Die hebben veel geld gevangen door verkoop van spelers. Stam, Favalli, Fiore, Corradi, Mihajlovic en nog wat spelers.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:50 schreef cultheld het volgende:
Hoe kan Lazio zo hoog staan?
Nieuw stadion helpt ook wel mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:41 schreef Grimm het volgende:
manchester city? wtf
chelsea wordt kampioenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nieuw stadion helpt ook wel mee.
Trouwens voor de wedstrijd tegen AC Milan zullen de Supporters van Man Utd een protest mars houden tegen het verkopen van hun club aan een amerikaanse miljardair.
Goeie zaak niks waard die Chelsea taferelen
quote:The manager pulled me aside on the Saturday morning and said that he will be the one deciding when I'm going to be retiring
ruud schiet ze er wel in in milaanquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:58 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren was ik zo blij toen Arsenal had verloren maar nu. Jammer hopen dat ze wat kunnen goed maken in de uit wedstrijd ik heb er nog niets van gezien ga nou even kijken zal mij benieuwen
Liet een schot van Seedorf los idd.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Carrol schijnt weer lekker geblunderd te hebben.
Ja alleen liverpool deed het aardigquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:21 schreef tong80 het volgende:
Lekkere week voor het Engelse voetbal.
Doc kan tevreden zijnquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja alleen liverpool deed het aardig
Idd.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft dat wijven toiletzakje van Ronaldo gezien toen hij uit de bus stapte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |