Nederlandse versie h`equote:Op woensdag 17 november 2004 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zit er een 106 in het spel? Waar?
Als je het orginele spel hebt betekent niet dat je er geen crack overheen mag gooien. Probeer eens een no cd crack. Misschien dat ie het dan wel doetquote:Op woensdag 17 november 2004 10:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey mensen
Heb het originele spel nu, maar nu wil ik spelen krijg ik dit te zien
[afbeelding]
Ik heb er geen crack overheen gegooid!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je het orginele spel hebt betekent niet dat je er geen crack overheen mag gooien. Probeer eens een no cd crack. Misschien dat ie het dan wel doet
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:58 schreef bulage het volgende:
hij bedoelt ook dat je het misschien WEL kan proberen, dattie het dan wel doet...
Hoeft al niet meer. Moest alleen mijn virtuele DVD weggooienquote:Op woensdag 17 november 2004 10:58 schreef bulage het volgende:
hij bedoelt ook dat je het misschien WEL kan proberen, dattie het dan wel doet...
Dat kan alleen als je stilstaat. Voor bv de start, als je dan op alt drukt spuiten er (gekleurde) wolkjes NOS uit je motorkapquote:Op woensdag 17 november 2004 10:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus Nitrous purge dus die stoom uit de zijkkant bij je wielen.... maar hoe doe je dat dan, althans ik heb het volgens mij ook gekocht , maar wat het was .....
ATi Sapphire Radeon 9700 128MBquote:Op woensdag 17 november 2004 12:01 schreef Fc_Aalst het volgende:
Met wat voor videokaartje spelen jullie?
Is dit de manier om 100% te halen zonder races via de worldmap?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:40 schreef SnAmChA het volgende:
SUV's? Outrun?? 10-sterren auto??? Heb je wel alle races gedaan tot er nog maar 1 sponsored race overbleef?
Wide body parts heb ik dus ook niet...
GeForce FX 5700 Ultra 128 MB hieroquote:Op woensdag 17 november 2004 12:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
ATi Sapphire Radeon 9700 128MB![]()
ff nieuwste drivers downloaden..quote:Op woensdag 17 november 2004 13:02 schreef -Muse- het volgende:
Wazig man, bij mij is het beeld echt kut, de weg is geblokt enzo, en als ik mn antilising aanzet, dan wordt heel mn beeld zwart?
Is hier een crack voor ofzo?
Ik hem ongeveer hetzelfde als jou, de weg is slecht maar de rest wel goed.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:16 schreef Renoud het volgende:
[..]
ff nieuwste drivers downloaden..
maar de vraag is of hij met anti alias wel goed wil lopen bij jou..
bij mij is ook die weg geblokt..verder wel mooi
Club3D Radeon 9700 128mb DDR hieroquote:Op woensdag 17 november 2004 12:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
ATi Sapphire Radeon 9700 128MB![]()
screenshotquote:Op woensdag 17 november 2004 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hij doet het![]()
En hij is weer helemaal te gekHonda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |