Vond ik nou ookquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:21 schreef tong80 het volgende:
Lekkere week voor het Engelse voetbal.
Niet alleen het tasje, maar ook hoe-ie 't vast hield ...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Een stijlvol oud toilettasje was het wel, zitten vast allesoorten gel, haarlak en mascara in die hij nodig heeft. Wat een drama die Caroll weer. Manchester kan het nu wel vergeten.
Ik was ook niet enorm entoussiast na de overwinning eerlijk gezegd, maar het is uiteindelijk wel leuk dat deze CL ronde dat de liefjes van de Engelse pers verloren en de "has-beens" wonnen ...quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
juich nou niet te vroeg,jullie vliegen er ook uit....dankzij Dudek
Ja het is wat met die keepers uit de Engelse competitie'squote:Op donderdag 24 februari 2005 14:52 schreef Doc het volgende:
Ook sympa trouwens dat Carroll een steuntje in de rug gaf door te laten zien dat-ie exact op dezelfde manier kon blunderen
Heeft ie geen vriendin dan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Dat Cristiano Ronaldo homo is, is toch geen nieuws mag ik hopen?
Agh als die maar een potje kan voetballenquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Dat Cristiano Ronaldo homo is, is toch geen nieuws mag ik hopen?
Een van de weinige homo's in de voetbalwereld bedoel je? Dat geloof je toch zelf niet?quote:
nou ik kan er geen 3 opnoemenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een van de weinige homo's in de voetbalwereld bedoel je? Dat geloof je toch zelf niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |