Hmm misschien handig van mij om te vermelden dat ik alle huidige rekeningen bij de Rabo bank heb lopen.quote:Op zondag 14 november 2004 11:28 schreef komrad het volgende:
je creditcard van je eigen bank is meestel met mastercard gelieerd. Meestla is de standaard limiet iets van 2500 euro, maar ik denk wel dat je dat kan verlagen
quote:Op zondag 14 november 2004 12:23 schreef D-FENS het volgende:
Veni Vidi Visa!
Hier in NL maakt het niet zoveel uit, vergelijk de voorwaarden en de kosten.. , maar als je regelmatig naar het buitenland moet is visa veruit de meest geaccepteerde kaart en zou ik altijd die aanraden. American express card kan agressie oproepen in sommige landen dus zou ik ook niet aanraden.quote:Op zondag 14 november 2004 12:41 schreef RiDo78 het volgende:
Ik heb zowel Visa (ANWB) als Mastercard (Postbank). Maar ik merk dat je met Visa op nét iets meer adressen kunt betalen dan met mastercard, maar dat verschil is niet echt groot.
American Express is ook geen onbekende in de credit-card wereld, maar die heeft in Europa nauwlijks voet aan de grond. Acceptatie hier is minimaal.
quote:Op zondag 14 november 2004 12:42 schreef nostra het volgende:
Kredietbedrag is nagenoeg altijd minimaal 2.500, maar ik zie het probleem daar niet zo van, je hebt toch wel een beetje zelfdiscipline?
de bewijslast ligt bij degene die het geld heeft afgeboekt. Je kan afgeboekt geld van je creditkcard altijd zo terugvragen. Visa claimed het dan terug bij degene die het afgeboekt heeft. Als die geen waterdicht bewijs kunnen geven dat jij dat betaald hebt dan hebben ze pech.quote:Op zondag 14 november 2004 13:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]Discipline genoeg maar als het niet nodig is dan hoeft het wat mij betreft ook niet.
* BloodhoundFromHell stelt zich even doemscenario voor waarbij middels fraude het maximumkrediet wordt afgeboekt, hij niet kan bewijzen dat dit daadwerkelijk fraude is en zich de haren uit zijn kop trekt dat hij het maximum niet lager had afgesteld.
quote:Op zondag 14 november 2004 15:05 schreef LordLynx het volgende:
Visa card van de ANWB misschien iets voor je? Limiet standaard 1150 euro, kosten 15 euro ofzo per jaar, elke maand een acceptgiro om je saldo mee af te lossen of je kunt er geld opstorten. Moet je natuurlijk wel ANWB lid zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |