abonnement Unibet Coolblue
pi_23516211
Ja, dat lees ik ook in de spaanse pers. Ze zeggen er wel bij dat ie in een zweedse krant heeft gezegd dat ie geen beslissing neemt voordat ie alle mogelijke informatie omtrent z'n blessure en herstel heeft ingewonnen. Wel echt sneu voor die jongen, zo'n einde verdient ie niet vind ik.
pi_23516325
Wel een mooi initiatief van Laporta inderdaad, zo een einde gun je zeker niemand. Ik hoop op een wonder en dat we hem volgend seizoen nog eens in een Barca shirt een wedstrijd zien spelen.

Ik hoop niet dat ze Saviola nu terug gaan halen maar een volledige nieuwe spits in de winter aantrekken. Want de kans dat ze in de winter een vervanger halen lijkt me erg groot.
Viper 4 life
pi_23516531
Ja, dat lijkt mij ook. Misschien informeren ze wel naar Morientes, hebben ze al een keer eerder gedaan. Als dat al het geval zou zijn denk ik niet dat Madrid daar op het moment aan mee zou werken.

Zijn alle 4 de zwaar gekwetste spelers trouwens in Camp Nou geblesseerd geraakt of niet? Het begint langzamerhand wel erg verdacht te worden...
pi_23517243
quote:
23 November - Transfergeruchten-circuit leeft weer op

Terwijl men in Barcelona nog altijd nageniet van de zege op Madrid en de selectie zich voorbereidt op de CL-wedstrijd tegen Celtic, is door de blessure van Larsson het geruchten circuit omtrent mogelijke transfers in de winterstop in volle hevigheid losgebarsten. Ook al is er bij de technische staf de voornaamste wens om de opengevallen plaatsen in de selectie met eigen jeugd op te vullen, is dat geen garantie voor behoud van de kwaliteit op langere termijn. De sportkranten in Barcelona hebben 'hun' voorkeurslijsten al gepubliceerd. Met name die van spits. De naam van Saviola duikt weer op, momenteel op huurbasis spelend bij AS Monaco. Voor op het middenveld lijkt de Italiaan Tacchinardi de uitverkorene. Voor in de verdediging schijnt geen twijfel te bestaan. Op de website van de VI wordt vandaag vermeld dat Khalid Boulahrouz in de picture van Barça zou staan. Op de Nederlander bij Hamburger SV zou al een bod van 15 miljoen euro zijn gedaan.

Bron: FCBarcelona.nl
Morientes lijkt me zeker een type speler voor FC Barcelona, van mij mag die komen maar denk inderdaad niet dat Real zal meewerken. (vooral nadat ze Eto'o en Ronaldinho links hebben laten liggen die nu de sterren van de hemel spelen)

Allemaal in Nou Camp geblesseerd geraakt inderdaad, hier een oud bericht van 4 oktober over de andere blessures, zou Larsson dan toch ook te vroeg zijn ingezet.....?
quote:
De oorzaak van deze blessuregolf lijkt bij de medische staf te liggen. De revaliderende spelers blijken te snel speelklaar verklaard te worden en de warming-up blijkt geenzins afgestemd te zijn aan de fysieke gesteldheid van dergelijke spelers. Hoe anders is te verklaren dat Motta al snel in de wedstrijd tegen Sevilla door de knieën ging, dat zowel Gabri als Sylvinho al binnen 10 minuten tegen Zaragoza af moesten haken en Edmílson als invaller tegen Numancia al binnen één minuut een brancard nodig had. Alle spelers liepen vóór de opgelopen blessure al te kwakkelen met fysieke problemen. Een opvallende andere reden is de grasmat van Camp Nou. Alle blessures werden namelijk opgelopen in thuiswedstrijden. Barcelona mag dan wel lijst-aanvoerder van de Primera División zijn, een dergelijke interne kwestie mag door de goede voetbalresultaten niet worden verbloemt.

Dit komt ook van de FC Barcelona fansite 1.5 maand terug
Viper 4 life
pi_23517632
Hmmm, het blijft een vreemde zaak. Lijkt me dat ze binnen de club toch eens moeten gaan kijken waar het precies aan ligt en hoe ze dit soort gevallen in de toekomst kunnen vermijden. Anders houden ze weinig spelers over...
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:00:17 #81
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23518144
Hahahaha nu zijn het allemaal heilige boontjes hiero

Als een wedstrijd gespeeld wordt en een speler van je eigen team geeft de tegenstander (stel je voor Figo of Guti) een flinke trap tegen z'n knieen dan denk je ook bij jezelf "lekker voor je vieze rothond" Dat is dan zeker wel verantwoord ook al is er een kans dat z'n knieen kapot geschopt worden.

Als het hier door natuurlijke omstandigheden gebeurt mag ik niet blij zijn? Tuurlijk is het vervelend voor die jongen.. ik ben ook beetje fan van hem... maar als dit de kansen op de titel vergroot van Real zul je er mij niet om zien treuren
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:04:54 #82
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23518247
Jullie denken zelf toch niet dat ze binnen 1 dag beslissen of ze met hem door willen gaan of niet... Dat besluit zal wel al voor een groot deel voor z'n blessure gemaakt zijn.. dit is gewoon een mooi moment om aan de media te laten zien wat voor goeie mensen er bij de club werken.... volgens mij hebben ze dat vorig jaar ook met een keeper in Duitsland gedaan..

Komt dus allemaal mooi uit voor Barca
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_23520448
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:30 schreef Showtime het volgende:
Op nos teletekst las ik dat Larsson overweegt een einde aan zijn carriere te maken.
Barcelona heeft z'n contract met een jaar verlengd om dat te voorkomen. Hopelijk ziet Larsson af van zijn beslissing om te stoppen door de waardering van Barca.
That's all folks!
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:53:32 #84
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_23521065
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:00 schreef jojomen4 het volgende:
Hahahaha nu zijn het allemaal heilige boontjes hiero

Als een wedstrijd gespeeld wordt en een speler van je eigen team geeft de tegenstander (stel je voor Figo of Guti) een flinke trap tegen z'n knieen dan denk je ook bij jezelf "lekker voor je vieze rothond" Dat is dan zeker wel verantwoord ook al is er een kans dat z'n knieen kapot geschopt worden.

Als het hier door natuurlijke omstandigheden gebeurt mag ik niet blij zijn? Tuurlijk is het vervelend voor die jongen.. ik ben ook beetje fan van hem... maar als dit de kansen op de titel vergroot van Real zul je er mij niet om zien treuren
je bent gewoon een zieke hond man.. ga aub weg met je irritante uitspraken dat je plezier hebt bij het leed van een ander ....

integenstelling tot jou ben ik een Voetbal liefhebber jij duidelijk niet, laf en lelijk winnen/voetballen staat bij mij gelijk aan, dat IK heb verloren, niet me club of what ever, want ik heb dan weer 90 min naar kut voetbal zitten kijken... Natuurlijk vind ik het kut als me club verliest maar als de tegenstander mijn club met oogstrelend voetbal van de mat afzet dan hebben ze het ook verdiend en zal ik niet als een klein kind reageren

maar probeer dit maar eens aan een boer uit te leggen die 90 min in het stadion naar het uitvak zit te kijken en ze middelvinger staat op te steken en totaal geen oog voor het voetbal heeft....

ik zie al dat ik hoop dat zidane gebleseerd raakt wat een zieke gedachte
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:25:00 #85
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23521793
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:53 schreef DAMH het volgende:

[..]

je bent gewoon een zieke hond man.. ga aub weg met je irritante uitspraken dat je plezier hebt bij het leed van een ander ....

integenstelling tot jou ben ik een Voetbal liefhebber jij duidelijk niet, laf en lelijk winnen/voetballen staat bij mij gelijk aan, dat IK heb verloren, niet me club of what ever, want ik heb dan weer 90 min naar kut voetbal zitten kijken... Natuurlijk vind ik het kut als me club verliest maar als de tegenstander mijn club met oogstrelend voetbal van de mat afzet dan hebben ze het ook verdiend en zal ik niet als een klein kind reageren

maar probeer dit maar eens aan een boer uit te leggen die 90 min in het stadion naar het uitvak zit te kijken en ze middelvinger staat op te steken en totaal geen oog voor het voetbal heeft....

ik zie al dat ik hoop dat zidane gebleseerd raakt wat een zieke gedachte
Whahahhahahaa nerd! Ik ben geen hond En ik ga ook niet weg (als jij last van mij hebt verlaat je het forum zelf maar), ik heb nog steeds niks raars gezegd vind ik. Jij bent zeker niet gewend dat een ander een mening heeft die niet het zelfde is als die van jou. Ik ga trouwens bijna nooit naar het stadion en al heb ik een tijd in een dorpje gewoond zie ik mezelf niet als een boer.

Ik ben ook een voetbal liefhebber Het enige verschil zit hem misschien in het feit dat jij mooi voetbal op 1 zet en winst op 2 en ik andersom. Ik heb liever de prijzen aan het einde van de rit en als het dan kan met mooi voetbal (iets wat Real vaak toch speeld dus dat is mooi mee genomen).

Verder vind ik ook niet dat ik als een klein kind reageer omdat ze verloren zouden hebben.... dat slaat echt nergens op aangezien ik duidelijk heb aangegeven dat Barca de betere was en verdiende te winnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_23521864
Maar de gezondheid van voetballers staat bij jou toch wel boven het voetbalspelletje?
That's all folks!
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:43:39 #87
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23522213
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de gezondheid van voetballers staat bij jou toch wel boven het voetbalspelletje?
Zolang die weer kan herstellen prima Maar als ie ff een seizoen out is en Real pakt daardoor de titel vind ik dat wel fijn. Verder is dit een natuurlijke blessure die iedereen kan over komen.. daar moet je rekening mee houden als je een X aantal mensen in je selectie hebt.. Real heeft z'n blessures toch ook wel met Woodgate... die misschien we misschien ook (weten we nog niet aangezien die nog niet heeft gespeeld ). En als ik dan een andere mening heeft dan DAMH... dan kan die nog wel normaal reageren Lijkt wel alsof het voor het eerst in z'n leven is dat ie een andere mening hoort.. Helemaal overstuur enzo..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_23524589
Aangezien ik niks van fotobewerking ken, hierbij :

ik zou graag alleen het logo van Barcelona hebben die op de achtergrond staat, op die manier
dus schuin, groot, wat transparant en witte achtergond
en geen Kluivert

de mannetjes moeten niet in het logo staan


mss als je deze logo hebt dat het makkelijker is

kheb het voor een acces project nodig

Een grote dank aan degene die me helpt
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_23524827
Acces project??!! Vertel, krijgen wij ook een versie!!??
Viper 4 life
pi_23525224
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:00 schreef jojomen4 het volgende:
Hahahaha nu zijn het allemaal heilige boontjes hiero

Als een wedstrijd gespeeld wordt en een speler van je eigen team geeft de tegenstander (stel je voor Figo of Guti) een flinke trap tegen z'n knieen dan denk je ook bij jezelf "lekker voor je vieze rothond" Dat is dan zeker wel verantwoord ook al is er een kans dat z'n knieen kapot geschopt worden.

Als het hier door natuurlijke omstandigheden gebeurt mag ik niet blij zijn? Tuurlijk is het vervelend voor die jongen.. ik ben ook beetje fan van hem... maar als dit de kansen op de titel vergroot van Real zul je er mij niet om zien treuren
hhhm ja, ik ben kwaad op die kutopmerking omdat het mezelf is overkomen en voetbal voor mij... Dus lul niet zo ontzettend stom om dit iemand toe te wensen voordat je zelf hebt meegemaakt wat een ellende dit is! Ongelovelijk zeg...maar ja, je zal wel een echte harde Realhooligan zijn he...zelfs de Spaanse Realfans die ik ken gunnen hem dit niet toe.... maar ach, je bent niet de enige die voetballers leedvermaak toewenst Ik gun het zelfs Totti niet ook al heb ik een schijthekel aan Roma of een Realspeler waar ik ook niet overheen zou pissen als die in de fik zou staan.

@ DAMH
pi_23525498
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:28 schreef Showtime het volgende:
Acces project??!! Vertel, krijgen wij ook een versie!!??
why not

gewoon een database
wat info over de club enzo

het is heel amateuristisch hoor
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:57:44 #92
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_23525502
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:25 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Whahahhahahaa nerd! Ik ben geen hond En ik ga ook niet weg (als jij last van mij hebt verlaat je het forum zelf maar), ik heb nog steeds niks raars gezegd vind ik. Jij bent zeker niet gewend dat een ander een mening heeft die niet het zelfde is als die van jou. Ik ga trouwens bijna nooit naar het stadion en al heb ik een tijd in een dorpje gewoond zie ik mezelf niet als een boer.

Ik ben ook een voetbal liefhebber Het enige verschil zit hem misschien in het feit dat jij mooi voetbal op 1 zet en winst op 2 en ik andersom. Ik heb liever de prijzen aan het einde van de rit en als het dan kan met mooi voetbal (iets wat Real vaak toch speeld dus dat is mooi mee genomen).

Verder vind ik ook niet dat ik als een klein kind reageer omdat ze verloren zouden hebben.... dat slaat echt nergens op aangezien ik duidelijk heb aangegeven dat Barca de betere was en verdiende te winnen.
een andere mening heb ik vrede mee maar Niet als die mening geen mening is maar een domme gedachte....

Kzeg trouwens nergens dat ik liever mooi spel Boven winst zie.... maar dat ik het kan accepteren als de andere mooier/beter voetbal speelt en daardoor wint daarom kan ik me nog wel kut voelen als me club verliest...

maar ach boeie ik laat et hier bij en ga Ajakkes verder kijken, ondanks dat ik niet voor ze ben hoop ik vanaaf een mooie pot te zien...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:53:48 #93
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23529284
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:44 schreef Smeich het volgende:

[..]

hhhm ja, ik ben kwaad op die kutopmerking omdat het mezelf is overkomen en voetbal voor mij... Dus lul niet zo ontzettend stom om dit iemand toe te wensen voordat je zelf hebt meegemaakt wat een ellende dit is! Ongelovelijk zeg...maar ja, je zal wel een echte harde Realhooligan zijn he...zelfs de Spaanse Realfans die ik ken gunnen hem dit niet toe.... maar ach, je bent niet de enige die voetballers leedvermaak toewenst Ik gun het zelfs Totti niet ook al heb ik een schijthekel aan Roma of een Realspeler waar ik ook niet overheen zou pissen als die in de fik zou staan.

@ DAMH
Dat is toch wat anders als Larsson nu overkomt, ben je blind ofzo.. ik geef toch duidelijk aan dat dit een tijdelijk geval is. Waar ik een hekel aan heb is als mensen mij "neerzetten" op een manier waarop ik dat zelf niet heb gedaan. Zoals jij nu dus doet aangezien je me opmerking op een verkeerde manier gebruikt.

Verder heb ik denk ik "meer" mee gemaakt wat Larsson mee zal maken dan jij.. aangezien jij de rest van je leven niet meer mee kan voetballen en ik er ook 1 seizoen tussenuit ben geweest (net als Larsson die volgend jaar weer rond zal hobbelen). Dus ook die gedachte klopt niet.

Verder ben ik geen hooligan.. heb een hekel aan hooligans omdat die het voetbal kapot maken.. een tijdelijke blessure van een speler van de tegenpartij zal dat niet kunnen doen.

Ik weet niet wat voor Realfans je kent maar die zullen wel niet uit Madrid komen. Een Merengue die een Culo het liefst op het veld ziet schitteren dan met gips op z'n poten Whahahahhahaha lulverhalen!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_23529482
Degene die het me vertelden komen idd niet uit Madrid...dat geef ik dan wel toe ja anders had ik dat er wel extra bijvermeld ja Maar ik, als rojiblanco zijnde zie toch niet zo graag als jij iemand van de rivaliserende partij met een ernstige blessure erafkomen hoor...en vooral Larsson vind ik een erg triest geval. En uhm...jij meet mee gemaakt hebt wat Larsson mee zal maken als ik? jaja, laat maar zitten dan.... en idd, mijn excuses voor het 'hooligan' gedeelte, zo bedoelde ik dat dus niet.

Maar zullen we nu dan maar weer verder gaan met dat ik jouw cluppie weer belachelijk maak en jij weer positief probeert te blijven? Dat vind ik toch wel zo leuk!
pi_23531220
Wordt Barcelona morgen ergens uitgezonden?
Viper 4 life
pi_23532952
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:19 schreef ASSpirine het volgende:
Aangezien ik niks van fotobewerking ken, hierbij :

ik zou graag alleen het logo van Barcelona hebben die op de achtergrond staat, op die manier
dus schuin, groot, wat transparant en witte achtergond
en geen Kluivert
[afbeelding]
de mannetjes moeten niet in het logo staan


mss als je deze logo hebt dat het makkelijker is [afbeelding]

kheb het voor een acces project nodig

Een grote dank aan degene die me helpt
Zoiets?

pi_23624292
Gerard geopereerd en kan een maand niet meedoen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23624692
Allemaggies wat een mooie vrije trap van Marquez
pi_23732391
quote:
Elke dag 100 nieuwe socios

Twee weken geleden net voor de wedstrijd tegen Madrid was het op een indrukwekkende mozaïek in Camp Nou voor elke TV-kijker te zien: “Wij zijn met 125.000!”
Het aantal socios van Barça was dankzij de campagne ‘El gran repte’ (de grote uitdaging) enorm toegenomen en door de sportieve successen worden er dagelijks gemiddeld 100 nieuwe socios ingeschreven. Op 30 november stond de teller op 127.665 en Barça hoopt met een eindejaarscampagne nog meer leden aan te trekken. Voor 30 juni 2005 is 145.000 socios het richtgetal.
Het grootste probleem voor de Catalaanse club is dat bij de belangrijkste wedstrijden in Camp Nou met 98.771 zitjes onvoldoende plaats is om al die leden het stadion binnen te laten. Voor het laatste duel tegen Madrid moest Barça al socios teleurstellen.

Aantal leden per club:

Barcelona 127.665
Bayern Munchen 97.574
Manchester United 90.000
Real Madrid 85.000
Boca Juniors 35.000
Espanyol 28.000

(bron: El Periodico)
Viper 4 life
pi_23732547
quote:
Barcelona coach: We need 2 midfielders and a striker
tribalfootball.com - December 3, 2004

Barcelona coach Frank Rijkaard has revealed he wants three new signings during the winter market.

"I do not want to speak about names of players," said the Dutchman. "I don't want to do that because it would be unfair to the players and clubs involved.

"We need two central midfielders and a forward, so it is not difficult (for the media) to know what we are looking for."

He added: "We must look for other players who can help us in the next months. I do not believe in bad luck. Each injury has its history."
Viper 4 life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')