bij frisdrank en bier heb je dit toch ook niet.quote:Op zondag 14 november 2004 19:50 schreef Operc het volgende:
lijkt me alleen niet relaxt, krijg je dan geen ijzer smaak ik je mond?
Of bij de Action, eenofandere gare zeeman-achtige winkel. Voor iets van 3 euro ofzo.quote:Op zondag 14 november 2004 19:28 schreef boyv het volgende:
Een platvink, is te koop bij de Kijkshop.
http://www.kijkshop.nl/on(...)p?sFindWhat=platvink
quote:Op zondag 14 november 2004 20:05 schreef Aequitas het volgende:
heupflacon
Dat Vlaams Nederlands is idd nogal vreemd.quote:Op zondag 14 november 2004 20:58 schreef GotC het volgende:
Oh, enne TS? je bent een woord vergeten in de topictitel![]()
En nog steeds wil ik weten wie die dame In jouw avatar is. Die is echt lekkerquote:Op maandag 15 november 2004 04:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
zuiptank
dat zit toch ook niet in een metalen fles?quote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef blackmage het volgende:
[..]
bij frisdrank en bier heb je dit toch ook niet.
fris en bier zit toch soms toch in blikjesquote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef Operc het volgende:
[..]
dat zit toch ook niet in een metalen fles?
Ja berenburg erin ofzoquote:Op donderdag 18 november 2004 12:58 schreef V1z0R het volgende:
Lijkt me wel handig, zo;n ding kun je makkelijker in je jas bewaren dan een flesje bier < handig voor oud & nieuw
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:10 schreef Prisoner_In_Paradise het volgende:
Wij noemen dat een bladluisje. Een paar maanden geleden had je een actie en kreeg je bij een fles Jack Daniels een bladluisje in sleutelhangerformaat. Kan net aan 1 borreltje in maar is toch goed voor de schrik
mja ik ga toch echt voor de rugzakquote:Op donderdag 18 november 2004 12:58 schreef V1z0R het volgende:
Lijkt me wel handig, zo;n ding kun je makkelijker in je jas bewaren dan een flesje bier < handig voor oud & nieuw
Vooral met carnaval is zo'n ding erg handig!!!quote:Op maandag 15 november 2004 02:32 schreef zoalshetis het volgende:
bij de betere slijters kan je prachtige exemplaren krijgen. maar besef wel dat zo'n ding het teken van het begin is van een langdurige alcoholverslaving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |