quote:G_E schreef aan het eind het vorige topic:
Maar het blijft toch raar, dat mensen iets graag willen hebben omdat het onbereikbaar is. (Abercrombie, of KL, het komt allebei op hetzelfde neer). En als het hier dan opeens makkelijk te krijgen is, door een H&M aktie of omdat ze hier een winkel openen, dan rent iedereen (maar dan ook echt iedereen er naar toe). En dus loopt iedereen ook opeens rond in de bereikbaar geworden onbereikbare kleren. Die daardoor automatisch hun hipheid verliezen, als ik het goed heb begrepen.
Je wil iets hebben, omdat je het niet kun krijgen. En als je het kunt krijgen, dan wil je het niet meer hebben. .
die liggen bij de straatquote:Op zondag 14 november 2004 16:48 schreef Weemz het volgende:
Fipo! Waar zijn bij de weg de [ en ] gebleven???
het gaat er alleen al 3 topics over hoe exclusief/onbereikbaar/hip je je maar moet kledenquote:Op zondag 14 november 2004 16:54 schreef ajuu het volgende:
ik weet niet of hip hetzelfde is als onbereikbaar/exclusief. volgens mij zijn dat twee verschillende dingen.
BLITS van wanneer is dat woordenboek?quote:Op zondag 14 november 2004 16:56 schreef Weemz het volgende:
hip (bn.)
1 modern, gedurfd modieus => blits
OEH I like the sound of that!quote:Op zondag 14 november 2004 16:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
BLITS van wanneer is dat woordenboek?![]()
"weemz maakt helemaal de blits" goeie topic-title![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
het gaat er alleen al 3 topics over hoe exclusief/onbereikbaar/hip je je maar moet kleden
Met wijn heb je ook zoiets. Je hebt lekkere wijn en exclusieve wijn. De hema (jaja) heeft bijvoorbeeld hele lekkere wijn, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar toch zie je dat veel bwabwah-mensen te veel geld willen betalen voor dure wijn die smaakt naar de tenen van een Franse boer met voetschimmel. Waarom, waarom, waarom.quote:Op zondag 14 november 2004 16:54 schreef ajuu het volgende:
ik weet niet of hip hetzelfde is als onbereikbaar/exclusief. volgens mij zijn dat twee verschillende dingen.
uit snobisme? wat mag van mij. iedereen heeeft wel snobistsich trekejes. ook al gaat het niet persee om dingen die veel geld kosten. ik denk dat menselijk is om te denken dat dure wijn = goeie wijn. ik zou het in dit geval niet doen. ikl lust geen wijn. ik heb geen geld/quote:Op zondag 14 november 2004 17:00 schreef G_E het volgende:
[..]
Met wijn heb je ook zoiets. Je hebt lekkere wijn en exclusieve wijn. De hema (jaja) heeft bijvoorbeeld hele lekkere wijn, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar toch zie je dat veel bwabwah-mensen te veel geld willen betalen voor dure wijn die smaakt naar de tenen van een Franse boer met voetschimmel. Waarom, waarom, waarom..
quote:Op zondag 14 november 2004 17:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
uit snobisme? wat mag van mij.
quote:Op zondag 14 november 2004 17:03 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Zouden deze mensen weten dat je bij hun uitkomt, als je met Google zoekt naar "blits"?.
ja je bent snob omdat je veel geld hebt of snob omdat je smaak hebt (domme snobs en intelligente snobs?) maar we komen alweer in het smaken verschillen-gebied.quote:Op zondag 14 november 2004 17:04 schreef G_E het volgende:
[..]. Snobisme.
.
quote:Op zondag 14 november 2004 17:10 schreef Weemz het volgende:
Tja:
blits2 (bn.)
1 [inf.] zeer modern, modieus => hip
blits·kik·ker (de ~ (m.))
1 [inf.] zeer modieus geklede persoon
Dat is dus het verschil tussen de nouveau riche en Oud Geld.quote:Op zondag 14 november 2004 17:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja je bent snob omdat je veel geld hebt of snob omdat je smaak hebt (domme snobs en intelligente snobs?) maar we komen alweer in het smaken verschillen-gebied.![]()
dat schaamteloze van de nouveau riche heeft dan ook wel weer iets komisch. omdat het zo doorzichtig is. NR is een soort nadoen van OG alleen minus stijl. ralph lauren imiteert in wezen het saville row klassement.quote:Op zondag 14 november 2004 17:13 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil tussen de nouveau riche en Oud Geld.. Het aardige is dat nouveau riche met opzichtig gepronk moet laten zien dat ze geld hebben, terwijl Oud Geld elkaar herkent aan meer subtiele dingen.
. Ook als het Oud Geld eigenlijk geen geld meer heeft, want stijl blijft.
beta versie.. 23 november officieel dacht ikquote:Op zondag 14 november 2004 17:32 schreef Cazman het volgende:
is ie al uit?
O ja, welke naam ook alweer?quote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Cybart het volgende:
euhm vlarp... op net5 nu de herhaling van Jamie's Kitchen
met dat lekkere ding, die in de gevangenis zat
ja, dat was ik alweer vergeten... maar hij komt zo in ieder gevalquote:Op zondag 14 november 2004 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, welke naam ook alweer?
quote:Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
dit is toch niet die lohan trut he?
vind het zo'n ik-kan-nik-strut....quote:Op zondag 14 november 2004 18:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
Ik moet de hele dag al aan dr denken.......vreemd
Oh ja nog 1 ding voor ik ga dineren :Depeche Mode-Enjoy The Silence 2004
JA! Nu heb ik hem gemistquote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef Cybart het volgende:
ja daar was ie
hij komt zo wel weer een keer...quote:Op zondag 14 november 2004 19:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
JA! Nu heb ik hem gemist
Ohw hijquote:Op zondag 14 november 2004 19:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij komt zo wel weer een keer...
hij had dus blijkbaar een taxichauffeur in elkaar gemept en daarna zijn taxi gejat....
zn naam is nog niet in beeld geweest
Ik ook... mams gelijk helpen met de afwas...quote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef Cybart het volgende:
en nu kijk ik in de huiskamer verder
jaaaaaaaaa idd!!!!!!!!! Ik ga die cd kopen zodra de stufi er weer is!!! ENNNN natuurlijk de nieuwe U2 die dan uit is ookquote:Op zondag 14 november 2004 18:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
![]()
Ik moet de hele dag al aan dr denken.......vreemd
Oh ja nog 1 ding voor ik ga dineren :Depeche Mode-Enjoy The Silence 2004
wat een blijheidquote:Op zondag 14 november 2004 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Enzo..
Veel plezier in bed.quote:Op zondag 14 november 2004 19:53 schreef Jerruh het volgende:
Itechno was stoer!
*weer weg zijn*
quote:Op zondag 14 november 2004 19:53 schreef Markie-Mark het volgende:
East 17 was veel leuker dan Take That.
jaaaa! stufi! dan heb ik tenminste weer geld.. :squote:Op zondag 14 november 2004 19:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa idd!!!!!!!!! Ik ga die cd kopen zodra de stufi er weer is!!! ENNNN natuurlijk de nieuwe U2 die dan uit is ook
Wat heb je nu weer voor onzinnigs aangeschaft dan?quote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Online shoppen gaat té gemakkelijk....
Vast een familiepakket Apple iPod U2 Special Editionsquote:Op zondag 14 november 2004 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor onzinnigs aangeschaft dan?
Daar kan ik het zeer mee eens zijnquote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Online shoppen gaat té gemakkelijk....
haiquote:Op zondag 14 november 2004 20:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar kan ik het zeer mee eens zijn![]()
Halloquote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hai
*zich daarbij aansluit*quote:Op zondag 14 november 2004 20:11 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daar kan ik het zeer mee eens zijn![]()
euhm nee dat was Sasha (een duitse zanger)quote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]If you believe in loooooooooooooove tonight...... I'm gonna show you one more tihime....
Of zoiets
Dus.
quote:Op zondag 14 november 2004 20:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm nee dat was Sasha (een duitse zanger)
en nog steedsG-Spott - City Streets
euhm dat leek me bij voorbaat al logisch ........ toch????quote:Op zondag 14 november 2004 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Anaconda 2 is trouwens een boutfilm.
quote:Op zondag 14 november 2004 20:14 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hallo![]()
Hoe is het?
ok, niks gezegdquote:Op zondag 14 november 2004 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
euhhh.........
euhhhhhh......lalalalala
Nouquote:Op zondag 14 november 2004 20:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok, niks gezegd
Ik heb deel 1 nooit gezien en was daarom ook nie (helemaal) t op de hoogte van de enorme kutheid van de filmformule.quote:Op zondag 14 november 2004 20:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm dat leek me bij voorbaat al logisch ........ toch????
euhm ze hadden wel een hele grote hitquote:Op zondag 14 november 2004 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouik denk, ik weet nog een hitje van East 17
Maar niet dus![]()
laat staan dat ik Sasha ken
Kind, je hart! Je post bijna voortdurend metquote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nooit gezien en was daarom ook nie (helemaal) t op de hoogte van de enorme kutheid van de filmformule.
Jaaaa die kersthit! Uit '97, gok ik dat goed?quote:Op zondag 14 november 2004 20:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm ze hadden wel een hele grote hit
baby if you got to go away,
don't think I could save the pain
would you stay another day
haha, ja dan kan ik het me voorstellen...quote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nooit gezien en was daarom ook nie (helemaal) t op de hoogte van de enorme kutheid van de filmformule.
Mja, dat kreeg ik ook te horen toen die Volvo XC90 bij ons thuis werd afgeleverdquote:Op zondag 14 november 2004 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Online shoppen is leuk.. alleen gevaarlijk met creditcard
Ik zou niet weten waar ik nog meerquote:Op zondag 14 november 2004 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kind, je hart! Je post bijna voortdurend met [afbeelding]
Haal wat meerin je leven!
nouja, 2 jaar eerder...quote:Op zondag 14 november 2004 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaa die kersthit! Uit '97, gok ik dat goed?
Ja het gaat goed hoorquote:Op zondag 14 november 2004 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
hhhhhhhhhh!!!!!!!!
Hai!![]()
Ja gaat goed en met jou?? Alles nog een beetje vol te houden?
quote:Op zondag 14 november 2004 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, dat kreeg ik ook te horen toen die Volvo XC90 bij ons thuis werd afgeleverd
Hai!
I feel lonely, lololololonely,quote:Op zondag 14 november 2004 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar niet dus![]()
laat staan dat ik Sasha ken
Let It Rainquote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, 2 jaar eerder...
maar goed, je weet welke ik bedoel
was trouwens een onverwachte kersthit, want er zijn twee versies van
1 zonder, en 1 met kerstklokken en zooi erin
De bosgeur van buiten, dat leuke sms'je van die leuke persoon, de lampjes op straat, de versierde etalages, dat poesje dat op je afkomt als je op straat l;oopt, dat hondje dat kwispelend aan je snuffelt als hij je passeert, dat ene liedje dat je aan die ene situatie herinnert, ons, de vogeltjes buiten, de rondrennende eekhoorntjes, Pingu op Nederland 3, Spongebob, de lerares uit groep drie van de basisschool die je terugziet op een oude foto.......... enz enz enzquote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik nog meervandaan moet halen.
Ik heb even moeten spieken bij de IMDB, maar je hebt helemaal gelijk.....quote:Op zondag 14 november 2004 20:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, ja dan kan ik het me voorstellen...
was deel 1 trouwens niet met J-LO?
Het probleem met Lopez is dat ze het wel kan, maar dat ze gewoon iets beter haar best moet doen. Geldt ook voor haar muziek.quote:
(dat staat opzich alweer garand voor een kutflim, nouja behalde The Cell dan... die was wel)
Och zowel de cd als de downloadbandbreedte waren van m'n vent dus ik ben er niet armer van geworden.quote:anywayz, je had dat geld dus wel beter kunnen besteden merk ik
Jonathan Strange and Mr Norrell.quote:Op zondag 14 november 2004 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat heb je nu weer voor onzinnigs aangeschaft dan?
Jaaa dat moet je zeker doen!! Denk wel aan jezelf in drukke tijdenquote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja het gaat goed hoor
Wel erg druk de laatste tijd met studie en werk, vooral de afgelopen week dat moet ik toch beter plannen.
Met andere woorden meer vrije tijd inplannen de komende tijd![]()
Hoi!quote:Op zondag 14 november 2004 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alles goed met Wax?
Bosgeur? Ik woon in de randstad.quote:Op zondag 14 november 2004 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De bosgeur van buiten, dat leuke sms'je van die leuke persoon, de lampjes op straat, de versierde etalages, dat poesje dat op je afkomt als je op straat l;oopt, dat hondje dat kwispelend aan je snuffelt als hij je passeert, dat ene liedje dat je aan die ene situatie herinnert, ons, de vogeltjes buiten, de rondrennende eekhoorntjes, Pingu op Nederland 3, Spongebob, de lerares uit groep drie van de basisschool die je terugziet op een oude foto.......... enz enz enz
quote:Op zondag 14 november 2004 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bosgeur? Ik woon in de randstad.Het laatste smsje kwam vam Vlarp, dus die vlieger gaat ook niet op.
en hierna ben ik gestopt met lezen omdat ik het idee had dat ik het allemaal niet zo serieus moet nemen.
groot hok, hoog hekquote:Op zondag 14 november 2004 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Let It Rain
Thunder
Stay Another Day
It's Allright
If You Ever
East 17
*in hokje van Bart spring*
Je komt ook niet zomaar in het adresboek van Vlarp.quote:Op zondag 14 november 2004 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zou een MOORD doen voor een sms'je van Vlarp! Niet zo ondankbaar!!
Dat is al gebeurdquote:Op zondag 14 november 2004 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je komt ook niet zomaar in het adresboek van Vlarp.
ja was niet helemaal zeker of de naam van de film the cell was.quote:Op zondag 14 november 2004 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb even moeten spieken bij de IMDB, maar je hebt helemaal gelijk.....
[..]
Het probleem met Lopez is dat ze het wel kan, maar dat ze gewoon iets beter haar best moet doen. Geldt ook voor haar muziek.
[..]
Och zowel de cd als de downloadbandbreedte waren van m'n vent dus ik ben er niet armer van geworden.
hmm, misschien moet ik dat zo maar eens gaan besteden aan bier of zo...
Ze moegn van mij rustig stoppen, echt zielig zijn ze er niet van geworden en ik luister met veel plezier hun oude nummers wel weer als ik dat nodig acht.quote:Op zondag 14 november 2004 20:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja was niet helemaal zeker of de naam van de film the cell was.
maar dat was gewoon een fokking gave film...
haar muziek ja... het begon leuk zo rond 2001....
maar ja, het ging ook snel bergafwaarts...
gisteren had ik het er nog over in de kroeg...
je zit niet op iets nieuws van haar te wachten
(same as beyonce enzo... acteren was ook niet haar sterkste prestatie... en haar muziek heb ik ook wel gehad... zeker nu het nieuwe album van Destiny's Child tegenvalt... behalve Lose My Breath dan. dat is ongeveer het enige leuke nummer op dat album....)
Fijne rook/erpauze....wordt het niet eens tijd voor een tv in de garage?quote:euhm ja, bier goed plan...
en nu ga ik echt kijken....
laterz!
Tssk, in dat geval moet je gaan klagen dat je z'n nieuwsbrief niet meer regelmatig ontvangt.quote:Op zondag 14 november 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is al gebeurdal t-i-j-d-e-n geleden
ik ben zoooo stoer namelijk
Heeeeeeerrrlijk he, boodschappen doen op de fiets met dit weer!quote:Op zondag 14 november 2004 20:41 schreef G_E het volgende:.
quote:Op zondag 14 november 2004 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk, in dat geval moet je gaan klagen dat je z'n nieuwsbrief niet meer regelmatig ontvangt.
Cool..quote:Op zondag 14 november 2004 20:45 schreef Idril-2 het volgende:haai!
ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjj
want ik heb vast werk
Nog vijf nachtjes slapen en dan krijg ik 'm in mijn schoentje.quote:Op zondag 14 november 2004 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeeeeerrrlijk he, boodschappen doen op de fiets met dit weer!![]()
office m-a-n-a-g-e-rquote:Op zondag 14 november 2004 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cool..![]()
Wat voor werk?
My thoughts exactly.quote:Op zondag 14 november 2004 20:41 schreef G_E het volgende:.
Is Bol.com goedkoper dan Proxis?quote:Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef G_E het volgende:
Heeft iemand hier belangstelling voor een couponcode voor Bol.com, waarmee je tot eind november de verzendkosten niet hoeft te betalen?
Woei.. klinkt idd luxe jaquote:Op zondag 14 november 2004 20:52 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
office m-a-n-a-g-e-r
veredelde secretaressebaan dus
Kweenie.quote:Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is Bol.com goedkoper dan Proxis?
Ik weet nog niet of ik iets wil bestellen, maar de code kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2004 20:53 schreef G_E het volgende:
Heeft iemand hier belangstelling voor een couponcode voor Bol.com, waarmee je tot eind november de verzendkosten niet hoeft te betalen?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 november 2004 20:52 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
office m-a-n-a-g-e-r
veredelde secretaressebaan dus
Ik post 'm hier gewoon. Wie het eerste komt, die het eerste maalt...quote:Op zondag 14 november 2004 20:56 schreef tech het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik iets wil bestellen, maar de code kan nooit kwaad natuurlijk
Dankjouwel.quote:Op zondag 14 november 2004 21:01 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik post 'm hier gewoon. Wie het eerste komt, die het eerste maalt...
De couponcode is FLUP-8876
Geldig t/m 30 november 2004.
Alsjullieblieft..
Proxis verzendt namelijk gratis.quote:Op zondag 14 november 2004 20:56 schreef G_E het volgende:
Kweenie..
Idd.. hebben!!!quote:Op zondag 14 november 2004 21:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Internetshoppen gaat idd veel te makkelijk:
[afbeelding]
wizarddragon!quote:Op zondag 14 november 2004 21:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat is er?
als Shandi maar wint vind ik het goedquote:Op zondag 14 november 2004 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik haat Ronald.........intens
quote:Op zondag 14 november 2004 19:32 schreef Prego het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat zat ik gewoon enorm fysiek te kokhalzen van die vent.quote:Op zondag 14 november 2004 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik haat Ronald.........intens
quote:Op zondag 14 november 2004 21:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]
Hoe irritanter een mens hoe leuker ik hem/haar ga vinden. Idd jammer dat Klaar weg is. Drie eenheid, Frank, Matthias en Marjolein vind ik achterbakser dan Ronald. Shandinella mag wel winnen.quote:Op zondag 14 november 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zat ik gewoon enorm fysiek te kokhalzen van die vent.
En dan ook nog immuniteit winnen. als iemand het niet verdiende
Jammer van Klaar.... duidelijk, begrijpelijk, maar jammer
Vond haar uitspraken op het einde enorm getuigen van wijsheid. Vond haar echt zo'n vaag buitenbeentje, maar wel eentje die deed wat volgens har goed was, recht door zee en zonder rare konkels (meestal).
Ik ben nooit zo enorm fan geweest van die portable game consoles. Vooral omdat ik dat dus toch nooit doe, ergens onderweg spelen, en omdat de graphics meestal niet tippen aan de "vaste" consoles. Maar deze ziet er dan weer wle cool uitquote:Op zondag 14 november 2004 21:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]
dan staat ronnie bij jou dus op 1quote:Op zondag 14 november 2004 21:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoe irritanter een mens hoe leuker ik hem/haar ga vinden. Idd jammer dat Klaar weg is.
Yup nu wel, maar Shandi mag winnen..quote:Op zondag 14 november 2004 21:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan staat ronnie bij jou dus op 1
Ja ok, maar je hebt leuk eigenwijs eigenzinnig excentriek irritant (klaarquote:Op zondag 14 november 2004 21:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoe irritanter een mens hoe leuker ik hem/haar ga vinden. Idd jammer dat Klaar weg is.
Hehe ik ben dus later ingesprongen met het volgen van ER. Van Jeroen heb ik maar flarden gezien.quote:Op zondag 14 november 2004 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, maar je hebt leuk eigenwijs eigenzinnig excentriek irritant (klaar) en je hebt vervelend irriterend bloed onder de nagels uit kokhalzend irritant (ronald
).
Maar de meest vervelende van de hele expeditie vond ik niet ronald, niet mick... maar die slaphannes jeroen"Ik ga d'r uit... o nee toch niet... o ja toch wel... ik verveel me, doeiii!"
Shandi is leuk,quote:Op zondag 14 november 2004 21:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup nu wel, maar Shandi mag winnen..
Dan SMS jij ook maar bar weinig...quote:Op zondag 14 november 2004 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bosgeur? Ik woon in de randstad.Het laatste smsje kwam vam Vlarp, dus die vlieger gaat ook niet op.
en hierna ben ik gestopt met lezen omdat ik het idee had dat ik het allemaal niet zo serieus moet nemen.
Da's voor mij de nr 2, Frak de nr 1quote:Op zondag 14 november 2004 22:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
Shandi is leuk,
Shandi waait nergens mee mee
Shandi is nog op volle kracht
Shandi For Robinson!
Nah ben ik niet mee eens dat Shandinella nietszeggend is.quote:Op zondag 14 november 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Frank is ook wel leuk
Matthias ook een beetje nietszeggend net als Shandinella
Klaar vond ik ook tof
mee eensch is!quote:Op zondag 14 november 2004 22:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah ben ik niet mee eens dat Shandinella nietszeggend is.
Ze is gewoon rustig en niet zo klef bezig tegen mensen. Gewoon iemand die wel met iedereen kan opschieten, maar niet dat het te persoonlijk wordt.
Ze speelt gewoon haar eigen spelletje, maar wel met stijl.
Ik vind shandinella best wel leuk, cool, sportief, sterk... maar... om het in popstar termen te zeggen... "vlak"... ofwel saai.quote:Op zondag 14 november 2004 22:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah ben ik niet mee eens dat Shandinella nietszeggend is.
Ze is gewoon rustig en niet zo klef bezig tegenover mensen. Gewoon iemand die wel met iedereen kan opschieten, maar niet dat het te persoonlijk wordt.
Ze speelt gewoon haar eigen spelletje, maar wel met stijl.
*batterij er uit trek* soms helpt dat liefjequote:Op zondag 14 november 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
*rrrrrriiilllll*
*Waxje in dik donzig dekbed wikkel*quote:Op zondag 14 november 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
*rrrrrriiilllll*
quote:Op zondag 14 november 2004 22:35 schreef wizarddragon het volgende:
Footballer's Wives
quote:Op zondag 14 november 2004 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*batterij er uit trek* soms helpt dat liefje
Met.... met een kruikje?quote:Op zondag 14 november 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Waxje in dik donzig dekbed wikkel*
Zo, een Waxje-taco..
(A)quote:Op zondag 14 november 2004 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
nounounounou!!!!
Ja, met een lekker warm kruikje erbij.quote:Op zondag 14 november 2004 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met.... met een kruikje?
Zal pupje balen...quote:Op zondag 14 november 2004 23:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
world of warcraft server down
Hmmz... Vooralsnog zie ik niet te toegevoegde waarde ervan. Maar als er een Fire Emblem voor uitkomt, dan ben ik helaas gedwongen direct mijn bankrekening te plunderen.quote:Op zondag 14 november 2004 21:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]
Ikke nie hoor!quote:Op zondag 14 november 2004 23:08 schreef Waxxer het volgende:
Zeg!!! Jullie spelen helemaal niet van die enge computergames!!!!!!!!
Dat vind ik altijd Eng. Een reden zelfs om een ander nr te nemen, had het ook eens een tijdje, maar ik dacht: wat kan zo iemand mij doen? En het kost mij alleen maar moeite, om mijn nieuwe nr overal door te gevenquote:Op zondag 14 november 2004 23:13 schreef G_E het volgende:
Ik werd net op mijn mobiel gebeld door een Onbekend Nummer, maar toen ik 'm aannam hing hij of zij meteen op..
Vampire The Masquerade Bloodlinesquote:Op zondag 14 november 2004 23:08 schreef Waxxer het volgende:
Zeg!!! Jullie spelen helemaal niet van die enge computergames!!!!!!!!
Lekker relaxen rest van de week dus?quote:Op zondag 14 november 2004 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb gewoon al mijn typ-werk al gedaan, en dat op zondagavond! Een unicum!
Ja, maar dikke kans dat dit gewoon een of andere Enorme Sukkel is, die mij helemaal niet wil bellen, maar gewoon een verkeerd nummer heeft ingetoetst. Of het is iemand die mij wel kent (maar niet in mijn telefoonboek zit) en zo stom is om mij te bellen terwijl hij mij niet wil bellen. (Als dit het geval is en je leest dit: LUL!).quote:Op zondag 14 november 2004 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd Eng. Een reden zelfs om een ander nr te nemen, had het ook eens een tijdje, maar ik dacht: wat kan zo iemand mij doen? En het kost mij alleen maar moeite, om mijn nieuwe nr overal door te geven
Nou, morgen en dinsdag welquote:Op zondag 14 november 2004 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lekker relaxen rest van de week dus?
Bedankt enzo.quote:Op zondag 14 november 2004 23:26 schreef Nuvole het volgende:
Wie wil er hier een portie billenkoek?
[afbeelding]
Hiallemaal!
Kwam dit plaatje tegen, wilde ik even met jullie delen.
Ik neem meestal niet op als het een Onbekend Nummer is.quote:Op zondag 14 november 2004 23:13 schreef G_E het volgende:
Ik werd net op mijn mobiel gebeld door een Onbekend Nummer, maar toen ik 'm aannam hing hij of zij meteen op..
quote:Op zondag 14 november 2004 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik neem meestal niet op als het een Onbekend Nummer is..
Titel van deze foto: Lurker Getting Spanked.quote:Op zondag 14 november 2004 23:26 schreef Nuvole het volgende:
Wie wil er hier een portie billenkoek?
[afbeelding]
Hiallemaal!
Kwam dit plaatje tegen, wilde ik even met jullie delen.
Zeg het maar.quote:Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef G_E het volgende:
[..].
Graag gedaan.quote:Op zondag 14 november 2004 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bedankt enzo..
quote:Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Titel van deze foto: Lurker Getting Spanked..
Neej, neej... Ik hou me in, voor de verandering.quote:Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg het maar..
quote:Op zondag 14 november 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Neej, neej... Ik hou me in, voor de verandering.. Anders begin ik straks nog over Smeagol's liefde voor bier en voor je het weet heb je een beugelfles met brandende benzine door je keukenraam. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, tegenwoordig.
Wat kijkt die dom.quote:Op zondag 14 november 2004 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
![]()
[subEn gewoon nog eentje:[/sub]
[afbeelding]
Die van mij wel. En ik kijk uit op een Esso station, dus voor mij is het extra oppassen geblazen.quote:Op zondag 14 november 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Mijn keuken heeft geen raam..
Zou dat dezelfde meneer zijn als op die vorige foto?quote:Op zondag 14 november 2004 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
![]()
[subEn gewoon nog eentje:[/sub]
[afbeelding]
Mjah. In dat geval kan je inderdaad beter je mond houden.quote:Op zondag 14 november 2004 23:39 schreef G_E het volgende:
[..]
Die van mij wel. En ik kijk uit op een Esso station, dus voor mij is het extra oppassen geblazen..
Nou ja, het mag wel lang zijn, als het van dat woelige krullebolhaar is. Maar anders kan het maar beter kort zijn, inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2004 23:40 schreef ajuu het volgende:
kort haar. ik wil iemand met kort haar. niet van de gordijnenhaar zoals op die sisly foto.
Oh..quote:Op zondag 14 november 2004 23:40 schreef ajuu het volgende:
kort haar. ik wil iemand met kort haar. niet van de gordijnenhaar zoals op die sisly foto.
Zoals die ene met dat motorjack op die eerdere foto?quote:Op zondag 14 november 2004 23:40 schreef ajuu het volgende:
beafje longsleefje?quote:Op zondag 14 november 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
aapje ajuu?
Hedi Slimajuu?quote:Op zondag 14 november 2004 23:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
beafje longsleefje?
Ja, maar jij bent Mr Gordijnhaar.quote:Op zondag 14 november 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo'n probleem heeft met het haar van die meneer op de foto?.
Excuse me?quote:Op zondag 14 november 2004 23:48 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Mr Gordijnhaar..
biefstukje van mequote:Op zondag 14 november 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hedi Slimajuu?
Ok jij wint. Hier weet ik even niks op te zeggen.quote:Op zondag 14 november 2004 23:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
biefstukje van me![]()
Okeeeej, das weer even een wat andere site...quote:Op zondag 14 november 2004 23:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Wat kijkt die dom.. Anders moet je maar eens wat plaatjes zoeken op www.jaysbookmarks.com daar zit vast iets leukers tussen.
.
Ik denk het niet, deze is wat bleker. Die andere lijkt me wat meer gebruind. Of deze foto is ouder, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 14 november 2004 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou dat dezelfde meneer zijn als op die vorige foto?
Lichtjes estafettequote:Op zondag 14 november 2004 23:51 schreef Ang3l het volgende:me go bed now
en zachte knieeen. niet van die knokige. zoals die mevrouw sisley. zachte ronde knieen.quote:Op zondag 14 november 2004 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oh..
Ik heb net bepaald dat het dezelfde meneer is.quote:Op zondag 14 november 2004 23:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Okeeeej, das weer even een wat andere site...
[..]
Ik denk het niet, deze is wat bleker. Die andere lijkt me wat meer gebruind. Of deze foto is ouder, dat kan natuurlijk ook.![]()
Ik ontken alles.quote:
Op grond waarvan?quote:Op zondag 14 november 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb net bepaald dat het dezelfde meneer is..
Omdat ik dat wil.quote:Op zondag 14 november 2004 23:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Op grond waarvan?
hoho! tis wel MIJN topic!quote:Op maandag 15 november 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil..
Maar wel Vlarps naamtopic.quote:Op maandag 15 november 2004 00:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoho! tis wel MIJN topic!
Opstand! Revolutie! Macht aan de Gordijnharen!quote:Op maandag 15 november 2004 00:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoho! tis wel MIJN topic!
niet meteen in de gordijnen springen. nergens voor nodig.quote:Op maandag 15 november 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Opstand! Revolutie! Macht aan de Gordijnharen!
[afbeelding]
Sommige mannen geeft het gewoon net een beetje extra. Vind ik.quote:Op maandag 15 november 2004 00:08 schreef G_E het volgende:
LuQas, die was ook zo dol op mannen met lang haar. Maar ja. Die post hier niet meer..
quote:Op maandag 15 november 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sommige mannen geeft het gewoon net een beetje extra. Vind ik..
Het kan idd een stoere, sexy uitstraling geven. Maar er zijn er ook niet veel die het kunnen hebben. Je moet wel beschikken over een goede combinatie van hoofd & haar.quote:Op maandag 15 november 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sommige mannen geeft het gewoon net een beetje extra. Vind ik..
Dat bedoel ik.quote:
Nice!quote:Op maandag 15 november 2004 00:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2004 00:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nice!
Dit zou best een beaverhausen kunnen zijn:
[afbeelding]
![]()
En hoe zou dan een Nuvole eruit zien?quote:Op maandag 15 november 2004 00:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nice!
[afbeelding]
![]()
Waaromquote:Op maandag 15 november 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
quote:Op maandag 15 november 2004 00:24 schreef G_E het volgende:
[..]
En hoe zou dan een Nuvole eruit zien?.
nee bij beafje zou ie fles gewoon aan zijn lippen staanquote:Op maandag 15 november 2004 00:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nice!
[afbeelding]
![]()
Hij houdt die fles veel te ver van z'n mond.quote:Op maandag 15 november 2004 00:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waarom? Niet goed genoeg?
quote:Op maandag 15 november 2004 00:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee bij beafje zou ie fles gewoon aan zijn lippen staan
Ajuu!quote:Op maandag 15 november 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij houdt die fles veel te ver van z'n mond..
great minds think alike!quote:Op maandag 15 november 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Z'n vriend is net een nieuwe halen achter de bar.quote:Op maandag 15 november 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie duikt er hier zo weg?quote:Op maandag 15 november 2004 00:33 schreef G_E het volgende:
Ik vind dat zoooo irritant hè. De grootste fotoroepers en grootste lurkers van Vlarps Meeting Foto's durven zelf niet eens hun gezicht te laten zien..
quote:Op maandag 15 november 2004 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Z'n vriend is net een nieuwe halen achter de bar.
quote:Op maandag 15 november 2004 00:33 schreef G_E het volgende:
Ik vind dat zoooo irritant hè. De grootste fotoroepers en grootste lurkers van Vlarps Meeting Foto's durven zelf niet eens hun gezicht te laten zien..
Pffft. Ik wás er tenminste.quote:Op maandag 15 november 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie duikt er hier zo weg?
[afbeelding]
een jongen met lange vingers.quote:Op maandag 15 november 2004 00:41 schreef G_E het volgende:
[..]
Pffft. Ik wás er tenminste..
Ook toevallig.quote:Op maandag 15 november 2004 00:41 schreef G_E het volgende:
[..]
Pffft. Ik wás er tenminste..
die jongen rechts heeft al flinke borsten gekregen.quote:Op maandag 15 november 2004 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Met een duu!
En relax >
[afbeelding]
Mr Left moet nog even doortrainen als ie dat ook wil, maar hij heeft wel al een leuk koppie.quote:Op maandag 15 november 2004 00:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
die jongen rechts heeft al flinke borsten gekregen.
quote:Op maandag 15 november 2004 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Wees blij dat ze niet met hun stilettos er overheen lopen.quote:Op maandag 15 november 2004 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Onmiddellijk van mijn auto af! Nu!
Wie heeft gezegd dat jullie daar zomaar op mochten gaan zitten?
Nou, vertel op.
quote:Op maandag 15 november 2004 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet met hun stilettos er overheen lopen..
fame! I wanna live.....forever!quote:Op maandag 15 november 2004 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet met hun stilettos er overheen lopen..
Dat waren beenwarmers geen stilettos.quote:Op maandag 15 november 2004 00:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
fame! I wanna live.....forever!
FAME!
pas je wel op dat je geen vlekken maakt? wizje boter-bij-de-visje?quote:Op maandag 15 november 2004 00:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooh![]()
*smetvrees*quote:Op maandag 15 november 2004 01:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
pas je wel op dat je geen vlekken maakt? wizje boter-bij-de-visje?
jij wizje ik misjequote:Op maandag 15 november 2004 01:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*smetvrees*
Was 't hip? Was 't happening? Was 't dansbaar? Was 't Belgisch?quote:Op maandag 15 november 2004 12:29 schreef Jerruh het volgende:
zooo, Itechno was leuk!
organisatie was bagger: je had 6 zalen met dranghekken ervoor en als het druk was, gingen ze dicht, waardoor je niet meer naar binnen kon. dan stond er "volzet" op de lichtkrant. allemaal leuk en aardig, maar dat was de redenw aardoor veel mensen gedwongen in de middenzaal moeste wachten tot ze naar binnen konden. als je naar de wc moest en je was in een zaal, had je dus pech, plus dat er veel te weinig wc;s waren.quote:Op maandag 15 november 2004 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was 't hip? Was 't happening? Was 't dansbaar? Was 't Belgisch?
ja indeed,w e hadden daar wel veel zin inquote:Op maandag 15 november 2004 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Myllo
Ik vond Drop the Pressure al leuk, maar na LowLands was ik toch een beetje meer fan alweerIn your arms is zo mooi
Prodigy gemist?!klaag ze aan!
ik wou da ik die ervaring met je kon delenquote:Op maandag 15 november 2004 13:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen. Wat kan uitslapen op maandag toch lekker zijn.
Er komt een dag dat jij die luxe ook hebt.quote:Op maandag 15 november 2004 13:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wou da ik die ervaring met je kon delen.
de komende twee wekenquote:Op maandag 15 november 2004 13:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt een dag dat jij die luxe ook hebt.
quote:Ik twijfel een beetje over de publicatie van je column. Aan de ene kant vind ik het een grappig stuk, waarin je zó doorslaat dat de ironie er bovenop ligt. Aan de andere kant moeten we in deze tijd erg voorzichtig zijn. Je slotzin ('waar zijn we in vredesnaam mee bezig') is wel een
erg beperkte oproep, na je eigen woordenbrij.
Natuurlijk hanteert coczwolle.nl vrijheid van meningsuiting, maar in deze explosieve tijd... Hoe kijk je er zelf tegenaan?
nee, sukkel!quote:Op maandag 15 november 2004 13:48 schreef Jerruh het volgende:
en vol?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |