Mij lijkt het dat als een gehele groep mensen, zo groot als de aboriginals, besluiten geen kinderen meer te krijgen, dit toch echt wereldnieuws moet zijn. Ten eerste omdat het niet uit te voeren is, aboriginals zijn toch net gewone mensen, lekker verdeeld en er zijn er nogal wat van, en ten tweede omdat het toch wel een opmerkelijk feit zou zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:11 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Het leek mij ook al sterk mja you never know.. (sommige mensen "bevolkingsgroepen" hebben vreemde gedachten).
Nog zoiets wat je toch niet kan geloven?quote:Verder stond ook in dat bericht dat op 2012 we van 2 strings DNA naar 12 strings DNA gaan veranderen maar dat er tegenwoordig al baby's worden geboren met 3 strings DNA.
Beide beweringen lijken mij ook sterk om te geloven en ik geloof het dan ook pas als het goed onderbouwd is of als ik het met mijn eigen ogen heb gezien.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:23 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat als een gehele groep mensen, zo groot als de aboriginals, besluiten geen kinderen meer te krijgen, dit toch echt wereldnieuws moet zijn. Ten eerste omdat het niet uit te voeren is, aboriginals zijn toch net gewone mensen, lekker verdeeld en er zijn er nogal wat van, en ten tweede omdat het toch wel een opmerkelijk feit zou zijn.
Er is nog nooit "een bevolkingsgroep" geweest die massaal iets besloten hebben, hoogstens dat de leider iets bedenkt.
[..]
Nog zoiets wat je toch niet kan geloven?
ELK mens heeft in principe 46/23 chromosomen, met daarin de dubbele helix aan DNA, bestaande uit twee strengen (vandaar de dubbele helix). Als er nu meerdere kinderen zijn met drie strengen, dan zijn dat zeer zeldzame uitzonderingen. Zijn dat ook nog eens levensvatbare, volledige productieve kinderen, dan is dat een ontdekking welke onderzoek naar de oorzaak praktisch garant staat voor een nobelprijs en andere inkomsten. Het feit dat jij dit "weet", betekent dat er dus meer mensen op de hoogte zijn. Echter is er geen enkel serieus nieuwsbericht over een echte ontdekking van een driestrengs DNA...
Waarom blijven er toch mensen geloven in totaal ongefundeerde claims? Geesten, paranormale dingen, aliens zijn per definitie moeilijk te bewijzen, maar 3 tot 12 strings DNA moet toch makkelijk te bewijzen zijn, zeker als er dus al kinderen zijn die er eigenaar van zijn. Dan geloof je dat toch niet zonder dat simpele bewijs? Als ik zeg dat van nature mijn hand doorzichtig is, dan geloof je dat toch ook niet voordat ik het heb laten zien?
Is het ook. Ten eerste, wat bedoelt men met die 5%, is het dat we slechts 5% van de fysieke hoeveelheid neuronen en hersencellen gebruiken? Of kunnen we 95% meer denken, maar doen we het niet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:41 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Een normaal mens gebruikt nu ongeveer 5% van zijn hersencapaciteit men zegt dat door de hogere energie / trillingsniveau rond 2012, ons DNA gaat veranderen naar: (schrik niet) 12 strings DNA en nu beschikken we over 2 strings DNA. Dit heeft als gevolg dat we dan bijna 100% van onze hersenen kunnen gebruiken. Misschien dat de trillingfrequentie al aan het veranderen is en daardoor er al kinderen worden geboren met 3 strings DNA? Nergens vind ik hier dan ook maar iets over terug dus misschien is het dan ook grote lulkoek..
De term aboriginals betekent zoiets als "de oorsprong" (latijns: ab origine). Op zich is het niet vreemd dat er voor de aboriginals niets was (qua mens). De huidige theorie is immers dat er vanuit Afrika een menssoort zich verspreid heeft over de aarde en uiteindelijk is er iemand in Australïe aangekomen.quote:Dan nog even een copy paste over de Aboriginals:
Door opgravingen is bekend geworden, dat de Aboriginal-cultuur in Australië er 52.000 jaar geleden (4 maal 13.000 jaar!) er zomaar ineens was. Er zijn nooit voorlopers van hen gevonden. Het zelfde geldt voor de Cro Magnon mens: 39.000 jaar geleden (3 maal 13.000 jaar!) was die er ineens. Zijn tijdgenoot, de Neanderthaler, stierf 26.000 jaar geleden (2 maal 13000 jaar!) plotseling uit. De laatste ijstijd hield 13.000 jaar geleden ineens op. Bovendien verschenen er op het zelfde moment in Egypte de Grote Piramide van Gizeh en in Teotihuacan in Mexico de Piramide van de Zon.
Ervan uitgaand dat je 13.000 jaar verhaal niet klopt (en op basis van jouw verhaal doet het dat dus ook niet), dan kun je niets over 2012 zeggen. Ook al hadden je data wel geklopt, dan nog staat niet vast dat het aan elkaar gelinkte feiten zijn en dus belang hebben op wat er mogelijk gaat gebeuren in 2012.quote:Het zou al heel toevallig zijn als er nu een keer niets zou gebeuren op dat gebied. Één ding is trouwens al begonnen: diverse Aboriginal-stammen geloven al jaren dat hun taak er op zit. Zij nemen bewust geen kinderen meer en zijn dus al aan het uitsterven.
Allemaal precies op die datum?? Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:59 schreef Theuntje het volgende:
Ook de kalender van de Inca's, de Hopi indianen, de Egyptenaren, de Tibetanen, de Essenen en de Kelten (de "Druïdenkalender") loopt dan af.
Toch schijnt het zo te zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef _stilte het volgende:
[..]
Allemaal precies op die datum?? Dat geloof ik niet
Ten eerste vind ik dit angstzaaierij zonder enig bewijs en ten tweede: hoe wou jij je voorbereiden als je straks niet eens meer weet wie je bent?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:17 schreef addictivebeat het volgende:
magnetische velden zullen uit balans raken ,WAARDOOR JE NIET MEER WEET WIE
JE BENT!!!! waar je bent ...BEGIN je alvast voor te bereiden ...want we hebben minder dan 4 jaar te gaan..
Nee hoor, de (oude) Egyptenaren hadden geen lange telling als kalender, maar simpelweg een "12 maanden systeem, (zonder schrikkelcorrectie) gebaseerd op de overstroming van de Nijl, verdeeld in 3 seizoenen".quote:Op zondag 1 juni 2008 00:20 schreef Theuntje het volgende:
[..]
Toch schijnt het zo te zijn![]()
en de datum 21-12-2012 is ook door veel mensen voorspeld als "doomsday" einde van de wereld blabla maar sommige zeggen weer dat het geen einde is maar dat we in een nieuwe dimensie komen.
haha precies, dan moeten ze weer een nieuwe datum uitkiezenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:50 schreef _stilte het volgende:
Al geven ze het straks niet toe: de teleurstelling zal bij sommige mensen nog groter zijn dan de blijdschap dat alles nog bij het normale is gebleven op 22-12-'12
Wat een enorme sloot van bagger.....quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:10 schreef Theuntje het volgende:
Shuman Resonantie:
Er is nog iets aan de hand met energiefrequenties en dat is de "Shuman Resonantie". De Shuman Resonantie kun je het best beschrijven als de "hartslag" van onze aarde. Een oscillerend signaal dat heen en weer slingert tussen het aardoppervlak en onze ionosfeer. Deze frequentie was duizenden jaren lang 7,83 cycli per seconde en is daarom door het leger heel lang als een zeer nauwkeurige referentie gebruikt.
Sinds 1980 is deze frequentie stijgende en op dit moment zitten we op ca. 12 cycli per seconde. Een toename van ca. 50% dus, wat zou betekenen dat de werkelijke tijdstoename met 50% is gedaald. Ofwel: een dag duurt eigenlijk niet meer 24 uur, maar nog slechts 16 uur. Tijd is dus ook afhankelijk van de energie van de aarde. Als de aarde niet meer zou draaien, zou de Shuman Resonantie 13 zijn. Daar zitten we dus al heel dicht bij.
"Belachelijk", zul je zeggen. Een dag duurt nog steeds 24 uur, net als vroeger. Maar als wij de tijd meten met middelen die mee veranderen met onze omgeving, dan zien we het verschil niet. Hoe je de tijd ook meet, met een kristal of met een atoom, met gewichten en een slinger, altijd is die meetmethode afhankelijk van de materie. En als die verandert, meten wij dus niet absoluut, maar relatief. We horen al zo vaak om ons heen "Het leven lijkt steeds sneller te gaan", maar in feite proberen we al onze oude, vertrouwde patronen in een steeds kortere tijd te doen, met als gevolg een steeds gejaagder leven en dus ook steeds meer stress.
Inderdaad, belachelijke bagger....quote:"Belachelijk", zul je zeggen.
Geen van drieën denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef Enslaved het volgende:
Vergaat dan alleen de aarde, het hele universum, stopt de tijd?
Wees gerust, alleen de tijd stopt...quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef Enslaved het volgende:
Vergaat dan alleen de aarde, het hele universum, stopt de tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |