Aha, dus als Tessje op je richt kun je het beste doodstil blijven staan, beste kans om niet geraakt te wordenquote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de politie voor een groot deel niet door de schiet proef komt?
Al ga je recht voor haar staan, op twee meter afstand, ze zal je nog missen.quote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Aha, dus als Tessje op je richt kun je het beste doodstil blijven staan, beste kans om niet geraakt te worden
Goed voor de relatiequote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef nikky het volgende:
O en gelly?
Vieze opschepper! Ik maak je af mên
maar niet bewegen eh, voor je het weet spring je teggen dat verfbolletje aanquote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al ga je recht voor haar staan, op twee meter afstand, ze zal je nog missen.
Nogalquote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Goed voor de relatie
quote:Op zondag 14 november 2004 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al ga je recht voor haar staan, op twee meter afstand, ze zal je nog missen.
BREEK Z'N POTEN!!!!!!!11111!!!!11quote:Op zondag 14 november 2004 20:08 schreef nikky het volgende:
*subtiel "iets" doet*
Als hospik heb ik geleerd dat je altijd van het ergste uit moet gaan dus gewond = dood.quote:Op zondag 14 november 2004 19:38 schreef Tessje het volgende:
Trouwens...Ik laat gewonden gewoon achter hoor
Nikky gaat tot het laatste moment op haar werk met alles oefenen en Gelly gaat Commando nog een keer kijken.quote:Op zondag 14 november 2004 20:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Goed voor de relatie
Van jou kun je ten minste nog lerenquote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als hospik heb ik geleerd dat je altijd van het ergste uit moet gaan dus gewond = dood.
pas als kop en romp gescheiden zijn he.quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als hospik heb ik geleerd dat je altijd van het ergste uit moet gaan dus gewond = dood.
quote:Op zondag 14 november 2004 20:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als hospik heb ik geleerd
Hey, ik ben gewoon slecht in patsen over marinierservaringenquote:Op zondag 14 november 2004 20:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hey, gelly hoeft nog niet dood hoor!quote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef nikky het volgende:
O en gelly?
Vieze opschepper! Ik maak je af mên
We gaan paintballen in Fallujah?quote:Op zondag 14 november 2004 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
pas als kop en romp gescheiden zijn he.
stond overigens niks over dat zelf veroorzaken
neej!, in Noord-Korea natuurlijk!quote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We gaan paintballen in Fallujah?
In coma geschoten worden is ook prima.quote:Op zondag 14 november 2004 20:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, gelly hoeft nog niet dood hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |