ah nee, niet weerquote:Op zondag 14 november 2004 14:08 schreef Het_Biertje het volgende:
gaan we RTL boullevard weer halen jongens?
het zijn bastaardsquote:Op zondag 14 november 2004 14:12 schreef Dos37 het volgende:
zo die Willem zit niet stil
Hij kan strax zijn eigen nederlands argentijns elftal opstellenquote:Op zondag 14 november 2004 14:25 schreef nXn het volgende:
die wimlex () moet toch maar eens een snelcursus "hoe doe ik een condoom om" volgen...
Ook niet aardig..quote:Op maandag 15 november 2004 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
t blijft een lelijk brulschaap. misschien is de 2e mooier
Vind je? Ik vind het op deze foto nog best een leuk meiske. Ze is leuk aan het opdrogen in ieder gevalquote:Op maandag 15 november 2004 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
...maar wel eerlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 15:20 schreef Ventje83 het volgende:
Ook niet aardig..
Ik vind haar behoorlijk bijgetrokken! Ze lijkt helemaal niet meer op nichtje Eloise. Gelukkig!quote:Op maandag 15 november 2004 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
Ach, de Story roept het al een jaar. Toen Amalia nog borstvoeding kreeg zou Maxima al weer zwanger zijn van de tweedequote:Op zondag 14 november 2004 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit gerucht stond een paar weken geleden ook al in een Duitse krant. Tot op heden nog niets bevestigd, dus we wachten 't maar af.
Zwanger na misbruik?quote:Op maandag 15 november 2004 19:30 schreef Hilary het volgende:
[afbeelding] Ook hofbronnen klappen nu uit de school
Máxima’s baby komt in mei!
dat gaat over Catherine Keijlquote:Op donderdag 18 november 2004 15:38 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Zwanger na misbruik?Ik heb grafhekel aan die roddelbladen, ik zou zelfs mijn hond een spuitje geven als hij op een van die roddelbladen gestaan heeft.
dan is het helemaal hillarischquote:Op donderdag 18 november 2004 17:38 schreef Ole het volgende:
[..]
dat gaat over Catherine Keijl![]()
Ja wat een lelijk mormel zegquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:18 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat het tweede kind wel wat mooier word.....
quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja wat een lelijk mormel zeg![]()
Voor de volgende baby zullen ze wel niet het zaad van die WA gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja wat een lelijk mormel zeg![]()
Voor de volgende baby zullen ze wel niet het zaad van die WA gebruiken![]()
Maar écht niet van Frisoquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze mogen zaad van Maurits gebruiken, blijft het ook in de familie!
bernard zaad word ingespoten in maxima, zo leeft hij voort.....quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef PayDay het volgende:
Bernard had toch gezegd dat er nog een verrassing zou komen..... Of wat was dat??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |