uit, dat je er in Nl nooit onopvallend zo uit zou kunnen zien.

Dat is nou precies wat er nu gebeurt in Amerika, iedereen die er enigszins Arabisch uitziet wordt uitgescholden, aangevallen of in elkaar geslagen. Voor een flat in SF is zelfs een emmer bloed over de stoep uitgestort omdat er Arabieren wonen. deze foto's zeggen me niets, je kan niet aan iemands uiterlijk zien of hij een suicidale kaper is, jezus, als dat zou kunnen...
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_1625472
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:24 schreef Buffie het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat er nu gebeurt in Amerika, iedereen die er enigszins Arabisch uitziet wordt uitgescholden, aangevallen of in elkaar geslagen. Voor een flat in SF is zelfs een emmer bloed over de stoep uitgestort omdat er Arabieren wonen. deze foto's zeggen me niets, je kan niet aan iemands uiterlijk zien of hij een suicidale kaper is, jezus, als dat zou kunnen...

Tja, dat gaat natuurlijk ook nog gebeuren. De headhunt voor al die er Arabisch uitziet...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_1625476
Onderste lijkt wel uit die film waarin johny depp naar las vegas gaat.
pi_1625479
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:24 schreef Buffie het volgende:

[..]

Das waar.. generaliseren zit Amerikanen ook in het bloed. Als ze al geen onderscheid tussen koeien en Europeanen met BSE kunnen maken...
pi_1625483
Lijken opzoeken, op tv ermee en allemaal er overheen zeiken en als grote posters overal in de wereld ophangen.
pi_1625604
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:29 schreef basset het volgende:
Lijken opzoeken, op tv ermee en allemaal er overheen zeiken en als grote posters overal in de wereld ophangen.
OVer wie heb je het?
pi_1626017
En nog een zonder zonnebril.. Hij kijkt best vrolijk.

Bron: Telegraaf

pi_1626129
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:27 schreef Aneurism het volgende:
Onderste lijkt wel uit die film waarin johny depp naar las vegas gaat.
hehe!! jaa dat maar ook een beetje op de zanger van Fun Lovin Criminals
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_1626200
Heb er een hard hoofd in, proberen ze zo de druk van de ketel af te halen en om de bevolking gerust te stellen. Zoeken voorlopig naar zondebokken en liefst arabisch. Hebben straks alle ruimte om de moslims aan te pakken, iets wat volgens mij uit de hand gaat lopen.
Zijn toch meer dan een miljard moslims, en die hebben ook kernwapens.
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 12:24:13 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_1626227
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:17 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ging ie vliegen?

Die foto's zeggen niets, behalve, dat als ik zulke pipo's in de supermarkt tegen zou komen ik meteen zou gaan rennen. Dit soort gasten zien er zo vaag en suicidal uit, dat je er in Nl nooit onopvallend zo uit zou kunnen zien.

Ja dat zeg je nu.
Het asielzoekerscentrum bij je om de hoek zit er vol mee met die wazige , haat uitstralende mensjes. Je blijft rennen op deze manier
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 13 september 2001 @ 13:07:59 #25
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1626497
quote:
NiGeLaToR:(Mag ik je icon lenen?)
Normaal zou ik zeggen "Nee" maar dit ligt toch iets anders. Keuze uit meerdere vlagiconen kun je o.a. vinden op http://images.google.com/images?q=%22us+flag%22&btnG=Google+Search
  donderdag 13 september 2001 @ 15:04:23 #26
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_1627518
Hier nog een foto:

pi_1628103
quote:
Op donderdag 13 september 2001 10:00 schreef Lod het volgende:

[..]

Nee het schijnt dat die mensen er heilig in geloven dat als ze voor hun "goede doel" zelfmoord plegen dat ze dan weer herrijzen om het eventueel nog een keer te kunnen doen.
pi_1628216
quote:
Op donderdag 13 september 2001 12:17 schreef jenai3 het volgende:
Heb er een hard hoofd in, proberen ze zo de druk van de ketel af te halen en om de bevolking gerust te stellen. Zoeken voorlopig naar zondebokken en liefst arabisch. Hebben straks alle ruimte om de moslims aan te pakken, iets wat volgens mij uit de hand gaat lopen.
Zijn toch meer dan een miljard moslims, en die hebben ook kernwapens.
Na die palestijnse mongolen die in de dood van ws 10.000 plus amerikanen een reden zagen om blij te zijn en te gaan feesten vind ik het ineens een stuk minder erg voor ze dat de israelis regelmatig een beschietinkje houden in die pestbende daar. En dat ze zonder proces zo af en toe een of andere jihad prekende hamasgek met hoofdkwartier en al aan barrels blazen vind ik sinds 2 dagen helemaal prachtig.

Nu nog onze terroristische geiteneuker meneer Bin Laden met afghaanse berg en al in een baan rond de aarde blazen, en de wereld gaat weer een stuk veiliger worden.

donderdag 13 september 2001 @ 16:36:53 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1628254
quote:
Op donderdag 13 september 2001 16:31 schreef crackmonkey het volgende:

[..]

Na die palestijnse mongolen die in de dood van ws 10.000 plus amerikanen een reden zagen om blij te zijn en te gaan feesten vind ik het ineens een stuk minder erg voor ze dat de israelis regelmatig een beschietinkje houden in die pestbende daar. En dat ze zonder proces zo af en toe een of andere jihad prekende hamasgek met hoofdkwartier en al aan barrels blazen vind ik sinds 2 dagen helemaal prachtig.

Nu nog onze terroristische geiteneuker meneer Bin Laden met afghaanse berg en al in een baan rond de aarde blazen, en de wereld gaat weer een stuk veiliger worden.

vooral met gekken zoals jij in de wereld zal het er een stuk veiliger op worden ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1628271
Nog zo'n leuke jongen.
quote:
Op donderdag 13 september 2001 12:24 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja dat zeg je nu.
Het asielzoekerscentrum bij je om de hoek zit er vol mee met die wazige , haat uitstralende mensjes. Je blijft rennen op deze manier

donderdag 13 september 2001 @ 16:52:39 #31
1169 BigDick
size DOES matter
pi_1628408
Foto's dus toch niet van de kapers:
zijn er nog mensen die iets terug willen nemen van wat ze over deze mannen gezegd hebben....?

van CNN.com:

U.S. talking to man in investigation of disasters
September 13, 2001 Posted: 10:48 AM EDT (1448 GMT)

Adnan Bukhari

WASHINGTON (CNN) -- A man who had been identified by federal authorities as a possible hijacker involved in Tuesday's terrorist attacks is alive and cooperating with the FBI, sources said Thursday.

Adnan Bukhari, who had attended pilot training school in Vero Beach Florida, was talking to FBI agents, sources said. A furniture salesman said he had seen Bukhari after the terrorist crashes, and he contacted authorities.

Bukhari's brother, Ameer Bukhari, died in a small plane crash in Florida last year, according to a lawyer for the family.

Federal sources had initially identified the brothers as possible hijackers who had boarded one of the planes that originated in Boston. Their names had been tied to a car founded at Logan International Airport in Boston. But Bukhari's attorney said it appeared their identifications were stolen and said Bukhari had no role in the hijackings.

The revelation came as U.S. agents continued to zero in on suspected pilots of the four hijacked jetliners. Two crashed into and destroyed the two World Trade Center towers, a third crashed into the Pentagon and a fourth crashed in rural Pennsylvania.

Speaking to CNN Thursday morning, U.S. Attorney General John Ashcroft said authorities were deploying hundreds of U.S. marshals and other agents to airports and airplanes Thursday to increase security with the gradual resumption of commercial flights.

He was not specific on the agents' duties, nor would he say whether arrests of hijackers' accomplices were imminent. But he noted: "There's a sense of urgency that's understood by all of us."

"We are pursuing leads, we are developing information," Ashcroft said on CNN Thursday morning.

"These were acts war, and very very methodical and we will be complete in developing understanding. ... as soon as we have capacity to bring to justice people who are associated with this ...we will do that."

The FBI is working on the assumption that there were between 12 and 24 hijackers directly involved in the attacks, and that there may have been as many as 50 people involved in the planning and execution of the attacks.

Sources also said all the hijackers may not have known one another, to prevent them from giving away information if they were captured and interrogated.

Law enforcement sources said the hijackers may have gone into action, performing pre-assigned roles, on receiving a signal.

Plane tickets for seven people suspected of being the hijackers were purchased with one credit card, information federal investigators deem extremely critical evidence, sources told CNN.

The credit card apparently belonged to a material witness picked up in Boston, not one of the hijackers.

Two of the hijackers apparently came to the United States from Nova Scotia, Canada, crossing the border via a ferry to Bar Harbor, Maine, sources said.

The Royal Canadian Mounted Police and Interpol are assisting U.S. law enforcement in retracing their steps in Canada.

Authorities believe three to five hijackers were on board each of the four planes that crashed Tuesday, sources said.

Two jets slammed into the towers of New York's World Trade Center, one hit the Pentagon, and the fourth crashed in rural Pennsylvania.

Key rental car records
After an initial review of passenger manifests from the flights involved, investigators began looking at several people, including at least one with suspected links to bin Laden, the wealthy Saudi exile living in Afghanistan accused of masterminding the 1998 bombings of two U.S. embassies in Africa.

FBI agents search a car rental agency in Pompano Beach, Florida, where Adnan Bukhari was believed to have rented a car.
The four pilots suspected in Tuesday's attack were traced with the help of rental car records from cars left in Maine and Massachusetts.

Evidence found in a rental car left in Portland, Maine, led investigators to two houses in Vero Beach, Florida. One had been rented by two brothers from Saudi Arabia.

Inside the house was a photo of Adnan Bukhari and a pilot's certificate in his name. There was also a pilot's certificate in the name of his brother, Ameer Abbas Bukhari.

The landlord said Adnan Bukhari and another man who lived next door described themselves as Saudi pilots and lived with their wives and children.

Law enforcement sources believe the neighbor may have been one of the hijackers who piloted the plane commandeered from either Newark, New Jersey, or Washington's Dulles International Airport.

The landlord, Paul Stimeling, said the wife and the children of the next door neighbor of Adnan Bukhari moved out over the weekend. The Bukhari family, the landlord said, moved out at the end of August.

Investigators believe the Bukhari brothers died onboard the jetliners involved in the crashes. Law enforcement sources said the FBI is seeking to question the family members as material witnesses.

The two brothers rented a car, a silver-blue Nissan Altima, from an Alamo car rental at Boston's Logan Airport and drove to an airport in Portland, where they got on US Airways Flight 5930 at 6 a.m. Tuesday headed back to Boston, the sources said.

Investigators are analyzing videotapes at the car rental facility and at the Maine airport.

Law enforcement sources said investigators searched the Florida houses for documents pertaining to other students at Flight Safety International, a Vero Beach aviation school.

FBI investigators also obtained the records of student pilots from other flight training schools in the area, including Embry-Riddle University in Daytona Beach and Huffman Aviation International in Venice.

Information found in another rental car left in Boston's Logan Airport -- where two of the hijacked flights originated -- led investigators to two more men who were pilots: Mohammed Atta and Marwan Yousef Alshehhii.

The two men held passports from the United Arab Emirates. A Florida driver's license was issued to Atta on May 2, 2001, and he previously held an Egyptian driver's license.

Federal investigators said both men received training at Huffman Aviation International.

The Mitsubishi sedan sources said was rented by Atta, contained materials written in Arabic, including flight manuals, that law enforcement sources called "helpful" to the investigation.

An apartment linked to Atta was searched in Coral Springs, Florida. Investigators also said they are checking the phone records of each of the addresses searched. They are also attempting to obtain fingerprint and DNA samples, sources said.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_1628471
quote:
Op donderdag 13 september 2001 16:52 schreef BigDick het volgende:
Foto's dus toch niet van de kapers:
zijn er nog mensen die iets terug willen nemen wat ze over deze mannen gezegd hebben....?

van CNN.com:

heel verhaal.

Ik denk niet dat mensen iets terug nemen. Net nu ze de minimale kans hadden om zich effe af te reageren op Moslims, allochtonen en Palestijnen. Toont weer lekker de kortzichtigheid van veel mensen. Hoe durven mensen dergelijke rascistische uitspraken te doen zonder dat ze 100% zeker zijn van de daders?
  donderdag 13 september 2001 @ 16:59:05 #33
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_1628482
quote:
Op donderdag 13 september 2001 16:31 schreef crackmonkey het volgende:
Dan heb je zeker gisteren die Israelische tering wijven niet gezien. Die baalden ervan dat Israel Palestina niet heeft aangevallen. Ze vonden dat dat makkelijk kon, omdat niemand op dat moment die kant op keek. Is trouwens vannacht toch gebeurd. Dat vind ik net zo ziek als die dansende Palestijnen.
Na dat bericht krijg ik toch sterk het vermoeden, dat de boel uit de hand dreigt te lopen.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_1628499
quote:
Op donderdag 13 september 2001 16:58 schreef Dildo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen iets terug nemen. Net nu ze de minimale kans hadden om zich effe af te reageren op Moslims, allochtonen en Palestijnen. Toont weer lekker de kortzichtigheid van veel mensen. Hoe durven mensen dergelijke rascistische uitspraken te doen zonder dat ze 100% zeker zijn van de daders?

Dat roep ik dus al in meerdere topics.
Iedereen is al lekker ongenuanceerd aan het k*nkeren op alles wat er maar uitziet als een moslim, de ergste dingen worden geroepen, zonder dat men weet wie of wat verantwoordelijk is. Vreselijk kortzichtig gedrag is dat, bah!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1628617
quote:
Op donderdag 13 september 2001 16:59 schreef Vaan_Banaan het volgende:

[..]

Dan heb je zeker gisteren die Israelische tering wijven niet gezien. Die baalden ervan dat Israel Palestina niet heeft aangevallen. Ze vonden dat dat makkelijk kon, omdat niemand op dat moment die kant op keek. Is trouwens vannacht toch gebeurd. Dat vind ik net zo ziek als die dansende Palestijnen.
Na dat bericht krijg ik toch sterk het vermoeden, dat de boel uit de hand dreigt te lopen.

israelis die zonder reden een palestijn doodschieten (dat voor hun de reden is dat het een palestijn is, is voor mij geen reden) staan wat mij betreft op 1 lijn met gestoorde idioten die een vliegtuig een gebouw insturen. Israelisch die Hamas en overige fundamentalistische maniakken en hun aanhang de eeuwige jachtvelden injagen , dat juich ik nog steeds toe, om de doodeenvoudige en egoistische reden dat ik geen zin heb om dood te gaan op het moment dat een van die zieke geesten besluit dat alleen amerika niet genoeg is (en het is dichterbij dan je denkt, in de loop der jaren zijn er ook verschillende aanslagen en kapingen geweest door "mensen"met dezelfde ideeen als degenen die dinsdag van zich lieten horen)
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2001 @ 20:09:21 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_1629978
quote:
Op donderdag 13 september 2001 16:38 schreef Topic het volgende:
Nog zo'n leuke jongen.
[..]
vooroordeel ten top

Wie zegt dat ik een jongen ben ?

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_1630031
quote:
Op donderdag 13 september 2001 09:55 schreef Kwaruteru het volgende:
Het kan best zijn dat ze er veel geld voor hebben gekregen, want dat gaat dan naar hun familieleden. Maar de eer van het eeuwige paradijs zal wel groter zijn:

Martelaren krijgen eeuwig leven in het paradijs

LEIDEN (ANP)

Martelaren die in hun strijd voor de vestiging van de islam in de hele wereld bij aanslagen hun eigen dood op de koop toenemen, verdienen daarmee een enkele reis richting het paradijs. Daar wacht het eeuwige leven, melk en honing in overvloed en 77 maagden die maagd blijven, wat je ook met ze doet.

Voor die interpretatie is in de koran genoeg ruimte te vinden. Dat zegt islamoloog dr. A.H. de Groot van de universiteit van Leiden. Volgens hem is het geloof in het martelaarschap nog altijd wijdverbreid in de islamitische wereld. Het martelaarschap deed ook lange tijd opgeld in het christendom ('het zaad van de kerken'), maar is in de christelijke wereld vrijwel uitgestorven.

Volgens De Groot, als historicus gespecialiseerd in de islam in het Midden-Oosten, is het geloof in het martelaarschap in de islamitische wereld nog levend. Daarom ook kunnen extremistische groeperingen makkelijk martelaren recruteren.

De Groot meent dat het martelaarschap nog leeft binnen de 'simpeler gelovigen binnen de islam'. 'Zij zijn fanatiekelingen die geloven in het oudste ideaal van de islam: vestiging van de islamitische staat in de hele wereld. Daarvoor vechten zij hun jihad (heilige oorlog). En de vijand van dat ideaal is overal, ook in de VS.'

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')