Kredietbedrag is nagenoeg altijd minimaal 2.500, maar ik zie het probleem daar niet zo van, je hebt toch wel een beetje zelfdiscipline?
![]()
Mastercard of VISA: bij VISA moet je altijd een creditcard afsluiten, een debitcard is niet mogelijk. Dat wil zeggen, het is niet mogelijk om
verplicht maandelijks alles af te lossen. Nadeel daarvan is dat de kaart per definitie bij het BKR geregistreerd wordt, in tegenstelling tot een Mastercard van je bank, waar je geen kredietregeling bij hoeft af te sluiten.
De acceptatie van Mastercard en VISA zijn nagenoeg gelijk als je niet teveel naar het buitenland gaat. Ik heb 2 keer meegemaakt dat ik op internet niet met mijn MC kon betalen, en 1 keer dat het niet met VISA lukte.
Voor mij geldt dat VISA een voordeel heeft ten opzichte van MC, omdat MC geen terugstortingen toestaat van bookmakers. Maar als je niet wedt, speelt dat verder voor jou geen rol.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?