Verklaar je naderquote:vandaag zat ik helmaal niet op se boot van Sint, maar op een 100 pk zodiac
en dat maakt klappen
Owww dat was wat geweest zeg !!quote:Op zondag 14 november 2004 03:15 schreef Patrick281 het volgende:
Fok motorclub [SC deel 126] nieuwe leden gevraagd.
![]()
Wat een trage compie hier ..
PatM zegt net dat het jammer is dat we allemaal gedronken hebben anders konden we nog even langs Assen.
quote:Op zondag 14 november 2004 03:18 schreef ondeugend het volgende:
Owww dat was wat geweest zeg !!
Ik heb ook iets teveel jagermeister-cola genuttigd
quote:Op zondag 14 november 2004 03:19 schreef ondeugend het volgende:
Fok is traag trouwens
herkenbaarquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:58 schreef Makster het volgende:
Trouwens alles goed met iedereen? Heb vandaag heel de dag geslapen, moet duidelijk nog ff wennen aan de werkende wereld
goedquote:Hoest met jouw nieuwe baan OPM?
tis wel opvallend hoe graag je de oprichting dus het bestaan van deze club claimtquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Het zal me echt aan mn anus roesten of ik ongewenst ben of niet...
Een club bestaat bij de gratie van zijn leden, een principe dat Stephan (nog) niet echt begrijpt geloof ik.quote:Op zondag 14 november 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis wel opvallend hoe graag je de oprichting dus het bestaan van deze club claimt![]()
Nee zover laat ik het niet komen hoor, ver voor mijn dronkenschap ben ik al gestopt.quote:Op zondag 14 november 2004 03:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shake hands .. allemaal dronken dus.
![]()
![]()
Wiens poes wil jij verkopen?quote:Op zondag 14 november 2004 12:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Psst Poesje kopen ??![]()
* hollander172 heeft ook medelijden met Raus die nu schaamteloos in de etalage wordt gezet zonder haar medeweten.quote:Op zondag 14 november 2004 13:15 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wiens poes wil jij verkopen?
reddingsbrigade, duiker, bootjequote:Op zondag 14 november 2004 03:14 schreef ondeugend het volgende:
302 Post in het vorige topic
[..]
Verklaar je nader
quote:Op zondag 14 november 2004 16:21 schreef RB het volgende:
En weer thuis na een bere gezellige avond/nacht in Grúnn![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 16:21 schreef RB het volgende:
En weer thuis na een bere gezellige avond/nacht in Grúnn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |