Hopelijk is het dat ook, het voelde ook erg "krampig" aan.quote:Op zondag 14 november 2004 12:29 schreef Disher het volgende:
het kan ook een darmverkramping zijn.. heb ik zelf vroeger ook last van gehad, en alle symptomen klinken hetzelfde
Maar je hebt je blinde darm nog steeds dus?quote:Op zondag 14 november 2004 22:41 schreef Steve-O het volgende:
Dat heb ik ook gehad een aantal keer begin dit jaar
liep krom van de pijnwas een ontsteking die een aantal keer gewoon niet doorzette
ja heb er na een keer 3 of geen last meer van gehadquote:Op zondag 14 november 2004 22:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar je hebt je blinde darm nog steeds dus?
Ja en ja. Wat je nu hebt is niet acuut maar dat kan het dus wel worden en dan ben je binnen een paar uur doodziek en na nog een paar uur dood. Zolang het niet acuut is kun je er geloof ik niet dood aan gaan, maar het is wel heel vervelend. Ga toch gewoon naar de dokter, misschien zijn er in dit stadium wel pillen voor.quote:Op zondag 14 november 2004 22:27 schreef Ixnay het volgende:
Maar had je dan tussendoor ook wel eens pijn?
En is het ook dodelijk dan als je er niet op tijd mee bent?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja heb er na een keer 3 of geen last meer van gehad
Zat er bij jullie ook zoveel tijdsverschil tussen als bij mij?quote:Op zondag 14 november 2004 23:06 schreef ETA het volgende:
Ik had zelf een paar jaar geleden ook een acute blindedarmontsteking en moest dezelfde dag geopereerd worden. Zo konden door complicaties de blinde darm niet verwijderen. Ik heb toen ongeveer 4 weken in het ziekenhuis gelegen totdat de ontsteking verminderd was. Paar maanden erna is de blinde darm bij mij alsnog verwijderd.
Dus met rust kan de ontsteking wel worden verminderd, maar hij moest er later alsnog uit.
Ik ben geen enkele keer flauw gevallen.quote:Op maandag 15 november 2004 11:54 schreef perezoso het volgende:
Als je echt een blinde darm onsteking hebt val je om de haverklap flauw.
Dat was mijn ervaring, zoals eronder staat.quote:Op maandag 15 november 2004 18:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben geen enkele keer flauw gevallen.
Zat ongeveer 2 maanden tussen het moment dat ik het ziekenhuis verliet en weer werd geopereerd.quote:Op maandag 15 november 2004 18:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[..]
Zat er bij jullie ook zoveel tijdsverschil tussen als bij mij?
Weinig bijna niks.quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:43 schreef Nuek het volgende:
Het zou ook een spastische darm kunnen zijn. Weet je toevallig wat je die dag gegeten hebt?
Ik wel. Ik had dus afgelopen week een blinde darm ontsteking en viel af en toe flauw van de pijn. Donderdag had ik op mijn werk wat uit de Chinese toko gegeten en ik krijg toen erge pijn in mijn buik en een opgezette buik. Zal wel aan het eten liggen dacht ik dus weinig aandacht aan besteed.quote:Op maandag 15 november 2004 18:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben geen enkele keer flauw gevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |