Europa denkt dat ze zelf tolerant is, altijd prachtig.quote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Alsof dat typisch Nederlands is....
Dat is niet het punt, het punt is dat dit de "leitkultur" is en dat als men hier wil wonen dit te accepteren heeft en zich daar aan moet aanpassenquote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Al die dingen bij elkaar = typisch Nederlands ja.quote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
precies !quote:Op zondag 14 november 2004 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is niet het punt, het punt is dat dit de "leitkultur" is en dat als men hier wil wonen dit te accepteren heeft en zich daar aan moet aanpassen
Ja, nogal wiedes met die hoeren en coffeeshops.quote:Op zondag 14 november 2004 19:06 schreef Magics het volgende:
[..]
Al die dingen bij elkaar = typisch Nederlands ja.
Was een keer op vakantie in t oostblok, in gesprek met de plaatselijke jongeren. Stuk voor stuk vertelden me ze dat ze Nederland (Amsterdam) als het land (stad) van de ultieme vrijheid zien.
Ga jij dan eens bij diezelfde dorpen langs en vraag ze naar hun mening over deze discussie.quote:Op zondag 14 november 2004 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, nogal wiedes met die hoeren en coffeeshops. :')
Ga eens bij de gemiddelde dorpen langs, zul je zien hoe tolerant Nederland is. :')
Als de concurrentie dan Bos, Kok of Cohen is, dan zijn we snel klaar. Met die laatste drie hoef je dan zeker niet aan te komen. Draaikont, zakkenvuller en theeslurper tegenover een kneuzig kopje met echter wel verstand van zaken.quote:Op zondag 14 november 2004 19:12 schreef Magics het volgende:
[..]
Ga jij dan eens bij diezelfde dorpen langs en vraag ze naar hun mening over deze discussie.
Je vergeet dat het overgrote deel van de bevolking helemaal niet zo intelectueel is (zoals je zelf misschien wel bent). 70 % MBO-ers. En dat het grootste gedeelte met hun gevoel "denkt" . Als je daar als regering of als minister-president geen gehoor aan geeft, dan ben je slecht bezig in mijn ogen.quote:Op zondag 14 november 2004 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als de concurrentie dan Bos, Kok of Cohen is, dan zijn we snel klaar. Met die laatste drie hoef je dan zeker niet aan te komen. Draaikont, zakkenvuller en theeslurper tegenover een kneuzig kopje met echter wel verstand van zaken.
Helaas is dat inderdaad wel waar. Neemt niet weg dat we nu beter voor doordachtheid kunnen gaan.quote:Op zondag 14 november 2004 19:21 schreef Magics het volgende:
[..]
Je vergeet dat het overgrote deel van de bevolking helemaal niet zo intelectueel is (zoals je zelf misschien wel bent). 70 % MBO-ers. En dat het grootste gedeelte met hun gevoel "denkt" . Als je daar als regering of als minister-president geen gehoor aan geeft, dan ben je slecht bezig in mijn ogen.
Dat denk ik niet. Politici moeten zeggen wat ze vinden en bij de verkiezingen kies jij waar je het mee eens bent. Het moet niet andersom zijn, dat politici een statistisch gunstige mening gaan bezigen.quote:Op zondag 14 november 2004 19:21 schreef Magics het volgende:
[..]
Je vergeet dat het overgrote deel van de bevolking helemaal niet zo intelectueel is (zoals je zelf misschien wel bent). 70 % MBO-ers. En dat het grootste gedeelte met hun gevoel "denkt" . Als je daar als regering of als minister-president geen gehoor aan geeft, dan ben je slecht bezig in mijn ogen.
Het enigste wat hij moet is opzoutenquote:Op zondag 14 november 2004 18:59 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja hij moet doen wat het grootste gedeelte van het volk wil.
Jij wil dus dat het land bestuurd wordt op MBO-niveau?quote:Op zondag 14 november 2004 19:21 schreef Magics het volgende:
Dat verklaart het succes van Wouter Bos volledig.quote:Op zondag 14 november 2004 19:21 schreef Magics het volgende:
Je vergeet dat het overgrote deel van de bevolking helemaal niet zo intelectueel is (zoals je zelf misschien wel bent). 70 % MBO-ers. En dat het grootste gedeelte met hun gevoel "denkt" .
Wouter Bos heeft nog helemaal niets klaargemaakt.quote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef PJORourke het volgende:
Dat verklaart het succes van Wouter Bos volledig.
Bij de verkiezingen kan iedereen wel van alles beloven, het gaat erom dat het volk tevreden is tijdens de 4 jaar dat er geregeerd wordt. Zo niet, dan moet je gewoon je biezen pakken want dan doe je je werk niet goed.quote:Op zondag 14 november 2004 19:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Politici moeten zeggen wat ze vinden en bij de verkiezingen kies jij waar je het mee eens bent. Het moet niet andersom zijn, dat politici een statistisch gunstige mening gaan bezigen.
Wat je zegt doet me trouwens denken aan de uitspraak '"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter"(Churchill). Jammer genoeg is het een waarheid
als een koe.
Volgens mij bedoel je vmbo i.p.v. mbo.
De man heeft wat meer verplichtingen dan het enige dat jij hem toeschrijft. Zo valt er een land te besturen, een economie in gang te zetten en dienen er randvoorwaarden te worden gecreëerd van een zo groot mogelijke vrijheid van meningsuiting. Daarbuiten dienen misstanden te worden belicht en genuanceerd aangekaart om ze te kunnen tegengaan.quote:Op zondag 14 november 2004 19:49 schreef edje34 het volgende:
[..]
Het enigste wat hij moet is opzouten![]()
Laten we aan tele-voting gaan doen! Ieder wetsvoorstel wordt dan uitgezonden, op Yorin ofzo, en dan gaan we met z'n allen via sms stemmen of het moet doorgaan of niet!quote:Op zondag 14 november 2004 23:11 schreef Magics het volgende:
Bij de verkiezingen kan iedereen wel van alles beloven, het gaat erom dat het volk tevreden is tijdens de 4 jaar dat er geregeerd wordt. Zo niet, dan moet je gewoon je biezen pakken want dan doe je je werk niet goed.
Waar denk jij dat een parlement voor is?quote:Op zondag 14 november 2004 23:11 schreef Magics het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen kan iedereen wel van alles beloven, het gaat erom dat het volk tevreden is tijdens de 4 jaar dat er geregeerd wordt. Zo niet, dan moet je gewoon je biezen pakken want dan doe je je werk niet goed.
En aangezien de grootste randdebielen thuis voor de tv hangen...quote:Op zondag 14 november 2004 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laten we aan tele-voting gaan doen! Ieder wetsvoorstel wordt dan uitgezonden, op Yorin ofzo, en dan gaan we met z'n allen via sms stemmen of het moet doorgaan of niet!.
En de andere helft vergeet je dan maar even voor het gemak. De man heeft een mandaat voor 4 jaar gekregen van zijn electoraat.quote:Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef Magics het volgende:
Blablabla heiden6 blablabla dennismoore .
Dus jullie vinden niet dat als de halve bevolking de minister-president liever zou zien vertrekken dat ie dan maar beter kan gaan? beetje dom en jezelf als god zien lijkt me dat.
Bla.quote:Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef Magics het volgende:
Nee, dan zouden er nooit onpopulaire maatregelen genomen kunnen worden.quote:Dus jullie vinden niet dat als de halve bevolking de minister-president liever zou zien vertrekken dat ie dan maar beter kan gaan? beetje dom en jezelf als god zien lijkt me dat.
Blablaquote:Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef Magics het volgende:
Dus jullie vinden niet dat als de halve bevolking de minister-president liever zou zien vertrekken dat ie dan maar beter kan gaan? beetje dom en jezelf als god zien lijkt me dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |