Volgens het artikel is hij alleen veroordeeld vanwege (herhaaldelijk) drugbezit. Ik wil dat verder niet goedpraten, maar hij is nou toch ook niet bepaald de enige muzikant die zich daar schuldig aan heeft gemaakt..quote:Op zondag 14 november 2004 15:34 schreef Bombie het volgende:
Pff... het doet me net zoveel als wanneer de plaatselijke, criminele recidivist, die wel eens een leuk deuntje heeft gefloten met een vloeitje over een kam, komt te overlijden.
Een Bastard blijft het... alleen kan Ol' weg, en mag Dirty vervangen worden door Dead.
Lekker respectloos voor zon man, die meer heeft bereikt dan jij ooit in je hele leven zal bereiken.quote:Op zondag 14 november 2004 15:34 schreef Bombie het volgende:
Pff... het doet me net zoveel als wanneer de plaatselijke, criminele recidivist, die wel eens een leuk deuntje heeft gefloten met een vloeitje over een kam, komt te overlijden.
Een Bastard blijft het... alleen kan Ol' weg, en mag Dirty vervangen worden door Dead.
En oja nog even duidelijk maken.quote:Op zondag 14 november 2004 15:34 schreef Bombie het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2004 17:16 schreef Disorder het volgende:
Aan bovenstaande foto te zien is zijn aorta dichtgeslibt door gouden tanden.
...and u love me!quote:Op zondag 14 november 2004 17:54 schreef Copycat het volgende:
*recognize I'm a fool...
Merk!quote:Op zondag 14 november 2004 18:57 schreef HAL9000S het volgende:
enough to make a nigger go craaaaazy!!!!
Nu je 't zegt...quote:Op zondag 14 november 2004 18:59 schreef mrcool het volgende:
Het is btw Wu Tang Clan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |